أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

عقربه های قبله نما را دیده اید که پیوسته لرزان اند، مگر زمانی که همسو با قبله باشند. دل آدمی نیز همین طور است، لرزان و مضطرب است، مگر این که با خدا همسو شده و همواره در یاد خدا باشد و پیامبر (صلی الله علیه واله وسلم) دلی آرام داشت، چرا که پیوسته در یاد خدا بود. در تمام نشست و برخاست ها خدا را یاد می کرد. البته نه به این معنا که دائم تسبیح به دست داشت، بلکه هر کجا می خواست کاری انجام دهد، رضایت خدا را مورد ارزیابی قرار می داد!

علامه طباطبایی میفرمودند :

ممکن است انسان در مواقعی از خدا غافل شود و پروردگار یک تب سخت و خطرناک چهل روزه به او بدهد برای اینکه یکبار از ته دل بگوید:

"یا اللــــه" و به یاد خدا بیفتد...

لینک درج مطلب در حرف تو

  • حرف دل !...

نظرات (۲۴)

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/22814
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): در کنار تحصیل علم و دانش، از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و اُنس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) بهره ببرید."
یا علی
همه را صدا زدم جز خدا..
هیچ کس جوابم را نداد جز خدا..
و اینک آرامم..
خدای خوبم سپاس!
زیبا نگاشتید.
قلمتان مستدام
خیلی زیبا نگاشتید.
قلمتان مستدام
  • بنیامین رضاپور
  • سلام
    حضورتان به دیده منت،
    البته نظرتان را در وبلاگ دیگرم خواندم و استفاده کردم
    ممنون از اطلاعات شما
    سلام بزرگوار
    ممنون از حضور گرم و دعوتتون . جالب بود مخصوصاً اون تمثیل عقربه قبله نما !
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • +
  • مینا ... مریم
  • وبت عالیه
    اگه خواستی لینک کن و خبرم کن تا منهم بلینکم
    به منهم سر بزن

    بنام وبم لینک کن مرسی

    جانم به قربانت ولی حالا چرا
  • آیات نورانی
  • هـوالنــور

    اولین هدیه خداوند به انسان نفس است و آخرین چیزی که از او میگیرد، همین نفس است.

    « وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ ۖ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ»
    ما انسان را آفریدیم و وسوسه‌های نفس او را می‌دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم! (ق/16)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ....
  • محمدمهدی باقری
  • سلام برادر
    خداقوت
    خیلی خوشحالم که بین این همه وب به اینجا هدایت شدم
    خدا خیرت بده به خاطر این همه ذحمت
    برادر خیلی دوس دارم همسنگرم باشی و با هم تبادل لینک کنیم
    منتظرتم دادا . اگر بدونی چقد مشتاقم
    ان شاءالله جوابت مثبته
    مواظب خودت باش دادا
    یا علی مدد
  • هیئت محبین اهل البیت (علیهم السلام) قم
  • ●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

    اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـم

    ●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

    به یاد او همه غم ها ز سینه دور شود
    دلم به رغم سیاهیش غرق نور شود

    همیشه منتظرش بودم ای خدا مپسند
    که بعد مردن ما جمعه ی ظهور شود . . .

    ●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

    اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـم

    ●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●
  • چادر مادرم زهرا..

  • سلام
    بروز هستم منتظر حظور شما...
    سلام!
    منتظر حضورتون در نظر سنجی هستیم...
  • سیدعلی حسینی
  • خیلی زیبا بود...
    همه میگن مثلاً اگه چله حدیث کسا بگیری حاجتت برآورده میشه، اگه فلان دعا رو 100 بار بخونی حاجت روا میشی.
    یه بنده خدایی میگفت: تو فقط یقین داشته باش به خدا، یه یا الله هم که بگی خدا جوابتو میده...
    مشکل ما یقینه ... یقین...
    از کجا حاصل میشه؟
    از اینجا که تو اول باید عبد باشی، یعنی هر چی خدا گفت بگی چشم، یعنی خدایا من اینو دوس دارم نداریم، باید قبول داشته باشی که از مادر مهربونتره و صلاح تو رو بهتر از خودت میدونه...

    اینارو اول به خودم میگم بعد به شما...
    آخه یه چند وقتیه که خیلی ... شدم.
    باهمه بودم و الا تو....
    سلام
    ممنون.. خسته نباشید .
    تبادل لینک؟
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • نکته ی خوبی بود....
    ممنون






    خدا رو داشته باشی همه چی داری....
    خداوندا

    دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ، با لالایی مهربان خود ، آرام کن

    تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم . . .
    یااااااااااااااااااا الله
    العفو
    یا زهرا
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ، کَمَا صَلَّیْتَ عَلَی آلِ إِبْرَاهِیمَ، اللَّهُمَّ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ، کَمَا بَارَکْتَ عَلَی آلِ إِبْرَاهِیمَ

    یاعلی
    هی شماره گذاشتی؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">