یوم الحساب.www :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

و در آن روز: یوم تبلی السرائر!

و در آن روز مانیتورها شهادت می دهند آنچه با آنها دیدیم و شنیدیم

و در آن روز از هر کلیکی سوال خواهد شد

و از هر لایکی که زدید

و در آن روز به احتمال زیاد از شما خواهند پرسید با کسی که دوستتان داشت چه کردید!

و از هر کار بیهوده ای سوال می شود!

و الذین هم عن اللغو معرضون/ مومنون 3

بیایید قیامت را باورانه زندگی کنیم...!

این دنیا:

دور هم باشیم و بگیم و بخندیم و کلا خوش باشیم!

کمی هم چاشنی بی خیالی و همرنگ رفقا شدن.

اون دنیا:

لیتنی لم أتخذ فلاناً خلیلاً!

اعتدال...معتدل...تعادل !!!

ترجیح بدیم جای خدا نشستن و فرستادن هرکسی تو اسفل سافلین؛ از عاقبتمون بترسم.

اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً...


تک تکشان محاسبه می شود...


  • حرف دل !...

نظرات (۵۸)

  • timberland boots
  • حرف دل :: یوم الحساب.www
    سلام:
    این تیکه دخترهای چکمه پوش رو خیییییییییییلی باحال اومدی!
    کلی حال کردم!
    ای ول!
    ی رفیق دارم اسمش خــــــــــــــدا ...

    بحثش از همه جداس ...

    تا اون پشتمه ...

    بیخیال مخاطب خــــــــــــاص

    سلام
    به یک گفتگو با خدا دعوتید
    لطفا تا اخرش بخونید
    سلام وبت عالیه

    خوشحال میشم بهم سر بزنی

    اگه با تبادل لینک موافقی بهم اطلاع بده

    یاعلی
    سلام

    تذکری بود
    بس مورد نیاز
    سلام برادر ارزشی بله متوجه شدم مواظب بودن خوب است اما من می گویم با منفعل بودن و در همه موارد مصلحت اندیش بودن متفاوت است ، ما به سپاه و بسیج هم اعلام هشدار و خطر کردیم در مورد این دولت از ابتدای کارش و از یک سال پیش از خطر فتنه هشدار دادیم اللخصوص در مورد خطری که خط ولایت فقیه را تهدید می کند ، شیعه امیرالمونین اهل مدارا با بزدل ها و ناموس فروشان نیست ، شیعه امیر المونین سر تسلیم در مقابل کسی پایین نمی آورد اما البته با تفکر و ایمان دلیری می کند
    ما از سر کینه و دشمنی با کسی تکلم نمی کنیم ، اصلا ما برای کینه جویی و دشمنی نیامدیم ، مگر با کسانی که با پروردگار الله عزیز و آل الله عزیز کینه جویی و دمنی کردند ما با اینها سخت دشمنیم ، اما در مورد ما نظرمان را می گوییم و البته اینها حساب و کتاب خاصی دارد ،هی ما اصرار داریم کسی که می خواهد در مورد ما فرستاده امام زمان (عج) نظر بدهد اول وبلاگ را بخواند چون این چیزهایی که ما می گوییم خوب یک مقداری با چیزهایی که تا خوانده اید متفاوت است ، ما هی اصرار داریم فقط وقتی کسی اظهار نظر کند که وبلاگ را خوانده باشد و البته تحمل شنیدن جواب را هم داشته باشد ، به شما هم توصیه می کنم وبلاگ را کامل و دقیق بخون تا متوجه بشی حرف حساب من چیه بعد هر چی خواستی بپرس و انتقاد کن تا جواب بدم
    جواب :
    خوب مشخص مثل ولایت نمیشیم هرگز ، حالا می خوام بدونم منظورت از اینکه عکس حضرت آقا نظرت رو جلب کرده چیه ، چیه این عکس تو این وبلاگ برات عجیب بود ، توی فتنه 88 به کسی توهین نکرد آقا درست ، اما چه ربطی داره به اینکه اینا لایق توهین باشن یا نه یا اینکه من توهین کنم یانه
    عزیزم جوابتوبهتره تو یه مطلببدم
    با اصل وبلاگت مخالفت نکردم ولی مواضعت مشخص نیست
    جواب :
    خوب مشخص عزیز دل مثل ولایت نمیشیم هرگز ، حالا می خوام بدونم منظورت از اینکه عکس حضرت آقا نظرت رو جلب کرده چیه ، چیه این عکس تو این وبلاگ برات عجیب بود این عکس دقیقا همون راهی رو نشون میده که من ازش عبور کردم ، توی فتنه 88 به کسی توهین نکرد آقا درست ، اما چه ربطی داره به اینکه اینا لایق توهین باشن یا نه یا اینکهمن توهین کنم یانه
    عزیزم جوابتو بهتره تو یه مطلببدم
    با اصل وبلاگت مخالفت نکردم ولی مواضعت مشخص نیست
    سلام مطلبتون خیلی جالب بود.توی شبکه اندیشگر کپی میشه امیدوارم راضی باشین
    با مطلب اکران فیلمی به نام سقف به روزم
    منتظرتونم
    یا علی
    سلام
    لطفا منطق مندرآوردی ارائه نده عزیز دل ، من چه ربطی به آقا دارم ، اتفاقا کارهایی که من قرار انجام بدم رو چون آقا نمیتونه به عهده من گذاشتن ، رهبر مسلمین جهان میاد از این کلمات استفاده کنه منم که استفاده میکنم بخاطر اینه که اینا لایقش هستن، البته روشم فرق میکنه ، کسی که به دین و کشور توهین میکنه اگه راهش رو اصلاح نکنه حتما مثل خودش جوابش رو میدم ، یعنی اگه ضربه بزنه بهش ضربه میزنم اگه توهین کنه بهش توهین می کنم اتفاقا این عدالتم هست ، ولی خوب به خاطر برنامه هایی که در این چند مدت اجرا کردم انتقاد هایی هم به من می شود ، بخاطر همین هم بود که انتقاداتی رو دریافت می کردم که یک مقداری تند هم بود ، درضمن برادر همسنگر رفتارهای من حساب و کتاب هم دارد ، یعنی اگر چیزی بگویم بر اساس قوانین خاصی هست ، من توهین هم می کنم البته به کسانی که لایقش باشند ، متاسفانه تفکرات تو هم مثل همین پاسدارانی بی بخاری است که میگن تا رهبری نگه با فساد برخورد نمی کنیم درحالی که رهبری بی نهایت بار تا حالا از برخورد قاطعانه با فساد مثلا مالی صحبت کرده ، امروزه سپاه خودش را پشت ولایت مخفی کرده در حالی که ادعای ذولفقاری می کند ، درضمن توصیه میکنم تا وبلاگ خطاب رو کامل نخوندی اظهار نظر نکنی چون این وبلاگ با بقیه فرق می کند
    سلام
    لطفا منطق مندرآوردی ارائه نده عزیز دل ، من چه ربطی به آقا دارم ، اتفاقا کارهایی که من قرار انجام بدم رو چون آقا نمیتونه به عهده من گذاشتن ، رهبر مسلمین جهان میاد از این کلمات استفاده کنه منم که استفاده میکنم بخاطر اینه که اینا لایقش هستن، البته روشم فرق میکنه ، کسی که به دین و کشور توهین میکنه اگه راهش رو اصلاح نکنه حتما مثل خودش جوابش رو میدم ، یعنی اگه ضربه بزنه بهش ضربه میزنم اگه توهین کنه بهش توهین می کنم اتفاقا این عدالتم هست ، ولی خوب به خاطر برنامه هایی که در این چند مدت اجرا کردم انتقاد هایی هم به من می شود ، بخاطر همین هم بود که انتقاداتی رو دریافت می کردم که یک مقداری تند هم بود ، درضمن برادر همسنگر رفتارهای من حساب و کتاب هم دارد ، یعنی اگر چیزی بگویم بر اساس قوانین خاصی هست ، من توهین هم می کنم البته به کسانی که لایقش باشند ، متاسفانه تفکرات تو هم مثل همین پاسدارانی بی بخاری است که میگن تا رهبری نگه با فساد برخورد نمی کنیم درحالی که رهبری بی نهایت بار تا حالا از برخورد قاطعانه با فساد مثلا مالی صحبت کرده ، امروزه سپاه خودش را پشت ولایت مخفی کرده در حالی که ادعای ذولفقاری می کند ، درضمن توصیه میکنم تا وبلاگ خطاب رو کامل نخوندی اظهار نظر نکنی چون این وبلاگ با بقیه فرق می کند
    سلام
    احسنت
    خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
    از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

    از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
    بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

    از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
    حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

    کم کم به سطح آینه برف می نشست
    دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

    دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
    رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

    نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
    من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

    شاعر کنار جو گذر عمر دید و من
    خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

    سید مهدی نقبایی
    و در آن روز به احتمال زیاد از شما خواهند پرسید با کسی که دوستتان داشت چه کردید!.....
  • دانلود رایگان گناه
  • ۲۸ اردیبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۴ بیگانه
    آدرسی که برام کامنت کرده بودید، حاوی توهین به سید حسن خمینی بود، برای آخرین بار بهتون اخطار می کنم که شوخی با خانواده امام و سادات، رهبری و شهدا، خط قرمز منه، مطمئن باشید کسی که به سیدحسن خمینی توهین کنه یه حرامزاده ی واقعیه، شک نکن، هرکسی به ایشون توهین کنه، باید در پاکی و نجابت مادرش تردید کنه!
    در صورت تکرار، منتظر واکنش تند من باشید...
    .........................................

    بسمه تعالی . اشائه ی فحشا گناه کبیره است . و شما در گناه بیگانه ها شریک هستید آقای موذنی .
  • دانلود رایگان گناه
  • بزرگوار :
    خطورات سرائر هستند .
  • دانلود رایگان گناه
  • و در آن روز: یوم تبلی السرائر!

    و در آن روز مانیتورها شهادت می دهند آنچه با آنها دیدیم و شنیدیم


    و از هر کار بیهوده ای سوال می شود!

    و الذین هم عن اللغو معرضون/ مومنون 3

    بیایید قیامت را باورانه زندگی کنیم...!

    این مطالب را آقای سجد موذنی می نویسه !!!


    ======================
    ۲۸ اردیبهشت ۹۳ ، ۱۵:۳۸ امیر سپاه ظهور

    حرومزاده !
    حرومزاده تر از کسی که طرفدار حسن خمینی باشه وجود نداره ، اینو منم که

    امیر سپاه ظهور هستم میگم .

    امیر سپاه ظهور سفیانی هم چنین جسارتی را نمیکند.

    این کامنتها را آقای سجاد موذنی تأیید میکنه !!!

    ضعیف ترین عامل به قرآن هم چنین نظراتی را تأیید نمی کند !!!

    .......................

    - از امام صادق علیه السلام روایت شده که فرمودنـــــد: نشانه ی دروغگویی این است که از آسمان و زمین و مشرق و مغرب خبری دهد ولی آنگاه که از حرام و حلال خدا از او بپرسی چیزی نزد او نیست که پاسخ دهد. 

    تا حالا دقت کردید دولتمردان تدبیر و امید تو هرجمله ای دو بار میگند " مقام معظم رهبری "؟؟؟
    ...
    http://media3.afsaran.ir/siliVKxm.jpg
    ...
    http://sajjad-m.blog.ir/
    پرسید : ناهار چی داریم مادر ؟
    مادر گفت : پلو با ماهی
    با خنده رو به مادر کرد و گفت : ما امروز این ماهی ها را می خوریم
    و یه روزی این ماهی ها ما را می خورند
    چند وقت بعد ..عملیات والفجر 8 ...
    درون اروند رود گم شد ...
    و مادر تا آخر عمرش ماهی نخورد ..
    ببخشید این چه مطلبی بوده درباره آقای سید حسن خمینی که کامنت گذاشته بودید که اینقدر بعضی ها رو عصبانی کرده که باعث شده بی تقوایی کنند و هر نسبت ناروایی رو به شما بزنند؟؟!! واقعا شرم آور است! نسبتی که این طرف به شما داده حد شلاق داره! میشه اون کامنت رو برام بفرستید؟ ممنون میشم.
    پناه میبرم بر خدا.
    البته غصه نخور بنده هم از این نسبتها بهم داده اند مثلا به خاطر اینکه از قمه زنی انتقاد کرده ام. آخه شهری که بنده ساکن هستم مرکز اصلی قمه زنی در ایران است.
    سلام
    اللهم عرفنی نفسک فانک ان لم تعرفنی نفسک لم اعرف نبیک.
    اللّهم عرفنی نبیک فانک ان لم تعرفنی نبیک لم اعرف حجتک.
    اللهم عرفنی حجتک فانک ان لم تعرّفنی حجتک ضللت عن دینی؛
    پروردگارا! خود را به من بشناسان که اگر خود را به من نشناسانی، نمیتوانم پیغمبرت را بشناسم.
    پروردگارا! پیغمبرت را به من بشناسان که اگر پیغمبرت را به من نشناسانی، نمیتوانم حجت تو را بشناسم.
    پروردگارا! حجت خود را به من بشناسان، که اگر حجت خود را به من نشناسانی، دین خود را از دست میدهم، و گمراه خواهم شد".
  • دانلود رایگان گناه
  • دیگه با ما آشتی کردی؟؟؟
    ********************
    پنج راه عزیز شدن..

    ..
    ..
    ..

    ..تو که خودت عزیزی دنبال چی میگردی



  • دانلود رایگان گناه
  • سلام .

    عاقبت همه‌ی ما زیر خاک آرام خواهیم گرفت

    ما که روی آن دمی به همدیگر مجال آرامش ندادیم !

    [گل]
    بسیار زیبا بود.
    اجرکم عندالله
  • امیر سپاه ظهور
  • سلام
    حرومزاده تر از کسی که طرفدار حسن خمینی باشه وجود نداره ، اینو منم که امیر سپاه ظهور هستم میگم

    پاسخ:
    سلام

    لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟
    گفت:...
    ...

    وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ فَیَسُبُّواْ اللّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ
  • امیر سپاه ظهور
  • سلام
    شیعه رو چطور شناختی ، میتونی برام توضیح بدی
    یا حق
    سلامممممممم.
    دعوتی همسنگر.....
    ببخشید شما کی هستید!؟
    قاضی هستید!؟
    دادستان هستید!؟
    مدعی العموم هستید!؟
    نماینده مردم هستید!؟
    وکیل وصی مردم هستید!؟
    قیّم و آقابالاسر مردم هستید!؟
    نماینده خدا هستید!؟
    خودِ خدا هستید!؟
    چه جوری به خودتون اجازه میدین که در مورد مردم قضاوت کنید، حکم صادر کنید و خودتون هم اون حکم رو اجرا کنید!؟
    افکار عمومی شمارا نمی خواهد، چرا نمی خواهید بپذیرید!؟
    چندین و چند بار بهتون تو دهنی زدند، به زباله دان تاریخ پرت شدید، چرا عبرت نمی گیرید!؟
    آدرسی که برام کامنت کرده بودید، حاوی توهین به سید حسن خمینی بود، برای آخرین بار بهتون اخطار می کنم که شوخی با خانواده امام و سادات، رهبری و شهدا، خط قرمز منه، مطمئن باشید کسی که به سیدحسن خمینی توهین کنه یه حرامزاده ی واقعیه، شک نکن، هرکسی به ایشون توهین کنه، باید در پاکی و نجابت مادرش تردید کنه!
    در صورت تکرار، منتظر واکنش تند من باشید...
    پاسخ:
    پسر نوح با بدان بنشست ، خاندان نبوتش گم شد
    سگ اصحاب کهف روزی چند ، پی نیکان گرفت و مردم شد

    http://wolfi.persiangig.com/image/jrvhvp08yc0tf73k54o4.jpg
    انشالل که خود خدا خائنین و نامردان را روسیاه خواهد کرد. دلواپسان جامعه زیاد هستند که بایستی دولت جدید حق آنها را بگیرد.
    بسیار استفاده کردیم ...
    بودم دیگه نیستم
    این وسط من نمیخوام نرخ تعیین کنم بگم. فقط میخوام ببینم نظر تو چیه؟

    1- تجمع حجاب و عفاف در میدان فاطمی بدون مجوز درست بود؟
    ...
    6-چرا امام امت در نمایشگاه کتاب امسال حضور پیدا نکرد؟
    7-چرا فرقه شیرازی ها در نمایشگاه دارای غرفه بودن؟
    و........

    http://eheyat.blog.ir/

    فاصله فاجعه است ومن امروزب این فاجعه نفرین کردم.

    ک چراجای تودرخانه چشمم خالیست؟

    ک چرادیدن ماممکن نیست؟

    چراحاصل این دوستی فقط فاصله است…
  • افسر مهدیه
  • با سلام
    به امید آنکه هر کلیکمان خدایی باشد
    بسم الله...
    حضرت رسول اکرم(ص):
    کم عذابترین اهل دوزخ دو کفش از آتش به پا دارند که با آن مغز سرشان به جوش می آید.
    التماس دعا
    سلام از سایتتون دیدن کردم و چند تا از مطالب را تو وبلاگم قرار دادم اگر مایل بودید از وبلاگ بنده وه دیدن کنید و اگر ممکنه در پیوند هاتون هم اضافه کنید.
    ممنون هم سنگری
  • نمی از یم
  • اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
    آمــیــــــــــــن
    سلام علیکم
    آقاسجادبزرگوار ممنون به کلبه ما هم سر زدید...
    انگاری وبت ی غم بزرگ داره!!!!!:(((
    واقعا تمیزکار کردید
    دست مریزاد
  • زهرا شــاهد
  • سلام
    ممنون از تلنگرتون
  • جوانان متحد انزلی چی
  • ممنون بابت نظر زیباتون
  • علیرضا رضایی
  • سلام

    تصوبر زیبایی بود

    خدا هممون رو ب راه راست هدایت کنه

    خدا قوت برادر
  • صبح امید
  • دل کی می گیرد؟
    وقتی همه چیز به خوردش می دهیم الا خدا...
    و وقتی دل به غیر او سپردیم سزایش می شود زخم خوردن...
    خود را که سوزاندی از میان خاکسترش می توانی خدا را ببینی...
    عالی بود...
    ما شما رو لینک کردیم با افتخار.
    اگه اینطور که گفتین میشد خیلی خوب بود.
    ولی....
    پاسخ:
    سلام
    همین طوره
    سلام بزرگواررر

    اصا خیلی خیلی زیبااابود..

    من ک لذت بردم

    ی طور جالبی ب این قضیه نگاه شده بوددد.:)

    اتفاقا تازگی‌ها در یکی از جلسات در مورد این قضیه صحبت شده بود. گاهی فک میکنیم

    خدا تو اینترنت نیست، اونوقت هر غ ل ط ی که دوست داریم انجام میدیم!

    واقعا متأسفمــــ
  • وخدایی که دراین نزدیکیست
  • بسیار ممنون
    :)

    امان از فردای قیامت...
  • فدایی سید علی
  • رسول اکرم- صلّی الله علیه و آله- در وصیّت خود به امیرالمومنین علی- علیه السّلام- فرمود:
    " یا علی! هر کس بر من، هر روز و هر شب صلوات فرستد، شفاعتم بر او واجب می شود؛ اگرچه گناهانش از گناهان بزرگ باشد. "
  • فدایی سید علی
  • سلام
    کاش بتوانیم ادامه گناه را کنسل کنیم....
  • بنده خدا
  • خیلی تلنگر خوبی بود!!
  • باور ایرانی
  • ماست سون: 8000تومن
    ویندوز سون : 2500 تومن
    تا حالا دقت کرده بودی؟ اصن یه وضعی...
    [نیشخند]
    سلام
    ببخش دیر جواب دادم. چند روز در سفر بودم و حالا برگشتم و در خدمتون
    ممنون از حضورت
    زنگ هشدار.....
  • تـــا به تـــا
  • اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
  • مداد جنگی
  • سلام:
    عالی
    خدا قوت
  • منتظرآقا...
  • خیلی جالب و تلنگر واره......
    آخه خنگول این پرسیدن داره
    ادامه گناه عالیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">