برای ثبت در تاریخ + عکس :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

پاسخی از دکتر جلیلی برای توافقنامه ژنو!

آنچه امروز بنام توافقنامه ژنو ، فتح الفتوح نمایانده می شود و عزیزان تدبیر و امید آنرا یک پیروزی «مرقوم داشته اند» ، در آلماتی هم به طرف ایرانی پیشنهاد داده شده بود.اما...

دکتر جلیلی در مناظره سیاسی انتخابات :
« در آلماتی آنها گفتند 20 درصد را بدهیم در ازای 2 تحریمی که بعدا میخواهد حل شود. یعنی در در برابر آبنبات.این روش شما خطاست. نکته ای که قالیباف گفتند درست است ما باید ببینیم ما به ازای چیزی که میدهیم چیست... ما در آلماتی گفتیم حاضریم گام های متقابل برداریم هر قدر شما بیاید ما هم میاییم. نماینده انگلیس گفت حاضرید همین الان؟ ما گفتیم بله . گفتم شروع کنیم. نماینده آمریکا به انگلیس گفت ساکت چیزی نگو. من گفتم ادامه بدهیم. چه حرفی است که شما میزنید؟ به دلیل منطق محکم ما بود که آنها گفتند باید به مراکزمان برویم و مشورت کنیم...»

طرف ایرانی در آن دوره حاضر بود غنی سازی 20 درصد فقط در ازای رفع تمامی تحریم ها معامله کند فلذا زیر بار آن پیشنهاد نرفت و در عین حال طرف غربی را دعوت به برداشتن گام های متوازنکرد ، گام هایی که در آن هرطرف امتیازی هم سنگ آنچه می گیرد ، بدهد نه به تعبیری ، «در در برابر آب نبات».
گام هایی متوازن که می توانست در انتها ختم به معامله ی 20 درصد با رفع تمام تحریم ها و پذیرش حق غنی سازی شود ، نه وادادن 20 درصد در همین گام ابتدایی و در عوض رفع موقت چند تحریم!

طرف غربی وقت میخواهد برای فکر کردن روی برداشتن این گام ها... و این مهلت خواستن تا بعد از انتخابات ایران ادامه پیدا میکند.طرف غربی میخواهد بداند بعد از انتخابات با چه رویکردی از سوی ایران مواجه خواهد بود.
انتخابات تمام می شود و رویکرد دولت جدید مشخص... فَوَقَعَ ما وَقَع...


.........................................................................................................................

درسی از عقب نشینی هسته ای در سال ۸۲

 یک تجربه‌اى در اختیار ملّت ایران است - که حالا من مختصراً عرض خواهم کرد - این تجربه ظرفیّت فکرى ملّت ما را بالا خواهد برد؛ مثل تجربه‌اى که در سال ۸۲ و ۸۳ در زمینه‌ى تعلیق غنى‌سازى انجام گرفت، که آن‌وقت تعلیق غنى‌سازى را در مذاکرات با همین اروپایى‌ها، جمهورى اسلامى براى یک مدّتى پذیرفت. خب ما دو سال عقب افتادیم، لکن به نفع ما تمام شد. چرا؟ چون فهمیدیم که با تعلیق غنى‌سازى، امید همکارى از طرف شرکاى غربى مطلقاً وجود ندارد. اگر ما آن تعلیق اختیارى را - که البتّه به‌نحوى تحمیل شده بود، لکن ما قبول کردیم، مسئولین ما قبول کردند - آن روز قبول نکرده بودیم، ممکن بود کسانى بگویند خب یک ذرّه شما عقب‌نشینى میکردید، همه‌ى مشکلات حل میشد، پرونده‌ى هسته‌اى ایران عادى میشد. آن تعلیق غنى‌سازى این فایده را براى ما داشت که معلوم شد با عقب‌نشینى، با تعلیق غنى‌سازى، با عقب افتادن کار، با تعطیل کردن بسیارى از کارها مشکل حل نمیشود؛ طرف مقابل دنبال مطلب دیگرى است؛ این را ما فهمیدیم، لذا بعد از آن شروع کردیم غنى‌سازى را آغاز کردن. امروز وضعیّت جمهورى اسلامى با سال ۸۲، زمین تا آسمان فرق کرده؛ آن روز ما چانه میزدیم سرِ دو، سه سانتریفیوژ؛ امروز چندین هزار سانتریفیوژ مشغول کارند. جوانهاى ما، دانشمندان ما، محقّقین ما، مسئولین ما همّت کردند، کارها را پیش بردند. بنابراین از مذاکراتى هم که امروز در جریان است، ما ضررى نخواهیم کرد. البتّه بنده همچنان که گفتم خوشبین نیستم؛ من فکر نمیکنم از این مذاکرات آن نتیجه‌اى را که ملّت ایران انتظار دارد، به‌دست بیاید، لکن تجربه‌اى است و پشتوانه‌ى تجربى ملّت ایران را افزایش خواهد داد و تقویت خواهد کرد؛ ایرادى ندارد امّا لازم است ملّت بیدار باشد. ما از مسئولین خودمان که دارند در جبهه‌ى دیپلماسى فعّالیّت میکنند، کار میکنند، قرص و محکم حمایت میکنیم، امّا ملّت باید بیدار باشد، بداند چه اتّفاقى دارد مى‌افتد [تا] بعضى از تبلیغاتچى‌هاى مواجب‌بگیر دشمن و بعضى از تبلیغاتچى‌هاى بى‌مزدومواجب - از روى ساده‌لوحى - نتوانند افکار عمومى را گمراه کنند.
بیانات در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان ۱۳۹۲/۸/۱۲

درج مطلب در نقل قول
درج مطلب در " رهیاب نیوز "

عکس : 30 دی ماه 1392
  • حرف دل !...

نظرات (۴۲)

ادم میاد تو وبلاگتون دیگه نمیتونه بره بیرون :l
انقد که توش لینک هس!!!!!!!!!!:)))))))
لحظات و دقیقه‌ها در حال سپری شدن است و از کودکانی که همگی آیه «امن یجیب...» می‌خواندند، دیگر صدایی جز ناله‌های حبس شده در گلو و اشک‌های فروخورده نمی‌آید. کودکان آستین بر دهان گرفته در کنار مولای سر بر دیوار نهاده، در داغ این مصیبت عظیم، همچون ابر بهار می‌گریند...
ادامه در ...
حرف دل !...
منتظر نظرات زیبای شما هستیم
بله ما قبلاً هم شاهد فرمایشات گهربار ایشون بودیم!
دوست عزیز!
اگه برای مردم و انتخاب مردم احترام قائلید، اگه واقعاً "مردم" رو آدم! حساب می کنید، مردم در انتخابات، میزان علاقمندی به شخص جلیلی و تفکراتشون رو نشون دادن!
من هم به خاطر این اتفاق ناراحتم
ولی به نظرم باید کمی صبر کنیم
به این زودی نمیشه قضاوت کرد
  • آبی آبدانانی
  • [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    بزرگی هیچ کس
    شبیه رویاهای کودکی اش نشد ...
    رویاهایی که
    تمام زندگی کودکیمان بودند ...
    با هـــــم و همـــــــراه هـــــــم باشیم
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    تمامی منابع علمی جهان به این امر اعتراف می کنند که غنی سازی 20٪ هیچ ربطی به ساخت سلاح هسته ای ندارد چراکه اورانیوم غنی سازی شده با غنای 20٪ درصد مناسب برای ساخت رادیو دارو هستش اما نمیدونم گیر غربی ها کجاست؟!

    منابع انگلیسی زبان : Highly enriched uranium (HEU) has a greater than 20% concentration of 235U or 233U. The fissile uranium in nuclear weapon primaries usually contains 85% or more of 235U

    منبع فارسی (ویکی پدیا): «اورانیوم با غنای بالا» که ۲۳۵U در آن بیشتر از ۲۰٪ و حتی در مواردی بیش از ۹۸٪ است و مناسب برای کاربردهای دارویی و نظامی و ساخت بمب‌های هسته‌ای است.

    راه شهدای هسته ای را با قوت ادامه خواهیم داد ...
  • سجاد مؤذنی
  • حسن روحانی در گفتگوی ویژه خبری قبل از انتخابات:

    «این حرف دروغ است. این‌ها مال بی سوادهاست. شاید (کسی که) در گوشی به شما می‌گوید بی سواد است … ما متوقف کردیم؟! ما کامل کردیم … این همان بد اخلاقی هاست که می گویم. این صدا و سیمای شما آنقدر این بد اخلاقی ها را گفته است، شما هم باور کرده‌اید».
    ولی امروز حقایق مشخص و واضح‌تر از گذشته نمایان شده است!

    شاید حالا بهتر بشود معنی آن پاسخ را فهمید:
    آنچه مرقوم داشته اید…

    و آنچه تعهد داده‌اید را، این روزها داریم می‌بینیم.

    ایکاش می‌شد،
    30 دی را از تقویم‌ها حذف کرد…
    ایکاش می‌شد،
    30 دی را از تقویم‌ها حذف کرد…
    شاید حالا بهتر بشود معنی آن پاسخ را فهمید:
    آنچه مرقوم داشته اید…

    و آنچه تعهد داده‌اید را، این روزها داریم می‌بینیم.
  • نگاه منتظر
  • سر سبز ترین بهار برگرد

    ای صاحب ذوالفقار برگرد

    این جمعه گذشت بی تو مولا

    مردیم ز انتظار برگرد...
    سلام ...
  • دریا بیکران
  • سلام .ممنون از حضورتان ...
    ما با اینکه شدیدا سیاستمداریم ولی در وبلاگ اصلا از سیاست خوشمان نمی آید .شرمنده....
    وجودم را
    از عروج شما دارم ....
    فقط شرمنده ایم ....
  • و خدایی که در این نزدیکیست
  • توی وب چندتا از به ها هم گفتم نمیدونم این کارا آخرش چی میشه اما دلم واسه شهدای هسته ایمون میسوزه...
    همین
  • فائزه سعادتمند
  • برای مردمی که معنای"مقاومت" رو درک نکنن، همین اندازه هم زیادیست!
    -
    انشالله متضرر نخواهیم شد.
  • تـــا به تـــا
  • خدایا اگر دستبند تجمّل، نمی‌بست دست کمانگیر ما را
    کسی تا قیامت نمی‌کرد پیدا، از آن گوشه کهکشان تیر ما را
    ولی خسته بودیم و یاران همدل، به نانی گرفتند شمشیر ما را
    ولی خسته بودیم و می‌برد توفان، تمام شکوه اساطیر ما را
  • سیدعلی حسینی
  • آقا سعید....
    دلمان برایتان تنگ شده...
    خدا راشکر مردم در9دی حماسه آفریدند
    برادر یه نگا به این آدرس بنداز
    http://9-day.blog.ir/post/300
    لینک این مطلبت رو در آدرس بالا قرار دادم
    یا علی
    یادش بخیر دکتر جلیلی. چه مواضع عزتمندانه‌ای داشت.
  • هیئت جوانان علی اکبر(ع) اصفهان
  • ما که باشیم که سنگ تو به سینه بزنیم
    سینه‌زن زینب‌کبری‌ست اباعبدالله
    سینه زنی بدون لباس در محضر باحیاترین انسان افرینش!!!
    لطفا نطر یادتون نره
  • برگی از دوران من
  • سلام
    من دیگه راجع به توافق ژنو ودستاوردها وظلم دولت قبلی به کشور و...دیگه حرفی ندارم

    دکتر لاریجانی دیروز یکشنبه 10 آذرماه در نطق پیش از دستور مجلس اظهار داشت نباید این سخن مدرس راباطلا نوشت وبر سر در دولت ومجلس قرار داد؟اگربودجه کشور متورم نبود,کشورهای زیاده خواه غربی می توانستند این قدر گردن کلفتی نسبت به مساله هسته ای ایران بکنند وبا ابزار تحریم حرف زور بزنند؟
    بقیه در وبلاگhttp://www.20gan.blogfa.com/post/525
  • سید محمد رضی زاده
  • می گفت جلیلی هی می رفت پیش اشتون و برمی گشت ایران دریغ از اینکه کاری کند. اما این ظریف عزیز در همین چند مدت کوتاه این همه امتیاز گرفته از غرب.
    گفتم جلیلی هیچ کار نمی کرد، اما غنی سازی بیست درصد ما سر جایش بود؛ حالا با این همه خدمات و فعالیت های جناب ظریف ما در تا پنج درصد عقب بردند!
  • برگی از دوران من
  • سلام
    نطق پیش از دستور لاریجانی را دیروز توی مجلس گوش دادید
    بهتره کامل گوش کنید تا مسائل را از دهن ایشون راجع بع اوضاع واحوال مملکت در این دوره های گذشته دستتون بیاد وبا تعصب راجع به بعضی ها صحبت نکنید.
    وباور کنیدقبلا هم گفتم من بطور مطلق از کسی دفاع نمیکنم وطرفدارهیچ شخص وگروه خاصی نیستم بلکه عملکرد افراد براه مهمه وسعی میکنم با تحقیق فرد را برای خودم بسنجم والبته نمیخوام نظر شخصیمو به کسی القا کنم بلکه بازخورد نظر دیگران برام مهمه
  • * ساخت ابزار صلواتی *
  • سلام
    تشکر از حضورتون
  • برگی از دوران من
  • http://www.20gan.blogfa.com/category/111/
  • برگی از دوران من
  • سلام
    ببخشید دلم میخاد مطالب این پستهای قبلی را بخونی ونظر بدی
    http://www.20gan.blogfa.com/category/108/%d9%81%d8%ac%d8%a7%db%8c%d8%b9%db%8c-%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%b1%d8%b2%d9%88%d8%b2-%d8%a7%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d9%81%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%85%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c%d9%85
  • برگی از دوران من
  • راستی باور کنید من طرفدار هیچ حزب وگروهی نیستم واگر برچسبی بهم خورده فقط بخاطر نظر وفکرم بوده که دیگران روش قضاوت کردن وخودم اصلی چنین نظری روی خودم ندارم.

    باور کنید من همه مسئولین را چون اذعان به کار در راه خدا ورضای خدا دارند قبول دارم واگر حرفی میزنم نه طرفداری از شخص خاص ونه دشمنی با شخصی فقط نظرم را میدم ومیگم هر کس خلاف رفت باید محاکمه بشه هرکس میخاد باشه.

    من شاید از نظر اقتصادی وفکر وروش اجرایی برخی کارها با روشهای خاصی هم فکر باشم ولی چون کار همه را برای خدا میدونم در اصل مطلب(کار برای خدا ومملکت) طرفدار همشون هستم در اجرا هم با همه نوع افرادی کار کردم ونظرم را دخالت ندادم فقط دنبال اجرای قانون بودم ودستورات رهبری ونظام وتا الانم به حقانیت ویا خلاف آن به هیچ یک از گروهها ودسته ها دل نبستم وطرفداری محض نکردم چون گفتم حقیقت هیچکدام برای من اثبات نشده.واشخاص هم تا وقتی برایم مهمند که قانونا از هر خلافی مبری باشند وانحراف وتخطی اشخاص هم یا باید در دادگاه اسلامی باشه یا نظر صریح رهبرکه بپذیرم.
    باور کنید من جلیلی را بخاطر اینکه بچه جبهه وجنگ بوده وجانبازهست خیلی دوستش دارم ولی با روش کار وتفکرش برای توافق هسته ای مخالف بودم وهستم واین در اصل دوست داشتن ایشون هیچ منافاتی برا م نداشته وحتی احمدی نژاد را شاید بهش رای ندادم ولی اوایل با برخی کارهاش بهش علاقه پیدا کردم ومتاسفانه خیلی زود بازم بخاطر برخی عملکردش نارحت شدم واگر میگم باید محاکمه بشه چون تا دادگاه تشکیل نشه حقایق علنی نمیشه وهر کس حرف خودشو میزنه ومعلوم نمیشه کی حقه وکی ناحق همینطورمابقی عزیزان مسئول ونماینده و....
  • برگی از دوران من
  • من کلا نظرم اینه که هر کس خطایی کرد باید محاکمه بشه وبرابر جرمش کیفرداده بشه این که دستور اسلامه .نباید محاکمه برگزار بشه حالا از احمدی نژاد گرفته تا رفسنجانی وپسرانش وکروبی وهر کی که خطاکنه باید پاسخگو باشه واینطوری اذهان مردم را به اصل نظام واسلام خراب نکنند.....

    وقتی محاکمه نباشه,تحصن مجلس ششم وکوی دانشگاه وفتنه88 وهمه وهمه شنیده هاس وتوی تریبون قدرت بدست,کسی به حقش نمیرسه واینطوری هر گروه ودسته ای بهره بردای منافع خودشو کرده واصل حقیقتها توی مصلحتها گم شده که این خود نوعی مردم فریبی هست وبنظر من نباید باشه.باید خطاکار با مسنداتی که هست محاکمه و مجازات بشه واستخون لای زخم نزارن.
    اسلام دادگاه را گذاشته وهمه در برابر قانون برابرند پس اگر دادگاه تشکیل بشه همه میفهمند که راست وچپ واصلاحاتی واصولگرایی و.....همه وهمه باید در برابر قانون پاسخگو باشند.واینطوری خطاها کمتر میشه وازطرفی تهمتها وبرچسب زنی های الکی برچیده میشه.
    اگر فکر می کنید که فیلترهای که گفته شد(شواری نگبان,اداره اطلاعات ,و...) الکی هستند پس چرا هاشمی رد صلاحیت شد؟ هاشمی را حتی بخاطر کهولت سن تایید نکردن! حالا من کاری به اصل قضیه ندارم ولی اگر انحرافی بود مگر شرای نگهبان ازش میگذشت؟!اینطوری حقانیت نظام را زیر سوال می برید اگر فکر کنید که همه مجرمند!
    باور کنید برای یک مسئولیت کوچیک در مملکت خیلی هنر کنی کمترین انحراف را داشته باشی وتایید بشی!غیر ممکنه حتی برای کمترین سوء تفاهمی که اثبات هم نشده برای کوچگترین سمت توی دورترین نقطه تایید نمیشی!
    میشه کسانی مثل کروبی وموسوی را گفت سال88 منحرف شدند ولی اگر بگیم از ابتدا همه مشکل داشتند وتوی این نظام قدرت گرفتند بنظر من شنیدن از شماها جایز نیست. مسئولین نظام شاید زمانی بخطا بروند ولی ازا بتدا منحرف نبودند وحتی بنی صدر هم که امام ره تایید کردند در زمان اولیه اظهار پایبندی به نظام داشتند ودر راه گمراه شدن وبقیه هم همینطور ومطمئن باشید رهبر اگر کمترین انحرافی ثابت شد در هریک از بالاترین مقامها ببینند بلادرنگ افشا کرده واین را حق مردم میدونند که هیچگاه به گفته شما از ترس فتنه وغیره به کسی باج نخواهند داد وهمه امید وحمایت ما هم بهمین خاطره وامیدمون به رهبره .
  • برگی از دوران من
  • http://www.20gan.blogfa.com/post/454/%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%db%8c%d8%a7-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%da%af%d9%87-%d9%81%d9%82%db%8c%d8%b1%d9%87%d9%85-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%85-
  • برگی از دوران من
  • سلامبه بخدا ناراحت نشدم اتفاقا خیلی هم خوشحال شدم فقط اگر میدونستم شما منو میشناسید بحث نمیکردم ,چون تا زمانی که همدیگر را نشناسیم راحت تر حرف می زنیم ووقتی شناختیم کمی محتات میشیم که بحث را منحرف میکنه.
    پاسخ:
    نمیدونم کدوم گفته من غیبت بوده ومن جز اسم شریعتمداری که گفتم روزنامه نویسه ودر روزنامش فحاشی میکنه واینو با خوندن روزنامه هاش بهش رسیدم وکاملا قبول دارم که مغرضانه می نویسنداسم کسه دیگه ای را نیاورم که غیبت وتهمت زده باشم ولی بنظر شما که اینقدر ازپسران هاشمی وخود هاشمی وبقیه بدون دلیل ومدرک وصرفا بر اساس شنیده ها حرف می زنید غیبت وتهمت نیست؟!
    وقتی روحانی که از فیلتر های مختلف گذشته وبا رای اکثریت انتخاب شده را محکوم به گفته های دیگران ونه چیزی که حقیقتا به آن یقین دارید متهم می کنید تهمت نیست؟
    من هنوز شما را با اینکه آدرستون را بهم دادند نشناختم ولی مطمئنم که بچه های پاک وصادقی هستید وحتی المقدور راضی به تهمت وحرفهای بیخود نیستید.ولی خیلی از داشته ها ومستندات وحرفهای شما صرفا شنیده شده از کسانی است که با تعصب دنبال حقیقتند وتعصب ما را از حقیقتها دور میکنه.
    اینی که بعضی ها با زرنگی ودانسته از خون شهدا واسلام واحساسات پاک مردم برای رسیدن به منافع شخصی استفاده می کنندوخانواده هایشهدا را بعنوان ابزاری هر کجا کم آوردن بکار می برن برای من خیلی سنگینه ونمیتونم بپذیرم.
    من آقای احمدی نژادرا هم حرفم اینه که اگرواقعا به مملکت آسیب رسونده وضربه زده باید محاکمه بشه وجواب پس تا هرکی هوس کرد رئیس جمهور بشه کاندید نشه وبدون روز حسابی درکاره وباید پاسخگوی عملکردش باشه واز طرفی خود شخص مثل احمدی نژاد هم بتونه از عملکردش دفاع کنه وهر کی به هرکی نباشه وهرکی زورش بیشتر ورسانه دستش بود وتریبون دست داشت بتونه هرچی خواست در خصوص طرف مقابلش بگه وحق دفاعی هم نباشه.اگر از ابتدا چنین بود ودر صورتی که در مملکت اسلامی باید چنین باشدوبه هرکس اجاز دفاع داده بشه ومحاکمه بشه وبرابر جرمش کیفر داده بشه اونوقت مردم هم به اسلام وبه نظام بدبین نمیشند. وحرفم بعنوان یک دوستدار نظام وکسی که باید داعیه دفاع از خون شهدا را داشته باشم فقط دنبال اینم که بعضی ها دانسته باکارهای افراطیشون به شهدا واسلام وهمه نظام ضربه میزنن چرا که پاسخگوی افکار وبرداشته ای درست وغلط مردم نیستند
  • چوب خدا صدا نداره
  • سلام. وقتی بعد از پایان شیش ماه با دیدن رفتار غرب -که قطعا امتیازات بیشتری می خواد- از معامله شون پشیمون شدن قیافه هاشون دیدنیه
    یه معامله کوتاه مدت چه سودی برای ایران داره؟ وقتی قراره باز هم بعد از شیش ماه روز از نو و روزی از نو باشه معلوم میشه این حرکت فقط یه حرکت سیاسی برای جلب نظر آراء داخلی بوده
    آخه ظاهرا تدبیری جز سیاست بین الملل -اونم شیش ماهه- برای رفع مشکلات اقتصادی ندارن
    بنابراین حاضر شدن به صورت موقت یه آرامی به فضای اقتصادی بدن تا مردم رو به خودشون امیدوار کنند... بعد از شیش ماه هم خدا کریمه!!!
    این بزرگواران که الان جشن گرفتن یادشون رفته جوجه رو آخر پاییز میشمرن
    البته ما دعا می کنیم موفق باشن
    کی بدش میاد هم حق و حقوق ما سر جاش بمونه هم عزتمون خدشه دار نشه هم تحریم ها برداشته بشن
    منتها یه ذره زیادی شبیه توهم فانتزیه!!!
  • سرباز گمنام08
  • سلام به شما دوست عزیز
    وب بسیار زیبا و جالب دارید
    مطالبتون هم عالیه
    اگر مایل به تبادل لینک هستید مارو به عنوان:
    پایگــاه ســـربازان گمنـــــام امــام زمــــان(عج)
    و ادرس:
    http://sarbazgomnam08.mihanblog.com
    لینک نمایید یا میتوانید از لوگوی ما استفاده نمایید
    سپس اطلاع بدید شما رو با هر اسمی با افتخار لینک نماییم

    موفق باشید
    یاعلی
  • پایگاه خبری تحلیلی رهیاب نیوز

  • با سلام خدمت شما وبلاگ نویس فرهیخته
    مطلب شما در وبلاگستان پایگاه خبری تحلیلی رهیاب نیوز درج گردید
    http://www.rahyabnews.com/Pages/News-29803.aspx

    لطفا بادرج لینک و لوگوی رهیاب نیوز ما را در ادامه راه یاری فرمایید
    و من الله توفیق
    سلام
    مطلب شما با لینک زیر در "نقل قول" پاتوق وبلاگنویسان ارزشی درج گردید
    http://naghleghol.ir/index.php/polcy-2/2348-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%DA%98%D9%86%D9%88
    چشم به راه دریافت مطالب خوبتان هستیم
  • برگی از دوران من
  • سلام
    بله دوست عزیز ا گر ده سال پیش با عزت اونطوری توافق شده بود الان لازم نمیشد اینقدر کوتاه بیایم واین بخاطر وضعیت اسفبار مملکت ومردم بود که رهبر دیگه بیشتر از این فشار بر اقتصاد وکمر مردم را تحمل نکرد و اجازه توافق را صادر کرد.
    اگر قبلیها تدبیر کرده بودند ووضعیت کشور را به اینجا نکشیده بود که بخاطر کفکیر ته دیگ مجبور به توافق بشند ده سال مملکت به قهقرا نرفته بود!
    نه اینکه من به روحانی واینها اعتقادی داشته باشم نه ولی از اینکه در پی چیزی که حمایت رهبر ونظر موافق رهبری را داشته باشه ومن بازم تاخت وتاز کنم شرمندم وچنین اجازه ای بخودم نمیدم .بر این باورم که رهبرچیزهایی را میبینه که خیلی تعصبات کور کورانه مارااز دیدنش محروم کرده
    بهتر نظر امام که اول انقلاب فرمودند پدران واجداد ما نباید برای ما تصمیم گیری کنند ما هم مفهومش را درک کنیم وبدونیم حضرت علی هم تا مردم باهاش بیعت نکردند اجباری برای دینداری وپیروی از خودش نداشت
    ووقتی اینهمه مردم از چنین توافقی اظهار شادمانی ورضایت می کنند وپیروان ورای دهندگان اکثریت به روحانی چنین خواسته دارند نباید خواسته حداقلی وناچیز طرفداران جلیلی را اهمیت بدیم .
    ما اگر ادعای اسلام ومسلمانی داریم باید به نظر وخواست مردم اهمیت بدهیم وانتظار نداشته باشیم همه حرف ما را قبول کنند و..
  • دختران باباعطا
  • خیره انشاءالله
    در هر صورت وظیفه ما اینه که گوش به دهان مبارک رهبر عزیز باشیم.
  • نینجاسایبری
  • آخ آخ آخ دلم پره...پر .....یادشون نره آقایون که خونِ شهید لیزه...کله ملق بشی مخت داغون میشه....شمام مثه من عاشق دکتر جلیلی هستید هاااااااااااااااااا ممنون که بهم سر زدید...
    وای سلام یادم رفت...بروزم قابل دونستید دوباره سر بزنید.....یاعلی
  • امیرحسین ردانی پور
  • با سلام
    در مورد سوالی که پرسیده بودید که از اقوام شهید هستم باید در جواب عرض شود که بله.
    این توافق نامه نبود
    این توقف نامه بود
    این تعلیق بود
  • فدایی سید علی
  • سلام بزرگوار...
    امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود....
    شما هم با افتخار لینک شدید....
    التماس دعا
  • فدائی یوسف فاطمه(عج)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم...
    یادمان نرفته اما تکرارش هم کم است
    ....
    اب نبات نسیه مرقوم داشته اند
    ........
    التماس دعا فرج
  • هیئت فداییان یوسف فاطمه (عج)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم..
    اما
    حالا یکی داد بزند:آهای خانوم بخاطر برداشتن تحریم طلا از عزت پسرت گذشتند
    و هیچ رسیدی نگرفتند
    ..........
    ممنون از حضور گرمتون
    التماس دعای فرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">