شعر سنگ مزارم ... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
افسران - ترسم , ترسم از اینکه . . .

ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم
  • حرف دل !...

نظرات (۱۸)

بلاگتون عالیه
یه پیشنهاد دارم واستون
چه خوب میشد هر ماه یک ورزشو برایه تفریحه سالم جوانان داخل این بلاگ معرفی کنید البته اگر دوست دارید و اهل ورزش هستیدددددددددد
  • شیعه مبارز
  • عالی بود موفق باشید به وبلاگ ما هم سری بزنید
    سلام و خسته نباشید وبلاگ ارزشی دارید خصوصا این پستتون به امید دیدار یوسف زهرا
    خوشحال میشم به منم سربزنید
    یا علی
    اللهم عجل لولیک الفرج...
  • یاران یار
  • سلام وب زیبایی دارید...
    شما را لینک کردم با نام طلایه داران قلب ها لینکم کنید
    درضمن نشر مطالبتون اشکالی داره؟
  • خدادادموذنی
  • ملکا ذکر توگویم که توپاکی وخدایی نروم جز به همان ره که توام راهنمایی
    سلام
    خوبید؟
    ممنون که سر زدید
    کامنتتون عالی
    این پست که واقعا عااالی بود، خیلی به دلم نشست...
    موفق باشید
    یا علی
  • برگی از دوران من

  • [پاسخ:]

    سلام
    تا کی باید آینده آرمیتا هایی بخاطر سوء مدیریت وهیجانات وخدبرتر بینی ماها که دچار هاله نور شدیم بشوند؟!
    کی باید جلوی بی پدر شدن آرمیتاها گرفته شود؟
    کدام شدهیدی وصیت کرد که بعد از من کشور ومملکت باید به خواست من اداره شود؟
    کدوم شهیدی همه چیز را برای خودش میخواست؟
    چرا ما از طرف شهدا خودمون را همه کاره میدونیم وفکر میکنیم اسلام گفته همه باید بزور بطرف اسلامیکه بعضی ها منافعشون توش تامین میشه بروند؟
    تا کی اقلیت باید گردن کلفتی کنند وبه اسم اسلام وشهدا خون مردم را توی شیشه کنند وبا افراطی گری وخشونت اسلام را هم تخریب کنند؟
    کی تا حالا از خود آرمیتا پرسیده وکی میخاد برای آینده آرمیتا تصمیم بگیره ؟چرا ما منافع خودمون را با چنین کسائل احساسی درگیر میکنیم ومیخواهیم بهرهبرداری کنیم؟
    چقدر از این آریمتا ها ازجنگ داریم وفراموش شدند وحالا برای کسب قدرت آریمتاها را علم میکنیم که چی اورانیوم 20 درصد غیر از سلاح هسته ای بچار میاید ؟
    غیر از راکتور تهران که کمترین مقدار موجودی 5 درصد فعلی سالها سوختش را تامین میکنه غنی شده برای چی میخوایم؟
    نیروگاههای روسی که اگر هم به بهره برداری برسند تامین سوختشون با خودشونه مبرای بقیه کارهای پزشکی وغیره فکر می کنید چقدر غنی شده نیازه ؟
    کشورهای دیگه حق دارند شک کنند واطمینان نکنند با وجود آدمهای افراطی وبی دینی که فقط دنبال منافع خودشون هستند چه تضمینی به آنها هست وقتی توی یک کشوری که همه ادعای مسلمانی میکنند چندی دسته وگروه هست که هنوز35 سال از انقلابش نگذشته همشون ادعای برحقی می کندد ودیگری را مرتد میدونند وهر کس فکر میکنه دین واسلامی که خودش داره برحقه وبقیه گزاف به چیز میشه اطمینان کرد؟ وقتی همه ادعای مسلمانی داریم واز دروغ وتهمت وفساد وکلاهبرداری و...هیچ ابایی نداریم به کدومشون اطمینان کرد؟
    وقتی همه خودشون را توی این مملکت رئیس میدونند وهرکی شاخ وشونه میکشه کی می تونه بعد از رهبری را تضمین کنه که همینها به جون هم نیفتند و....
    سلام....

    ملخ ها در شهر.....

    http://zareh.blog.ir/post/236
    خمول، خموله!!!!!!!!!!
  • قلمداد ظهور
  • دوربرگردان را به سمت عقلت نچرخان؛ راه را ادامه بده...! الان برای برگشتن زود است.
    از خاطراتم مینویسم، میخوانم، مینشینم، تکـــــــــــــــــرار میکنم.
    شخصیت من هیچگاه هویتـــــــــــ من نیست...!
  • فدائی یوسف فاطمه(عج)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم...
    قرار نشد با دل ما بازی کنی ..
    تموم دلخوشی ما به اینه که ...انهم یرونه بعیدا و نریه قریبا.....
    ...........
    التماس دعای فرج
    بسم الله الرحمن الرحیم
    با نام و یاد خداوند متعال به شما و بینندگان محترم وبلاگتان اعلام می کنم نظر سنجی در مورد مذاهب و ادیان گوناگون در وبلاگ اینجانب به ثبت رسیده خواهشمندم با دلایل و منطق به حقانیت مذهب خود اشاره نمایید.با تشکر
    ketaberooz.blogfa.com
    سربرگ وبلاگ من رو نقاش فقیر زحمتش رو کشیده
    سلام

    بعضی عکس ها رو نشون نمیده!

    ....

    آرمیتا! مطمئن باش پدرت پای درس اطاعت " بیست " گرفت ...

    حالا بماند عده ای به زور " پنج " گرفتند ...
    بسم رب الشهدا
    سلام منون که به به وبلاگ ما سرزدید شما رابه نام حرف حساب لینک کردم.
    ما رابه نام مطالب روز فخراباد لینک کنید.
    با تشکر التماس2
  • سرباز گمنام08
  • سلام
    این مطلب خیلی جالب بود
    در وب ما درج شد

    موفق باشید
    یاعلی
    http://sarbazgomnam08.mihanblog.com
    سلام و عرض احترام
    ممنون از حضور شما بزرگوار
    ..............
    اللهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">