پاسخ زیبای دکتر حسن عباسی به یک سؤال :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات


زمان فایل: ۰۲:۵۱
دانلود فایل
دانلود نکنید از دستتون رفته!!!

  • حرف دل !...

نظرات (۱۰)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست
  • من که از دست دادمش:(

    آخه دانلود نشد
  • فدائی یوسف فاطمه(عج)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم...
    قبلا دیده بودم برای یادآوری خوب بود ...
    حرف کاملا منطقی است
    علاوه بر فرزندان الان شاهد هستیم که خودشان هم دیگر سیاست مدیریت سایه ها را به مدیریت نمایان تبدیل کرده اند..
    ....
    التماس دعای فرج
    نه منظورم هک نیست مگه وبم چیه تا هک شه داشتم فکر میکردم احیانا رمزمو به دوستان ندادم که بخوان تغییراتی رو ایجاد کنن که من هیچوقت چنین کاری نمیکنم...
    خوب شد گفتید والا بهش توجه نمیکردم
    الان متوجه منظورتون شدم..اره عوض شده..اما الان دهنم هاجو واج مونده ..
    من عوضش نکردم ..قضیه چیه ..چیشده..اخه کسی رمزمو نداره رمزم اینقد پیچیدست که به ذهن احدالناسی ام نمیرسه ..ای بابا چه خبره اینجا..
  • فدایی سید علی
  • سلام
    اقای حسن عباسی قبلنا یک اسطوره بودن اما تازگیا دارن به ناکجا اباد میرن که معلوم نیست این حرفا یعنی چی و به چه منظوره.....بنده شخصا خودم ایشون رو قبول دارم و دیدار حضوری هم با ایشون داشتم و دیدم اخلاق خوب ایشون رو....اما الان!!!!!!
    www.seratnews.ir/fa/news/146486
    دین من حدود 3500 سال پیش وجود داشته و هنوز هم خیلی محدود و جود داره اگه فکر میکنید ما هم این کابالایست های در به در هستیم اشتباه میکنید
    پاسخ:
    اسم دینتون چیه؟مذهبتون چیه؟
  • برگی از دوران من
  • سلام
    ببخشید وقتی بچه های یک خانواده ناخلف شدن وبه کسی بد گفتند ما باید به پدر آنها توهین کنیم؟
    پسر نوح با بدان بنشست و..... باید به حضرت نوح توهین کنیم؟
    این اسلام است؟
    اگر این سوت وکفها را دیگران در سخنرانی دیگرانی زده بودند اسلام وانقلاب به خطر نمی افتاد ؟
    اگر هاشمی عزیزند! توهین به ایشون مجازه؟!
    اگر خانواده هاشمی به دادگاه نمیرن تقصی هاشمیه یا بی عرضگی دادگاهه؟
    نه اینکه من طرفداره هاشمی باشم ولی اینطوری همه نظام را زیر سوال میبرید وکسی جز ضد انقلاب از این توهینها وفحاشیها ویکطفه غش کردنها سود نمی برد!
    رافت اسلامی میگه اگر کسی داره غرق میشه دست بگذارید روی سرش و تا ته فروش کنید که بالا نیاد؟
    ما وقتی خودیها را ازدست میدیم به همین راحتی ! بعد میخایم دشمنان اسلام ودیگران را با خود همراه کنیم؟
    کسانی که ذاتشون مسلمون بودن وتوی ای اسلام ودین ومملکت بزرگ شدن را نمیتونیم از انحرافشون جلوگیری کنیم بعد میخام انقلاب را گسترش بدیم؟ به کجا ؟به چه کسانی؟
  • برگی از دوران من
  • سلام
    شما لینک شدید
    سلام شما هر کس در مورد دین خود تبلیغاتی میکنید و من هم باید این کار را بکنم
    پاسخ:
    مگه دین شما چیه؟؟؟
  • فدایی سید علی
  • سلام
    درباره اظهارات جدید ایشون در مورد رقیه (س) چیزی نمی نویسید؟
    پاسخ:
    نمیدونم
    اگه مطلب دارید بنویسید من هم استفاده کنم
    زیاد سخنرانی هاشو گوش نمیدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">