لبیک یا "حسینــــ " :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

زمان فایل:۰۳:۴۶

دانلود فایل

  • حرف دل !...

نظرات (۱۱)

  • خدایا آسمانت متری چند ؟
  • سلام وبلاگ زیبایی دارید ..موفق باشید

    ای آنکه در نگاهت حجمی زنور داری
    کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟
    چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی
    ای آنکه در حجابت دریای نور داری
    من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟
    برعکس چشمهایم چشمی صبور داری
    از پرده ها برون شد، سوز نهانی ما
    کوک است ساز دلها، کی میل شور داری؟
    در خواب دیده بودم، یک شب فروغ رویت
    کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟
    ........
    سلام
    وب زیبایی دارید استفاده کردم
    خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید
    yahoseyn1.blogfa.com
    همه دور تا دور سفره نشسته بودیم؛ پدر و مادر مهدی، خواهر و برادرش.

    من رفتم تو آشپزخونه، چیزی بیارم.

    وقتی اومدم، دیدم همه نصف غذاشون رو خوردند، ولی مهدی دست به غذاش نزده تا من بیام ...

    به یاد شهید آقا مهدی زین الدین
  • سیدعلی حسینی
  • یادش بخیر...
    یاد اون روزی افتادم که رفته بودیم فردو...
    رو در ورودیش یه جمله از حضرت آقا نوشته بود:
    "اگر دشمن زیاد فشار بیاورد، دیگر صلح امام حسن(ع) در کار نیست، واقعه عاشورا تکرار خواهد شد..."
    امام خامنه ای
    وبلاگ خیلی قشنگی داری؟
    استفاده کردم.
    میشه شمارتونا بدید چند تا سوال ازتون داشتم؟
    ممنون میشم جوابمو بدید.
    بای
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظرتون!!!
    هر سؤالی داشتید ، تو قسمت نظرات ، بنده در خدمتم!!!
    """و من اله توفیق . . . """"
  • ...:: بخاری ::...
  • سلام علیک...
    پاسخ:
    و علیکم سلام و رحمه اله . . .
    سلام...

    اگر هوای شورش داری...بسم الله

    http://zareh.blog.ir/post/259

    یا علی
  • فدائی یوسف فاطمه(عج)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم...
    همسنگری اگر حال پیاده روی اربعین هواییت کرده
    ما میخواهیم از کربلا تا کربلا برویم
    باعث خوشحالیست با شما همسفر شویم
    لبیک یا حسین ....لبیک یا حسین
    التماس دعای فرج
    لبیک یا حسین
    سلام...

    مثل آب....

    http://zareh.blog.ir/post/140

    شنیدنی است و نوشیدنی و چشیدنی...
    فارسی را پاس بدارید!!!محض اطلاع...........!!
    باشه مهم نیست بخشیدم..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">