21 دی :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
24 سال و 292 ماه و 1252 هفته و 8765 روز و 210369 ساعت و 12622193 دقیقه و 757331639 ثانیه پیش در چنین روزی ...

پنجشنبه 21 دی 1368 برابر با Thursday , January , 11 , 1990 به دنیا اومدم

بیائید شما هم در تولد من سهمی داشته باشید

امروز رفتم ببینم 21 دی چه اتقاتی در تاریخ افتاده و تولد من با چه رویداد هایی هم زمان بوده تو تاریخ...


تقویم تاریخ شمسی :
درگذشت‌ آیت‌ ا...آقا رضا تبریزی‌
1331/10/21
قتل‌ دادشاه‌ 1336/10/21
درگذشت‌ آیت‌ ا ...محمدصالح‌ حائری‌ مازندرانی در سمنان‌ 1350/10/21
تصرف‌ انتظامات‌ رامسر به‌ دست‌ جوانان‌ 1357/10/21
درگذشت‌ آیت‌ ا...حاج‌ شیخ‌ حسین‌ سعید تهرانی 1374/10/21
تقویم تاریخ میلادی :
تولد " آلن‌ پاتن‌ "، نویسنده‌ آفریقای‌ جنوبی 1903/1/11
تاسیس آکادمی هنرها و علوم سینمایی 1927/1/11
جشن‌ جمهوری‌ سوسیالیستی آلمانی 1946/1/11
استعفای‌ " شاذلی بن‌ جدید "، رئیس‌ جمهور الجزایر ، به‌ دنبال‌ قیام‌ مسلمانان‌ 1992/1/11
تقویم تاریخ هجری قمری :
وفات‌ عبدالمطلب‌ جد پیامبر ( ص‌ )
. . .
ازدواج‌ حضرت‌ رسول‌( ص‌ ) با حضرت‌ خدیجه‌( س‌ )در سال‌ 25 عام‌ الفیل‌ 25/3/9
انتشار روزنامه‌ آسیای‌ وسطی به‌ مدیریت‌ " رحیم‌ زاده‌ صفوی‌ " 1341/3/9
وفات‌ سید محمدباقر شفتی ( رشتی ) 1260/3/9
...
از اون تاریخ تا حالا 24 سال و .... میگذره ولی ...

از زمان غیبت امام زمان(عج) تا کنون 1140سال شمسی
و ... میگذره و ما بی خیال نشستیم
سؤال :
تو این چند سال که از عمرمون گذشته چند تا نماز با حــال خوندیم؟؟؟
چند بار آقا و مولا رو از نزدیک دیدیم و شناختیم؟؟؟
چند بار آقا از ما راضی بوده؟؟؟
چند بار آقا از دست ما ناراحت بوده؟؟؟

و ...
چه انتظار عجیبی
تو بین منتظران هم
عزیز من چه غریبی !
عجیب تر آن که چه آسان
نبودنت شده عادت
چه بی خیال نشستیم
نه کوششی ، نه تلاشی
فقط نشسته و گفتیم :
خدا کند که بیایی

  • حرف دل !...

نظرات (۴۵)

  • k'hiنگاه منتظر
  • بَــــلغَ الْــــعُلی بِـــکــــــمالِــه

    کَشَـــــفَ الــدُّجـــی بـــجـــماله

    حَــسُنَـــتْ جَـــمیع خِـــصـاله

    صَـــلّوا عـــــــــــــلیــه و آلـــه...

    میلاد پیامبر و امام جعفر صادق(ع)مبارک باد..
  • محمدصادق برجیان
  • شاید نماز باحال نداشته باشیم :)
  • محمدصادق برجیان
  • هنوز گریه بر این جویبار کافی نیست
    ببار ابر بهاری، ببار! کافی نیست

    چنان که یخ زده تقویم ها اگر هر روز
    هزار بار بیاید بهار، کافی نیست

    به جرم عشق تو بگذار آتشم بزنند
    برای کشتن حلاج، دار کافی نیست

    گل سپیده به دشت سپید می روید
    سپیدبختی این روزگار کافی نیست

    خودت بخواه که این انتظار سر برسد
    دعای این همه چشم انتظار کافی نیست
    یادگاری از قرائتی

    بچه ام کوچولو بود، از من بیسکویت خواست.گفتم: امروز می خرم.

    وقتی به خانه برگشتم ……
    فراموش کرده بودم. بچه دوید جلو و پرسید: بابا بیسکویت کو؟
    گفتم: یادم رفت!!!
    بچه تازه به زبان آمده بود، گفت: بابا بَده، بابا بَده.

    بچه را بغل کردم و گفتم: باباجان! دوستت دارم.
    گفت: بیسکویت کو؟
    دانستم که دوستی بدون عمل را بچه سه ساله هم قبول ندارد.
    چگونه ما میگوئیم خدا و رسول و اهل بیت او را دوست داریم، ولی در عمل کوتاهی میکنیم؟
    سلام
    تولدت مبارک
    ان شاءالله ما را برای دعوت جشن 120 سالگی ات از قلم نندازی.
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • یاران یار
  • سلام...
    من بعد از خواندن هر پیام شما حتی اگه نظر منذارم حتما به وبلاگتون سر میزنم
  • اقای صورتی
  • دروود بر شووما
    برادر از دیار قزوین هم بنویسید!
  • سیدعلی حسینی
  • نظر خودتون خیلی تامل برانگیز بود...
    شاید اطراف بقیه سنی نباشه ولی شهر کناری ما پر شده از سنی...
    این دفعه که رفتم خونه، حالم خیلی بد شد...
  • نمی از یم
  • واااااااااااااااااااااااااااااااااااای تولدتون مبارک گل پسر...
    ..........
    خب میام ولی نظر نگذاشتم
    آخه امتحان داشتم این چند روز خیلی کم اومدم کلا توی وب...
  • تـــا به تـــا
  • تولدتون مبارک
    یک سال از عمرتون تموم شد
    باقی رو بچسبید
  • فدایی سید علی
  • سلام
    دلگیر نباشید از بنده....حتما سعادت نداشتم بیشتر از این حضور داشته باشم...
    با پستتون موافقم...
    بنده خودم هیچ کاری برای ظهور نکردم....
    حرف دلت ای دل
    زیبا و با معنی

    کاش این ارادت ها
    روشن کند چشمی

    میلادت ای گل را
    بر خود مبارک دان

    سجاد ما هستی
    از منتظر برخوان

  • علیرضا رضایی
  • خدا قوت
  • فریاد بی صدا
  • سلام
    تولدتون مبارک
  • مینا ... مریم
  • .
    .
    .
    به خدا سوگند دنیا را آذین می بندیم اگر لحضه آمدنت را بدانیم…
    سئوالی ساده دارم از حضورت … من آیا زنده ام وقت ظهورت …
    اگر که آمدی من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم …
    دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم…
    آغازامامت حضرت گل سرسبدعالم هستی حضرت حجه بن الحسن امام زمان (عج)برشمامبارک.
    آقا جان! حیف نیست ماه شب چهارده پشت ابرهای تیره وپاره پاره پنهان بماند،حیف نیست دیده را
    شوق وصا ل باشد ولی فروغ دیده نباشد…
    مهدی جان!
    سئوالی ساده دارم از حضورت … من آیا زنده ام وقت ظهورت …
    اگر که آمدی من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم …
    دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم…
    اگر که آمدی من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم …
    دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم…
    بر چهره پر ز نور مهدی صلوات … بر جان و دل صبور مهدی صلوات …
    تا امر فرج شود مهیا بفرست … بهر فرج و ظهور مهدی صلوات…
    چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی …
    چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی …
    خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن …
    خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی …
    برای ما که خسته ایم نه ؛ ولی …
    برای عده ای چه خوب شد نیامدی ….
    تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام …
    دوباره صبح؛ ظهر؛ نه غروب شد نیامدی…
    در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند … ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار…
    ——
  • مینا ... مریم
  • وبت عالیه
    اگه خواستی لینک کن و خبرم کن تا منهم بلینکم
    به منهم سر بزن

    بنام وبم لینک کن مرسی

    جانم به قربانت ولی حالا چرا
    سلام علیکم
    تشکر از حضور شما
    میشه یه لطفی بکنید، اون مطلبی که راجع به اسم و القاب ائمه و استفاده ی آن ها در جوک ها هست رو ، در نظرات وبلاگ بنده قرار بدید؟

    تشکر فراوان
    سلام

    تولدتون رو بهتون تبریک میگم.

    وبه خودم تسلیت میگم چون همه ی اون چیزایی که در مورد امام زمان گفتین رو تجربه نکردم....
  • سیدمهدی نقیبی راد
  • آه... فقط آه
  • بنده خدا
  • یه وهابی که اومد تو دانشگاهمون(البته شیعه شده بود)تعریف کرد تو عربستان ما از همون اول به تمام زائرا کتاب رایگان میدیم برای تبلیغ...بگذریم اصل مطلب اینجاست که گفت وقتی من شیعه شدم و وارد ایران شدم یه کیف کوچیک انداختم رو شونم که هرچی کتاب تبلیغی برای مذهب تشیع بهم میدن بذارم توش،گفت از هواپیما که اومدیم بیرون و داخل سالن فرودگاه که شدیم تا خود هتل تنها چیزی که به چشمم خورد تبلیغ پفک و بستنی و لباس و دکوراسیون منزل و مبلمان بود...تعریف کردن بقیش شرم آوره،خودتون حدس بزنید
    وای بر ما!!!
    غیبت امام رو همچنان تسلیت میگم
  • دخمــلی ناناس
  • سلام
    ممنون
    لینکت میکنم.
    توهم بااسم وبم بلینک.
  • صبح امید
  • یا ابن الحسن...
    با خورشید نگاهت بر من بتاب و خشک کن مرا...
    من خیس گناهم،سالهاست که زیر باران گناه راه می روم...
    مرا خشک کن از گناه و آماده بیعت کن...
    خدایتان خیر دهد ...
  • سجاد عبدی
  • سلام سرباز...!
    تاج گذاری سردارت مبارکت...!
    ارادت
  • دختر شیطون




  • .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    کاره خاصی ندارم گفتم یه نظری داده باشم!
    !
    !

    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    چرا دعوا داری بچه ناناحت میشه بهت یاد ندادن با بچه آروم رفتار کنی
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    آخه به توچه دوس دارم بمونم!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    نظر ندیدی تا حالا!!؟؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    ؟
    به قوله رضا گلزار تو شب شیشه ایه 5 سال پیش(باهمون لهجه)پااااا میشم میرمااااااااااا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    ا
    خدا تو هم شفا بده به توچه من مریضم یا نه
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .اوکی میرم اما بدون نظر واسه عمموم آزاده!
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    وبت نایسکه(بقول یه دوکی)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    فحش نده میرم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    اما دلم...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    دلم..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    یه خورده راهنمایی کن یکی اذیت کنه دل چی میشه!؟
    !
    ؟

    !
    ؟
    !
    ؟
    !
    ؟
    !
    ؟
    !
    ؟
    !
    ؟
    .
    .
    .
    .
    حالا دلم _______ شد
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .خب باشه رفتم اوووووووووووووو
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    و
    ف
    ...

    ..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    راستی سلام.
    تولدتون مبارک
    عمرتون پر ثمر
  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • / سالروز آغاز امامت و ولایت گل سرسبد عالم هستی، تبریک و تهنیت //
    تولّدتون هم مبارک!
    ان‌شاءالله از سربازان حضرت صاحب(عج) باشید...
    آغاز ولایت حضرت صاحب مبارک...

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة والنصر...
  • محمد کیوان
  • "من شدم خلق که چون مهدی زهرا باشم"

    طی شد این عمر تو دانی به چه سان؟
    پوچ و بس تند چونان باد دمان
    همه تقصیر من است، این که خود می‌دانم
    که نکردم فکری، که تعمق ننمودم روزی، ساعتی یا آنی
    که چه سان می‌گذرد عمر گران؟

    کودکی رفت به بازی، به فراغت، به نشاط
    فارغ از نیک و بد و مرگ و حیات
    همه گفتند: «کنون تا بچه است،
    بگذارید بخندد شادان
    که پس از این دگرش فرصت خندیدن نیست
    بایدش نالیدن».

    ... من نپرسیدم هیچ
    که پس از این ز چه رو بایدم نالیدن؟
    هیچ کس نیز نگفت
    زندگی چیست؟ چرا می‌آییم؟
    به چه سان باید رفت؟
    پس از این چند صباح، به کجا باید رفت؟
    با کدامین توشه به سفر باید رفت؟

    ... نوجوانی سپری گشت به بازی، به فراغت، به نشاط
    فارغ از نیک و بد و مرگ و حیات
    بعد از آن باز نفهمیدم من
    که چه سان عمر گذشت
    لیک گفتند همه:

    «که جوان است هنوز، بگذارید جوانی بکند،
    بهره از عمر برد، کام‌روایی بکند
    بگذارید که خوش باشد و مست،
    بعد از این باز ورا عمری هست».

    یک نفر بانگ برآورد:
    «از هم اکنون باید فکر فردا بکند».

    دیگری آوا داد:
    «که چو فردا بشود، فکر فردا بکند».

    سومی گفت:
    «همان‌گونه که دیروزش رفت،
    بگذرد امروزش،
    همچنین فردایش».

    با همه این احوال، من نپرسیدم هیچ
    که چه سان جوانی بگذشت؟
    آن همه قدرت و نیروی عظیم به چه ره مصرف گشت؟
    نه تفکر، نه تعمق، نه اندیشه دمی

    عمر بگذشت به بی حاصلی و مسخرگی
    چه توانی که ز کف دادم مفت
    من نفهمیدم و کس نیز مرا هیچ نگفت
    قدرت عهد شباب، می توانست مرا تا به خدا پیش برد
    لیک بیهوده تلف گشت جوانی هیهات!

    ... ای صد افسوس که چون عمر گذشت
    معنی‌اش فهمیدم
    __________________
    منبع:http://mohebeyan.blogfa.com/post-537.aspx
  • سید گمنام
  • هر روز
    برای آمدنت
    دعا می‌کنیم
    و برای نیامدنت
    کارهای زیادی ...
  • سجاد مؤذنی
  • چشمتان روشن؛
    امسال در مقطع اول ابتدایی تعداد دانش آموزان شیعه وسنی یکی شد.
    چشمتان روشن!
    تعداد اهل سنت ایران به 20 میلیون نفر رسید.
    چشمتان روشن!
    ضریب رشد جمعیتی اهل سنت 4 است و شیعییان 1.7
    چشمتان روشن!
    با همین فرمول رشد جمعیتی ، ظرف سالهایی نه چندان دور اکثریت ایران را اهل سنت تشکیل می دهند.
    و باز چشمتان روشن!
    که با تبلیغات گسترده شبکه های وهابی فارسی زبان به عنوان تنها تریبون اهل سنت در ایران به تدریج اهل سنت ایران از جهت فکری دارند کاملا وهابی می شوند، شاید باور نکنید که در سالیانی نه چندان دور؛ با این نمودار رشد جمعیتی و این آرایش رسانه ای وهابیون؛ بزرگترین کشور وهابی؛ ایران خواهد بود.
    این امار بعد از سر شماری سال 90 به دست آمد و بعد از نامه مدیر حوزه علمیه اهل سنت پاکستان به سنی های ایران موجب حساسیت بیشتر نهادهای امنیتی شد... در نهایت این امار اخرین نتایج حاصل است....
    مختصری از نامه مدیر حوزه علمیه پاکستان خطاب به اهل سنت ایران:
    "شده نان شب نخورید اما در تولد نوزاد همت کنید.... آینده ایران از ان ماست!!!"
    چندی پیش از یکی از منابع خبری معتبر شنیدم که یک طلبه ی وهابی، در روستایی در زاهدان توانسته بود در عرض یک سال، هزار نفر را وهابی کند! جالب است بدانید اهل تسنن، قانونی برای زندگی دارند با نام دو زن و 20 فرزند! یعنی هر نفر دو زن اختیار می کند و از هر زن سعی میکند 10 فرزند حاصل کند!
    الا یا اهل العالم - وقت گذاشتن برای تبلیغ مذهب ناب شیعه، فقط برای طلبه تعریف نشده است. تک تک شما دغدغه مندان و جوانان ارزشی این مرز و بوم وظیفه دارید از اباحه گری ها و مستحبات کم کنید و به این مهم بپردازید.
    چرا هنوز برای من تعریف نشده است که از خیلی تلویزیون تماشا کردن ها و یا حتی یک ساعت از وقت خوابم را صرف ترویج معارف ناب شیعی و انقلاب کنم و یا لااقل دور چند نوجوان و جوان را بگیرم و قدم به قدم همراهیشان کنم!؟
    بیخیال غلط کردم
    خودت خوبی داش؟
  • وخدایی که دراین نزدیکیست
  • سلام
    تولدتون مبارک
    انشالله به آرزوهای خوبتون برسید و عاقبت بخیری نصیبتون بشه

    این نوشته های آخر و هستم شاید موقعی که ما دعا میکنیم خدا کند که بیایی
    اون حضرت میگن خدا کند که بخواهی...

    انشالله جزء یارانشون باشیم
    :)
    سلام..خیلی خیلی وبلاگتون قشنگه...من وب های دیگه رو ک سر میزنم به اغراق میگم قشنگن..ولی از شمارو واقعا گفتم..
  • سرباز گمنام08
  • بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

    به نام خداوند بخشنده مهربان

    اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن

    خدایا، ولىّ‏ ات حضرت حجّه بن الحسن

    صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی

    که درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد

    هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ

    در این لحظه و در تمام لحظات

    وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ

    سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر

    دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ

    و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى

    طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"

    که خوشایند اوست ساکن زمین گردانیده،

    و مدّت زمان طولانى در آن بهره‏مند سازى

    (اللهم عجل لولیک الفرج)
  • پسر انسان
  • و ما همچنان العجلی بی عمل می گوییم...
    اره دیگه
    پس درباره کی نوشتم؟! اون نظر نه ها این نظره
  • محمدحسین

  • هرچه را که به دانستن آن نیاز داشتم از کشتی نوح آموختم

    1- از قایق جا نمانید
    2- به خاطر بسپارید که همه ما در یک قایقیم (سرنوشت مشترک)
    3- از قبل برنامه ریزی کنید. موقعی که نوح کشتی می ساخت از باران خبری نبود
    4- خود را سالم و سرحال نگه دارید. امکان دارد در سن 60 سالگی کسی از شما
    بخواهد که دست به کار بزرگی بزنید
    5- به حرف نقادان و عیب جویان گوش ندهید، به کاری که باید انجام دهید بچسبید
    6- آینده تان را در جایی بلند مرتفع بنا کنید
    7- برای رعایت مسائل ایمنی دوتایی سفر کنید
    8- سرعت هیچ مزیتی ندارد، حلزون و یوزپلنگ هر دو در کشتی بودند
    9- موقعی که دچار فشار روحی هستید، چندی روی آب غوطه خورید.
    10- به خاطر بسپارید کشتی نوح را یک غیر حرفه ای ساخت و کشتی تایتانیک را
    حرفه ای ها ساختند!
    11- هراسی از توفان به دل راه ندهید.
    12- موقعی که با خدایید، همیشه رنگین کمانی در انتظارتان است
  • محمدحسین
  • چه زمانی یک سوم زمین هلاک شدند؟
    چه حیوانی بود که به دروغ مورد تهمت قرار گرفت؟
    آن چیست که کم و زیادمیشه؟
    آن چیست که زیاد میشه ولی کم نمیشه؟
    آن چیست که کم میشه ولی زیاد نمیشه؟

    امام باقر علیه السلام فرمودند:

    اولا یک چهارم نه یک سوم،این اتفاق زمانی افتاد که جمعیت زمین
    "آدم،حوا،هابیل،قابیل"بودند،که هابیل کشته شد..

    گرگ بود،که برادران یوسف آنرا متهم به قتل کردند

    آن چیزی که کم و زیاد میشود"ماه" است

    آن چیزی که زیادمیشود وکم نمیشود"دریا" است

    آن چیزی که کم میشه و زیاد نمیشه"عمر"انسانهاست..

    منبع"احتجاج مرحوم طبرسی.ج۲.ص
  • محمدحسین

  • خوب بودن! کلمه هیجان آوری نیست خوبی در فارسی شکوه و عظمت خارق العاده ای ندارد
    با متوسط بودن و بی بو و خاصیت بودن هم صف است. خوب بودن در نظر ما یعنی بد نبودن!
    و این معنی مبتذلی است!!

    آدم خوب! به چه کسانی میگوییم؟!؟ به آدمهایی که به درد دامادی میخورند و تشکیل خانواده
    و سر و سامانی شسته رفته و راحت و نقلی و کار خوب و خانه دار و حرف گوش کن!!! ....

    کسی که سر به آخور دارد و زندگی را همچون سوسمار در سوراخ خود خزیدن و مشغول سعادت خانوادگی بودن!
    تلاش در جستجوی حقیقت و کسب آزادی و فلاح انسان نفس زندگی و عین
    سعادت است و کمتر کسی به آن نزدیک میشود!!

    آدم خوب یعنی کسی که هیچکس از او بدش نمی آید! یعنی چه؟
  • محمدحسین
  • آنکه فکر و ذکرش

    شکم و زیر شکم شد!

    دیگر امام زمان را درک نخواهد کرد!
  • محمدحسین
  • سلام

    البته شهادت دانشمند هسته ایمون شهید مصطفی احمدی روشن رو یادت رفته داش

    دوساله که گذشته ها....

    چه زود فراموش میشوند
    بعد میان میگن قلم من خوبه !!!
    بیان این داش مون ببینن دستشون بیاد والاا...

    تولدت مبارک داشم
    ایشالا کل عمرت به پای حسین باشه
    مرگتم او رکاپ امام زمان:)))
    نمی دونم....هیچ نمازباحالی نداشتیم....همیشه هم آقا رو ناراحت کردیم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">