کلاس ، تعطیل !... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
افسران - ما همه مصطفاییم....

تحلیل متفاوت اما قابل تأمل رسایی از افتضاح سبد کالا

توزیع اسف‌بار سبد کالا «تدبیر» بود نه بی‌تدبیری

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه توزیع اسف‌بار سبد کالا تدبیر بوده نه بی‌تدبیری، گفت: این همان تدبیری است که در کیفرخواست فرزندش یکی از جرایم این آقازاده، لابی با شبکه‌های جاسوسی و ارائه اطلاعات محرمانه کشور برای تأثیرگذاری بیشتر در تحریم‌ها ذکر شده است.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت توزیع سبد کالا گفت: قبل از توزیع سبد کالا در صحن علنی تذکر دادم که این روش توزیع درست نیست و گفتم که اتفاقاً این روش گداپروری است؛ الان هم تاکید می‌کنم که بی‌سوادها هم روش توزیع دهه شصت را برای دهه ٩٠ انتخاب نمی‌کنند تا چه برسد به مدعیان باسوادی.

وی افزود: اگر حامد کرزای هم می خواست در افغانستان چنین سبدی را توزیع کند، موفق‌تر از این عمل می کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بنابر این به نظر می‌رسد که وضعیت تأسف بار توزیع سبد کالا که تا به حال2 کشته نیز به دنبال داشته است و به سوژه‌ای برای رسانه های بیگانه و مقامات آمریکایی تبدیل شده به هیچ وجه حاصل بی‌تدبیری نیست بلکه محصول تدبیر یک جریان در درون دولت است.

« همان تدبیری که برای توقف چرخه هسته‌ای و برای القای این نکته که چاره ای جز پذیرفتن این توافقنامه پر از عیب و ایراد حقوقی نداریم، مردم را از خالی بودن خزانه ترساند در حالی که خزانه خالی نبود».

رسایی گفت: وضعیت أسف باری که از زندگی اقتصادی مردم نشان داده می شود، همان تدبیری است که می‌خواهد القا کند توان نظامی آمریکا آنقدر زیاد است که می تواند با یک بمب، سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد. همان است تدبیری که در کیفرخواست فرزندش یکی از جرایم این آقازاده، لابی با شبکه‌های جاسوسی و ارائه اطلاعات محرمانه کشور برای تأثیرگذاری بیشتر در تحریم‌ها ذکر شده است.

عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آیا اتفاقی است که در دهه فجر وضعیتی بوجود بیاورند که رسانه‌های بیگانه در لزوم پذیرش شروط ظالمانه غرب بگویند که وضع اقتصادی مردم ایران آنقدر بد است که برای یک سبد کالا اینطور صف می بندند!.  آیا عادی است که بعد از این اقدامات داخلی، معاون وزیرخارجه امریکا می‌گوید درشبکه ها دیدید که ایران اخیرا بطور قابل توجهی غذا به مردم فقیر در جامعه داد که نشان دهنده اینست که کاهش هدفمند و محدود تحریم ها تأثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است.

مدیر دفتر جریان شناسی تاریخ معاصر گفت: ما با کابینه ای مواجه‌ایم که بسیاری از افراد موجود در آن، چهره هایی با سابقه امنیتی و همسو با یک جریان سیاسی خاص با عملکردی خاص در چهار سال گذشته هستند و به همین دلیل، وضع موجود را بی‌تدبیری نمی‌دانم بلکه آن را تدبیر جریانی برای پروژه قبح زدایی از دشمنی دشمن و قانع کردن مردم در نیاز آنها به غرب می دانم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب این جریان را شناخته بود که در ١٤ خرداد امسال یعنی ١٠ روز قبل از انتخابات خطاب به کاندیداها فرمودند: "قول بدهند که به منافع بیگانگان به بهانه‌های گوناگون بیش از منافع ملت ایران اهمیت نخواهند داد یعنی با این تحلیل غلط که به دشمنان امتیاز بدهیم تا عصبانیت آنها را نسبت به خودمان کم کنیم عملا منافع آنها را بر منافع ملت ترجیح می دهن و این اشتباه است."

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جریانی در دولت در حال اجرای این پروژه است تا مردم بگویند وضع آنقدر خراب است که چاره ای جز کوتاه آمدن نداریم ولی تردید ندارم مردم بزودی نسبت به وضعیت تسلیم و انفعالی که برخی مدیران اجرایی در برابر دشمنان نشان می دهند، واکنش نشان خواهند داد چون مردم ایران ذلت نمی پذیرند.

  • حرف دل !...

نظرات (۴۰)

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم شبی با شهدا در دوکوهه اندیمشک برگزار شد به تحلیل شرایط سیاسی کشور پرداختند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش رهبری در محافظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت: جمهوری اسلامی دوحسن دارد که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، یکی وجود ولایت در راس که مقام معظم رهبری هستند، که وجود مبارک ایشان اجازه خیلی از اتفاقات را نمی دهد، مبینیم که در بسیاری از نقاط جهان کودتا می شود و انقلابها نابود می شوند، اما بخاطر وجود مبارک مقام ولایت و علاقه ای که مردم به مرجعیت و ولایت فقیه دارند کسی نمی تواند آسیبی به انقلاب اسلامی وارد کند.


وی افزود: حسن دوم مردمی بودن نظام است، که به موقع مردم می آیند و حمایت و تدبیر می کنند که آن هم قابل تقدیر است و دولت هم باید قدر این دو را بشناسد و توجه داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به دیدار کاترین آشتون با برخی سران فتنه اظهار داشت: یکی از اصول انقلاب اسلامی ما استقلال و عزت اسلامی ماست و ما باید اینها را حفظ کنیم و مسئولین هم موظف هستند آن را چه در بحث هسته ای و چه سایر مباحث حفظ کنند در مجلس گاهی اتفاق می افتد که ۵ یا ۶ وزیر بخاطر برخی مسائل برای پاسخ به سوال نمایندگان حضور پیدا می کنند.

آقاتهرانی در رابطه با سوال دیگری در مورد توافقات هسته ای تصریح کرد: متاسفانه مجلس هم نامحرم برخی مسائل است، رهبری فرمودند ما به دولت اعتماد داریم و به آنطرفی ها اعتماد نداریم، ما هم به دولت اعتماد می کنیم بگذارید بروند جلو ببینیم آثار آن را خواهیم دید. امیدوارم که دولتی ها هم از این حسن نیت مقام معظم رهبری و تبعیت مردم و متدینین، مواظبت کنند.

وی افزود: وقتی حضرت آقا می فرمایند ملاحظه کنید، پیگیری می کنیم اما باید بیایند و در مجلس و شفاف بگویند، شفاف نیست، بنده که بعنوان یک نماینده مجلس هستم از بیرون خبر دارم نه بعنوان یک نماینده، در حالیکه ما باید نظارت کنیم، حق نظارت داریم و مردم رای داده اند که ما بتوانیم نظارت کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه امیدوارم این مسائل و شبهات بزودی حل شود، توضیح داد: این تردید و دلهره ای که مردم در این زمینه دارند ما هم بعنوان یک نماینده داریم و دلمان هم می خواهد که کاری انجام شود، اما اگر کاری کنیم می گویند اینها نمی گذارند، ما می گذاریم اگر می توانند منافع کشور را جذب کنند بسم الله ، بله باید در معاملات مواظبت کنند و کوتاه نیایند و ضرر نکنند.

وی گفت: همین خانمی[اشتون] که چندی پیش به ایران آمد، اینها انگلیسی هستند و کارشان است، قبلا آمده اند و جلساتی گذاشته اند با بعضی ها که خلاف بوده است و دوباره هم تکرار کرده اند آن وقت بعضی ها این خانم را مقصر می دانند، این خانم کارش این است ، مسئولین باید پاسخگو باشند، یعنی وزارت خارجه باید بگوید اینها آمده اند، کجا رفت و چرا رفت؟ این مسائل الان در مجلس مطرح است و ما نمایندگان هماز حق و حقوق شما کوتاه نمی آئیم.
مقاطع تحصیلی در دولت تدبیر و امید :

قبول نداشتن توافق ژنو = بی سواد
نقد به توافق ژنو = کم سواد
توافق ژنو خوب است = دیپلم
توافق ژنو عالیست = فوق دیپلم
توافق ژنو خیلی عالی است = لیسانس
توافق ژنو محشر است = فوق لیسانس
توافق ژنو آخرشه بخدا = دکتری
توافق ژنو تسلیم قدرت های غرب و شرق بود در برابر ایران = فوق دکتری

حالا بگو مدرک شما چیه تا بهت بگم حق حرف زدن داری یا نه!

..............................................

( بدون شرح می باشد !!! )

سلام دوست گرامی
بسیار جالب وبه جا بود
سبد کالا فقط از روی ... بی تدبیری ... بود
  • سید محمد رضی زاده
  • وجود این همه ستاره، این راه روشن است.
  • نجـــــــوا
  • سلام اقا سجاد
    ممنون از پست زیبات


    با قافله بی سوادان
    منتظر نگاه پر مهر شما هستم

    702160(یا ابالفضل العباس
    آقای بیگانه برید اول سوابق دولت راستگویان رو بخونید بعد سوابق رسایی رو خودت مقایسه کن اگه راست میگی ، بعدشم پول دادن کذا پروری بود ، ولی این افتضاح عزت مردمه
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • یک ملتی که زن و مردش برای جان فشانی حاضرند ،

    و طلب شهادت می کنند، هیچ قدرتی با آن نمی تواند مقابله کند.....
    رسائی از کی تاحالا کارشناس مسائل اقتصادی شده!؟
    ایشون به جز مداحی برای احمدی نژاد مگه چیز دیگه ای هم بلدند!؟
    اون گوری که شما دارید روش زار می زنید، توش مرده نیست، مردم از این ادبیات چندش آور امثال رسائی ها خسته شدند که به دکتر روحانی رای دادن، وگرنه به جلیلی رای می دادن...
    نکنه مردم رو صغیر فر می کنی، یا شاید هم مردم برای شما یه مشت بزغاله و گوساله هستند!؟
    راستی وقتی احمدی نژاد با ادبیات سطح پائین ابتدا به خودش و سپس به همه مردم ایران توهین می کرد، شماها کجا بودید!؟چرا وقتی ایشون مخالفین و منتقدین رو گوساله و بزغاله می خواند، صدای شما انسانهای حساس و فرهنگی درنیومد!؟
    دوست عزیز!
    شما منتقدی منصف نیستید، این دولت هنوز هیچ کاری نکرده، شماها توهین و افترا رو شروع کردید، ببینم چرا زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد انقد نگران مردم و کشور نبودید!؟
    نه برادر، حناتون پیش مردم رنگی نداره، در ضمن میزان آراء آقای جلیلی که سنگشو به سینه میزنی، نشون دهنده میزان اقبال عمومی به این ادبیات شماست...
    سلام
    وفا بانو فاطمه معصومه تسلیت میگم به شما وهمه محبان

    بروزم تشریف بیارید
  • ستاد فرهنگی


  • باسلام

    توصیه های آقای قرائتی به خانمها

    خانم محترم !
    آقای محترم !

    خانم محترم !
    ١) به شوهرت افتخار کن !

    ۲کسی را با او مقایسه نکن! )

    ۳اقتدار و غرور او را نشکن! )

    ۴زیبایی او را در عقل او جستجو کن! )

    ۵قناعت پیشه باش ! )

    ۶زیباییت را به رخ دیگران نکش! )

    ۷ناز کن اما متکبر نباش ! )

    ۸دلبری و فریبایی و طنازی پیشه کن ! )

    ۹احساسات زیبایت را با اندیشه ای متین همراه کن ! )

    ۱۰ لجبازی نکن که از چشم شوهرت می افتی ! )

    ۱۱ تمکین کن تا تاج سرش باشی )

    ۱۲ !پناهگاه شوهرت باش تا فقط به تو پناهنده بشه ! )

    ۱۳ زیبایی با سادگی و بی آلایشی برای تو آرامش بخش تر خواهد بود ! )

    ۱۴ هوس بازی نکن ولی زیبا دوست باش! )

    ۱۵ اگر آشپزی را خوب نمی دونی حتما یاد بگیر! )

    ۱۶ قبل از رانندگی سازندگی را بیاموز! )

    ۱۷ هیچگاه بدون آرایش مقابل شوهرت نشین ! )

    ۱۸ دهانت را مسواک وخوشبو کن! )

    ۱۹ بدنت هیچ وقت بوی عرق نده ! )

    ۲۰ لباست بوی غذا ندهد ! )

    ۲۱ موقع آشپزی از پیش ن بد استفاده کن ! )

    ۲۲ قبل از شوهرت چشم بر هم نگذار و پیش از او بیدار شو ! )

    ۲۳ موی تو یکی از دو زیبایی توست ، ازش مراقبت کن! )

    ۲۴ لبخند قشنگت را در هیچ شرایطی با اخم معاوضه نکن ! )

    ) ۲۵ توی رنج هات معناهای زیبا پیدا کن ! ٢۶ )

    اگه شوهرت گفت : کسی غیر از من با و ت ازدواج نمی کرد ! بگو : پس خیلی باید از تو ممنون باشم

    ۲۷ !اگه بهت گفت : دوستت ندارم ! بهش بگو : عوضش من به تو افتخار می کنم! )

    ۲۸ اگه گفت :حوصله تو رو ندارم ! بهش بگو : منم غیر از تو کسی رو ندارم! )

    ۲۹ اگه گفت : از خانواده ات خوشم نمیاد ! بگو : عوضش من خانواده تو رو دوست دارم ! ٣٠ ) اگه )

    عصبانی شد ! بگو : منو ببخش !

    ۳۱ گاهی برای مادرشوهرت هدیه بخر ! )

    ۳۲ در خواست هاتو با ناز و دلبری برآورده کن! )

    ۳۳ زورگو نباش ! )

    ۳۴ سختی کار شوهرت را درک کن! )

    ۳۵ او را در مردم داری کمک کن! )

    ۳۶ وقتی وارد خونه می شه , به پیشوازش برو ! دستشو بگیر ! بِزار روی صورتت! )

    ۳۷ هیچ وقت بهش نگو : تو بی عرضه ای ! )

    ۳۸ لباساشو براش اُتو کن که هر وقت خواست عوض کنه معطل نشه! )

    ۳۹ وقتی غذا رو سر سفره می ذاری به او بگو : نمی دونم خوشت میاد یا نه ؟ ! )

    ۴۰ لحظه به لحظه از خداوند کمک بگیر ! )
    ___________________________________________________________________________

    آقای عزیز!

    ١) به همسرت بگو : دوستت دارم!

    را فقط برای او هزینه کن « دوست داشتن » ۲واژه )

    ۳!همسر تو کریستاله ! مواظب باش او را نشکنی )

    ۴!کاری کن که به تو ایمان بیاره ! )

    ۵تو باید تکیه گاه خوبی براش باشی! )

    ۶از عشقت برای او هزینه کن ، نه فقط از ثروتت! )

    ۷زیبایی همسرت را ستایش کن! )

    ۸کارهایی که از توانش بیرونه , به او واگذار نکن ! )

    ۹او گل خوشبوی بهاری است ، پژمرده اش نکن! )

    ۱۰ انتظار نداشته باش همسرت مثل تو باشه ! )

    ۱۱ با بحث و جدل او را خسته نکن! )

    ۱۲ نسبت به همسرت همیشه وفادار باش! )

    ۱۳ اقتدار و صلابت را جایگزین خشونت کن! )

    ۱۴ همدردی و همدلی او را آرام می کنه ! )

    ۱۵ قبل از انتقاد ازش تعریف کن! )

    ۱۶ سربسرش نگذار )

    ۱۷ !اگه به او احترام بذاری , به زندگی امیدوار می شه! )

    ۱۸ اگه آزارش بِدی , از تو متنفر می شه! )

    ۱۹ از دست پختش تعریف کن ! )

    ۲۰ نیش او نوشه ، ناراحت نشو! )

    ۲۱ دل او را نشکن ! )

    ۲۲ مسخره اش نکن ! )

    ۲۳ حسادت او را با تحقیر برنیانگیز! )

    ۲۴ انگشتان ظریف و صدای نازکش می گویند : ” با من ستیز مکن ! ”

    ٢۵ ) هر وقت بهت شک کرد ، با صداقت و مهربانی مطمئنش کن!

    ۲۶ اگه گفت : تو منو دوست نداری ! «بگو به اندازه ی دنیا دوستت دارم»

    ٢٧ ) اگه گفت : من بدبختم که با تو ازدواج کردم ! بگو : عوضش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم!

    ۲۸ اگه گفت : دلم گرفته تو این خونه ! بگو : در اولین فرصت روی دوشم سوارت می کنم تو آسمونا می )

    گردونمت !

    ۲۹ اگه گفت : تو خیلی بدی ! بگو : عوضش تو خیلی خوبی ! )

    ۳۰ اگه ناز کرد ! نازشو به قیمت گرون بخر ! )

    ۳۱ اگه گریه کرد ، خیلی دسپاچه نشو ! فقط نوازشش کن )

    ۳۲ !اگه گفت : از دست بچه ها خسته شدم ! بگو : بهت حق می دم ! تو خیلی صبوری ! ازت متشکرم ! )

    ۳۳ اگه اخم کرد ! بهش بگو : اخم نکن , زشت می شی ! )

    ۳۴ اگه باهات قهر کرد ! بگو : قهرت هم مثل مهرت قشنگه ! )

    ۳۵ اگه از مادر و خواهرت شکایت کرد ، فقط شنونده خوبی باش! )

    ۳۶ اگه گفت : من خواستگارای زیادی داشتم ! با لبخند بگو : پس من خیلی آدم خوش شانسی هستم )

    که تو رو به چنگ آوردم

    ۳۷ اگه گفت : تو زشتی ! بگو عوضش تو خوشگلی! )

    ۳۸ اگه بازم گفت : زشتی ! بهش بگو : زیبایی مرد در عقل اونه! )

    ۳۹ اگه گفت : طلاق می خوام ! حتما به مشاور مراجعه کن ! )

    ۴۰ دلآرامی که داری دل در او بند! )

    _____________________________________________________________________________
    به سایت ما سربزنید …باعث مزید امتنان خواهد بود.لطفااین پیام را به دوستان وهمشهریان خود
    ارسال فرمائید.
    با نشانی تهران صندوق پستی ۵۸۶_۱۴۱۸۵ یا تماس با تلفن ۶۶۹۴۶۳۶۳ ارسال و اعلام نمایید.
  • شمیم بهار بهار
  • سلام
    ممنون از خبرتان
    هنوز دانلود نشده اما وبلاگ خوبی دارید.
    توزیع اسف‌بار سبد کالا «تدبیر» بود نه بی‌تدبیری
    از این لحاظ اره بابا
    اره بابا
    سلام
    وبتون جالب است لذت بردم
    بله این سبد کالا نبود که سبد توهین بود
  • سربند یامهدی
  • وب قشنگی داری
    خوشحال میشم به منم سربزنی و تباذل لینک کنیم
    سلام
    شما مجبور هستید این دولت رو تخریب کنید تا در دوره ی بعد به امید این تخریب کاندیداتون یعنی آقای جلیلی رای بیاره. این یه چیزی که نمیتونید ازش بگذرید. والله اگر ایران بهشت بشود باز هم این جماعت یعنی اعضای جبهه ی پایداری و ... چوب لای چرخ این دولت خواهند گذاشت. چون موفقیت این دولت مساوی است با حذف دائمی این افراطی ها از صحنه ی سیاست
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضور و نظرتون
    میشه چند تا از موفقیت های این دولت را ذکر کنید؟
    .
    .
    .
    سخنرانی دکتر جلیلی بعد از انتخابات را گوش کنید(ضرر نداره)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • قالب نو مبارک

    ********
    **میلاد امام حسن عسگری مبارک
    چشم روشنی صاحب الزمان صلوات**

    امام حسن عسگری فرمودند:
    چه زشت است برای مؤمن، دلبستگی به چیزی که او را خوار کند.
    (تحف العقول)
  • باور ایرانی
  • سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند

    که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی

    قصه عشق “انسان” بودن ماست . . .
    [لبخند][گل]
    ممنون
    شما یه کامتت برام گذاشتی و انواع مدارک رو از نگاه مذاکرات ژنو بررسی کردی
    ما اون کم سوادیم
    پاسخ:
    سلام
    ولی ما جزء بی سواد هائیم
  • آرمان بدیعی
  • حضرت امام حسن مجتبی (ع) در عالم خواب یا مکاشفه به مرحوم آیت الله میرزا محمد باقر فقیه ایمانی فرمودند :
    «در منبرها به مردم بگویید و به آنان دستور دهید .توبه کنند و درباره ی تعجیل ظهور حضرت دعا کنید .
    دعا برای آمدن آن حضرت مانند نماز میت نیست که واجب کفایی باشد و با انجام دادن عده ای از دیگران ساقط شود ؛بلکه مانند نمازهای پنج گانه است برهر مرد و زن بالغ واجب است برای ظهور امام زمان غایب دعا کنند.»
    **********************************************************************
    امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود:
    آقاجان! قربانتان بشوم, چرا
    با اینکه ما این همه دعای فرج را می خوانیم شما نمی آیید؟
    فرمودند: شما که دعای فرج را نمی خوانید! شما
    دعای سلامتی من را می خوانید (یعنی اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن ....
    شما باید دعای(الهی عظم البلا) را زیاد بخوانید
    سلام من دارم سعی می کنم این دو مطلب را در اینترنت گسترش بدم به این صورت که به وبلاگای مختلف سر می زنم و در نظراتشون این مطلب رو میذارم اگه اون افراد هم در هرروز یا ماه به چند نفر خبر بدن افراد زیادی مطلع میشن اگه هستی بهم خبر بده لطفا
    وبا هر توانی که داری این مطلب رو منتشر کن
  • باور ایرانی
  • از اونجا که آقا انجام این مذاکرات رو قبول داره
    پس ما کم سوادیم
    پاسخ:
    آقا قبول داره؟؟؟
    میشه بفرمائید کی این مطلب رو به شما فرمودند؟
  • باور ایرانی
  • تا توانی رفع غم از چهره ی غمناک کن

    در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن . . .
    [لبخند][گل]
    سلام و ممنون
    روز جمعه خوبی داشته باشی
  • پرنیان عفاف
  • سلام
    چه کسی جواب فرزند مصطفی را خواهد داد
  • شقایق گلی ک عاشق نی
  • babakhsh naboodm.................
  • شقایق گلی ک عاشق نی
  • salam..................
    سلام
    یعنی نمیخواید ترم بهمن برید سر کلاس؟!
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • خیلی خلاقی آفرین

    و اما سبد کالا . . . واقعا این بود تدبیر و امید عا غایون . . . .
    خدایی امسال که به شما دانش آموزان گل کلی خوش گذشت ،کلا چند روز رفتید مدرسه؟!
    ایشالا همیشه روزهاتون مثل روزای تعطیل شاد باشه و لباتون خندون
    پاسخ:
    سلام
    فک کنم متوجه منظور نشدید؟
    جواب فائزه سعادتمندرا بخونید!
    و من اله توفیق...
  • عشقی بی قاف
  • سلام واقعا وب جالب و پرمحتوایی دارین.....درسایه خداوند متعال برقرار باشید
  • عشقی بی قاف
  • دخترک طبق معمول هر روز جلوی کفش فروشی ایستاد و به کفش های قرمز رنگ با حسرت نگاه کرد بعد به بسته های چسب زخمی که در دست داشت خیره شد و یاد حرف پدرش افتاد :اگر تا پایان ماه هر روز بتونی تمام چسب زخم هایت رابفروشی آخر ماه کفش های قرمز رو برات می خرم"دخترک به کفش ها نگاه کرد و با خود گفت:یعنی من باید دعا کنم که هر روز دست و پا یا صورت 100 نفر زخم بشه تا...و بعد شانه هایش را بالا انداخت و راه افتاد و گفت: نه... خدا نکنه...اصلآ کفش نمی خوام....
    خیلی کارشون زشته
    خیلی هم بی ریخته
    تازه این کار عین بی عدالتیه
    چون سبد کالایی که به یه خانواده ی دو سه نفره تعلق گرفته همون سبد کالایی به یه خانواده ای هم که هفت هشت نفر باشن همون سبد کالایی تعلق گرفته
    و عین عین بی عدالتیه
    تو که در باور مهتابی عشق
    رنگ دریا داری فکر امروزت باش
    به کجا مینگری
    زندگی ثانیه است
    وسعت ثانیه را میفهمی
    میشود مثل نسیم بال در بال پرستو
    بوسه بر قلب شقایق بزنیم
    دل تو تنها نیست
    تو خدا را داری
    و من آرامش چشمان تو را !!!
  • ஜ۩۞۩ஜ زهــ۞ــرا ஜ۩۞۩ஜ
  • شیطان به خداوند گفت:
    چگونه است که بندگانت تو را دوست دارند و تو را نافرمانی میکنند
    در حالی که با من دشمنند و از من اطاعت میکنند.
    خطاب رسید که ای ابلیس:
    به واسطه ی همان دوستی که با من دارند و دشمنی که با تو ،
    از نافرمانی های آنان در میگذرم...
  • فائزه سعادتمند
  • من هم یک "مصطفی" هستم!
  • حسین ابراهیمی
  • از این نردبون نرو پایین!
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬گوش میدی چی میگم؟!! نرو پایین!
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬الو! نرو پایین!
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬بسه دیگه! نرو پایین!
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬آره؟ اینطوریه؟ اصلا برو...
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬هنوز کله شق هستی... نرو پایین
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬من دیگه باهات کاری ندارم
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬ای بابا! گوش کن عزیزم نرو!
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬میشه لطفا گوش کنی؟!!
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬اشتباه میکنی اگه بری
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬ببین، دیگه بهت نمیگما! نرو پایین
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬ عجب! خواهش میکنم!
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬بیخیال نمیشی؟؟
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬فرصت آخره، نرو...
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    ╬═╬
    حالا که به حرفم گوش نکردی باید یه سر به من بزنی.
    و 5 تا نظر برام بذاری!!!
    ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ…

    ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ...

    ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ...

    ﻫﻢ ﺗﻨﮓ ﻣﯽﺷﻮﺩ.
  • گمنام آشنا
  • با سلام

    ما همه مصطفاییم
    بازم ممنون
    سلام از این که به وبلاگم اومدید متشکرم
    باز هم از این کارا بکنید
    پستای قشنگ و بامفهومی دارین
    میتونم چنتاشونو برای وبلاگم بردارم؟
    بعدا میام جوابتونو ببینم
    ممنون
    پاسخ:
    هرگونه کپی برداری از این وبلاگ بلامانع است!!!
    چون خودم این کارو کردم!!!
  • Arsalan zaheri birgani
  • جالب بود و خلاقانه ... آفرین
    لبیک یا بسیجی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">