ناگفته های توافق ژنو از زبان سید محمود نبویان + تحلیل هوشمندانه رسایی پیرامون توافقنامه ژنو :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

بخش مهمی از سخنرانی آقای نبویان پیرامون «پشت پرده های توافق نامه ژنو و جلسات مستقیم ایشان با تیم مذاکره کننده» و «نقشه دشمنان برای تغییر رهبر ده سال آینده از طریق انتخابات مجلس خبرگان»، که حتی توسط رسانه های منتقد دولت حذف شده است را در ادامه تقدیم می نماییم البته نکات مهم بسیاری در این سخنرانی اشاره شده است که دعوت می نماییم در صورت صلاح دید فایل کامل صوتی ارائه شده را گوش فرا دهید :

دانلود صوت + ویدئو

دانلود این سخنرانی با لینک مستقیم از اینجا

چند نکته درباب شکایت شورای عالی امنیت ملی از حجه الاسلام دکتر نبویان

جملات آقا[امام خامنه ای] را برایتان بخوانم:
«متن توافق نامه ایرادهای اساسی دارد و مهمترین آن اینست که استقلال ما را هدف گرفته است و هر حرکتی را منوط به توافق آمریکا کرده است» و در ادامه آقا دستور فرموده اند: «لااقل تیم مذاکره کننده را تقویت کنید»
به حمدلله مسئولین بالا اعتراضشان بلند شده، آقای … ناراحت است آقای و آقای .. که من دیگر اسم نیاورم.آقا هم نامه های آنها را گرفته و پاراف کرده اند به آقای ظریف داده اند و فرمودند: جواب اینها چیست؟
آقایان هم رفتند برای تقویت، سیروس ناصری و موسویان را آورده اند که یکیشان به جرم جاسوسی دستگیر شده بود؛ الان هم اختلاف با ظریف پیدا کردند و دعوا دارند
یک جمله هم حسن ختام عرایضم که این را ایشان[رهبری] علنی ۱۲ آبان امسال فرمودند:
«به مذارکات جاری خوش بین نیستم چراکه معلوم نیست نتایجی را که ملت انتظار دارد به همراه آورد. اما معتقدیم این تجربه ایرادی ندارد»
یک بار اینها در سال ۸۲ این کار را انجام دادند؛ آقا فرمودن باز هم دوست دارید انجام دهید. اما وظیفه من و شما چیست؟
اما لازم است ملت بیدار باشد و بداند چه اتفاقی دارد می افتد. حالا چه کسی ملت را باید بیدار بکند!!
۱۹ دی خدمت آقا رسیدند قبل از صحبت های عمومی،۳۰ یا ۴۰ نفر از نماینده ها و بزرگان بودند، آقا… وارد صحبت می شوند و صحبتها محدود هم بود و فرمودند: «ریشه اختلاف ما و دشمنی های غرب با ما این مسائل نیست بحث در اسلام سیاسی است که انقلاب اسلامی و حوزه ها معرفی کرده اند» وجلسه تمام شد یکی از طلبه ها خیلی شور گرفت و شروع کرد شعار دادن در خدمت آقا:« از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن»؛ آقا فرمودند:« کار از اشاره گذشته است»
چند بار آقا باید بگوید و فقط داریم می شنویم! حواسمان جمع هست؟! آقا فرمود کار از اشاره گذشت !! بیدار باشیم .
آقایون برنامه ریزی کرده اند روی مجلس آینده، به نظر بنده مجلس آینده مهم نیست و عملاً زنگ می زنند به تک تک ماها که دیگه شما رأی نمی آورید این هم مهم نیست بلکه اونها برنامه ریزی برای مجلس خبرگان آینده [کرده اند] یعنی گرفتن شخص…
سی و خورده ای سال دشمن هرچه شکست خورده از ولایت فقیه و ولی فقیه است فهمیده اند که تا این جا را نگیرند… حواستان خیلی جمع باشد!
چرا تا الان آقا علنی نمی آیند وسط جوابش روشنِ روشن است اگر الان بیایند وسط [می گویند] آی مردم و ایها الناس ما داشتیم با مذاکره مشکل اقتصادی شما را حل می کردیم ، کی نگذاشت؟ رهبری نگذاشت…حواستان جمع باشد!؛ آقا نمی تواند علنی و شفاف، مثل من و تو که واضح حرف می زنیم، بفرمایند: شما چکار دارید می کنید!!
همه چیز را مخفی نگه می دارند همین الان رفتند و شنیدم ۲۷ صفحه و البته آقای عراقچی می گفتند: «نه نه ۲۷ صفحه نیست ۹ صفحه است» خوب همان ۹ صفحه کو؟ چرا نمی دهید به نماینده ها؟ [می گویند] نه این ها مخفی و محرمانه است. چرا باید اینها محرمانه باشد؟ بیدار باشیم! بیدار باشیم!
اون مغز متفکر اصلاحات گفته است(راجع مجلس خبرگان):« تنها راه حلّ و تنها مشکل در رهبر ۱۰ سال آینده است. اونجا را در یابید» حواستون خیلی جمع باشه! یک جلد و دو جلد و ۱۰ جلد نه بیش از این مقدار کتاب گذاشته اند در اینترنت و فضای مجازی و در تمام خانه های ما و بچه های ما دسترسی دارند که فقط بر علیه آقا[امام خامنه ای و می گویند]! « آقا را باید زد» ! بویژه در نامه ها و چیزهایی که بعد از فتنه ۸۸ آمده، بحث «ولایت» است؛ اونی که کشور را نجات داد ولایت فقیه است دشمن دیده هرجا را می تواند بگیرد، با فتح سنگر به سنگر قوه مجریه را گرفتند و خاتمی آمد، مجلس پنجم، مجلس ششم شد اما رهبری را نتوانستند بگیرند به قول خودشان: « برگشتند».
اما در مجلس خودم و دوستانمان جدی کار می کنیم قبول دارم انتقادات شما به ما وارد است … الان که شما این مطالب را دانستید می گویید چرا مجلس یقه؟ ظریف را نمی گیرد ولی بر فرض اینکه این مطالب را نمی دانستید و اگر ما می آمدیم ظریف را استیضاح می کردیم شما همین چیزی که الان دولت اعلام می کند را نمی گفتید که :« آقا پنج ماه نیست که دولت آمده و مجلس چوب لای چرخ دولت می گذارد؟! » چه جور می شود این کار حل بشود ؟
[ راه آنست که ] مردم را بیدار کنیم که اگر مجلس وارد کار شد نگویند افراطیند و نگویند مجلس داره چوب لای چرخ دولت می گذارد… تا مردم بدانند دولت چه کار می کند! این بیدار کردن وظیفه من و توست
مجلس را نقد می کنی درست و مجلس مشکلاتی دارد بنده رفتم و با رئیس مجلس صحبت کردم و مواردی هست و محضوراتی هست.
[چراکه] که به مردم دارند می گویند ما مشکلات مردم را داریم حل می کنیم ونمی گذارند [انتقادی باشد] و می گویند انتقاد باشد و کشور را امنیتی نکنید و انتقاد آزاد است اما [اما در عمل چیز دیگری اتفاق می افتد] برای مثال: روزنامه قانون در صفحه اولش مستقیماً، صریح آیه قرآن را انکار کرد. در شهادت [ شاهد]، قرآن کریم دارد: دو مرد اگر نشد «رجلٌ . إمرأتان» صریحاً تیتر درشت صفحه اول زده اینها تبعیض جنسیتی است و من تذکر داده ام یکبار،، دوبار، ده بار، آقای معاون پارلمانی وزیر ارشاد چه کردید؟ این روزنامه را چکارش کردید!؟ … بعد از نزدیک ۱ ماه به من گفت که تذکری به آنها دادیم!! حالا برگردید این طرف: ۳ تا از روزنامه هایی را که دوتاشون «۹ دی» و «وطن امروز» می باشد را معرفی کردند به دادگاه و «یالثارات» را اصلا بسته اند و من رفتم شکایت و جرمشان را دیدم …و تمام شکایت ها اینه که اینها «علیه دولت چیز نوشتن»! یعنی با انتقاد علیه دولت، روزنامه بسته می شود . یا به دادگاه معرفی می شود اما قرآن و آیه قرآن را انکار کردند…! حواستون جمع باشد!
رفته و سخنرانی کرده توی جلسه هیئت اداری خوزستان، گفته است اونهایی که نسبت به توافق نامه اعتراض می کنند دو دسته اند: یکی رهبر که خوب اینها متخصص اند اما غیر رهبر بقیه سبیٌ بتشیَّخ اند یعنی بچه هایی هستند که ادای بزرگترها را در می آورند یعنی اگر اساتید و دانشگاه….! معاون پارلمانی اش هم برگشته گفته این ها با …تقریباً؛ آقای عراقچی در کمیسیون (وهم ظریف) می گفتند: «که آقا حرف های صهیونیست ها و آمریکایی ها را نزنید» که من مجبور شدم بگم آقای عراقچی من نه صهیونیستم و نه آمریکایی ام!
شاید به ذهنتون برسه چرا صدا وسیما [روشنگری نمی کند]! اون هم قصه دارد و همین مقدار هم باید خدا را شکر کرد چراکه بسیار تحت فشارند که نباید اصلا…! الان صحبت های جان کری را پخش کرده وهمین امروز حملات گسترده ای به صدا و سیما که مخالف توافق ژنو است؛ نشته بودیم که عراقچی می گفت فقط دو دسته قلیلی اند اعتراض می کنند: یکی کیهان که انتقاد می کند و یکی هم صدا و سیما، که خیلی با نارحتی و تشر اینها را بیان می کرد. خود بنده پنج شنبه سخنرانی داشتم لغو کردند و سخنرانی های دیگر جاها را لغو کردند چراکه به آنها پریروز خیلی جدی گفتم که: چون فرمودند ملت باید بیدار باشند باید بدویم این شهر و اون شهر!
آقای قشقایی به من گفت:« تو رفتی و در میان طلبه ها این حرف ها را زده ای» گفتم من این حرف ها را زده ام و به تو هم گفته ام که هرچی نقد داری بگو! پس چرا نمی گویی! چرا مناظره نمی گذارید؟ من که علامه دهر نیستم اگر ما بد فهمیدیم بگویید کجایش را بد فهمیدیم!! چرا نمی گویید!
خیلی جدی متوجه اند که اصلاً و مطلقاً این حرف ها به مردم نرسد، برای مردم بخوانید ما داریم متن را می خوانیم اگر بگویید تو اشتباه خوانده ای، در بالای سر می گذارم[می پذیرم].
برای سلامتی وجود مقدس امام زمان سلام الله علیه، همه مراجع عظام و همچنین مقام معظم رهبری و سلامتی همه مسئولین نظام که به اسلام و مسلمین خدمت می کنند و برای نابودی دشمنان اسلام و نابودی دشمنان این مردم بزرگ و مسلمان ایران و برای نابودی دشمنان رهبر صلوات ختم نمایید.

 تحلیل هوشمندانه رسایی پیرامون توافقنامه ژنو

  • حرف دل !...

نظرات (۷۰)

ایووووول 
حیلی عالی بود 
واقعا روشن شدم 
ایووووول 
حیلی عالی بود 
واقعا روشن شدم 
ایووووول 
حیلی عالی بود 
واقعا روشن شدم 
ایووووول 
حیلی عالی بود 
واقعا روشن شدم 
ایووووول 
حیلی عالی بود 
واقعا روشن شدم 
ایووووول 
حیلی عالی بود 
واقعا روشن شدم 
ایووووول 
حیلی عالی بود 
واقعا روشن شدم 
ایووووول 
حیلی عالی بود 
واقعا روشن شدم 
ایووووول 
حیلی عالی بود 
واقعا روشن شدم 
ایووووول 
حیلی عالی بود 
واقعا روشن شدم 
ایووووول 
حیلی عالی بود 
واقعا روشن شدم 
سلام ممنون از زحمات فرهنگی شما پایدار باشید. سری هم به وب من بزنید و اگر پسندیدید ما رو هم لینک کنید. چیزی از خودم ندارم ولی هرچه هست اکثرش نو و بکره. کپی رایتی نیست. درس های استاد اخلاقی است که قدرش ناشناخته مانده.
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم شبی با شهدا در دوکوهه اندیمشک برگزار شد به تحلیل شرایط سیاسی کشور پرداختند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش رهبری در محافظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت: جمهوری اسلامی دوحسن دارد که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، یکی وجود ولایت در راس که مقام معظم رهبری هستند، که وجود مبارک ایشان اجازه خیلی از اتفاقات را نمی دهد، مبینیم که در بسیاری از نقاط جهان کودتا می شود و انقلابها نابود می شوند، اما بخاطر وجود مبارک مقام ولایت و علاقه ای که مردم به مرجعیت و ولایت فقیه دارند کسی نمی تواند آسیبی به انقلاب اسلامی وارد کند.


وی افزود: حسن دوم مردمی بودن نظام است، که به موقع مردم می آیند و حمایت و تدبیر می کنند که آن هم قابل تقدیر است و دولت هم باید قدر این دو را بشناسد و توجه داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به دیدار کاترین آشتون با برخی سران فتنه اظهار داشت: یکی از اصول انقلاب اسلامی ما استقلال و عزت اسلامی ماست و ما باید اینها را حفظ کنیم و مسئولین هم موظف هستند آن را چه در بحث هسته ای و چه سایر مباحث حفظ کنند در مجلس گاهی اتفاق می افتد که ۵ یا ۶ وزیر بخاطر برخی مسائل برای پاسخ به سوال نمایندگان حضور پیدا می کنند.

آقاتهرانی در رابطه با سوال دیگری در مورد توافقات هسته ای تصریح کرد: متاسفانه مجلس هم نامحرم برخی مسائل است، رهبری فرمودند ما به دولت اعتماد داریم و به آنطرفی ها اعتماد نداریم، ما هم به دولت اعتماد می کنیم بگذارید بروند جلو ببینیم آثار آن را خواهیم دید. امیدوارم که دولتی ها هم از این حسن نیت مقام معظم رهبری و تبعیت مردم و متدینین، مواظبت کنند.

وی افزود: وقتی حضرت آقا می فرمایند ملاحظه کنید، پیگیری می کنیم اما باید بیایند و در مجلس و شفاف بگویند، شفاف نیست، بنده که بعنوان یک نماینده مجلس هستم از بیرون خبر دارم نه بعنوان یک نماینده، در حالیکه ما باید نظارت کنیم، حق نظارت داریم و مردم رای داده اند که ما بتوانیم نظارت کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه امیدوارم این مسائل و شبهات بزودی حل شود، توضیح داد: این تردید و دلهره ای که مردم در این زمینه دارند ما هم بعنوان یک نماینده داریم و دلمان هم می خواهد که کاری انجام شود، اما اگر کاری کنیم می گویند اینها نمی گذارند، ما می گذاریم اگر می توانند منافع کشور را جذب کنند بسم الله ، بله باید در معاملات مواظبت کنند و کوتاه نیایند و ضرر نکنند.

وی گفت: همین خانمی[اشتون] که چندی پیش به ایران آمد، اینها انگلیسی هستند و کارشان است، قبلا آمده اند و جلساتی گذاشته اند با بعضی ها که خلاف بوده است و دوباره هم تکرار کرده اند آن وقت بعضی ها این خانم را مقصر می دانند، این خانم کارش این است ، مسئولین باید پاسخگو باشند، یعنی وزارت خارجه باید بگوید اینها آمده اند، کجا رفت و چرا رفت؟ این مسائل الان در مجلس مطرح است و ما نمایندگان هماز حق و حقوق شما کوتاه نمی آئیم.
  • محمد جواد جعفری
  • سلام
    احسنت کارت درسته با افتخار لینک شدید
    التماس دعا
  • امیر حسین سنجری
  • دمت گرم داداش وبلاگت خیلی جالب بود
    من خیلی دوست دارم بدونم ایشون وقتی احمدی نژاد حتی با تذکر رهبری هم مشایی رو رها نکرد و با بگم بگم و گفتن این که کابینه خط قرمز من است امکان مخالفت رو از نماینده ها میگرفت و به گونه ای که بسیاری از نماینده ها بعد از تمام شدن ریاست جمهوری تازه شروع به مخالفت با بعضی از کارهای ایشون کرده بودند هم چیزی یا تذکری درباره حواس جمع بودن مردم گفتند؟
  • فاطمه راهبر
  • سلام
    خحوبه شما معلم نشدید
    اونوقت بیچاره دانش آموزاتون.من که گفتم راهنمایی کنید نه توی ذوقم بزنید.
    تازه در مورد وبم هیچ نظری ندادید.
  • tفاطمه راهبر
  • با نام رضا دلت مصفا گردد
    درد و غم سینه ات مداوا گردد
    گر روی نهی به درگهش با اخلاص
    هر عقده ز کار بسته ات وا گردد

    سلام به عشق امام رضا قصد شرکت در مسابقه یوب نویسی رو دارم.منت بذارید و با نظراتتون منو راهنمایی کنید.
    سلام
    ممنون من دانلودش کردم.
    خوشحال میشم یه سرم به من بزنی
    سلام ممنون از حضور گرمتون

    و شرمنده بابت تاخیرم.....


    یا مهدی..........
    شهیدی که در همین سعادت آباد «سعادتمند» شد

    نگاهی به زندگی نامه شهید غلام کبیری

    گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛ شهید حسین غلام کبیری از شهدای فتنه سال 88 بود. شاید بسیاری گمان کنند او انسانی مانند دیگر انسان ها بود که اتفاقاً در میانۀ نامردی مردمانی ناسپاس کشته شد و حال که در راه انقلاب جانش را فدا کرده لقب شهید به او می دهیم. البته او نیز جوانی بود مانند دیگر جوانان شهرمان، اما خلق و خویی همچون دیگر شهدای کشورمان داشت. شاید هم برخی فکر کنند فردی افراطی بوده که در وسط معرکه کشته شده است، اما ... خوب است از کودکی او شروع کنیم تا ببینیم چه منش و رفتاری داشت.


    حسین در چهل روزگی تولدش بیماری گرفته بود که دکترها جوابش کردند. تمام بیمارستان می گفتند او نمی ماند. پدر و مادر او را در ملحفه ای پیچیدند و بردند خدمت حضرت عبدالعظیم تا بیمه امام زمانش کنند. بیمه جواب داد و شفا گرفت. رییس بیمارستان عکسش را گرفت تا او را به عنوان معجزه امام زمان به دیگر همکارانش نشان دهد.


    پدر و مادرش خیلی از او تعریف می کنند. «حسین خیلی مهربان بود، خیلی بچه‌ی ساده، با ایمان و خوبی بود. صبح‌ها می‌رفت مدرسه تا 4، 4 هم می‌رفت پایگاه تا 10‌–‌11 شب؛ وقتی می‌آمد می‌گفتیم مگر تو درس و مشق نداری؟ می‌گفت خب مدرسه می‌روم پایگاه هم می‌روم، فرقی ندارد با هم. خلاصه حسین در این کارها خیلی فعال بود.


    شب‌ها می‌رفت گشت می‌داد. چهارراه چشمه علی می‌رفت ، چهار راه خط آهن، فلکه دولت‌آباد. می‌گفتیم مواظبت کن از خودت، حواست باشد یک وقتی یکی با چاقویی چیزی حمله می‌کند، می‌گفت نه، کاری به کسی نداریم، ما فقط ماشین‌ها را بازرسی می‌کنیم.»
    اینها را پدرش گفته بود.


    مادرش نیز می گفت هر بار به مدرسه می رفتیم می دیدیم نمراتش عالی است. مادرش می گوید: «خیلی فعال بود. از مدرسه می‌آمد زنگ می‌زد می‌گفت مامان حوزه‌‌ام‌، پایگاهم یک ربع دیگه می‌آیم. اخلاقش حرف نداشت. رشته‌اش نقشه‌کشی ساختمان بود‌؛ رفت امتحان داد برای دانشگاه آزاد. بعد از اعلام نتایج یکی از خواهرانش کارمند است، شماره‌ی کارت حسین را گرفت تا از اینترنت ببیند. من همین‌جور که الان نشسته‌ام، نشسته بودم، هیچکس خانه نبود حسین هم مدرسه بود پدرش هم شب‌کار بود همیشه‌، همین‌جور نشسته بودم گوشم به تلفن بود. دیدم تلفن زنگ خورد، خواهرش گفت می‌دانی مامان چه شده! از خوشحالی نمی‌دانست چه کار کند، گفت حسین قبول شده!»


    مادر حسین در رابطه با ایمانش می گوید: «حسین یک بچه‌ی با ایمان و با خدا بود. یعنی اذیتش به مورچه هم نمی‌رسید. هر موقع می‌رفتم مدرسه سوال می‌کردم برای درسهایش نمره‌هایش عالی بود. برای زیارت‌های عاشورا دوشنبه‌ها صبح زود می‌رفت. من گفتم خوب جوان است، دنبالش یک روز صبح رفتم تعقیبش کردم گفتم ببینم کجا می‌رود. رفتم دیدم رفت داخل مدرسه، وقتی زنگ خورد رفتم به مدیرش گفتم چرا حسین ما دوشنبه‌ها زود می‌آید؟ گفت حسین دوشنبه‌‌ها می‌آید وسایل نمازخانه، زیارت عاشورا‌، چای و … را آماده می‌کند برای بچه‌ها.»


    حنانه، خواهرزاده شهید غلام کبیری نیز در وصف وی گفته است: دایی من خیلی مهربان بود‌، هر موقع از بیرون می‌آمد برایم خوراکی می‌خرید. با موتور من را بیرون و پارک می‌برد‌. باهام شوخی می‌کرد، بازی می‌کرد‌. با خودم می‌گویم کاش داییم شهید نمی‌شد.


    این وصف ساده و متناسب با روحیات کودکانه است. اما همین جملات کوتاه توضیح خوبی از رابطه شهید با کودکان دارد: کاش داییم شهید نمی‌شد.


    البته شاید طبیعی به نظر برسد که پدر و مادرش از وی تعریف کنند. اما وقتی توصیفات دوستانش را می بینیم می فهمیم به واقع رفتاری شبیه به رفتار شهدا دارد، همان هایی که بسیار در کتاب ها خوانده ایم. تشییع با شکوهش نیز این امر را تصدیق می کند. در پایان متن برخی خاطرات کوتاه دوستانش را ذکر می کنیم.


    در ایام انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 نیز با وجود آنکه هنوز 18 سالش نشده بود سعی می کرد نقشی فعال داشته باشد. حتی روز انتخابات نیز در همان محل انتخابات حضور داشت و هر کمکی از دستش بر می آمد انجام می داد. شب نیز در هنگام شمارش آرا به این دلیل که طبق قانون نمی توانست در حوزه انتخاباتی حضور داشته باشد، تا زمان پایان شمارش پشت در مسجد ماند تا نتایج را متوجه شود.



    روز قبل از شهادتش را مادر این گونه توصیف می کند: « از حمام که درآمد لباس های مرتبی پوشید و نشست سر سفره. گفت: مادر، روزت مبارک. به شوخی گفتم: این طوری که قبول نیست! سرش را پایین انداخت. گفت: الان دستم خالی است اما کار می کنم و ...
    از دلش درآوردم. اما ته دل خودم ماند. طاقت شرمندگی اش را نداشتم. چه می دانستم این آخرین روز دیدار است.»


    شب آخر را بی خبر رفت سمت سعادت آباد. مادرش می گوید او رفت عملیات. نه آنکه فکر کنید رفته بود منطقه جنگی که عملیات کند. شهید حسین غلام کبیری رفته همین سعادت آباد که بارها از آنجا گذشته ایم. اما مادرش فکر می کرد رفته رفته است مسجد.در همان سعادت آباد یک پراید آمد و چند نفر را زیر گرفت و فرار کرد. از میان آن ها حسین شهید شد.


    به بیمارستان رسید اما نتوانستند نجاتش دهند. ماجرای بیمارستان را پدر شهید اینگونه تعریف می کند:« دست من را گرفت فشار داد، بلند شد. آن‌قدر گریه کرد، اکسیژن دهانش بود، سرم دستش بود، بلند شد نشست. دست من را فشار داد، گریه کرد. اشک می‌ریخت. مثل ابر بهار، نمی‌دانستم. دیدم فقط پاهایش بسته است، نمی‌دانستم که پهلویش هم شکسته است. گفتند پاهایش شکسته، گفتم عیبی ندارد، یکی دو دقیقه کنارش ایستادم. گریه کردم، آمدم بیرون. بعد از یک ساعت گفتند که تمام کرد. حرفی به آن صورت برای من نزد، چون اکسیژن در دهانش بود حرفی نزد که بگوید چه اتفاقی افتاده است، کجا رفته، برای چه رفته؟ بسیجی بود دیگر.»


    به قول مادرش وقتی خبر شهادتش پیچید کل محله، سراسر گریه شد. انگار تمام محله دوستش داشتند.


    اما در همان ایام خبر قبولی اش در دانشگاه آمد. حتی کارت دانشجویی نیز برای او صادر شد. اما خودش نبود. مادرش کارت دانشجویی اش را گرفت و در دیداری که با مقام معظم رهبری داشت آن را به ایشان نشان داد: «آقا گفتند دخترم خوشحال باشید که حسین دانشگاه اصلیش قبول شده است. دیدار آقا برای ما از همه بهتر بود.»


    حال چند خاطره کوتاه از دوستانش که در سایت های مختلف منتشر شده اند را بازنشر می کنیم:


    1.با آن همه کار، دم افطار دیگر رمق نداشتیم. حسین تازه می رفت صف نانوایی، سنگک گرم ببرد سر سفره. می گفتم: عجب حالی داری تو.


    می گفت: تو چرا بی حالی؟!


    2. خودش می نشست لباسش را اتو می کرد. نامرتب بیرون نمی آمد. می خواستیم با او جایی برویم مجبور بودیم دستی به سر و وضعمان بکشیم.


    3. خستگی اش را ما ندیدیم. به کار، نه نمی گفت. فرق نمی کرد روضه هیئت باشد یا عروسی بچه بسیجی ها در فرهنگسرا. پای کار محکم می ایستاد.


    4. می گفتم: بابا این از تو بزرگتر است. نگاه به هیکلش بکن. هوس کتک داری؟


    این حرف ها برایش معنا نداشت. می گفت: کسی که امنیت نوامیس جامعه را به خطر می اندازد باید نهی از منکر شود.


    5. تازه به آن محل رفته بودیم. غریب بودم. بچه های هم سن و سال من یک گوشه نشسته بودند. داشتم رد می شدم. چشمش به من افتاد. آمد جلو. زود گرم گرفت و مرا کشید وسط دوستانش. شدم بچه هیئتی. دیگر احساس غریبی نداشتم.


    6. زیارت شاه عبدالعظیم برایش تکراری نمی شد. دلش که می گرفت یک راست می رفت همان جا. انگار نه انگار این همان حسین قبلی است! شوخی هایش کنار می رفت. روی صورتش فقط اشک بود و اشک.


    اما شاید بتوانیم تمام این متن را در همین یک جمله مادرش خلاصه کنیم: دلم می خواهد آن راننده پرایدی که نصف شب بچه بسیجی ها را زیر می گرفت ببینم. همان که حسینم را شهید کرد.


    کاری اش ندارم به خدا! فقط می خواهم بپرسم دلت آمد پسر به این قشنگی را از مادرش بگیری؟!


    چشم هایتان را باز کنید! اهل خبره چشمشان را باز کنند. کسانی که با ولایت فقیه مخالفت می کنند بر خلاف این چیزی که ملت آنها را تعیین کرده است عمل می کنند، وکالت ندارند در این امر.
    به حرفهای آنهایی که بر خلاف مسیر اسلام هستند و خودشان را روشنفکر حساب می کنند و می خواهند ولایت فقیه را قبول نکنند [اعتنا نکنید] اگر چنانچه فقیه در کار نباشد، ولایت فقیه در کار نباشد، طاغوت است. یا خدا، یا طاغوت، یا خداست، یا طاغوت. اگر با امر خدا نباشد، رئیس جمهور با نصب فقیه نباشد، غیر مشروع است. وقتی غیر مشروع شد، طاغوت است؛ اطاعت او اطاعت طاغوت است؛ وارد شدن در حوزه او وارد شدن در حوزه طاغوت است. طاغوت وقتی از بین می رود که به امر خدای تبارک و تعالی یک کسی نصب بشود. شما نترسید از این چهار نفر آدمی که نمی فهمند اسلام چه است؛ نمی فهمند فقیه چه است؛ نمی فهمند که ولایت فقیه یعنی چه. آنها خیال می کنند که یک فاجعه به جامعه است! اینها اسلام را فاجعه می دانند، نه ولایت فقیه را. اینها اسلام را فاجعه می دانند، ولایت فقیه فاجعه نیست. ولایت فقیه، تَبَع [دنباله] اسلام است.( صحیفه امام ج 10 ص : 221)
    سید محمود نبویان درست هست. در سایت شخصی هم محمود نوشته.
  • شهید احمد کاظمی
  • سلام با اجازه از شما ...به وبلاگ شما لینک میزنم
  • محمود رشیدی
  • سلام
    بنده 23 سالم بیشتر نیست ولی وقتی کارنامه ی دوره ی خاتمی رو میبینم انگار شکنجه میشم و البته خدارو شکر میکنم اون موقع کوچیک بودم!!!
    ولی وقتی فکرشو میکنم که دوباره تاریخ داره تکرار میشه... من تا 1ونیم ساعتشو دیدم دیگه اعصابم خرد شد قطعش کردم!!!
    از این دولت انتظار بیشتر از این هم نمیرفت ولی از مردم چرا....!
    یعنی انقدر گوشت مهم بود که بخاطرش عزتمونو فروختیم؟!!
    تازه اولشه... صبر کنید .. وقتی رضایت خدارو بخاطر شکم بذاری کنار، خدارو که از دست دادی هیچ ، به شکم هم نمیرسی!!! فقط حقارت...
    ولی خدا رو شکر که جونا و نخبه های ما بیدارن ، انشااله که این دوره بخیریت رد شه
    سیدمحمود نبویان صحیح است
    سلام علیک
    فرموده بودید بعد شنیدن نظر بدهید من قبل از آن نظر می دهم ، خدا قوت به جا بود این مطلبتان برادر
    یاعلی-عارف نصر
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • انشالله موفق باشید
    سلام
    از درباره تون خوشمون اومد ...
    راستش خیلی دوس دارم دانلود کنم ولی الان جایی ام نمیونم متاسفانه.

    اسلام تمامش سیاست است ،اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند.سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد. من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
    ...
    «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد»
    "امام خمینی (ره)"
  • فدایی سید علی
  • مقاطع تحصیلی در دولت تدبیر و امید


    قبول نداشتن توافق ژنو = بی سواد
    نقد به توافق ژنو = کم سواد
    توافق ژنو خوب است = دیپلم
    توافق ژنو عالیست = فوق دیپلم
    توافق ژنو خیلی عالی است = لیسانس
    توافق ژنو محشر است = فوق لیسانس
    توافق ژنو آخرشه بخدا = دکتری
    توافق ژنو تسلیم قدرتهای غرب و شرق بود در برابر ایران = فوق دکتری

    حالا بگو مدرک شما چیه تا بهت بگم حق حرف زدن داری یا نه!
  • یاوران قیام
  • سلام دوست عزیز
    از حضور گرمت ممنون
    اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم یاوران قیام لینک کن وبهم بگو با چه اسمی لینکت کنم
    یاعلی التماس دعا
  • قاصدک رنگین کمان
  • ممنون از دعوتتون
    سلام
    بسیار عالی
    با مطلب :
    محصولات لبنی "دنت" را تحریم می کنیم
    درخدمتم
  • فدائی امام زمان
  • سلام علیکم
    الحمد لله

    دیگه بما سر نمی زنی؟آقا سجاد...
  • سرباز منتـــظر
  • خداسایه ی اقارو ازسرمون کم نکنه
    وخداتواین دوران طلایی وتباهی بهمون کمک کنه
    درپناه حق
    بعدازدانلوددربارش نظرمیدیم
    هی رفیق….

    زیادی خوبی نکن؛

    انسان است دیگر، فراموش خواهد کرد.

    از تنهاییش که در بیاید، تنهاییت را دور میزند!

    پشت میکند؛ به تو، به گذشته اش!

    حتی روزی میرسد که به تو میگوید: شما؟!
    خاکیه خاکی ام...
    آنکه دنیایم بود آنچنان
    زمینم زد\که تا آخر عمرم
    باید خودم را بتکانم...
    پس بازهم حلالمون کنید .......
    التماس دعا یا زهرا.....
    هیچ وقت از خدا نخواه که دنیا رو بهت بده...
    فقط بخواه کسى رو بهت بده که تو رو به همه دنیا نده.!.!.!.!
    چشم برادر...چرا عصبانی میشی..........
    نوشته حامی ببخشید متوجه نشدم....
    حلالمون کنید...
    وبلاگ خودتونه برادر...........
    انشـــــــــاا... بــــرادر انشـــــــــاا...
  • سفیـــر نـــور
  • سلام
    ممنونم از حضورتون رزمنده

    هعییییییییی:(

    اجرتون با خود خدا:)

    التماس دعا فرج+شهادتــــــــــ
    سلام برادر.........
    دانلود کردم.....چیزی ندارم که بگم.........
    ای خدا نذار خون پدرم وهم رزماش پایمال بشه...
    نذار حضرت آقا غصه بخور....
    برادر نمیدونم چی بگممممممممممممم
    فقط باید برای ظهور حضرت مهدی دعا کنیم...
    همین......
    یا زهرا
    سلام و درود خدا

    ممنون.
    مطلب خوبی بود.

    به ما هم سر بزن
    تا‌ سحر ای‌ شمع‌ بر با‌لین‌ من‌
    امشب‌ از بهرخدا بیدار با‌ش‌
    .
    سا‌یه‌ غم‌ نا‌گها‌ن‌ بردل‌ نشست‌
    رحم‌ کن‌ امشب‌ مرا غمخوار با‌ش‌

    کا‌م‌ امیدم‌ بخون‌ آغشته‌ شد
    تیرها‌ی‌ غم‌ چنا‌ن‌ بر دل‌ نشست‌

    سلام دوست خوبم

    بروزم خوشحال میشم سر بزنید

    التماس دعا...‌[گل][گل]
    سلام با چند تصویربدون شرح آپم تشریف بیارید وهرچه دل تنگتون میخاد بگید
    سلام برادر........
    بله متنشو خوندم وکلی هم دلم شکست.........
    الهی فدای حضرت آقا بشم که!!!
    انشاا... که همه امون عاقبت بخیر بشیم...
    التماس دعا
    یا زهرا...
    اتفاقا روز قبل از 22 بهمن دانشگاه رضوی در حرم مطهر آقای نبویان اومدند و ماهم رفتیم.ایشون میگفت فقط اطلاع رسانی کنید در مورد این ننگ نامه
    سلام علیکم
    بسیار ممنون از پیشنهادتون
    بله من متنش رو خوندم و در پیوندهای روزانه ام قرار دادم، داشت اشکم رو در می آورد،خدا ازشون نگذره
    پیوند (Link) شما هم در پیوندهای روزانه قرار گرفت.

    "اجرکم عندا..."
    خدا قوت
    سلام.نه .من 3 تا وب دارم.بابام هم یدونه.مامان و داداشم ندارن
    سلام!
    ممنون از حضور و حسن توجه حضرتعالی، اینم پاسخ به کامنت اخیر:
    راستش حرف از سند و مدرک حرفهای رسائی و شریعتمداری شد، شما اگه تونستی فقط یک سند و مدرک برا اتهامات آقای شریعتمداری بیاری، من خودمو دار می زنم!
    بنده خدا!
    این مرد کارش همینه، بدون سند و مدرک، همه جریان اصلاحات رو جاسوس می دونه، تا حالا گاف های زیادی هم داده، خودتون هم می دونید!
    اگه قبول ندارید، برید نوشته هاشو بخونید، همش میگه برابر اطلاعات رسیده، برابر اسناد موثق، مدرک داریم و... وقتی هم میگن کو این اسناد!؟چرا به ما که نه، حداقل به مراجع ذیربط ارائه کنید، اما دریغ از یک سند!
    اما در مورد بزغاله و گوساله، آقای احمدی نژاد به صراحت گفتند:بعضی ها قیافه روشنفکری می گیرند اما به اندازه بزغاله هم از دنیا فهم و شعور ندارند، من مطمئنم شما این موضوع رو خاطرتون هست، متاسفانه دارید تجاهل می کنید، لابد خس و خاشاک هم حرف ایشون نبود!؟یا شاید روزی منکر ریاست جمهوری ایشان هم بشوید!
    البته ایرادی ندارد، احمدی نژاد که مولای شماست، همه حرفها و قولهایی که به ملت داد رو مثه آب خوردن تکذیب کرد، شما که دیگه جای خود دارید!!!
    در ضمن، ملاک نظر مردمه، مردم آقای جلیلی و از همه مهمتر تفکر جلیلی هارو نمی خواهند، چه شما خوشتان بیاید و چه بدتان بیاید، هرچند این عدم انتخاب جلیلی، چندان هم بیراه نیست، ایشون به جز یکی دوسال حضور در تیم مذاکره کننده پرونده هسته ای و نیز استادی دانشگته، چه سابقه اجرایی مهمی دارند!؟
    پاسخ:
    سلام
    در مورد سند حرف های شریعتمداری پرسیدید ، خوب تو هر دانشگاهی که میره سخنرانی یه عالمه سند و مدرک که دستشه ، اونا را خودش نوشته؟
    خس و خاشاک را به آشوب گران گفت نه به مخالفینش!
    سابقه ی جلیلی هم بذار هیچی نگم ، شما که از اولین اطلاعات سیاسی محرومید ، آخه من چی بگم...
    این بابا که داره یه مشت دروغ و جفنگ رو به خورد مردم میده، بدون سند فقط اتهام میزنه...
    دوست عزیز!
    چرا چشم بسته، حرفها و تبلیغات یه جریان خاص رو می پذیرید!؟
    آخه مگه شما عقل ندارید!؟
    این آقا داره مثه آب خوردن، واقعیات رو قلب می کنه، دو دقیقه یه بار هم چشاشو از حدقه میزنه بیرون و میگه: حواستون باشه!
    انگار رسالتش فقط ترسوندن مردمه، عین این مادرهایی که بچه هاشونو از لولو میترسونن!!!
    مردم خودشون خوب میدونن کی راست میگه و کی داره دروغ میگه، صحبت اصلی این جریان منافع و یا مضرات مذاکرات نیست، اینها با خود مذاکره مشکل دارند!
    آمریکا اگه می اومد تموم دنیا رو دستی تقدیم آقایان می کرد، اگه تمام حقوق و منافع خودش رو به ایران هم میداد این حضرات نمی پذیرفتند، اتفاقاً اینها به تنها چیزی که فکر نمی کنند منافع ملی است!
    اینها به نفعشونه که ایران با آمریکا در تخاصم باشه، حالا چه بلایی بر سر مردم میاد یا منافع ملی چی میشه؟ واسشون اصلاً مهم نیست، مردم گرسنه باشن، گرونی و تورم باشه، قحطی بیاد یا دارو نباشه، خودشون تو رفاه هستند، پول پارو می کنند، مردم بیچاره هم به درک!
    حتی حاضرند سنگین ترین باج ها رو به سایر کشورها از جمله برادران کمونیست روسیه، چین، کره شمالی، کوبا، ونزوئلا و ... بدهند و این نزاع خیالی را ادامه دهند.
    دوست من!
    این حرف ها منو به یاد داستان دن کیشوت میندازه و فقط یه لبخند تلخ!
    پاسخ:
    حقیقت مثل ته خیار میمونه ، تلخه...
    شعار 22 بهمن هنوز یادم هست (دیروز بود)
    ایرانی میمیرد ، ذلت نمیپذیرد
    گاهی باید بی رحم بود...
    نه با دوست، نه با دشمن...
    بلکه با خودت...
    و چه بزرگت میکند آن سیلی که خودت میزنی به صورتت...!!

    اقای سجادمن ازتمام اینا خسته شدم
    دیگه هم نمیخوام از30یاست چیزی بشنوم
    ممنون از نظرات متععددتون...
    چطوری با این آدرس این سخنرانی که گفتید را پیذا کنم؟
  • ««راهـــــــــــــ شــــیـــــعــــــــه»»
  • امام خامنه ای:
    22 بهمن ، عید حقیقی ملت ایران است.
    22بهمن در حکم عید فطری است که ملت در آن ، از یک دوران روزه سخت و محرومیت از تغذیه معنوی و مادی خارج شد.
    22 بهمن در حکم عید قربان است ، در آنروز ملت اسماعیل های خود را قربانی کرد.
    22 بهمن در حکم عید غدیر است ،زیرا در آن روز نعکت ولایت و تکمل نعمت الهی برای ملت تحقق یافت.
    22 بهمن سالروز آزادی از اسارت مردم از طاغوت و استکبا مبارک باد.
    ««راهـــــــــــــ شــــیـــــعــــــــه»»
    همین هارو 13 ابان تو دانشگاه ما جلسه خصوصی مون
    گفت ولی گفت منتشر نشه
  • جواد فخاری
  • صبی یتشیخ درسته نه سبی بتشیخ یعنی بچه ا که مثل پیرمردها رفتار می کنه
    پاسخ:
    سلام
    من اصلا متوجه نشدم!
    من از سیاست به ولایتش فقط اکتفا کردم قبول دارم ما بچه حزب اللهی را باید میدون داری کنیم ولی فعلا به سنی نرسیدم که بخوام در مورد سیاست قضاوت کنم...ولی در کل وبتون بسیار عالیه..اجرتون با آقا امام زمان
    التماس دعای ظهور
    یا زهرا
    سلام.ممنون که نظر دادی.وبت زیباست و مطالبش خوبن.خوشحال میشم اگه به اون یکی وبم هم سری بزنی.به وب بابام هم بری خوشحال میشم.ممنون دوست خوبم.
    آدرس وب بابام:
    http://yadegarepedar.blogfa.com
    پاسخ:
    سلام
    شما خونوادگی هر کدوم یه وبلاگ دارید؟
    این توافق جای تاسف داره .
  • نخل ها ایستاده میمیرند
  • آقا من اینو گوش دادم وحشتناک قشنگ بود دمش گرم
  • خادم الشهداء
  • خود روح خدایی است که در جان و تن است

    ما زنده به آنیم و از آن یاد کنیم

    یوم الهی که یادگار از آن ماه بهمن است

    یوم الله۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل را تبریک می گویم . . .
  • چادر مادرم زهرا..
  • از روی برگرداندن دیگران نگران نباش تا وقتی که نگاه خدا رو به توست.
    این روزها من

    خدای سکوت شده ام

    خفقان گرفته ام تا

    آرامش اهالی دنیا

    خط خطی نشود...

    اینجا زمین است

    اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است

    اینجا گم که میشوی

    بجای اینکه دنبالت بگردنن

    فراموشت میکندد.........
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • گوش نداده تشکر
    نظرش بماند واسه وقتی گوش کردم
  • فدایی یوسف فاطمه
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم...
    چه لیاقتی داشتیم که قرار شد این فاطمه،بارگاه و ضریح داشته باشد آنهم در ایران...
    وفات حضرت فاطمه معصومه (س) را خدمت شما تسلیت عرض می کنم.
    گوش به فرمان رهبر برای خلق حماسه ای دیگر
    هم بی سواد، هم افراطی، هم لبو فروش، هم راننده تاکسی هم، ... و همه و همه می دانند که امروز برای وطن و انقلابی که ثمره خون شهداست می آییم
    التماس دعای فرج
    آپم و منتظر حضور گرمتون
    برخیز که فجر انقلاب است امروز / بیگانه صفت خانه خراب است امروز

    هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد / از لطف خدا نقش بر آب است امروز

    ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلام مبارک باد . . .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">