!Warning :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

 

حدیث قدسی

اگر بندگان گناهکارم بدانند که چقدر مشتاق توبه و بازگشت آنان هستم از شدت شوق میمردند.

امان ز لحظه ی غفلت که شاهدم هستی !!!

 

"دوربین خدا فکر گناه رو هم ضبط میکنه"
  • حرف دل !...

نظرات (۳۰)

خیلی عالی بود.....................
  • علیرضا خدایی
  • سلام.موضوع بندی کنید بد نیستا!
    پاسخ:
    سلام
    بلد نیستم
    سلام...
    واقعا کامنتتون خیلی پر معنی بود...
    واقعا اینا درد جامعه است...
    متاسفانه...

    سربازان امام زمان(عج) از هیچ چیز جز گناهانِ خویش نمی هراسند.

    شهید آوینی

    وبه قشنگتون با افتخار لینک شد
  • طلبه جهادگر
  • جمله زیبایی بود...
    این چند روز همش صدای پیرمرد روستایی توگوشم می پیچه، از پشت تلفن می گفت:
    حاج آقا چراغ مسجدمون خاموشه، حضرت زهرا هم اینجا غریبن طلبه ها کی میان!؟
    دیدن عکس های ناب و زیبا از جهادی طلاب و توضیحات اردو نوروز 93 در:
    Mojahedeh.com
    سلام و عرض ادب..
    زیبا بود و البته قابل تامل..
    التماس دعا
    یا زهرا
    سلام ..ممنونم پست قابل تاملی بود..
    سلام
    خسته نباشید...
    منتظریم در
    www.natia.ir
    سلام
    ان شاالله همه عاقبت ب خیر بشیم
    یا ارحم الراحمین
    خداوند در همه حال مخلوقات خود را نظاره گر است (حضرت علی)ع
  • طلبه امروزی
  • سلام و درودی

    با مطلب «آخوند گفتار» بروز هستم . در این مطلب سه موضوع : 1. رستاخیز (نگاهی به فیلم جنجالی رستاخیز) 2. عدالت و حقوق زن 3. نماز مسافر ...، بررسی شده است .

    با توجه به جنجال های فیلم «رستاخیز» و مجهولات «حقوق زنان» موضوعات 1و2 می تواند برای خوانندگان بسیار راهگشا و جالب باشد . همچنین در مطلب 3 (نماز مسافر) حکمی نوین درباره نماز مسافر تبیین شده است .

    منتظر نظرات شما هستیم ...
    سلام
    تقدیم به داداش....
    شهید آوینی:

    تا زنده ایم هوشیاریم و هوشیار در خودی خود اسیر است و تا عقل باقی است خود از میانه بر نمی خیزد مگر آنکه شراب مرگ در کشیم که یکسره از عقل و از خود می رهاندمان. این سرّی است که در موه قبل ان تموتوا فاش کرده اند: بشنوید و بمیرید...
  • محمدرضا باقری میمند
  • سلام اخوی
    وبلاگ شما رو لینک کردم.
    یا علی مولا
  • خادم الحسین
  • سلام.
    انشا الله ادامه.
    التماس دعا
    الهی
    انت کما احب
    فجعلنی کما تحب
    سلام رفیق با پست اگاه باش بروزم
  • کوچکترین منتظر
  • سلام...دوست دارم برگردم...همیشه و همیشه ها...
    خدا کند قبول بیفتد...از ادامه میترسم...
  • قلبم را به حـبّــ ت خوش دار ...
  • سلام
    سمت فکرم رفته بود ب مذاکرات ژنو با توجه ب نظری ک گذاشته بودید!!
    واقعا نمیدنم چرا

    خدا قوت
    سلام سجاد خان

    ممنون که همیشه ما را مورد لطف خودت قرار میدهی اگر دیر دیر به شما سر

    میزنیم بدون شرایط زندگی متاهلی است برادر!

    التماس دعا

    خطیب مشهور حاج آقای باقری که از شاگردان مرحوم آیت الله میلانی"ره" بودند میگفتند:

    یکبار که در خدمت استادم بودم ایشان فرمودند: فلانی!منبر که میروی 40 نفر از این جوانان پای منبرت را بیاور کارشان دارم!
    منکه از این دستور استاد تعجب کرده بودم اطاعت امر کرده و 40 نفر از جوانان را آوردم.

    آقا فرمودند: یکی یکی بیایند داخل اتاق؛ ما اصلا نفهمیدیم که چه کار دارد. فقط هر جوانی وارد میشد پس از چند لحظه با چشم گریان
    بیرون می آمد و اصلا حرف نمیزد و حدودا 20 نفر وارد شدند تا اینکه من بیتابی کردم و داخل رفتم ببینم حکایت چیست؟!

    وقتی وارد اتاق شدم اقا نشسته بودند و کفنش هم کنارش بود و هر جوانی داخل میشد از او سوال میکرد که:

    تو " امام حسیـــن علیه السلام" را دوست داری؟؟؟

    آنها جواب میدادند بله اقا. میفرمود: خیلی؟ جواب میدادند ان شاءالله که همین طور است، به محض اینکه اشک از دیده جوانان
    جاری میشد اقای میلانی سریع کفن خود را به اشک آنها می مالید. با دیدن این صحنه جوانان بیشتر منقلب میشدند و گریه میکردند و
    از اتاق بیرون می آمدند.

    بعدا از ایشان سوال کردم: آقا شما که مرجع هستید و اجازه اجتهاد خیلی از مراجع را شما داده اید و ... دیگر به این مسائل احتیاج ندارید.

    آقا فرمودند: اگر چیزی به دردم بخورد همین توسل به حسین زهراست!

    حلال جمیع مشکلات است حسین
    شوینده لوح سیئات است حسین

    ای شیعه تو را چه غم زطوفان بلا
    جایی که سفینة النجاة است حسین

    کرامات معنوی/ص 47و48
  • فاطمه مرید زهرا(س)
  • hو یک کاربر همیشه آنلاین است........
    از این حرف دوستمون خیلی خوشم اومد
  • بــ ر ان ــا
  • سلام
    الاعمال و به النیات
    خداوند همه اعمال رو با نیت فکری ضبط میکند.

    لحظه غفلت جالب بیان کردید *لحظه*

    عاقبتت بخیر
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آخ
    این روزها همه فکر من این است
    سلام
    [گل]
    حافظ:
    حافظ گمشده را با غمت ای یار عزیز
    اتحادیست که در عهد قدیم افتادست

  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    بازگشت...ان شالله...
    امان از غفلت...
    باسلام
    با مطلبی با عنوان :
    برای شکستن حیا،یکبار کافی است !
    http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/11/27/haya13123123123
    بروز هستم!
    باتشکر
    فرهنگ پرواز
  • فانوس جزیره ...
  • زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور ...
    و زندگی کردن حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان!
    آدمی به خودی خود نمی افتد...
    اگر بیفتد از همان سمتی می افتد که به خدا تکیه نکرده است...

    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر ..
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • او یک کاربر همیشه آنلاین است.........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">