شراب بنوشید تا ایمن شوید :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

شبکه "من و تو" که پیش از این به صورت غیر مستقیم و در قالب انتشار اخبار و برنامه هایی مثل "بفرمایید شام" مشروب خواری را ترویج می کرد این بار بی پرده، بینندگانش را به خوردن شراب تشویق کرد.
این شبکه در یکی از برنامه هایش به بهانه بیان خواص نوشیدنی ها به ترویج و تبلیغ آشکار مشروبات الکلی پرداخت و گفت: «محققان گفته اند اگر در طی روز یک لیوان شراب قرمز بخورید احتمالا در برابر سرطان و بیماری های قلبی و همچنین چربی خون ایمن می شوید!»
در حالی شبکه من و تو به نقل از محققان -که البته نامی از آنها و مرکز تحقیقی شان نبرد- تاثیر مثبت احتمالی برای مشروب خواری ذکر کرده است که به گواهی تحقیقات قطعی علمی، الکل بر همه بدن به ویژه دستگاه گوارش، زیان می رساند، فشار خون را بالا می برد، ضربان قلب را زیاد و تنفس را مشکل می کند. موجب بروز "گاستریت" که سبب خونریزی شدید معده است و هم باعث به وجود آمدن "سیروز" یا تشمع کبدی که خطر مرگ را به همراه دارد، می شود. الکل با بروز سل ارتباط زیادی دارد. آمار تلفات بیمارستان کوت شیکاگو، نشان می دهد که از 3422 نفری که به علت بیماری سل مرده اند، 49% شراب خوار افراطی و 34 % معتاد به الکل بوده اند. کمپانی های بیمه عمر می گویند که با تجربه دریافته ایم که عمر معتادان به الکل از 25 تا 35 سال کمتر است.
طبق آمارهای اخیر نشریه فرانسوی، الکل در فرانسه در هر 26 دقیقه یک نفر را می کشد و در سال 1962، 14194 نفر، تنها به جهت تشمع کبدی (سیروز)، که بیماری مبتلایان به الکل است، مرده اند. به این ارقام می توان مرگهایی را که به ظاهر عنوان های دیگری دارند، اما در واقع علت اصلی وقوعشان الکل است، افزود. مثلاً 80 درصد سرطان های مسری، 75 درصد حوادث رانندگی، 3 درصد حوادث کار بر اثر مصرف الکل پیش آمده اند.
امروزه معلوم شده است که الکل یک محرک مرکزی مغزی نیست بلکه تضعیف کننده (دپرسور) آن است و حتی با مقدار متوسط موجب تخریب شعور می شود. الکلیسم مزمن باعث "ایدیوپاتیک" می شود که یک نارسایی قلبی است و بیماران الکلی به تدریج بدان دچار می شوند، فشار وریدی گردن بالا می رود، کبد بزرگ می شود و کم کم آسیت و در پی آن خیز پاها بروز می کند، گاهی علت بروز این عارضه نقص متابولیسم و در واقع یک سوء تغذیه است که غالب بیماران الکلی بدان دچارند.
شبکه من و تو که تلاش می کرد غیر مستقیم فرهنگ غرب را به ایرانیان دیکته کند، اکنون با تغییر رویکرد، اهدافش را آشکارتر و با ملاحظه کمتری بیان می کند.

می دانید چرا شراب حرام است؟

شراب,خوردن شراب

 

علاوه بر آیات و روایات امروزه از نظر علمى نیز مضرات مصرف مواد الکلى به اثبات رسیده است. دانشمندان به این واقعیت اعتراف داشته‏اند که از جمله آثار زیان بخش شراب، پیامد سویى است که روى مغز و عقل مى‏گذارد و آن را از کار مى‏اندازد. روشن است که با از بین رفتن عقل، پرده شرم و حیا دریده مى‏شود. در نتیجه میدان به دست غرایز حیوانى مى‏افتد. انسان به صورت حیوانى وحشى و لجام گسیخته درمى‏آید.
نوشابه‏ هاى الکلى پس از استفاده سریعاً جذب خون مى‏شود . خون در مسیر خود مغز را بى نصیب نمى‏گذارد، در نتیجه عمل سلسله اعصاب رو به ضعف مى‏رود و خویشتن دارى که ارادى و منشأ شرم و حیا در انسان و مانع از بروز کارهاى زشت است، از دست مى‏رود.
همانطور که امام رضا علیه السلام فرمودند: خدا شراب را بدان جهت حرام کرد که مایه فساد و بازداشتن عقل از درک حقایق و از بین بردن شرم و حیا است.
مشروبات الکلى به پنج دلیل از محرّمات شمرده مى شود:
دلیل اول - کتاب (قرآن)
در قرآن کریم آیات فراوانى وجود دارد که حرمت مشروبات الکلى را به زبان کنایه و یا موردى بیان مى کند، ولى ما به صریح ترین آنها مى پردازیم:
1ـ «انّما الخمر و المیسر و الانصاب و الازلام رجس من عمل الشیطان فاجتنبوه لعلکم تفلحون؛ (مائده (5) آیه 90)
تحقیقاً شراب و انواع قمار و بت پرستى و یا سنگ هایى که براى قربانى نصب شده و چوبه هاى قرعه (براى کشف امور غیبى)، پلیدى از کارهاى شیطان است، از آن دورى گزینید، شاید رستگار شوید.»
«انما یرید الشّیطان ان یوقع بینکم العداوة و البغضاء فى الخمر و المیسر...؛ (مائده (5) آیه 91) شیطان مى خواهد کینه توزى و دشمنى را از طریق شراب و قمار در میان شما بیفکند و تضادهاى داخلى را تشدید نماید و شما را از یاد خدا و نماز باز دارد، آیا باز هم دست از آن بر نمى دارید.»
«یسئلونک عن الخمر و المیسر قل فیهما اثم کبیر و منافع للناس و اثمهما اکبر من نفعهما؛ (بقره (2) آیه 219)
تو را از شراب و قمار مى پرسند، بگو: در آن دو گناهى بزرگ است و سودهایى براى مردم و گناهشان از سودشان بیشتر است.»
به اجماع فقهاى شیعه و سنّى، شراب، نجس و حرمت آن محرز است. اکثر عالمان دینى مشروبات را حتى به نام دارو نیز تجویز نمى کنند، چرا که خداوند متعال شفایى در حرام قرار نداده است. تمام فقیهان اسلامى براى شراب خوار اجراى حد شرعى (هشتاد ضربه شلاق) را واجب نموده اند
دلیل دوم - احادیث نبوى و علوى (سنت)
در مجامع شیعه و سنّى، این حدیث معروف است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) ده گروه را لعنت کرده است که به گونه مستقیم یا غیر مستقیم در شراب سازى دخالت دارند: 1 - کسى که درخت انگور را به نیت شراب غرس کند؛ 2 - آن که بدین قصد از درخت تاک پاسدارى نماید؛ 3 - خریدار مشروبات؛ 4 - فروشنده آن؛ 5 - کسى که مى نوشد؛ 6 - کاسبى که از شراب فروشى پولى به دست مى آورد؛ 7 - فشار دهنده انگور به انگیزه ساختن شراب؛ 8 - افرادى که مشروبات را حمل و نقل مى کنند؛ 9 - تحویل گیرنده آن؛ 10 - ساقى یا کسى که شراب براى دیگرى مى برد. ( فروع کافى، چاپ جدید، ج 6، ص 430 – 429)
در اسلام هیچ گناهى تا این حد نکوهیده نشده است. پیامبر (صلی الله علیه و آله) به حضرت على (علیه السلام) فرمود: «اگر همه گناهان را در خانه اى جمع کنند، کلید آن شراب است.» ( وسائل الشیعه، ج 17، ص 271)
امام على (علیه السلام) مى فرماید: «خداوند شراب و مى گسارى را براى سلامت عقل حرام کرده است.» ( نهج البلاغه، حکمت 252)
امام صادق (علیه السلام) نیز فرمود: «اگر کسى دخترش را به شراب خوار بدهد مانند این است که او را در آتش انداخته است.» (وسائل الشیعه، ج 17، ص 249)
نوشاب‏ه هاى الکلى پس از استفاده سریعاً جذب خون مى‏شود . خون در مسیر خود مغز را بى نصیب نمى‏ گذارد، در نتیجه عمل سلسله اعصاب رو به ضعف مى ‏رود و خویشتن دارى که ارادى و منشأ شرم و حیا در انسان و مانع از بروز کارهاى زشت است، از دست مى‏ رود
دلیل سوم - عقل
برخى از عقلاى جهان به خصوص پزشکان متعهد بر اساس موازین عقلى و علمى و بلکه مشاهدات حسى معتقدند الکلِ مسکِر انسان را از حالت عادى خارج مى سازد و براى مدت زمانى او را در مستى و بى خبرى نگه مى دارد و در این حالت هرگونه عمل خطرناک و یا شرم آورى از وى امکان صدور مى یابد.
دلیل چهارم - اجماع
به اجماع فقهاى شیعه و سنّى، شراب، نجس و حرمت آن محرز است. اکثر عالمان دینى مشروبات را حتى به نام دارو نیز تجویز نمى کنند، چرا که خداوند متعال شفایى در حرام قرار نداده است. تمام فقیهان اسلامى براى شراب خوار اجراى حد شرعى (هشتاد ضربه شلاق) را واجب نموده اند.
دلیل پنجم - علوم طبیعى (علم پزشکى)
(منظور از علوم طبیعى، استنتاجاتى است که متفکران از آن دارند. هنگامى که علم خطرات و مضرّات شراب را کشف مى کند، عقل حرمت آن را اعلام مى دارد.)
از نظر علم پزشکى نیز حرمت شراب، محرز است، زیرا کتاب هاى متعددى درباره زیان هاى آن از سوى پزشکان دل سوز نوشته شده است.

شراب در قرآن مطلقاً حرام نشده، به فایده‌هایی از آن نیز تصریح شده است؟ این ادعا را حتی مسلمانان عرب‌‌زبان نیز مطرح و شایع می‌کنند، آیا چنین است؟

همان‌طور که اشاره نموده‌اید، این ادعا هم زمان با ایران، در میان سایر مسلمانان در کشورهای عربی و ترکیه نیز شایع شده است و همین امر نشان می‌دهد که برای تهاجم فرهنگی و اشاعه‌ی فساد و فحشا در میان مسلمانان، اقدامات هدفدار و سازماندهی شده‌ای صورت می‌پذیرد.
کسانی که بر این ادعا بوده و یا آن را مطرح و ترویج می‌کنند، معمولاً از سه گروه خارج نیستند: الف – افراد ناآگاه به اسلام، قرآن و احکلام. ب – افرادی که به جای تلاش برای تطبیق خود با اسلام، سعی می‌نمایند اسلام و قرآن را با امیال نفسانی خود تطبیق و وفق داده و برای خطاهای خود توجیه قرآنی نیز بیاورند. ج – افرادی که به صورت سازماندهی شده در ایجاد انحراف از اسلام و قرآن در اذهان عمومی تلاش می‌نمایند. دقت شود که معمولاً هر سه گروه اعتقادات و تقیدات محکمی نداشته و اساساً کاری با اسلام، قرآن و احکام ندارند، اما هر سه گروه [در توجیه اغلب انحرافات] به آیات قرآن کریم استناد می‌کنند(؟!)
آیه‌ای که مدعیان فوق بدان استناد می‌کنند، به شرح ذیل است:مندذ

«یَسْئَلُونَکَ عَنِ الْخَمْرِ وَ الْمَیْسِرِ قُلْ فیهِما إِثْمٌ کَبیرٌ وَ مَنافِعُ لِلنَّاسِ وَ إِثْمُهُما أَکْبَرُ مِنْ نَفْعِهِما ...» (البقره - 219)
ترجمه: در باره شراب و قمار از تو سؤال مى‏کنند، بگو: «در آنها گناه و زیان بزرگى است و منافعى (از نظر مادى) براى مردم در بردارد (ولى) گناه آنها از نفع‌شان بیشتر است... .

استناد به این آیه برای توجیه مفید قلمداد نمودن شراب، مانند همان قصه‌‌ی قدیمی است که از کسی پرسیدند: چرا نماز نمی‌خوانی؟ گفت: به امر قرآن کریم که فرمود: «لا تَقْرَبُوا الصَّلاة – به نماز نزدیک نشوید» و او با بقیه‌ی آیه که می‌فرماید «وَ أَنْتُمْ سُکارى‏ - در حالی که مست هستید» کاری نداشت! اینها نیز دو کلمه‌ی «مَنافِعُ لِلنَّاسِ» را گرفته و اول و آخر و نیتجه‌گیری را رها کرده‌اند.
خداوند متعال در کلام وحی ابتدا به گناه کبیره بودن شرب خمر و قمار تصریح می‌نماید «فیهِما إِثْمٌ کَبیرٌ»، سپس به برخی منافع شراب اشاره می‌نماید «وَ مَنافِعُ لِلنَّاسِ» اشاره می‌نماید [مثل این که می‌تواند در هضم غذا یا آب کردن چربی‌ها یا زدودن برخی رسوبات از عروق مفید باشد و یا چرخه‌ی اقتصادی کلانی را به حرکت درآورد] و مجدداً تصریح می‌نماید که گناه [ضرر، زیان و خسران] آن به مراتب بیشتر از منافعش می‌باشد «إِثْمُهُما أَکْبَرُ مِنْ نَفْعِهِما». حال چرا باید به رغم دو بار تأکید بر گناه کبیره و مضر بودن شراب، به برخی از فایده‌های آن استناد کرده و آن را حلال شمرده و این دروغ را نیز به خدا نسبت دهند؟! سؤالی است که هر عاقل منصفی با حتی با اندک توجهی به ظاهر آیه، به راحتی پاسخ را می‌یابد. دروغ می‌گویند، و بدتر از همه آن که دروغ‌شان را به خدا و قرآن نسبت می‌دهند.
*- گناه کبیره و بالتبع حرام بودن شراب و قمار، فقط در آیه‌ی فوق بیان نشده است، بلکه در آیه‌ی ذیل به صراحت بیان شده که این اعمال شیطانی است و دستور به اجتناب از آن [خودداری به ارتکاب به آنها] نیز بیان گردیده است. اگر چه حتی اگر به دستور اجتناب نیز تصریح نمی‌شد،‌ همین که بیان شد از اعمال شیطان است، برای حرام شمردن آن کافی بود:

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنَّمَا الْخَمْرُ وَ الْمَیْسِرُ وَ الْأَنْصابُ وَ الْأَزْلامُ رِجْسٌ مِنْ عَمَلِ الشَّیْطانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ» (المائده - 90)
ترجمه: اى کسانى که ایمان آورده‏اید! شراب و قمار و بت‌ها و ازلام [نوعى بخت‏آزمایى‏]، پلید و از عمل شیطان است، از آنها دورى کنید تا رستگار شوید.

بدیهی است وقتی «فلاح و رستگاری» منوط به اجتناب از شراب، قمار، بت‌پرستی و ازلام می‌گردد، ارتکاب به آنها موجب ضلالت و هلاکت می‌گردد. پس حرام است. لذا دستور به اجتناب می‌دهد.
*- در آیه‌ی دیگری به هدف شیطان از ترویج شراب‌خواری و قمار مبنی بر ایجاد اختلاف و دشمنی بین خودتان از یک سو و دور کردن انسان از یاد خدا و نماز از سوی دیگر تصریح شده است:

«إِنَّما یُریدُ الشَّیطانُ أَن یُوقِعَ بَینَکُمُ العَداوَةَ وَ الْبَغضاءَ فِی الخَمرِ وَ الْمَیْسِرِ وَ یَصُدَّکُمْ عَن ذِکرِ اللَّهِ وَ عَنِ الصَّلاةِ فَهَل أَنتُم مُنْتَهُونَ» (المائده - 91)
ترجمه: شیطان مى‏خواهد به وسیله‌ی شراب و قمار، در میان شما عداوت و کینه ایجاد کند و شما را از یاد خدا و از نماز بازدارد. آیا (با این همه زیان و فساد، و با این نهى اکید) خوددارى خواهید کرد؟!

نتیجه: حال آیا می‌توان باز مدعی شد که شراب‌خواری در عین حال که گناه کبیره، مضر، عمل شیطان قلمداد شده، در ردیف قمار و بت ‌پرستی شمرده شده، عامل اختلاف و دشمنی و دوری از یاد خدا و نماز بیان شده و به اجتناب از آن تصریح شده، در اسلام و قرآن کریم «حرام» نگردیده است؟! آیا این ادعا و ترویج و شایع نمودن این دروغ و نسبت دادن آن به خدا و قرآن کریم، خودش مصداق کامل و عینی عمل شیطان در ایجاد اختلاف و دشمنی بین مسلمانان و دور کردن آنها از یاد خدا و نماز نیست؟

امام باقر(ع)فرمود:

پیامبر اکرم (ص) ده کس را در مورد شراب نفرین کرد: باغبان، نگهبان، شراب ساز، میگسار، ساقی، حمل کننده، انباردار، خریدار، فروشنده، و کسی که سود آن را دریافت می دارد.

منابع : tebyan.net/askdin.com/pasokhgoo.ir/جام نیوز/بیتوته/گرداب/آوینیط

لینک درج مطلب در " حرف تو "

لینک درج مطلب در " راهکار نیوز "

  • حرف دل !...

نظرات (۴۱)


ممنون که به وبلاگم سر زدید
شما تبادل لینک میکنید؟
سلام داداش سجاد خوب هستید؟ ممنونم از حضورتان
سال جدید را برایتان سالی همراه با موفقیتهای مادی و معنوی آرزومندم
عرض تسلیت بنده را به مناسبت ایام عزای مادر سادات پذیرا باشید
و اما در مورد این مطلبتان :
کسی را که خواب است شاید بتوان بیدار کرد
اما کسی که خود را به خواب زده هرگز نمیتوان بیدار کرد
موفق باشید
سلام
حتما یه سر بزنید
http://www.asremrooz.ir/vdccmiqp.2bqp08laa2.html
اشک هنگامی زیباست که برای عشق باشد

عشق هنگامی زیباست که برای تو باشد و

تو هنگامی زیبایی که برای من باشی..
  • بنت الهدی ........
  • و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " شراب بنوشید تا ایمن شوید "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/23756
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "امام کاظم (علیه‌السّلام): خداوند در زمین بندگانی دارد که برای برآوردن نیازهای مردم می‌کوشند؛ اینان ایمنی‌یافتگان روز قیامتند."
    یا علی
    سلام. در مورد خواص درمانی!!!! مسکرات در روایات آمده که شفای ما در محرمات نیست و اینکه شراب مرض است و نه درمان...
    از یکی از فامیلای یجوری !!!! شنیدم (آی با آه و تاب تعریف میکرد...) که تو این شبکه خبیث ریش تراشی هم تبلیغ شده بوده و گفته شده بوده که باعث جوانی پوست میشه!!!! (مثلا با مصاحبه با ی پیرزنه که علت شادابی پوستش رو تیغ زدن میدونسته!!!) حالا خوبه همه عالم و آدم میدونن تیغ زدن و خراش دادن سطح پوست باعث پدر پوست رو در میاره. خلاصه:
    وَمَنْ یَرْغَبُ عَنْ مِلَّةِ إِبْراهِیمَ إِلاّ مَنْ سَفِهَ نَفْسَهُ
  • علی بخشایش
  • سلام بسته ی نمایشگاهی فرهنگی تولید کرده ایم وبژه ایام فاطمیه ؛
    هم دانلود کنید هم اگر مقدور است با باز نشر آن در وبلاگ وسایت خود به توزیع مجازی این بسته فرهنگی کمک نمایید چرا که ما در حوزه کارهای مجازی فوق العاده بی تجربه ایم!:
    لینک دانلود:
    http://ghalamdad.ir/menbar-divari/97-menbar-divari-avalin-mazloom

    با تشکر
    علی بخشایش (سلمان)
    09137189400
  • پرنیان عفاف
  • سلام
    کسانیکه با آموزه های دینی آشنا هستند نه تنها به نجاست شراب بلکه به مضرات اون نیز آشنا هستند
    یک کد بزار تو این وبلاگت که یک آهنگی شعری چیزی بخونه.یک سری به ما بزنید
    دستا بالا
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    شما به جرم نظر ندادن در وب من بازداشتید.
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    بیا نظر بده تا ازاد شی
    سلام ، مایل به تبادل لینکید بسم الله
    شما لینک شدید.
    یا حق
  • خادم الحسین
  • سلام.
    با مطلب تبریک یا تسلیت به روزیم.
    منتظر نظرات وحرف دل شما
    سوالی طرح شده که انتظار می رود با دل جواب دهید...
    منتظریم...
    التماس دعا
    یا علی مدد
    شهید آوینی ره:
    عاشقان عاشق بلایند . در حیات در احتجاب صدف عشق است و آن را جز در اقیانوس بلا نمی توان یافت، در ژرفای اقیانوس بلا عاشقان غواصان این بحرند و اگر مجنون نباشد چگونه به دریا زنند؟
    بسم الله الرحمن الرحیم
    روزی شبلی(عارف مشهور)را دیدند الله الله می گفت،جوانی سوخته دل پرسید:چرا “لا اله الا الله” نمی گویی؟گفت ترسم چون”لا اله”بگویم به”الله” نرسیده نفسم گرفته شود.*
    *تذکرة الاولیا
    سلام
    پست جالبیه....
    خانم بیـــــــــگانه ک بوی گند ب اصطلاح دلسوزیت وبلاگو برداشته، شما ک دنبال جواب نیستی بیخود میکنی سؤال میکنی!!!!
    اگر شما دنبال جواب این شبهاتی ک خودتون درست کردید بودید الان لازم ب وقت‌گذاری من و امثال من نبود ک بشینیم نظرات پوچ تو رو جواب بدیم!!!

    پس بشین سرجات و دلسوزی‌های مضخرفتو برا خودت نگه‌دار و ب کارهای نرسیدت برس... ما خودمون خیلی خوب اسلام و میفهمیم و خیلی خوب بلدیم چیکار کنیم، لازم ب نظردهی امثال شما نداریم!!!

    ی چیزی برنامه‌های زیبای ماهواره از دستت در نره!!!! خخخخ
    سلام
    چه کار کنند بنده های خدا دیگه
    حرفی برای گفتن براشون باقی نمونده به هزیان گویی افتادن
    بذار بگن دلشون خوش باشه که یه حرفی زدن لال نمردن
    ما که با نظرات و برنامه های من و تو موافق نیستیم، ولی بگو ببینم چرا صداوسیمای عریض و طویل ما با صدهاهزار نفر نیرو و بودجه های میلیاردی، با این همه امکاناتی که در اختیار دارد، از همین من و تو با چند تا جوان بی تجربه و تازه کار شکست خورده!؟
    باور بفرمائید بیشتر مردم ایران امروزه با رسانه میلی! قهر هستند و لاجرم به کانال های ماهواره ای و از جمله آنها شبکه پرمخاطب من و تو روی می آورند، حالا به جای توهین و فحاشی و تهمت زدن به دیگران، بیایید فکری به حال خودتان بکنید، چرا مردم رسانه هایتان را دوست ندارند!؟چرا رسانه ملی نماد دروغ شده!؟
    نوشته بودید:
    در کشور من زن کالا نیست که بدنش را برای تبلیغات بفروشد ....
    در کشور من زن کمترین آمار قرار گرفتن مورد خشونت جنسی و تجاوز را داراست....
    در کشور من زنان بیشترین سطح تحصیلی را دارند ....
    در کشور من مادران روی شانه های فرزندان جای دارند نه در خانه سالمندان ...
    در دین مردم من هر روز روز زن است نه یک روز خاص ....
    الگوی زنان کشور من متانت و حجاب و غیرت فاطمه زهراست نه عروسک های رقاصه ....
    روز زن بر تمام جوامعی که در اوج حماقت مساوات زن و مرد را کار کردن در معدن تربیت فرزند را ننگ زن میخوانند مبارک ....
    روز دفاع از حقوق زن بر خودتان مبارک ..... در دین من زن و مرد فرقی در انسانیت ندارند که 364روز روز مرد باشد و یک روز هم روز زن !!
    در دین من هر روز روز مردان و زنانیست که بهترین هستند ....
    روز زن را به زنان و دختران کشورم تبریک نمیگویم که جفایی سخت در حق این نیکان وطنم است .....
    برای زنان کشور من تمام 365 روز سال روز کرامت زن است و حتی یک روز کمتر یعنی پایمال کردن حقوق زنان کشورم

    نوشتم:

    پاسخ:
    عجب رویی دارید شماها!
    در کشور شما، دیه زن نصف دیه مرد است، یعنی الان اگر یک مرد معتاد کارتن خواب، خواهر یا مادر و یا دختر متخصص و تحصیلکرده شمارو به قتل برسونه، حضرتعالی باید نصف دیه یک مرد! مسلمان رو به خانواده محترم مرد معتاد پرداخت بکنید، تا قاتل قصاص بشود!
    در کشور شما، حق ارث یک زن، نصف حق ارث مرد است.
    در کشور شما حق حضانت کودک با مرد است.
    در کشور شما زن بدون اجازه یا حضور قیم یا ولی خود نمی تواند هیچ تصمیمی بگیرد.
    در کشور شما زن حق انتخاب پوشش ندارد، پوشش اجباری است.
    در کشور شما مرد می تواند 4 زن بگیرد و بی نهایت صیغه بگیرد، هزاران درد و مرض جسمی و روحی این همه تنوع طلبی را به زن بینوایش هدیه می کند.
    در کشور شما با کمترین مبلغ، به عنوان صیغه می توان مالک تن و جسم زنی شد، پس از تمتع هم بدون هیچ حس مسئولیتی آن زن را مانند دستمال توالت پرت کرد.
    بازم از افتخارات کشورتون بگم!؟
    سلام
    با "فایل صوتی قرائت دلنشین قرآن توسط علامه طباطبایی" بروزم.
    تشریف بیارید

    سلام

    خدایا

    خوش به حال آنکه قلبش مال توست

    حال و روزش هر نفس، احوال توست

    خوش به حال آنکه چشمانش تویی

    آرزوهایش همه آمال توست
  • فانوس جزیره ...
  • سلام علیکم
    اینها که معلوم الحال هستند و مشخص است خط مشی آنها چیست .. طفلک اینهایی که به حرف این شیادات گوش میکنند و به خاطر حرف آنها از اینها بخورند ...
    تشکر .. عاقبتتون بخیر ..
    ترجمه ی سکوت لب هایم

    تفسیر هزاره ی دلتنگیی ها ست ...
    سلام

    احسنتم! طیب الله انفاسکم

    التماس دعا
    یا زهرا
  • خادم الشهدا
  • سلام ... عالی بود ... دست شما درد نکنه ... ان شاء الله شهید شی
    به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
    از شبکه من و تو باید پرسید که جز شرابی که در اسلام حرام هست هیچ جایگزینی برای او نیست و حتما باید مشروبات ساخته دست صهیونیست‌‌ها رو بخوریم!
    این صهیونیست‌هایی که برایشون کار می‌کنید، بعد از اینکه نظم نوین دنیوی رو اجرا کردند مشروب رو طبق دینشون حرام اعلام می‌کنند و مشروبخوار رو مثل یک زامبی می‌کشند!
    واقعا که رسانه‌های صهیونیستی (از جمله من و تو) خر دجال هستند! خر!
  • رمضان زاده
  • دیشب یکی به دلم نهیب زد
    خورشید دور نیست
    سستی بس است...
    آنها که دورند...بی نورند!
    خورشید همین نزدیکی است
    اگر ماه باشی...
  • مدیون شهدا
  • سلام..نه کامل نخونده بودم..الان کامل خوندمش...
    ممنون...
    یازهرا
  • محمد کیوان
  • هــوالمُـقیت

    خداشناس ترین مردم پُر درخواست ترین آنها از خداست
    کسی که خدای سبحان را می شناسد،شایسته است دلش از بیم و امید به او خالی نباشد
    *مــولا علــــی (ع)*
    سلام
    اینها که معلوم الحال هستند و خیلی چیزهای دیگه هم گفتند و میگن .
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • سلام

    ممنون مطلب جالبی بود

    خدا قوت
    حالاکجاگیرمیاد؟؟
    اگه توفروشگاهتون اوردی بگوبیایم بگیریم
    من میگم اینحسن هرروزسرخ وسفیدمیشه ولپاش گل مینداره
    فوق العاده بود پستتون...
    سلام....
    آقا .....ممنون....
    هم علمی و دینی است.....
  • باران نم نم...
  • دلیل ششم و مهمترین دلیل؛
    بندگی خداوند!!!
    عبد شراب رو حروم می دونه چون پروردگارمش گفته...
    اگر عبد باشی...وقتی پروردگار حرام رو برات حلال می کنه، چون و چرا نمی کنی و فقط عمل می کنی....کاری که حضرت ابراهیم کرد!!!
    عبد بودن یعنی بدون احتیاج به دلیل منطقی حتی،مطیع بودن!!!
    کاش عبد باشیم!!!
  • سرباز ولایت
  • سلام و سپاس
    مطلب جامع و روشنگرانه ای بود.
    بنده هم مطالبی در تحلیل این شبکه نوشته ام که خواندنش خالی از لطف نیست: http://sarbazevelayat777.parsiblog.com/category/%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87+%D9%85%D9%86+%D9%88+%D8%AA%D9%88/
    پیروز و پایدار باشید
  • تـــا به تـــا
  • سلام
    بسیار عالی
    ممنون بابت ارائه اطلاعات
    سجاد جان لینک شدی

    ـ «یسئلونک عن الخمر و المیسر قل فیهما اثم کبیر و منافع للناس و اثمهما اکبر من نفعهما؛ (بقره (2) آیه 219)
    تو را از شراب و قمار مى پرسند، بگو: در آن دو گناهى بزرگ است و سودهایى براى مردم و گناهشان از سودشان بیشتر است.»

    راسته که میگن هرکی شراب بخور از خوردن کوثر محروم میشه؟
  • سرباز ولایت
  • مطلب قشنگی بود یکی از دوستانم بهم میگفت چرا شراب از نظر شما حرامه هر چی براش توضیح میدم قبول نمیکنه نمیدونم چیکار کنم با افتخار لینک شدید
  • مدیون شهدا
  • خب اینا کدوم حرفشون درسته که این بخواد باشه!!!!
    بذارید خودشون همینکارارو کن تا سالم بمونن راحت شیم از دستشون!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">