بازهم دیگ پلوی سفارت! :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

zarif-ashton

تا جایی که یادم هست دولت قرار بود ارزش «پول ملی» را افزایش دهد نه اینکه چوب حراج بزند بر سر «استقلال ملی»! ما تا به حال گمان می‌کردیم «اعتدال» کاریکاتور «عدالت» است، نگو با استقلال ملت هم سر جنگ دارد. به‌راستی اینجا چه خبر است؟! کاترین اشتون انگلیسی در ایران چکار می‌کند؟! دولت دارد کجا می‌رود؟! این روزها سالگرد «عملیات بدر» است و سررسید، سرشار از عطر «بچه‌های خیبر». ما آن همه شهید دادیم که استقلال ملی حفظ شود یا به حراج گذاشته شود؟! ما شاه را از کشور بیرون کردیم تا اجنبی در امور داخلی ما دخالت نکند. اما از قرار معلوم دل بعضی‌ها برای دیگ پلوی سفارت تنگ شده! ما تا الان فکر می‌کردیم بعضی‌ها خود را قیم دستگاه قضا می‌دانند، نگو بدتر، ادعای دروغین حقوق بشر اجنبی را قیم قوه قضائیه می‌دانند و با کمال وقاحت برای این ادعای دروغین سفره پهن می‌کنند! ما اما اجازه نمی‌دهیم باز هم سر شیخ فضل‌الله بالای دار رود.

ما اجازه نمی‌دهیم استقلال ملی را تیرباران کنند. آقای ظریف و خانم اشتون می‌نشینند تقویم‌گردی می‌کنند و برای دیدار، «مناسبت» تعیین می‌کنند، لیکن برای ما «روز زن» فقط و فقط سالروز میلاد صدیقه کبری(س) است. انقلاب اسلامی «وابستگی» را از در بیرون کرد، عده‌ای می‌خواهند آن را از پنجره بازگردانند. خجالت از روی شهدای وطن نمی‌کشند؟! دیدار اشتون با فتنه‌گران، چه ربطی به مذاکرات هسته‌ای داشت؟! و دولت با چه حقی و به کدام مجوز اجازه می‌دهد این زنیکه انگلیسی در ایران حرف مفت بزند؟! نکند بعضی‌ها انگلیس بدسابقه را صاحب حق درباره حقوق‌بشر می‌دانند؟! و او را برای دخالت در امور داخلی ما محق می‌دانند؟! اگر اینگونه است ما افتخار می‌کنیم که از ما شکایت می‌کنند! و افتخار می‌کنیم که با اینان، زاویه داریم!

از عمر این دولت، ۶ ماه بیشتر نمی‌گذرد اما مع‌الاسف در تضعیف استقلال ملی پرونده‌ای بس قطور دارد. تضعیف استقلال ملی یعنی خدشه بر امنیت، غرور، اقتدار و شرف ملی. اینجاست که دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی باید ورود کند! گیر از «قدم دولت» است، نه «قلم ملت». ما تا به امروز در «وطن امروز» می‌نوشتیم که توافق ژنو، قابل قیاس با قرارداد ننگین ترکمنچای نیست اما خوب است بعضی‌ها ما را از رواداری‌مان پشیمان نکنند. اینک برای همگان باید معلوم شده باشد که در آن «لوگوی سیاه هولوکاست هسته‌ای» حق با ما بوده است. ما آن روز البته فقط ناظر بر متن ظریف توافق بسیار بد ژنو بود که لوگوی خود را سیاه کردیم، اینک معطوف بر تضعیف ضمخت استقلال ملی، گمان بر این است که باید نهیب تندتر بزنیم، بلکه از این پس، درباره جزایر سه‌گانه، کار به چانه‌زنی با شیخ‌نشین زپرتی امارات نکشد! تعارف را کنار بگذاریم. لیاقت چنین دولتی، حمایت همان روزنامه‌ای است که لوگوی خود را با شال و کلاه اجنبی ست می‌کند. چوب حراج زدن بر استقلال ملی، شاخ و دم ندارد؛ دقیقا به رفتار و گفتار همین چند وقت اخیر دولت اعتدال می‌گویند. عاقبت، اتفاق‌هایی دارد می‌افتد که با شعائر انقلاب اسلامی همخوانی ندارد و اخباری داریم می‌بینیم و می‌شنویم که اساسا با آن بیگانه‌ایم. روحانیت همواره پاسدار و حافظ استقلال ملی بوده. فرض است بر بعضی‌ها که اتکا بر این دژ پولادین داشته باشند.

امان از روزگار! من که دلم هرگز این همه برای شهدا تنگ نشده بود. دیروز آقای روحانی در جلسه‌ای گفت: «شب‌های عملیات و لحظه خداحافظی را از یاد نمی‌برم.» جمله جالبی بود! اساسا حتی آنهایی که سرهنگ هم نیستند، به «بچه‌های جنگ» پز می‌دهند اما آیا انتظار همان بچه‌های جنگ از دولتمردان محترم این بود؟! اینکه اجنبی بیاید و عوض «مذاکره هسته‌ای» از «حقوق بشر» سخن بگوید، با فتنه‌گران دیدار کند، در امور داخلی ما دخالت کند، دست آخر هم ببریمش «تور اصفهان‌گردی»؟!

راستی که دلم هرگز این همه برای شهدا تنگ نشده بود. کجایی سردار شهید حاج حسین خرازی؟! از همان گلزار شهدای اصفهان شاهد باش که بعضی‌ها بیشتر با اشتون حال می‌کنند تا وصیتنامه تو…

آری! جنگ تو شهید، مایه افتخار همه است، درست عکس توافق بعضی‌ها.

حسین قدیانی

بچه های قلم

  • حرف دل !...

نظرات (۲۲)

ایکاش شما در طول هشت سال تاراج سرمایه ملی هم انتقاد میکردی
تازه چند ماه از این شروع این دولت میگذره
انصاف داشته باشیم و کمی صبر
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم شبی با شهدا در دوکوهه اندیمشک برگزار شد به تحلیل شرایط سیاسی کشور پرداختند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش رهبری در محافظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت: جمهوری اسلامی دوحسن دارد که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، یکی وجود ولایت در راس که مقام معظم رهبری هستند، که وجود مبارک ایشان اجازه خیلی از اتفاقات را نمی دهد، مبینیم که در بسیاری از نقاط جهان کودتا می شود و انقلابها نابود می شوند، اما بخاطر وجود مبارک مقام ولایت و علاقه ای که مردم به مرجعیت و ولایت فقیه دارند کسی نمی تواند آسیبی به انقلاب اسلامی وارد کند.


وی افزود: حسن دوم مردمی بودن نظام است، که به موقع مردم می آیند و حمایت و تدبیر می کنند که آن هم قابل تقدیر است و دولت هم باید قدر این دو را بشناسد و توجه داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به دیدار کاترین آشتون با برخی سران فتنه اظهار داشت: یکی از اصول انقلاب اسلامی ما استقلال و عزت اسلامی ماست و ما باید اینها را حفظ کنیم و مسئولین هم موظف هستند آن را چه در بحث هسته ای و چه سایر مباحث حفظ کنند در مجلس گاهی اتفاق می افتد که ۵ یا ۶ وزیر بخاطر برخی مسائل برای پاسخ به سوال نمایندگان حضور پیدا می کنند.

آقاتهرانی در رابطه با سوال دیگری در مورد توافقات هسته ای تصریح کرد: متاسفانه مجلس هم نامحرم برخی مسائل است، رهبری فرمودند ما به دولت اعتماد داریم و به آنطرفی ها اعتماد نداریم، ما هم به دولت اعتماد می کنیم بگذارید بروند جلو ببینیم آثار آن را خواهیم دید. امیدوارم که دولتی ها هم از این حسن نیت مقام معظم رهبری و تبعیت مردم و متدینین، مواظبت کنند.

وی افزود: وقتی حضرت آقا می فرمایند ملاحظه کنید، پیگیری می کنیم اما باید بیایند و در مجلس و شفاف بگویند، شفاف نیست، بنده که بعنوان یک نماینده مجلس هستم از بیرون خبر دارم نه بعنوان یک نماینده، در حالیکه ما باید نظارت کنیم، حق نظارت داریم و مردم رای داده اند که ما بتوانیم نظارت کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه امیدوارم این مسائل و شبهات بزودی حل شود، توضیح داد: این تردید و دلهره ای که مردم در این زمینه دارند ما هم بعنوان یک نماینده داریم و دلمان هم می خواهد که کاری انجام شود، اما اگر کاری کنیم می گویند اینها نمی گذارند، ما می گذاریم اگر می توانند منافع کشور را جذب کنند بسم الله ، بله باید در معاملات مواظبت کنند و کوتاه نیایند و ضرر نکنند.

وی گفت: همین خانمی[اشتون] که چندی پیش به ایران آمد، اینها انگلیسی هستند و کارشان است، قبلا آمده اند و جلساتی گذاشته اند با بعضی ها که خلاف بوده است و دوباره هم تکرار کرده اند آن وقت بعضی ها این خانم را مقصر می دانند، این خانم کارش این است ، مسئولین باید پاسخگو باشند، یعنی وزارت خارجه باید بگوید اینها آمده اند، کجا رفت و چرا رفت؟ این مسائل الان در مجلس مطرح است و ما نمایندگان هماز حق و حقوق شما کوتاه نمی آئیم.
سلام
حتما یه سر بزنید
http://www.asremrooz.ir/vdccmiqp.2bqp08laa2.html
علی یارت باشه
کم سرمایه ای نیست؛

داشتن آدمهایی که حالت رابپرسند!

ولی از آن بهتر داشتن آدمهاییست که وقتی حالت را میپرسند؛

بتوانی بگویی: خوب نیستم…!
خدا را چه دیدی شاید دوام آوردم !

هر تمام شدنی که مرگ نیست !؟

گاهی میتوان کنارِ یک پنجره سیگار به دست و منتظر “پوسید
دکتر عبدالرضا داوری ، مدیرمسئول نشریه بررسی های اقتصادی ، پس از توقیف هفته نامه ۹ دی ، نامه سرگشاده ای را خطاب به حجت الاسلام حمید رسایی منتشر کرد. متن کامل این نامه به این شرح است:
بسمه تعالی
برادر گرامی جناب حجت الاسلام حمید رسایی
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و مدیرمسئول نشریه توقیف شده ۹ دی

با سلام و تحیات
ابتدا لازم می دانم به عنوان عضوی از جامعه مطبوعات ایران ، مراتب تاسف خود را در قبال اقدام هیئت نظارت بر مطبوعات به دلیل توقیف هفته نامه ۹ دی اعلام نمایم ، چرا که مهم ترین کارکرد اقدامات سلبی در ممانعت از انتشار مطبوعات و توقیف رسانه ها را باید در خاموش شدن صدای بخش های مختلف جامعه و هژمونی طلبی ارباب قدرت و ثروت برای برقرای نظم و آرامش قبرستانی در محیط سیاسی کشور جست و جو کرد.
اما از این تعارفات معمول که عبور کنیم، بنا دارم نکته ای را به عرض جنابعالی برسانم. از چند روز قبل که شایعه توقیف هفته نامه ۹ دی به گوش می رسید ، به تعدادی از دوستان عرض کردم که فعالین سیاسی-رسانه ای جریان اصولگرا طی سال های ۹۰ تا ۹۲ یعنی در دوسال پایانی دولت دهم ، به دلیل صبر و تحمل نادر و بی مانند دکتر محمود احمدی نژاد در قبال هجمه ها ، هتاکی ها ، فحاشی ها و اتهام زنی های بی اساس ، بدعادت شدند و فکر کردند که این رویه را پس از دولت دهم نیز می توانند در قبال هر دولتمرد و رییس دولتی نیز به کار بندند اما غافل از آنکه «آن مرد که شهید تهمت بود و به توهین ها و تهمت ها تنها لبخند می زد ، رفته است» و اصحاب دولت یازدهم - که سعی وافری در نمایش جدایی راه خود از منش دکتر احمدی نژاد دارند - نه تنها بنای تحمل تهمت و توهین را ندارند -البته در این مدت با تهمت و توهین نیز مواجه نبوده اند- بلکه حتی کمترین رواداری را در برابر اظهارات منتقدان خود بروز نمی دهند.
امروز که نامه هیئت نظارت بر مطبوعات خطاب به دادگاه ویژه روحانیت منتشر شد و دلایل توقیف نشریه ۹ دی را استفاده از عناوینی چون «اخراج دانشمندان هسته ای»، «تغییر سه هزار مدیر دولتی فقط در 6 ماه»، «دولت امنیتی ها و بی تدبیری های امنیتی»، «زاویه نگاه مسئولین سیاست خارجی تفاوت محسوسی با رهبر انقلاب دارد» عنوان کرده بود به یاد یادداشت مورخ دوم خرداد ۱۳۹۰ جنابعالی در هفته نامه ۹ دی افتادم که درآن مهندس مشایی ، رییس دفتر رییس جمهور وقت را با کودتاچیان نوژه و عوامل مسعود رجوی همسان دانستید و ایشان را به اقدام برای کودتا و ترور علیه رییس جمهور وقت متهم نمودید و حکم به دستگیری مهندس مشایی دادید. در آن یادداشت نوشتید: «من تردید ندارم که مشایی در طول این چند سال با اعتماد سازی اعتقادی در احمدی نژاد، قدم قدم پروژه کودتای خود علیه احمدی نژاد را که از سالها قبل کلید زده بود، پیش برد.به مانند کودتای نوژه که بدون برنامه ریزی نهادهای امنیتی، یکی از کودتاهای بزرگ دشمن لو رفت، در دستگیریهای برخی از متهمان شیطانی نیز چند عنصر حلقه شیطانی نیز به دام افتادند. عناصری که دستگیری آنها خواب خوش را برای برخی آشفته کرده. اکنون فرقه انحرافی در اضطرابی سخت بسر می برد و دریافته که پس از دستگیرهای اخیر و بویژه دستگیری عباس غفاری و متهم دیگر که سرکرده فرقه انحرافی، آخرین بار چندین ساعت با او جلسه خصوصی داشته، بسیاری از ترفندها و مقاصد شیطانی اش برملا خواهد شد.بنابراین دور از انتظار نیست که سرکرده این باند با فراهم کردن مقدمات خروج خود از کشور، اکنون که زمینه های ترور شخصیت احمدی نژاد را فراهم آورده حتی نسبت به ترور فیزیکی رییس جمهور هم اقدام کند، کاری که سی سال قبل مسعود کشمیری انجام داد.در این بین اساسا نباید نسبت به حمایتهای احمدی نژاد از این عنصر مشکوک توجه کرد چرا که ما یکبار این از نقطه گزیده شده ایم و هزینه آن را در سال 60 پرداخته ایم. مسعود کشمیری همان منافقی بود که شهید رجایی مکتبی، زیرک و باهوش با تمام وجود به وی اعتماد کرد! این اعتماد به حدی رسید که تبدیل به اعتقاد شد و کشمیری را در حالی که اساسا با روحانیت نسبتی نداشت به امام جماعت رجایی مبدل کرد. کشمیری آنقدر اعتماد رجایی را جلب کرد که دیگر کسی برای ورود و خروج او به ریاست جمهوری مورد بازرسی اش قرار نمی داد. حتی یکبار وقتی کشمیری قصد داشت با کیف دربسته اش در جلسه‌ای بهمراه شهید رجایی نزد امام شرکت کند، وقتی با درخواست محافظان بیت امام برای بررسی کیفش مواجه شد از این کار استنکاف کرد تا جایی که شهید رجایی در اعتراض به رفتار تیم حفاظت بیت امام به امام گلایه نمود. کشمیری فردی بود با ظاهر انقلابی، اهل ذکر و دعا و البته با پرونده مبهم و خانواده ای بی بند و بار . برادر همسرش از اعضای سازمان منافقین بود ... کشمیری همچنان زنده است ... کشمیری را دستگیر کنید قبل از آن که دیر شود حتی اگر رجایی اعتراض کند ...»
این یادداشت در هفته نامه ۹ دی زمانی درج شد که دو روز قبلش در مصاحبه با خبرگزاری فارس ، مهندس مشایی را «شیطان» و «مفسد اقتصادی» خواندید که مامور محدود کردن ولی فقیه و منحرف کردن نظام اسلامی است و در این مسیر نیز رییس جمهور وقت را تحت سیطره خود دارد!
این البته همه ماجرا نبود. استاد جنابعالی که هفته نامه ۹ دی یکی از مهمترین تریبون های سیاسی شان بود، دکتر احمدی نژاد و اطرافیانشان را شدیدترین خطر از صدر اسلام و وابسته به فراماسونری و بهاییت نامیدند و نشریه شما نیز در بازتاب نظرات ایشان و شاگردانشان در توهین و اتهام زنی علیه رییس جمهور سابق و همکارانشان هرگز با تضییع و تضییق مواجه نشد.
همه این اقدامات -که گوشه ای از امپراطوری عظیم تهمت زنی علیه دکتر احمدی نژاد و یارانش بود - و همواره در حاشیه امنیت دنبال می شد ، کار را به جایی رساند که برای اولین بار در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری ، هواداران دولت مستقر از صحنه رقابت حذف شدند و کاندیدای شان به اتهام انحراف ، مجوز کاندیداتوری را دریافت نکرد تا مدعیان تدبیر و امید سکان دولت را به دست بگیرند.
امروز اما نشریاتی که در گذشته مقامات عالی رتبه دولت قبل را به «شیطان» و «مفسد اقتصادی» متصف می نمودند و آنها را کودتاچی و تالی تلو مسعود کشمیری و فراماسونر و بهایی و شدیدترین خطر از صدر اسلام می نامیدند و خواستار دستگیری شان بودند ، برای انتقاد از اخراج چند کارشناس در صنعت هسته ای کشورمان نیز میدان ندارند و با کارت قرمز از زمین رسانه اخراج می شوند.
تردید نکنید که این آخرین کارت قرمز برای اردوگاه جنابعالی و هم فکرانتان نیست. دیری نخواهد پایید که جریان حاکم فعلی پس از مهندسی افکارعمومی کشور، کرسی های پارلمان را از زیر پای منتقدان خواهد کشید تا صندلی های سبز را نصیب حامیان بنفش خود کند.
گمان مبر که به پایان رسید کار مغان
هزار باده ناخورده در رگ تاک است
این دوران فراغت از فعالیت های مطبوعاتی و سپس پارلمانی ، دوران خوبی خواهد بود که گذشته را مرور کنید و از آن چراغ راهی برای آینده بسازید. اکنون زمان آسیب شناسی فرایند ترجیح «فروع» بر «اصول» و «گناه کبیره» خواندن «ترک اولی» های احتمالی است تا با دقت بیشتر معنای این اصل جاری در حیات اجتماعی انسان ها را دریابیم که:
هرکه گریزد ز خراجات شاه
خارکش غول بیابان شود
و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین
عبدالرضا داوری
مدیرمسئول نشریه بررسی های اقتصادی
۲۷ اسفند ۱۳۹۲
تو این هیر و ویر بابا از کجا بیاریم واسه شماها!؟
آخه این چه حرفیه!؟
این پاسخی که به کامنت من دادید، آیا توهین به مقام شامخ شهدا و خانواده های معزز آنها نیست!؟
آیا اگر کسی شهید داد، باید از مردمش طلبکار باشد!؟
آیا شهدا بابت ایثارشون از مردم چیزی می خواستند؟منتی بر گردن مردم گذاشتند که حالا بازماندگان آنها یقه مردم را بگیرند!؟
خوب حالا که بابای من کشته نشده من باید چه گلی به سر بگیرم!؟تقصیر ماست که باباتون کشته شده!؟
اونوقت به یه نفر دیگه باید حق بدید که برگرده بگه: خوب همه امکاناتی که گرفتی بده به من، در عوض بیا بابای من مال تو!
هیچ چیز بیشتر و بدتر از این...
مغز استخون آدمو نمیسوزونه که...
اطرافیانت بهت بگن:
اگــــه دوستت داشت نـــمیرفــت ...
  • خادم الشهداء
  • تا که پرسیدم ز منطق، عشق چیست

    در جوابم اینچنین گفت و گریست

    لیلی ومجنون همه افسانه اند

    عشق تفسیری ز زهرا (س)وعلیست(ع)
    سلام دوست گرامی

    یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.
    http://ghasedoon.blog.ir/post/35
    یاعلی
    سلام دوست گرامی

    یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.
    http://ghasedoon.blog.ir/post/35
    یاعلی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ایام تسلیت...
    التماس دعا
    سلام
    ایام فاطمیه را به شما تسلیت عرض می کنم.
    با شعری سوزناک برای شهادت حضرت فاطمه بروزم.
    یا زهرا
    چه بگوییم از این چوب حراج!!!
    شاهان قدیم مرزها را و نفت ها را وا میگذاردند تا پولی به دست آورند!
    امروز این شاهان گدا صفت انرژی ملی را حراج می کنند تا آنچه از عهده باز کردن کلیدشان بر نمی آید به پول مفت به چنگ آورند!!!
    چه انقلابی کرده ایم ما!!! شاهان راحت طلب دوباره بازگردند!
    این بار نه با تاج پادشاهی، که با عمامه ی روحانیت!!!!
    در گیرو دار زندگی ، فراوان پیش میآید که باهم درگیر می شویم.

    بکوشیم فراوان پیش بیاید که از هم دل گیر نشویم .

    دیروز،تاریخچه.امروز زندگیستو فردا معماست.

    پس بیاییم عشق و محبت را از یکدیگر پنهان نکنیم،

    شاید دیگر فردایی نباشد.
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :(

    سوال از قهرمان دیپلماسی! کشور:
    آیا وزیر خارجه ایران جرأت دارد در اروپا به دیدار محکومان و مجرمان امنیتی آن کشورها برود؟

    پاسخ:
    از آنجا که در مورد مذکور احتمال عود درد ِ کمر ِ مبارک هست، احوط آن است که از به خرج دادن هرگونه غیرت، جرأت و جسارت پرهیز شود و به همان ذلت اکتفا شود!

    و من الله التوفیق
    :(((
    آقای قدیانی!
    شب به خیر!
    وقتی روسها در منافع ملی ما چنگ انداخته بودند، وقتی در قضیه نیروگاه بوشهر از ما باج می گرفتند چرا خفه خون گرفته بودی!؟چرا اعتراض نمی کردید؟
    از کی تا حالا روسها، ونزوئلایی ها، چینی ها و کره شمالی ها پسر خاله شما شده اند!؟
    فرمودید دیگ پلوی سفارت، نمی دانم در استفاده از این اصطلاح، به چه منظوری دارید؟اما بدانید که در تاریخ آمده که پلو خورهای سفارت انگلیس، روشنفکران و علمای تهران بودند که از ظلم و ستم شاه تحت حمایت روسها به تنگ آمده بودند، پلو خورها همان قهرمانان مشروطه اند، البته این اصطلاح کینه توزانه پلوخور را بعدها پتکی بر سر روحانیت مبارز کردند، بر سر روحانیتی که با استبداد مخالف است، بله، اگر مخالفت با استبداد پلوخوری است، ما همه پلو خوریم، همه، همه ملت!
    شما چه می خورید!؟نیم خورده ناپاک روسها!؟پس مانده غذای کمونیست های بیشرف را!؟
    چقدر راحت عقده گشایی می کنید!؟
    انگار حرکات و سخنان دولت جدید بدجوری آزارتان می دهد!؟چرا!؟
    کدام منافعتان به خطر افتاده!؟چرا دست از سر این مردم بدبخت برنمی دارید!؟
    آیا خودتان هم می دانید، توهم دن کیشوت وار، سالها تحریم و سالها سوء مدیریت دوستان و مدیران باب طبعتان چه بلائی بر سر مردم آورده!؟
    آیا دیدار اشتون با چند زندانی برایتان قابل هضم نیست!؟مگر ادعا نمی کنید که عدالت داشته اید؟مگر به خودتان شک دارید؟
    راستی کدام فتنه گر!؟مادر ستار بهشتی هم از دیدگاه شما فتنه گر است!؟
    آقای قدیانی چه آسان از خون شهیدان مایه می گذارید!؟
    در این مملکت انگار شهدا فقط شهدای شما هستند، نه جناب قدیانی، اینگونه نیست، هرچند امثال شما از خون پدرتان و از خون شهدای این مردم، به آلاف و اولوف رسیدید، الان کارتان به جایی رسیده که به اتکای همین خون شهیدان برای مردم، برای صاحبان واقعی خون و اعتبار شهدا، خط و نشان می کشید!؟
    شما با سهمیه هایی که از قبل خانواده شهید بودن گرفته اید، چه مشکلی دارید!؟نمی گویم میلیاردر هستید، اما غم نان ندارید، بیکار نیستید، مستاجر و یا زیر خط فقر نیستید، لطفاً برای فقرا و مستمندان جامعه تعیین تکلیف نفرمائید، شما حنجره ی آنها نیستید، اتفاقاً همین اقشار ضعیف هستند که بیشتر خواهان گشایش سیاسی و اتمام تحریم ها هستند، چرا که به غلط یا به درست رفاه نسبی و شکوفائی اقتصادی را در گرو توافق با دنیا و پایان بن بست سیاسی موجود می دانند.
    آقای قدیانی کاش کمی وجدان داشته باشید، کاش به صدای مردم کوچه و بازار گوش می دادید، درصد بالایی از مردم ایران خواهان پایان تحریم ها و عادی شدن روابط با غرب هستند، لطفاً خود را به کوچه علی چپ نزنید، از ما گفتن بود...
    پاسخ:
    دو نفر داشتن توی دانشگاه با هم صحبت میکردن اولی به دومی گفت:
    تو پدرت چیکارست؟
    دومی گفت :پدر من مهندس هست و کارش ساخت و سازه . تو پدرت چیکارست؟
    اولی ساکت شد و با غرور و کمی غم گفت: پدر من شهید شده
    دومی لبخندی زد و گفت: پس تو با سهمیه اومدی دانشگاه ؟!!!
    اولی دلش شکست و بدنش سرد شد و با بُغضی عجیب گفت:
    سهمیه ماله خودتون ، بابامو بهم پس بدین !!!
    ای قدیانی قلم به مزد!
    ای بیشرف!
    تف بر شرف و وجدان نداشته ات!
    من این نوشته را نقد کردم و برای ایشان فرستادم، متاسفانه شهامت نداشت که حتی در قسمت کامنت ها آن را درج کند.
    آقا سجاد عزیز!
    به اراجیف این مزوران دروغگو توجه نکن، اینها یک مشت دروغگو هستند که فقط بر اساس منافع خود قلم می زنند، زیر علم هر کسی که پول و امکانات در اختیارشان قرار بدهد سینه می زنند، چه حسین و چه یزید!
    پاسخ:
    لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟
    گفت : ...
    تنهـــــاییــ...
    نامـــ دیـــگر پاییــــــــــز استــــ...
    هــــــر چــهـ عـــــمیقــ تـــــــــر...
    برگـــــــریزانـــ خاطـــرهــ هــــــایتــــ بیشتـــــــــــر …!.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">