اعتراف عراقچی در به رسمیت نشناختن حق ایران در توافق ژنو + صوت :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
abbas-araghchi

اعتراف عباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای به عدم به رسمیت شناختن حق غنی سازی ایران از جانب ۱+۵ به خصوص آمریکا و این موضوع که آقای رئیس جمهور در نامه به رهبری اشتباه کرده اند…

دانلود فیلم
  • حرف دل !...

نظرات (۲۴)

  • حسین مهدیزاده
  • آمریکایی ها نشان دادند اصلا قابل اعتماد نیستند.
    عراقچی: نامه رئیس‌جمهور به رهبر معظم انقلاب عین واقعیت بود
    به گزارش ایرنا، «سیدعباس عراقچی» معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در جوابیه‌ای به یکی از رسانه‌ها درباره توافق ژنو گفت: نامه رئیس‌جمهوری به مقام معظم رهبری درباره این توافق عین واقعیت بود.
    عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای همچنین گفت: فقط بدخواهان دستاورد بزرگ توافق ژنو که حقوق هسته‌ای ایران از جمله غنی‌سازی را به رسمیت شناخت، زیر سوال می‌برند.
    عراقچی پیش از این نیز در خصوص انتشار فایل صوتی منتسب به وی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، با ابراز تعجب از پخش ناقص و تحریف شده سخنانش در یک جلسه خصوصی، عنوان کرد: نگرانم که اینطور بازی‌ با منافع ملی تا کجا می‌خواهد پیش برود.
    عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از همه رسانه‌ها خواست در شرایطی که مذاکرات به مراحل حساس و پیچیده کنونی رسیده است، از اظهارات و ادعاهای بی‌پایه و اساسی که مغایر با منافع ملی و در راستای اهداف بیگانگان و دشمنان ایرانی اسلامی است خودداری کنند.
    عراقچی به رسانه‌ها توصیه کرد که منافع ملی کشور و احقاق حقوق هسته‌ای ملت بزرگ ایران را قربانی اهداف کوتاه مدت سیاسی خود نکنند.
    وی در عین حال تاکید کرد همان‌طور که رئیس‌جمهور محترم در نامه خود به مقام معظم رهبری نیز اشاره فرموده‌اند توافق ژنو صراحتا حقوق هسته‌ای ما را به رسمیت شناخته و با پذیرش ادامه غنی‌سازی در ایران، حق غنی‌سازی جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرده است.
    یادآور می‌شود؛ برخی رسانه‌ها مطالبی منتسب به سیدعباس عراقچی درباره شناسایی حق غنی‌سازی ایران را منتشر کرده و مدعی شده‌اند که نظر عراقچی با نظر رئیس‌جمهوری در این خصوص مغایرت دارد.
    باراک اوباما [آقای مؤدب] در بیانیه امضای مصوبه کنگره مبنی بر عدم اعطای ویزا به نماینده ایران در سازمان ملل متحد، ابوطالبی و جمهوری اسلامی ایران را به جاسوسی و تروریسم متهم کرد.

    آقای ظریف، باز هم بخندید…
    http://bachehayeghalam.ir/blog/iran-policy-blog/%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%DA%AF%D9%88/
    سیدعابدین نورالدینی

    آقای عراقچی هم گفته‌اند و هم می‌دانند و هم اینک مردم می‌دانند که حق غنی‌سازی ایران در توافق ژنو به‌ رسمیت شناخته نشده است. فایل صوتی منتشر شده از آقای عراقچی که ایشان در آن صراحتا گفته‌اند آقای رئیس‌جمهور در نامه به رهبر انقلاب درباره رسمیت یافتن حق غنی‌سازی در توافق ژنو دچار اشتباه شده است، به گونه‌ای است که نه قابل تحریف است و نه قابل انکار!

    آقای عراقچی که ما ایشان را یک دیپلمات متعهد می‌دانیم اما دیروز در اقدامی اشتباه اظهارات خودشان را تکذیب کرده و اتهاماتی را نیز علیه منتقدان مطرح کردند.

    آقای عراقچی 3 بهمن سال گذشته این اظهارات را در مدرسه معصومیه مطرح کردند. فایل صوتی و تصویری صحبت‌های آقای عراقچی وجود دارد. همان زمان در محافل گوناگون این اعتراف آقای عراقچی مطرح شد. حتی در مناظره‌ها هم این اعتراف آقای عراقچی مورد استناد منتقدان توافق ژنو قرار گرفت. البته «وطن‌امروز» حداقل 2 جلسه دیگر را نیز می‌تواند برای آقای عراقچی آدرس بدهد که ایشان چنین اظهارنظری داشته‌اند اما اکنون که آقای عراقچی باب یک بحث را باز کرده و درباره آن موضع گرفته‌اند فضا برای طرح چند موضوع با ایشان مساعد و مناسب است.

    آقای عراقچی در تکذیبیه خود گفته‌اند انتشار فایل اظهارات ایشان، بازی با منافع ملی و در راستای اهداف بیگانگان و دشمنان نظام است و نباید منافع ملی کشور و احقاق حقوق هسته‌ای ملت بزرگ ایران را قربانی اهداف کوتاه‌مدت سیاسی کرد.

    خب! ضمن حفظ احترام این دیپلمات متعهد باید درباره این مواضع ایشان چند نکته یادآوری شود.

    1ـ جناب آقای عراقچی! مثل روز روشن است و خود شما هم می‌دانید که توافق ژنو حفره‌های خطرناکی دارد.

    ما معتقدیم این توافق ژنو است که منافع ملی را به خطر انداخته است. ما بر این باوریم تیم مذاکره‌کننده از فرصتی که نظام برای مصالحه هسته‌ای فراهم کرده بود نه تنها نتوانسته است استفاده لازم را ببرد بلکه شرایط نگران‌کننده‌ای را درباره حقوق هسته‌ای ملت ایجاد کرده است. ما رفتار دولت در موضوع مذاکرات را نادرست می‌دانیم. دولت نه تنها از ظرفیت منتقدان برای میز مذاکرات استفاده نمی‌کند که شمشیر خود را برای منتقدان کشیده است! توقیف می‌کند، به دادگاه می‌کشاند و القاب و اتهامات سنگینی را در عالی‌ترین سطح علیه منتقدان مطرح می‌کند. چرا نباید درباره توافق ژنو پرسشگری کرد؟

    2ـ جناب آقای عراقچی! رسانه‌های حامی توافق ژنو در توضیح روند مذاکرات و مفاد توافق به مردم دروغ می‌گویند! چرا؟ چرا به مردم نمی‌گویند هنوز نتوانسته‌اید حتی یک دلار از اموال آزاد‌شده را به درون کشور بیاورید؟ چرا به مردم نمی‌گویند پول در حساب‌های سوییس است اما آمریکا اجازه نمی‌دهد به ایران منتقل شود؟ کار به جایی رسیده مراجع تقلید نیز نسبت به خلاف‌گویی درباره بازگشت این اموال علنا تذکر می‌دهند. چرا نمی‌گویند تا الان نصف ذخیره اورانیوم 20 درصد ایران از بین رفته ولی در ازای این ذخیره غیر‌قابل ارزشگذاری، هنوز چیزی عاید کشور نشده است؟ لابد خلاف امنیت ملی است!

    چرا نباید مردم مطلع شوند که خطر تغییر ماهیت رآکتور اراک مطرح است؟ اگر قرار است کارکردهایی نظیر تحقیقات، تولید پلوتونیوم و تولید رادیودارو از رآکتور اراک حذف شود، آیا نباید مردم باخبر شوند؟ مگر شما نگفته بودید «رآکتور اراک خط قرمز است؟» چرا درباره تعهدات فراقانونی ایران که در توافق ژنو آمده صحبتی نمی‌شود؟ چرا به مردم نمی‌گویند با توافق ژنو حقوق مصرح ایران در NPT حداقل برای دو دهه از بین می‌رود؟ چرا گفته نمی‌شود اجرای رضایت‌بخش قطعنامه‌های شورای امنیت پیش‌شرط توافق جامع است؟ چرا حامیان مفاد توافق ژنو نمی‌گویند گام میانی به قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران اعتبار می‌دهد؟ چرا این موضوع را برای مردم شفاف نمی‌کنید که بالاخره در مذاکرات 19 و 20 فروردین در وین درباره موشک‌های بالستیک بحث شد یا خیر؟ وندی شرمن تاکید کرده است نه تنها موشک‌های بالستیک بلکه درباره همه نگرانی‌های آمریکا بحث شده است.
    آقای عراقچی! اگر بحث شده چرا نمی‌گویید و اگر بحثی نشده چرا تکذیب نمی‌کنید؟! ما می‌دانیم واقعیت چیست اما می‌گوییم آمریکا دروغ می‌گوید.

    3ـ آقای عراقچی! همراهی با دشمنان را باید آنجایی جست که نتانیاهو گفت: «اگر جلوی برنامه هسته‌ای ایران گرفته نشود جمهوری اسلامی به مرز جاودانگی می‌رسد!» همراهی با دشمن را باید اینجا جست. برای فهم گزاره «همراهی با دشمن» باید به تاثیر توافق ژنو بر آرایش سیاسی در کشور توجه کرد. اکنون کاملا مشهود شده که مخالفان داخلی نظام به بهانه دفاع از توافق ژنو درحال پیاده‌سازی برنامه‌های خود هستند.

    آقای عراقچی خوب می‌دانند «بزک‌کردن آمریکا» یعنی چه! به بهانه دفاع از توافق ژنو هر روز در حال سفیدکردن اوباما هستند! آقای عراقچی تیتر «آمریکا آرزوهای مردم ایران را محقق کرد» همراهی با دشمن است! به بهانه توافقنامه ژنو دارند ادعاهای حقوق بشری غرب در دفاع از عوامل فتنه را چاق می‌کنند. امروز دلسوزان نظام حقیقتا نگران شده‌اند! امروز مخالفان جمهوری اسلامی به عنوان حامی نظام و سینه‌چاکان نظام به عنوان ناقضان امنیت ملی القا و توقیف و دادگاهی می‌شوند. این توافق ژنو بوده که توانسته اینطور معجزه کند! این خلاف امنیت ملی است.

    جناب آقای عراقچی! جنابعالی که یک دیپلمات متعهد هستید بهتر می‌دانید «سرخورده‌کردن جوانان انقلابی» یعنی چه! اکنون همه می‌دانند و می‌بینند که این تنها رسانه‌های حامی فتنه هستند که از توافق ژنو دفاع می‌کنند. این موضوع برای شما قابل تامل نیست؟ در ژنو چه شده؟! چرا اصرار دارید خود را در آنچه 3 آذر 1392 در ژنو اتفاق افتاد؛ شریک کنید در حالی که ما می‌دانیم شما کاره‌ای نبوده‌اید! و بالاخره اینکه متاسفانه اعتماد عمومی نسبت به تیم مذاکره‌کننده در حال مخدوش شدن است.

    روایت‌های متناقض از مذاکرات یکی از عوامل این خدشه است. باید اعتماد مردم را به‌دست آورد. البته نه با پرخاشگری نسبت به منتقدان و پرسشگران بلکه با صداقت، شفاف‌سازی و نشان‌دادن «غیرت خود نسبت به حقوق ملت».

    منبع: وطن امروز
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • !!!

    ...
    چی میشه گفت..؟؟

    Oo
    باید دل کند از آدم هایی

    که چشم هایشان را جلو ا نداخته اند

    و عقلشان را تعطیل کرده اند

    تا از راه چشم دیگران را قضاوت کنن
    فایل صوتی جلسه عراقچی چگونه منتشر شد؟

    مسؤول سیاسی بسیج مدرسه معصومیه با اشاره مجدد به بی‌تدبیری صورت گرفته در تبلیغات یک نهاد دولتی برای حضور آقای عراقچی در قم، تصریح کرد: افرادی در جلسه حاضر شده بودند که البته به نظر می‌رسید از نهادهای خود دولت بودند و بر همین اساس من به آقای عراقچی گفتم باتوجه به بر هم خوردن ترکیب حاضران جلسه خود شما هر مطلبی را که فکر می‌کنید به صلاح نیست مطرح نکنید
    به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته عباس عراقچی، معاون وزیرامورخارجه و سرپرست تیم مذاکره‌کننده ایرانی با 1+5 به انتشار اظهارات خود در جمع طلاب مدرسه معصومیه قم واکنش نشان داد و در همین خصوص متنی از سوی وزارت امور خارجه به خبرگزاری‌های کشور ارسال شد که ضمن محرمانه خواندن این جلسه در آن به نقل از عباس عراقچی اظهارات وی در مدرسه معصومیه را تکذیب کرده بود.

    در همین خصوص مهدی افراز مسؤول برگزار‌کننده نشست طلاب مدرسه معصومیه با سیدعباس عراقچی، معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با وطن امروز با اشاره با فایل منتشر شده این جلسه که عراقچی در آن صراحتا اظهارنظر رئیس‌جمهور درباره این مطلب که آمریکا حقوق هسته‌ای ما را به رسمیت شناخته، اشتباه دانسته و دیروز اصل صحبت‌های خود را تکذیب کرده است، اظهار داشت: قرار بر این بود این جلسه رسانه‌ای نشود اما متاسفانه بنا بر آنچه دفتر وزارت امور خارجه در قم به ما گفت، یک نهاد دولتی تعداد زیادی بنر با عناوین و امضاهای مختلف مانند ورزشکاران و طلاب و امثالهم به صورت نمایشی و با عکس بزرگ آقای عراقچی در جاهای مختلف شهر حتی ورودی مدرسه معصومیه نصب کرده بود که محتوای آن خیر مقدم به آقای عراقچی بود.



    وی افزود: این اقدام این نهاد دولتی باعث شد تا تعداد زیادی از افرادی که در حوزه مسائل هسته‌ای و سیاست خارجی پیگیر و اهل مطالعه بودند نیز به جلسه بیایند به‌طوری که نزدیک به 95 نفر در جلسه حاضر شدند در حالی که ما تنها 70 دعوتنامه ارسال کرده بودیم.

    مسؤول سیاسی بسیج مدرسه معصومیه قم در ادامه اظهار داشت: اگر به برخی سوالات مطرح شده در جلسه دقت کنید یکی از مسائلی که پرسش‌کنندگان به آن اشاره داشتند، امنیتی‌شدن فضای این نشست بود و نصب بنرهای خوشامدگویی که با عناوین مختلف اما از طرف یک نهاد دولتی صورت گرفته بود باعث شد افراد متفرقه نیز در این جلسه حاضر شوند.

    افراز با اشاره به انتشار فایل صوتی جلسه در شرایطی که قرار بود فیلم و صدای جلسه منتشر نشود گفت: اولین بار دفتر وزارت امور خارجه قم بود که اصل خبر نشست آقای عراقچی با طلاب قم را رسانه‌ای کرد.

    وی افزود: نحوه انعکاس این خبر که در یک خبرگزاری رسمی دولتی منتشر شد به نحوی بود که آقای عراقچی در سفر به قم چند دیدار داشته و در پاسخ به سوالات منتقدان توافق ژنو نیز همه را توجیه کرده است و نه تنها اصل انتشار خبر برخلاف وعده اولیه یعنی عدم‌انتشار بود بلکه محتوای خبر نیز برخلاف واقع منتشر شده بود.

    افراز خاطرنشان کرد: با این اوصاف ما اعلام کردیم که ما بر وعده اولیه یعنی عدم‌انتشار خبر جلسه پایبند هستیم و باتوجه به مباحث مطرح شده صلاح نیست محتوای آن منتشر شود.

    مسؤول سیاسی بسیج مدرسه معصومیه با اشاره مجدد به بی‌تدبیری صورت گرفته در تبلیغات یک نهاد دولتی برای حضور آقای عراقچی در قم، تصریح کرد: افرادی در جلسه حاضر شده بودند که البته به نظر می‌رسید از نهادهای خود دولت بودند و بر همین اساس من به آقای عراقچی گفتم باتوجه به بر هم خوردن ترکیب حاضران جلسه خود شما هر مطلبی را که فکر می‌کنید به صلاح نیست مطرح نکنید و بهترین مراعات و تدبیر را خودتان انجام دهید تا هر بخشی از مباحث که به صلاح نیست در فضای رسانه‌ای مطرح نشود.

    وی افزود: آقای عراقچی به بنده گفت نه! جلسه ضبط نشود که در جواب گفتم به هر حال الان افراد مختلفی در جلسه حضور پیدا کرده‌اند و ممکن است کسی تخلفی کند و فایل منتشر شود، خودتان هر بحثی که صلاح می‌دانید مطرح نشود را مطرح نکنید.

    این طلبه بسیجی مدرسه معصومیه با تاکید بر این مطلب که صوت جلسه توسط بسیج مدرسه معصومیه منتشر نشده است گفت: ما اگر می‌خواستیم صوت جلسه را منتشر کنیم بهترین زمان همان موقعی بود که دفتر وزارت امور خارجه در قم خلف وعده کرد و خبر جلسه را در اختیار خبرگزاری‌ها گذاشت اما ما همان موقع هم بر عهد اولیه خود ماندیم و هیچ فایلی منتشر نکردیم.

    وی افزود: نه‌تنها آن میزانی که الان در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بلکه بحث‌های دیگری هم بود که اگر می‌خواستیم می‌توانستیم در همان زمان منتشر کنیم اما این کار را نکردیم و این توجیه آقای عراقچی درست نیست.

    مسؤول برگزار‌کننده نشست عراقچی با طلاب معصومیه درباره اخبار منتشره پیرامون محتوای جلسه مذکور گفت: در آن جلسه مباحث دیگری هم غیر از فایل کوتاهی که منتشر شده مطرح شد و ظاهرا آقای عراقچی گفته‌اند صحبت‌های وی تقطیع شده و انتشار این فایل بر خلاف امنیت ملی بوده است.

    وی افزود: صحبت‌های آقای عراقچی فرازهای دیگری هم داشته است خصوصا اطلاعاتی که درباره دستاوردهای هسته‌ای مطرح کردند که به نظر می‌رسد اگر موضوع امنیت ملی مطرح باشد این اطلاعات خیلی بیشتر بر خلاف امنیت ملی است تا اظهارنظر ایشان درباره نامه آقای روحانی.

    افراز خاطرنشان کرد: اظهارات آقای عراقچی مبنی بر تقطیع‌شدن حرف‌های ایشان صحیح نیست چرا که دوستان ایشان در وزارت امور خارجه و طلاب در جلسه حضور داشتند و صوت کامل جلسه موجود است و براساس تعهد اولیه فعلا از انتشار این فایل صوتی خودداری می‌کنیم.

    مسؤول سیاسی بسیج مدرسه علمیه معصومیه به گفت: متاسفانه برخی مباحثی که آقای عراقچی در آن جلسه مطرح کردند به لحاظ فنی خلاف واقع بود، اظهارنظری هم که با عنوان تقطیع و تحریف صحبت‌های جلسه مذکور مطرح کردند به همین منوال بر خلاف حقیقت بود و واقعا جای سوال است که وقتی مسائلی که کاملا مطابق با واقع هست را اینگونه بخواهند تکذیب کنند، منافع ملی خیلی راحت در خطر می‌افتد و باعث می‌شود در گزارش‌هایی هم که از مذاکرات هسته‌ای برای مردم می‌دهند تشکیک به وجود‌ آید.
    سلام.
    با "فراق کربلا سوزانده جانم را" به روزیم...
    چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

    منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

    التماس دعای فراوان

    یا علی مدد
    یک روز بوش و اوباما نشسته بودن.

    یک نفر میرسه و میپرسه : چیکار دارین می کنین؟

    بوش جواب می ده: " داریم نقشه جنگ جهانی سوم رو تنظیم می کنیم. "

    یارو می پرسه: "چه اتفاقی قراره بیافته ؟!"

    بوش میگه: " قراره ما 140 میلیون مسلمان، و آنجلینا جولی رو بکشیم! "

    یارو با تعجب میگه: " آنجلینا جولی !؟! چرا می خواین آنجلینا جولی رو بکشید؟! "

    بوش رو می کنه به اوباما و میگه:

    " دیدی گفتم ! هیچکس تو دنیا نگران 140 میلیون مسلمان نیست!!!!! "
    سلام خسته نباشید. به روز هستیم.
    بوش :
    ایران خطرناک بود
    ایران خطرناک هست
    ایران خطر ناک خواهد بود ، اگر به علم ساخت انرژِ هسته ای دست یابد.
    در سال 2003 دولت ایران سرگرم گفتگوهائی با سه کشور اروپائی شد که با کمک آمریکا انجام شد ، هدف ما استفاده کردن از دید ِ باز دولت آن زمان بود و نشانه هائی از تمایل آنها برای گفتگو داشتیم تا اینکه ایرانی ها به پای صندوق های رای رفتند.
    احمدی نژاد اعلام کرد به آزانس بین المللی انرژی اتمی که دیگر بحث تعلیق غنی سازی اورنیوم مطرح نیست و ما میخواهیم فعالیت هایمان را از سر بگیریم
    خدا عاقبتمونو به خیرکنه ودشمنان اسلام وایران را خاروذلیل...
    سلام علیکم...
    شیعه یا محب ؟؟؟هدف تویی...ای که دستت میرسد کاری بکن...
    به روزم ...منتظر حضورگرمتون.
    عاقبتتون بخیر.
    بوش :
    سیاست هویج و چماق می تواند موثر واقع شود و این برای افرادی که معتقدند از یک سو باید اعمال فشار کنیم و از سوی دیگر راهی پیش روی ایران بگذاریم و این موثر واقع شده است ، تا اینکه احمدی نژاد آمد ، امیدواریم ایرانی ها باز هم به سمت دیپلماسی بازگردند
    با سلام...

    آبدیده یا آبداده چه تفاوتی با هم دارند؟

    http://farsiyad.blog.ir/post/6
  • .:سرباز سایبری:.
  • سلام همسنگر بزرگوار.
    با پست" عرصه جنگ نرم «بصیرتی عمارگونه» و «استقامتی مالک اشتروار» می‌طلبد" بروزیم.
    خوشحال میشیم تشریف بیارید!
    http://sayberibase.blog.ir/post/39
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • هعی از این قرارداد ننگین . . .
    لــــــــحظه های ســــکوتم؛
    پـــــر هیاهــــــــــو ترین دقــــایق زندگیم هستند
    مــــــملو از آنــــــچـــه
    مــــی خواهم بـــــــــــــــگویمو
    نــــــــــــمی گـــــویم......
    سلام
    چند تا پست آخرتون رو که دیدم واقعا لذت بردم.
    دمتون گرم. واقعا بجا و بسیجی وار.
    التماس دعا
    سلام
    ممنون سجاد گلم از حضورت...

    میشه فهمید درصد کمی البته
    که حضرت علی علیه السلام
    در اون بیست و پنج سال خانه نشینی
    چه کشید...

    سلام .پس چرا وقتی دانلود را می زنیم .پیام دانلودی وجود ندارد می دهد؟
    پاسخ:
    سلام
    مشکل حل شد!!!
    ننگ بر این بنفش مردم فریب ...
    پاسخ:
    خدا در قرآن میفرمایند :
    لا تسبوا الذین یدعون من دون الله فیسبوا الله عدوا بغیر علم
    " به بت های آنها ناسزا نگویید ...
    ...
    چه برسه به این دولت که در مملکت اسلامی خدمت میکنند
    و من الله توفیق...
  • سیدعلی حسینی
  • قربون آقا برم، ایشون هم گفتن جملاتی که مرقوم کرده اید رضایت بخش است.

    یعنی صرفاً مرقوماتی بوده که واقعیت نداشته.
    خدایا به دولتمردان ما بصیرت عطا بفرما.

    یاعلی
    عجب ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">