نقدی که هیچ وقت در صدا و سیما پخش نخواهد شد!!! + 7 فایل مرتبط :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
  • حرف دل !...

نظرات (۲۲)

 سلام
ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وب سایت رزمنده ی مجازی با سومین قسمت مجموعه طنز های انتقادی به روز میباشد
یا علی
  • مهدی، قلب تپنده شیعه
  • سلام علیکم
    فرهاد میرزا عموی ناصرالدین شاه و مردی ادیب و دانشمند و ثروتمند بود
    او تمام ثروت خود را خرج آبادانی و توسعه شهر کاظمین و بنا و آباد کردن حرم امام کاظم علیه السلام در شهر کاظمین کرد.
    او دلباخته موسی بن جعفر علیهما السلام بود به طوری که در وصیت نامه خود نوشت: جنازه من را بدون اطلاع قبلی به بغداد ببرید و در آن جا روی تخته چوبی بگذارید و چهار حمّال اجیر کنید تا جنازه ام را به کاظمین ببرند و در زیر پای زائران باب الحوائج موسی بن جعفر علیهما السلام دفنم کنند. من راضی به تشییع جنازه نیستم و باید تشییع من مثل امام غریبانه باشد!
    وقتی از دنیا رفت اطرافیان به دستور شاه مطابق وصیت نامه عمل کردند و جنازه او را مخفیانه و بدون اطلاع به بغداد بردند اما با کمال تعجب دیدند تمام مردم کاظمین به استقبال جنازه فرهاد میرزا آمده اند!! از آنان سؤال کردند که ما به کسی اطلاع نداده بودیم!؟
    بزرگ شهر کاظمین جلو آمد و گفت
    من در خواب مولا امام کاظم علیه السلام را دیدم و فرمود سریع بلند شو و مردم را خبر کن و بگو موسی بن جعفر علیهما السلام دستور داده تمام مردم به استقبال جنازه نوکر ما فرهاد میرزا بروند. به وصی فرهاد میرزا بگو
    موسی بن جعفر علیهما السلام می گوید: من راضی نیستم جنازه نوکر ما غریبانه تشییع شود!
    ستارگان درخشان، ج۹، ص۱۱۱؛ رجال اسلام، ص ۲۹۹؛ احسن الودیعه، ج۲، ص۱۱۸
  • دانلود رایگان گناه
  • سلام . امیدوارم از این حرفم ناراحت نشوید .
    تحریک احساسات عوام در یک فعل معروف و یا علیه یک منکر بعهده ی امام زمان و در صورت غیبت امام بعهده ی ولی ایشان و خلاف آن اشکال دارد .

    همان روز هم عرض کردم که به فرموده ی امام خمینی :

    پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت تان نرسد .

    بهتر است در وقایع تاسف بار اخیر گوش به فرمان ولی فقیه باشیم .
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " نقدی که هیچ‌وقت در صداوسیما پخش نخواهد شد! "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/25761
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "حضرت رسول (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): آدمی، پیر می‌شود و دو چیز در او جوان می‌گردد: آز و آرزو."
    یا علی
    سلام....
    ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها رو به شما تبریک میگم....
    عیدتون مبارک....
    تقدیمی *ذره* به صاحب این خانه:
    امام صادق علیه السلام :
    مردى خدمت پیامبر صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم آمد و عرض کرد : اى رسول خدا ، به چه کسى نیکى کنم ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : بعد از او به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به پدرت .
    الکافی : 2 / 159 / 9 منتخب میزان الحکمة : 614
    ..............
    * ضمنا دعوتید به....
    معرفی کتاب* بادبادک باز*
    http://heyateketab.blog.ir/
    سایه ات بر سر ِ زمین افتاد، سرزمین ِ حجاز زیبا شد
    تو همانی که با رسیدن تو، نوبت عاشقی مهیا شد
    چادرت را همان شب اول، همچو نوری به خاک آوردند
    در صدف گوهرت درخشید و، " فاطمه " جلوه کرد "زهرا" شد
    قطره قطره، تو برکت باران، آیه آیه، تو آیه ی تطهیر
    " هل اتی " یی که با تو نازل شد، چشمه ی آفتاب فردا شد
    چادرت بوی آسمان می داد، کهکشان را به ما نشان می داد
    جا به ماه و ستارگان می داد، پس چگونه در این زمین جا شد؟
    پاکدامن! مطهره! زهرا! تا تو رفتی به خانه ی مولا
    خانه اش مثل آسمان آبی... خانه اش از عفاف، دریا شد
    چادرت را به خاک آوردند، چادری که پناه پاکی هاست
    چه قشنگ است این که در دنیا، چادر تو پناه زن ها شد
    گفتی از چشمهای نامحرم، دور باشید و با خدا محرم
    آه زهرا! کلام زیبایت، باعث رستگاری ما شد
    با حجابی که تو به من دادی، من به کل جهان شرف دارم
    غیر از این خاک هم نخواهم بود*، (قال صادق ) ... / به نفع دل ها شد –
    - که چنین می توان بزرگی کرد، که چنین می توان شرافت داشت
    که چنین می توان به آسانی، شامل این حدیث آقا شد
    پوشش من حجاب نورانی ست، افتخارم همین مسلمانی ست
    می توان در هوای این خورشید، با شهامت حریف شب ها شد

    +

    روزگار بدی ست بانو جان! عصر "کشف حجاب" و عریانی
    چادر پر ستاره ات بانو، نکند از سرِ زمین وا شد ؟
    * حضرت امام جعفر صادق علیه السلام می فرماید: اگر زن عفت داشته باشد به دنیا می ارزد و گرنه به خاک هم نمی ارزد
    میلاد بهترین مادر دنیا حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مبارک باد.
    التماس دعا
  • دانلود رایگان گناه
  • شما هم همین طور.

    پشتیبان ولایت فقیه باشید . تا آسیبی به مملکت شما نرسد . امام خمینی (ره)

    محتاج دعا هستیم . انشاءالله راجع بحرفهایی که گفتم با شما دارم در اسرع وقت خدمتتان می رسم .

    من اله توفیق


  • فدایی یوسف فاطمه
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم...
    تو سیب سرخی و از باغ سرمد آمده ای
    تو بر تمام خلایق سرآمد آمده ای
    از آن هزار هزار آیه ای که نازل گشت
    سه آیه ای که به دست محمد(ص) آمده ای
    انا اعطیناک الکوثر...
    این روز خدمت شما و خانواده گرامیتون شادباش عرض میکنم..
    التماس دعای فرج
    هوالعزیز
    امام صادق(علیه السلام) فرمودند:
    نیکی به پدر و مادر نشانه‌ی شناخت شایسته‌ی بنده خداست.
    زیرا هیچ عبادتی زودتر از رعایت حرمت پدر و مادر مسلمان به خاطر
    خدا انسان را به رضایت خدا نمی‌رساند.
    بحارالانوار جلد 74 صفحه 77
    دعوتید به " ارتش خدا "
    http://ayatenoorani.blog.ir/1393/01/29/army-of-god

    ...سلام علیکم...
    میلاد باسعادت بانوی دوعالم مبارک...جبران همه نداشته های منی.
    به روزم.
    عاقبتتون بخیر.
  • دانلود رایگان گناه
  • از امام صادق علیه السلام روایت شده که فرمودنـــــد:
    از نشانه ی دروغگویی این است که از آسمان و زمین و مشرق و مغرب خبر می دهد ولی آنگاه که از حرام و حلال خدا از او بپرسی چیزی نزد او نیست که پاسخ دهد. 
  • دانلود رایگان گناه
  • امام هادی علیه السلام فرمودند :

    حکمت اثری در دلها و قلب های فاسد نمی گذارد .
    درخواست نبویان از عراقچی

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخورد دولت با منتقدان، گفت: آقای جین شارپ تئوریسین انقلاب‌های رنگی به دوستان خودش می‌گوید خشونت را محکوم کنید اما با شدت تمام با خشونت عمل کنید که امروز آقایان متأسفانه اینگونه رفتار می‌کنند.

    حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: دولت علیرغم ادعاهای خود مبنی بر آزادی بیان، متاسفانه به منتقدان اجازه سخن گفتن نمی‌دهد.

    وی با بیان اینکه من بحث‌هایی پیرامون توافقات ژنو و مباحث هسته‌ای مطرح کرده‌ام، تصریح کرد: من قبل از طرح این مباحث در مجامع عمومی، به معاون وزیر گفتم «نقدی نسبت به توافقات هسته‌ای نوشته‌ام و شما آن را مطالعه کنید، اگر من اشتباه کرده‌ام شما آنها را به من متذکر شوید».

    نماینده مردم تهران در مجلس افزود: من به آقای عراقچی گفتم من حاضرم شاگردی کنم، پس شما این انتقادات را خوانده و چون واردید، اگر اشتباهی در آن است به من بگویید اما هیچ کدام از این مباحث را نپذیرفتند.

    وی با اشاره به شکایت شورای عالی امنیت ملی از 2 تن از نمایندگان مجلس اظهار داشت: شورا از من و یک نماینده دیگر شکایت کرد؛ من با یکی از مقامات شورای عالی امنیت ملی صحبت کردم که وی گفت این مباحث مطلقا کذب است؛ فقط به هیأت رئیسه مجلس تذکری داده‌ایم تا در پرونده شما درج شود البته موضوع را به اطلاع شورای نگهبان نیز رسانده‌ایم؛ من سخنان این فرد را باور کرده و تصور کردم با صداقت سخن می‌گوید اما یکی از مقامات مجلس برگه‌ای آورد که در آن آقای خسروی معاون شورای عالی امنیت ملی مستقیما به دادگستری شکایت کرده بود.

    نبویان در بیان جزئیات بیشتری از شکایت شورای عالی امنیت ملی، گفت: نامه‌ای به دادگاه ویژه زده شده که طی آن من باید به آنجا رفته و پاسخگو باشم و این در حالی است که آنها می‌گفتند شکایت نکرده‌ایم، بهتر است دوستان صداقت داشته باشند.

    وی با طرح این سؤال که چرا دولت به دنبال مقابله با هر صدای منتقدی است، تصریح کرد: من در دانشگاه علامه طباطبایی نیز سخنرانی داشتم که آن را نیز لغو کردند؛ در شهرستان‌های مختلف نیز سخنرانی من را لغو کردند، این اقدامات معنا دارد و ما متوجه آن می‌شویم.

    نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت‌وگوی خود با فارس گفت: آقای جین شارپ تئوریسین انقلاب‌های رنگی به دوستان خودش می‌گوید، خشونت را محکوم کنید اما با شدت تمام با خشونت عمل کنید که امروز آقایان متأسفانه اینگونه رفتار می‌کنند.
    6هیچ = ... ژنو


    c3ed= مهم نیست
    ولی راه قدس از انتالیا هم می گذره
  • دانلود رایگان گناه
  • سلام . شماره 24 پست اول وبلاگم ،متعلق به وبلاگ شماست.
  • دانلود رایگان گناه
  • یعنی ، حسن آقای گل چرا شما غالباً فقط به کامنت های آقای مؤذنی گل جواب می دهید.
    راه قدس از آنتالیا هم میگذزه مهندس

    روجوع ب وبلاگ فاطمیون
    متوجه میشید ....
    باراک اوباما [آقای مؤدب] در بیانیه امضای مصوبه کنگره مبنی بر عدم اعطای ویزا به نماینده ایران در سازمان ملل متحد، ابوطالبی و جمهوری اسلامی ایران را به جاسوسی و تروریسم متهم کرد.

    آقای ظریف، باز هم بخندید…
  • سیدعلی حسینی
  • یعنی هسته ای رو فروختن، یه آبم روش...

    اینها همانهایی هستن که سال 67 جام زهر را به امام نوشاندند.
    انتظار زیادی نمیشود از آنها داشت. اسلامشان آمریکایی ست و فقط بلدند بخندند، تحت هر شرایطی...!!!

    خدا به حضرت آقا صبر بدهد. به ما هم جرأت و جسارت و توفیق خدمت...

    یاعلی
    راه قدس از آنتالیا می گذرد.....

    c3ed
    پاسخ:
    راه قدس از کربلا میگذرد...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • شنیده می‌شود از آسمان صدایی که...
    کشیده شعر مرا باز هم به جایی که ...

    نبود هیچ کسی جز خدا،خدایی که...
    نوشت نام تو را، نام آشنایی که -

    پس از نوشتن آن آسمان تبسم کرد
    و از شنیدنش افلاک دست و پا گم کرد

    نوشت فاطمه، شاعر زبانش الکن شد
    نوشت فاطمه هفت آسمان مزین شد

    نوشت فاطمه تکلیف نور روشن شد
    دلیل خلق زمین و زمان معین شد

    نوشت فاطمه یعنی خدا غزل گفته است
    غزل قصیده‌ی نابی که در ازل گفته است

    نوشت فاطمه تعریف دیگری دارد
    ز درک خاک مقام فراتری دارد

    خوشا به حال پیمبر چه مادری دارد
    درون خانه بهشت معطری دارد

    پدر همیشه کنارت حضور گرمی داشت
    برای وصف تو از عرش واژه بر می‌داشت

    چرا که روی زمین واژه‌ی وزینی نیست
    و شأن وصف تو اوصاف اینچنینی نیست

    و جای صحبت این شاعر زمینی نیست
    و شعر گفتن ما غیر شرمگینی نیست

    خدا فراتر از این واژه‌ها کشیده تو را
    گمان کنم که تو را، اصلاً آفریده تو را

    که گرد چادر تو آسمان طواف کند
    و زیر سایه‌ی آن کعبه اعتکاف کند

    ملک ببیند و آنگاه اعتراف کند
    که این شکوه جهان را پر از عفاف کند

    کتاب زندگی‌ات را مرور باید کرد
    مرور کوثر و تطهیر و نور باید کرد

    در آن زمان که دل از روزگار دلخور بود
    و وصف مردمش الهاکم‌التکاثر بود

    درون خانه‌ی تو نان فقر آجر بود
    شبیه شعب ابی‌طالب از خدا پر بود

    بهشت عالم بالا برایت آماده است
    حصیر خانه‌ی مولا به پایت افتاده است

    به حکم عشق بنا شد در آسمان علی
    علی از آن تو باشد... تو هم از آن علی

    چه عاشقانه همه عمر مهربان علی!
    به نان خشک علی ساختی، به جان علی

    از آسمان نگاهت ستاره می‌خواهم
    اگر اجازه دهی با اشاره می‌خواهم-

    به یاد آن دل از شهر خسته بنویسم
    کنار شعر دو رکعت، نشسته بنویسم

    شکسته آمده‌ام تا شکسته بنویسم
    و پیش چشم تو با دست بسته بنویسم

    به شعر از نفس افتاده جان تازه بده
    و مادری کن و این بار هم اجازه بده

    به افتخار بگوییم از تبار توایم
    هنوز هم که هنوز است بی‌قرار توایم

    اگر چه ما همه در حسرت مزار توایم
    کنار حضرت معصومه[س] در کنار توایم

    فضای سینه پر از عشق بی‌کرانه‌ی توست
    "کرم نما و فرود آ که خانه خانه‌ی توست"
    حمیدرضا برقعی
  • ناصرقاسمی بیستگانی زاینده رودی
  • وقتی دنیا آمدم گریه کردم گلایه کردم از خدا ترسیدم پا به دنیایی گذاشتم که نمیشناختمش داد زدم دنیای خوبی داشتم منو کجا اوردید بعد دست زیبای مادرم بود که نوازشم میکرد آرامشی بود که تا همیشه در قلبم گنجانده شد دوستم داشت با بوسه هاش بهم میگفت نترس من کنارتم پیشتم مراقبتم .مادرم دوستت دارم به وسعت همه ی خوبیها ماردم دستانت را میبوسم که باز مرا نوازشم کنی و آرامشم بخشی مادرم محبتت همیشه در قلبم جاریست روز زن و مادر را به تمام مادران ایران زمین تبریک میگویم شاد و خوشحال و سرزنده باشین

    http://www.hotup.ir/upload/qzmd_images.jpg

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">