نیاز مندیها !... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
  • حرف دل !...

نظرات (۳۷)

از غم هجر مکن ناله و فریاد ک دوش  زده ام فالی و فریاد رسی می آید...
قرنهاستاین سیاره را
شب فرا گرفته است
بیا تا با آمدنت
جشن بگیریم
روز را..
مبارک باشه این روز عزیز بر شما...
مبارک باشه این روز عزیز بر شما...
  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • سلام مجدد همسنگر.
    عکس جالب و قابل تاملی تو نظرات وب حقیر گذاشتید؛ تشکر فراوان.
    التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.
  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • سلام همسنگر.
    بسیار زیبا بیان کردید.
    آقا جان! برگرد... اشتباه کردیم... شما بزرگواری کنید و ببخشید...
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.
  • منتظر تنها
  • سلام مثبت زدم زیبا بود
  • تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
  • برگرد... غلط کردیم....
    بهاری می‌رسد از راه و می‌گویند می‌روید

    گل داوودی از هر سنگ، حسن یوسف از هر چاه...
     سلام
    ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه وبلاگ رزمنده ی مجازی با قسمت سوم طنز های انتقادی به روز میباشد
    یاعلی
  • ♥کنیز ملکه مدینه♥
  • `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
    «`'•.¸.¤ ولادت آقا ابالفضل العباس بر شما مبارک ¤.¸.•'´»
    .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
    `'•.¸`'•.¸) ¸.•´
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•´
    `•.¸♥حسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•´
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
    «`'•.¸.¤ ولادت آقا علی‌بن‌الحسین بر شما مبارک ¤.¸.•'´»
    .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
    `'•.¸`'•.¸) ¸.•´
    ( `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)´
    (.•´
    `•.¸
    `•.¸ )
    ¸.•)

     
  • گلبرگ دانلود
  • سلام ، 
    فرا رسیدن اعیاد شعبان بر شما مبارک باد ..
    میلاد با سعادت علمدار کربلا،حضرت عباس (ع) بر شما تبریک و تهنیت باد .
    با نرم افزارهای جدید در خدمتتان هستیم .
    یاعلی
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • من شیر سرخ بیشه فتح المبینم عشق حسین و هستی ام البنینم

    من ناز شصت غزوه های خون و عشقم عباسم و پور امیرالمؤمنینم

    من ترجمان لا فتی الا علیم انا فتحنایم لک فتحاً مبینم

    من برق شمشیر شه خیبر گشایم دارم دو دوست حیدری در آستینم

    من ساقی عشق مدینه تا فراتم آزاد مرد مکتب حق الیقینم

    من فارغ التحصیل فرهنگ وفایم خدمت گذار با صفای کربلایم

    من باغبان اله های داغدارم من خیمه های نینوا را پاسدارم

    من قافله سالار اردوی حسینم در علقمه لا سیف الا ذوالفقارم

    من خاتم انگشتر نهر فراتم با تشنگی من الفتی دیرینه دارم

    من حیدر خیبر گشای کربلایم من شیر مرد تکسوار کار زارم

    من دستهایم را به زهرا هدیه دادم اما از این هدیه ز زینب شرم سارم

    زان بوسه هایی که به دستم مرتضی زد روی لبم مهر فرات و کربلا زد

    من کاتب بی دست دربار حسینم من عشق باز عشق بازار حسینم

    عباسم و غرق غم عشق حسینی من با همه هستی خریدار حسینم

    رزمنده بی سنگر لشگر گشایم هم خط شکن هم خط نگه دار حسینم

    دست مرا در دست او بگذاشت حیدر من از همان طفلی گرفتار حسینم

    زد بوسه بر دستم امیر فتح خیبر یعنی که من پرچم نگه دار حسینم

    از کودکی من با حسیم عهد کردم مانند یک پروانه ای دورش بگردم

    من نسخه درمان درد سینه هایم من تربت شش گوشه را دار الشفایم

    من زینبم را چون حسینم دوست دارم من بهر او می میرمو او از برایم

    من اشکها را قطره قطره می شمردم من رشته گوهر شمار دیده هایم

    من کاتب غمهای طفلان اسیرم من با همه غمهای زینب آشنایم

    من همستفر بودم به هر جا با اسیران من حافظ زینب ز روی نیزه هایم

    من واسطه بین فرات و کربلایم بر درد زوار حسینی من دوایم

    من روزه تشنه بحر فراتم عباسم و حلال کل مشکلاتم

    هر مشکلی را می کنم مشکل گشائی من عرشه دار کشتی بحر نجاتم

    از خود گذشتن را به عالم یاد دادم چون پاکباز تشنه آب فراتم

    مشق عطش را در مدینه می نوشتم من دانش آموز کلاس زاریاتم

    با خون دل بر ساحل دریا نوشتم من ساقی بی ساغر آب حیاتم

    من دردهای بی دوا بسیار دارم در مانگهی در علقمه سیار دارم

    شاعر : داوود یداللهی
  • در مسلخ عشق
  • سلام دعوتید به بازدید ازدومین مطلب امام عاشقی با عنوان «یک جوراب کهنه»

     

                            سلام...

    اعیادتون مبارک...

     

    امام حسین علیه السلام:

     

    یَا ابْنَ آدَمَ، إنَّما أنْتَ أیّامٌ، کُلَّما مَضى یَوْمٌ ذَهَبَ بَعْضُکَ.

    اى فرزند آدم، بدرستى که تو مجموعه اى از زمان ها و روزگار هستى، هر آنچه از آن بگذرد، زمانى از تو فانى و سپرى گشته است (بنابراین لحظات عمرت را غنیمت شمار که جبران ناپذیر است).

     

    نهج الشّهادة: ص 346

    سلام
    منونازحضورهمیشگیتون

    از زمانی که به سوی خدا ایستادم  نمازم رنگ موسیقی  گرفته

    در نمازم  قیام آواز ،نیاز در سماع و عشق در سجده در ترنم و غزل مینشینم

    سجده می کنم در پیشگاه خدایی که تو چقدر زیبا سجده اش  کردی

    ای تاریخ کربلا !  ای پهلوان شام  تو پیغام حسین (ع) را چه زیبا نگه داشتی در آخرین نماز  

    میلاد تو میلاد راز و نیاز است.

    میلاد تو معنای زندگی عاشقانه است.

    میلاد تو میلاد عشق است ، ای سید الساجدین

  • دخترآریایی
  • تصویر خیلی زیبا بود

    باید نیازش رو اونقدر حس کنیم که رو عملمون تاثیر بزاره . چیزی که ما رو اماده کنه واسه حضورشون

    الهم عجل لولیک الفرج

  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام بر شما وبلاگنویس محترم!
    میلاد با سعادت سیّد الشّهدا،حضرت امام حسین (ع) بر شما و جامعه بلاگی ها مبارک باد!
    با تصویر گرافیکی به مناسبت این روز فرخنده در خدمت شما هستم. حتما تشریف بیاورید. 
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    www.parsisampad.blog.ir

  • در مسلخ عشق
  • سلام این پست واقعا تکان دهنده بود. دست شما درد نکنه
    ضمنا با مطلب احترام به همسر به روز هستم منتظر دیدگاهتان هستم
  • ♥کنیز ملکه مدینه♥

  • █████____████
    ___████__████_███
    __███____████__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████       
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ولادت آقا اباعبدالله‌الحسین  بر شما مبارکــــــــــــــــــــ✿✿✿✿✿ـــــــــــــــــــ
  • ♥کنیز ملکه مدینه♥


  • *.¸.*´[حسین]
    ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)[حسین]
    (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•[حسین]
    _____****__________****[حسین]
    ___***____***____***__ ***[حسین]
    __***________****_______***[حسین]
    _***__________**_________***[حسین]
    _***_____________________***[حسین]
    _***_______ـــــــــــ_________***[حسین]
    __***___________________***[حسین]
    ___***_________________***[حسین]
    ____***______________ ***[حسین]
    ______***___________***[حسین]
    ________***_______***[حسین]
    __________***___***[حسین]
    ____________*****[حسین]
    _____________***[حسین]
    ______________*[حسین



  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • من به غیر از آل طاها هادی و رهبر ندارم
    زاد و توشه جز ولای آل پیغمبر ندارم
    هر کسی نازد به ناز و نعمت و عنوان دنیا
    جز نیاز این رو سیه بر درگه داور ندارم
    روز و شب در انتظار مقدم محبوب یزدان
    مهدی صاحب زمان من حاجت دیگر ندارم
    در تمنای وصالش خون دل از دیده ریزم
    غیر شور وصل او شوری دگر در سر ندارم
    ای امام منتظر خود آگهی از حال زارم
    تا بود جان در تنم از مهر تو دلبر ندارم
    هست حیران را امید دستگیری در دو عالم
    چون متاعی جز ولای ساقی کوثر ندارم
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • عصر یک جمعهء دلگیر، دلم گفت بگویم بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیده است؟چرا آب به گلدان نرسیده است؟چرا لحظهء باران نرسیده است؟ وهر کس که در این خشکی دوران به لبش جان نرسیده است، به ایمان نرسیده است و غم عشق به پایان نرسیده است. بگو حافظ دلخسته زشیراز بیاید بنویسد که هنوزم که هنوز است چرا یوسف گمگشته به کنعان نرسیده است ؟چرا کلبه احزان به گلستان نرسیده است؟دل عشق ترک خورد، گل زخم نمک خورد، زمین مرد، زمان بر سر دوشش غم و اندوه به انبوه فقط برد،فقط برد، زمین مرد، زمین مرد ،خداوند گواه است،دلم چشم به راه است، و در حسرت یک پلک نگاه است، ولی حیف نصیبم فقط آه است و همین آه خدایا برسد کاش به جایی، برسد کاش صدایم به صدایی...

    عصر این جمعه دلگیر وجود تو کنار دل هر بیدل آشفته شود حس، تو کجایی گل نرگس؟به خدا آه نفس های غریب تو که آغشته به حزنی است زجنس غم و ماتم، زده آتش به دل عالم و آدم مگر این روز و شب رنگ شفق یافته در سوگ کدامین غم عظمی به تنت رخت عزا کرده ای؟ ای عشق مجسم! که به جای نم شبنم بچکد خون جگر دم به دم از عمق نگاهت. نکند باز شده ماه محرم که چنین می زند آتش به دل فاطمه آهت به فدای نخ آن شال سیاهت به فدای رخت ای ماه! بیا صاحب این بیرق و این پرچم و این مجلس و این روضه و این بزم توئی ،آجرک الله!عزیز دو جهان یوسف در چاه ،دلم سوخته از آه نفس های غریبت دل من بال کبوتر شده خاکستر پرپرشده، همراه نسیم سحری روی پر فطرس معراج نفس گشته هوایی و سپس رفته به اقلیم رهایی، به همان صحن و سرایی که شما زائر آنی و خلاصه شود آیا که مرا نیز به همراه خودت زیر رکابت ببری تا بشوم کرب و بلایی، به خدا در هوس دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد ،نگهم خواب ندارد، قلمم گوشه دفتر غزل ناب ندارد، شب من روزن مهتاب ندارد، همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق بیچارهء دلدادهء دلسوخته ارباب ندارد...تو کجایی؟ تو کجایی شده ام باز هوایی،شده ام باز هوایی...

    گریه کن ،گریه وخون گریه کن آری که هر آن مرثیه را خلق شنیده است شما دیده ای آن را و اگر طاقتتان هست کنون من نفسی روضه ز مقتل بنویسم، و خودت نیز مدد کن که قلم در کف من همچو عصا در ید موسی بشود چون تپش موج مصیبات بلند است، به گستردگی ساحل نیل است، و این بحر طویل است وببخشید که این مخمل خون بر تن تبدار حروف است که این روضهء مکشوف لهوف است، عطش بر لب عطشان لغات است و صدای تپش سطر به سطرش همگی موج مزن آب فرات است، و ارباب همه سینه زنان کشتی آرام نجات است ،ولی حیف که ارباب «قتبل العبرات» است، ولی حیف که ارباب«اسیر الکربات» است، ولی حیف هنوزم که هنوز است حسین ابن علی تشنهء یار است و زنی محو تماشاست زبالای بلندی، الف قامت او دال و همه هستی او در کف گودال و سپس آه که «الشّمرُ ...»خدایا چه بگویم «که شکستند سبو را وبریدند ...» دلت تاب ندارد به خدا با خبرم می گذرم از تپش روضه که خود غرق عزایی، تو خودت کرب و بلایی، قسمت می دهم آقا به همین روضه که در مجلس ما نیز بیایی، تو کجایی ... تو کجایی...
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • فرشته نغمه اللَّه‏ و اکبر مى ‏زند امشب
    ز نام پنج تن بر عرش زیور مى ‏زند امشب
    مگر بار دگر معراج خواهد رفت پیغمبر
    که رضوان گل به سر زیور به پیکر مى‏ زند امشب
    پى امیرى مهم جبریل در آفاق مى‏ گردد
    بعرش و فرش و فردوس برین سر مى ‏زند امشب
    چه رخ داده است اندر خانه احمد که مى ‏بینم
    امین وحى آنجا حلقه بر در مى‏ زند امشب
    عروس آسمان بااختران آهسته مى‏ گوید
    که خورشید ولایت از افق سر مى‏ زند امشب
    جهان مى ‏گرید از شوق و زمان مى‏ خندد از شادى
    که طفلى خنده بر رخسار مادر مى ‏زند امشب
    حسن را خاطرى شادان ز میلاد حسین است
    برادر بوسه بر روى برادر مى ‏زند امشب
    الا اى باغبان باغ آزادى که از خوبى
    گلت بس طعنه بر گلهاى دیگر مى ‏زند امشب
    حسین را مى ‏شود رخسار غرق از بوسه زهرا
    که اول بوسه بر فرزند مادر مى ‏زند امشب
    نه تنها هاجر و مریم پرستارى کنند او را
    به گرد مهدى جبریل هم پر مى ‏زند امشب
    به حالى در میان شرم و شادى عصمت کبرى
    عجب لبخند بر رخسار شوهر مى ‏زند امشب
    چو مى ‏بیند حسین ابن على را در برمادر
    پیمبر بوسه بر سیماى دختر مى‏ زند امشب
    برآید آیت عدل و از آن افراشته وجدان
    نهانى زخم بر جان ستمگر مى ‏زند امشب
    بیامد نور چشمان على و حضرت زهرا
    حسین لبخند بر رخسار مادر مى ‏زند امشب
    شب عید است و مى ‏خواهد)مؤید( از کفش عیدى
    بدرگاه رفیعش حلقه بر در مى ‏زند امشب
    سلام میلاد امام حسین (ع)برشمامبارک...


  • حسین کریمی
  • سلام
    خیلی خوب
    یاعلی
    سلام
    پروردگاراببخش مرا که انقدر حسرت نداشته هایم راخوردم شاکرداشته هایم نبودم....


  • خادم الحسین بنی فاطمه

  • سلام علیکم
    ما را در انجام فرائض ماه پر برکت شعبان از دعای خویش فراموش نفرمایید
    التماس دعا
    یاعلی
  • شکرانه سادات
  • تلنگر خوبی بود...

    یاعلی
  • مهدی، قلب تپنده شیعه
  • سلام
    شعبان شد و پیک عشق از راه آمد
    عطر نفس بقیه الله آمد
     با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین
      یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ممنون بابت کامنتها

    این هم بسیار عالی بود..


  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اللهم عجل الولیک الفرج...

    انتخاب تصویر هم فوق العاده بود
  • دانلودرایگان گناه

  • دخترک رو به من کرد و گفت : واقعا آقا ؟! گفتم: ببخشید چی واقعا ؟! گفت:

    واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد !

    گفتم: بله گفت: اگه آره، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد از کنار

    ما که میگذرند محو ما میشن، ولی همین خود تو و امثال تو از چند متری یه

    دختر چادری که رد میشید فقط سر پایین میندازید و رد میشید ! گفتم: آره

    راست میگی ، سر پایین انداختن کمه ! گفت: کمه ؟ ببخشید متوجه

    نمیشم ؟ گفتم: برای تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا(س) باید زانو زد حقا

    که سر پایین انداختن کمه....

    سلام دوست عزیزم
    از وبلاگ زیبات دیدن کردم. واقعا دوست داشتنی بود.
    خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و نظراتو واسه پست هام بذاری. منتظر حضور مهربونت هستم.
    پاسخ:
    آدرس؟
  • آرمان بدیعی
  • بسیار زیبا فرمودید! از این عکس در یسته گوناگون «اوج پرواز» با ذکر منبع استفاده خواهد شد. ان شاء الله.

    گفت استاد مبر درس از یاد
    یاد باد آنچه به من گفت استاد

    یاد باد آن که مرا یاد آموخت
    آدمی نان خورد از دولت یـــاد

    هیچ یادم نرود این معنــــی
    که مرا مادر من نـــــادان زاد

    پدرم نیز چو استــــــادم دید
    گشت از تربیــــــــــت من آزاد

    پس مرا منت از استـــاد بود
    که به تعلیـــــــم من استاد استاد

    هر چه می دانست آموخت مرا
    غــــیر یک اصل که ناگفته نهاد

    قدر استـــــــــاد نکو دانستن
    حیف استـــاد به من یاد نداد

    گر بمردست ،روانــــش پر نور
    ور بود زنده ، خدایش یار باد !

    ایرج میرزا

    هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم ؟

    من اگر اینهمه بیدار نباشم چه کنم ؟

    گریه بر درد فراق تو نکردن سخت است

    خونجگر از غمت ای یار نباشم چه کنم ؟

    عده ای بر سر آنند اسیرت نشوند

    من بر آنم که گرفتار نباشم چه کنم ؟

    تو چه کردی که من از خواب و خوراک افتادم ؟

    راستی ، اینهمه بیمار نباشم چه کنم ؟

    چهارده بار خدا عاشق تو شد

    من اگر عاشق روی تو یکبار نباشم چه کنم ؟

    ابرویت تیغ مصری است که جان میطلبد

    به طلبکار بدهکار نباشم چه کنم ؟

    خواستم نام مرا هم بنویسند همین

    سر بازار خریدار نباشم چه کنم ؟

    من اگر مثل تو هر صبح و غروبی آقا

    فکر بین در و دیوار نباشم چه کنم ؟

    حمید رضا برقعی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">