آخرین بازدید ... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
افسران - آخرین بازدیدها
  • حرف دل !...

نظرات (۲۸)

  • پروانه خانوووم
  • چقد جالب بود و واقعی
    شرمندگی ....
  • تـــا به تـــا
  • سلام

    حضرت یوسف بارها به خود می گفت که آیا با وجود برادران تنومندی که من دارم کسی جرأت آسیب زدن به من را خواهد داشت؟
    وقتی برادرانش او را به چاه انداختند فهمید جز خدانباید به کسی امید داشته باشد
  • امام صادقی
  • صدای اس ام اس که می آید
    می دویم
    اما اس ام اس های خدا دارد روی طاقچه ی بعضی خانه ها خاک می خورد.
  • نمی از یم
  • وااااااای خدا نکنه با جزء همچین آدمایی باشیم...
  • بنده خدا
  • و در تکمیل آیه شما:«لو انزلنا هذا القرآن علی جبل لرایته خاشعا متصدعا من خشیه الله...»
    اگر این قرآن را بر کوهی نازل میکردیم از خوف خدا به لرزه در می آمد... سوره حشر،آیه 21
    امان از دست من آدمیزاد که هیچی تکونم نمیده!!!
  • صبح امید
  • دردها و مشکلات واسطه بین ما و خدا هستند...
    هرچه رفت و آمد ما درب خانه خدا بیشتر شوند باید درد بیشنری تحمل کنیم...
  • نسیم سبز
  • دلت که گرفت دیگر منت زمین را نکش ، راه آسمان باز است … پر بکش !
    او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را می‌خواند …
    اگر هیچکس نیست ، خدا که هست ؟!!!

    سلام
    ای آشنای عبد گنهکار یا مجیر

    مشکل گشای هرچه گرفتار یا مجیر

    از من تمام عمر گنه دیدی و گنه

    شرمنده ام از این همه تکرار یا مجیر

    از بس که تو ندیده گرفتی گناه من

    بر معصیت نموده ام اصرار یا مجیر

    دیگر بیا مرا ز حریمت جدا مکن

    ای آشنای عبد گنهکار یا مجیر

    مشکل گشای هرچه گرفتار یا مجیر

    از من تمام عمر گنه دیدی و گنه

    شرمنده ام از این همه تکرار یا مجیر

    از بس که تو ندیده گرفتی گناه من

    بر معصیت نموده ام اصرار یا مجیر

    دیگر بیا مرا ز حریمت جدا مکن

    ناز مرا کشیده ای هر بار یا مجیر

    می ترسم از قیامت و از دوری حسین

    برگ امان به من بده از نار یا مجیر

    دستِ خودم که نیست، لبم تشنه می شود

    هستم به یاد تشنگی یار یا مجیر

    تا کربلای حضرت ارباب پر کشم

    با یک سلام لحظۀ افطار یا مجیر

    خواهم که بی حجاب تماشا کنم تو را

    در تحت قبۀ حرم یار یا مجیر

    آیا شود فدای علی اکبرم کنی

    پایین پای حضرت دلدار یا مجیر

    امشب جواب سوز و نوای مرا بده

    دیگر برات کرب و بلای مرا بده

    شاعر: قاسم نعمتی

    با اجازه لینکتان کردم

    یا علی
    باسلام و احترام
    عزا بزرگ و است درد بی کران فقط ارامش قلب حضرت صاحب زمان 14صلوات.
    امیدوارم خداوند همه مان را از دنیای مجازی نجات و به دنیای واقعی متصلمان نماید
    بروزم و منتظر نظرات مهربانتان با
    بنویسیم دولت تدبیر و امید یا بخوانیم دولت تحقیر و فریب
    اللهم عجل لفرج مولانا امام زماننا و احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    التماس دعا با حاجاتی روا...
  • زائرباران
  • سلام
    واقعا بدون شرح بود...
    سلام خدا قوت استفاده می کنم از نظراتون و مطالبتون ولی الان وقت کم بعد امتحانا بیشتر سر می زنم
  • دیده بان
  • ای بابا ...
    به قولی دوستی خدا مظلومترین مظلوم هاست ...
    عجب...
  • علی بخشایش
  • به نام خدای اشک

    وبلاگ “گریه مکتوب"
    شعر ها، شاعرش و مکتوباتش
    تشنه نقد اند و بررسی اند
    گاهی قطره ای بیت میچکد از گریه مکتوب
    گاه واژه هایش را پای یک تصویر میگریاند
    گاه سوالی است چکیده هایش
    و تازگی افتتاحیه دارد برای صفحه ی جدید به نام : “مختصر…”
    آب و جارو کرده وبلاگش را و تا شما بیائید نشسته ام دم در تارنما!
    http://tarsim.blog.ir
  • تـــا به تـــا
  • #قابل_تامل
    " شبث بن ربعى " ، شخصیتی رنگارنگ !!
    ..
    مسلمان شد..
    سپس از قیام کنندگان علیه عثمان شد
    سپس از یاران علی (ع) شد
    سپس از خوارج شد
    سپس توبه کرد
    سپس در کربلا جزء سپاه یزید بود
    سپس بین یزید و امام حسین (ع) دو دل بود
    سپس با مختار به خونخواهی حسین (ع) پرداخت
    سپس رئیس شهربانى کوفه شد
    سپس در کشتن مختار شرکت کرد
    نهایتاً در حدود سال ۸۰ هجرى مُرد..
    .
    (خدا عاقبتمان را ختم به خیر کند !!)
    خدایا …!
    گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می گیــرد ،
    نگاهم را به سوی تو و آسمـان می گیرم ،
    و آنـقـدر با تــو درد دل می کنـم ،
    تا کم کم چشـــــــــم هایم با ابـرهای بارانیت همراهی می کنند
    و قلبـــم سبک می شود آنــوقــت تو می آیی و تــــــمـــــــــام فضای دلـم را پر می کنی
    و مـــــن دیـــــــگــــر آرام می شــــــوم
    و احساس می کنم هیچ چیز نمی تواند مرا از پای دربیـاورد !
    چون تو را در قلبــــــــــــــم دارم
  • یاسر گــَنـدابـی
  • سلام. ممنون بابت شهر دکتر سیار.
    ولی جواب سوالامو ندادی....
  • نازنین روانبخش
  • عالی بود ...
  • یاران یار
  • این اشک ها به پای شما آتشم زدند
    شکرخدا برای شما آتشم زدند

    من جبرییل سوخته بالم ،نگاه کن!
    معراج چشم های شما آتشم زدند

    سر تا به پا خلیل گلستان نشین شدم
    هر جا که در عزای شما آتشم زدند

    از آن طرف مدینه و هیزم، ازاین طرف
    با داغ کربلای شما آتشم زدند

    بردند روی نیزه دلم را و بعد از آن
    یک عمر در هوای شما آتشم زدند

    گفتم کجاست خانه خورشید شعله ور
    گفتند بوریای شما، آتشم زدند
    السلا م علیک یا سالار نیزه نشین
    التماس دعا
    نام ما را ننویسید، بخوانید فقط

    سر این سفره گدا را بنشانید فقط

    آمدم در بزنم، در نزنم می‌میرم

    من اگر در زدم این‌بار، نرانید فقط

    میهمان منتظر دیدن صاحب خانه‌س

    چند لحظه بقل سفره بمانید فقط

    کم کنید از سر من شر خودم را یعنی

    فقط از دست گناهم برهانید فقط

    حُرَّم و چکمه سر شانه‌ام انداخته‌ام

    مادرم را به عزایم ننشانید فقط

    صبح محشر به جهنم ببریدم اما

    پیش انذار گنه‌کار نخوانید فقط

    یازده ماه خودم را به خدا (حسین) چسباندم

    که در این ماه مرا عبد بخوانید فقط

    پیش زهرا نگذارید خجالت بکشم

    گوشه‌ای دامن ما را بتکانید فقط

    حقمان است ولی جان اباعبدالله

    محضر فاطمه ما را مکشانید فقط

    سمت آتش ببری یا نبری خود دانی

    من دلم سوخته گفتم که بدانید فقط

    گر بنا نیست ببخشید، نبخشید اما

    دست ما را به محرم برسانید فقط

  • فدائی یوسف فاطمه(عج)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم
    چه نکته خوبی رو اشاره کردی اونهم با این نوع بیان....
    زیاد شدن فساد اخلاقی و گناهان اجتماعی که باعث افزایش اضطراب و پریشانی در جامعه شده است، از عدم توجه و عمل نکردن به آیات قرآن کریم است
    دعاکنیم برای یکدیگر که در راه توجه و عمل به قرآن ثابت قدم باشیم...
    التماس دعای فرج
  • فائزه سعادتمند
  • آره به خدا...
    کاش …

    کاش …

    وقتی خدا در محشر بگوید : چه داشتی؟

    سر برکند" حسین "… بگوید : حساب شد …
  • حضرت مهدی عج ....... دلتنگتم
  • چشمه بشو تا که بنوشم ترا

    یا که چنان سبزه بپوشم ترا

    مسلک ما حلقه ندارد ولی

    تا به ابد حلقه بگوشم ترا

    ماه شدی منعکست می‌کنم

    رود شدم تا بخروشم ترا

    حلقه کجا، دوست کجا، پرده کو؟

    زود بیا تا که بنوشم ترا



    حجت الله بخشوده
    قطره قطره از سقف لحظه هایم می چکی ...
    و من ذره ذره ،
    دریایی از " تو " می شوم .



  • سرباز گمنام08
  • سلام
    این مطلب خیلی جالب بود
    در وب ما درج شد

    موفق باشید
    یاعلی
    http://sarbazgomnam08.mihanblog.com
    محـــکَــــم تَـــر از آنَــــم کـــه
    بَـــرای تنــها نــبودنَـــم
    آنچـــه را کــــه اســـمش را
    غــرور گــــذاشتــــه ام
    بَــــرایت بــه زَمیـــن بکــــوبـَـم
    احـســاس مَـــن قیمتــی داشــتــــ ،کــــه تــــــو
    بَــــرای پَــــرداخــت آن فَقیــــر بــــودی ..
  • به روایت غزل
  • باسلام
    تشکر از تذکری که فرمودید.

    اینفو تامل بر انگیزی ست...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">