آری ، آن زمان فرا رسیده است ... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

أَلَمْ یَأْنِ لِلَّذِینَ آمَنُوا أَن تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ اللَّهِ


آیا براى کسانى که ایمان آورده‏ اند ، وقت آن نرسیده که دل‏ هایشان براى یاد خدا و براى آنچه از حق نازل شده فروتن و خاشع شود؟

  • حرف دل !...

نظرات (۲۰)

  • به روایت غزل
  • پیشتر از این ها فرارسیده است "وقتش"

    ما نرسیده ایم!

     

    سیب سرخی سر نیزه ست دعا کن من نیز

    این چنین کال نمانم به شهادت برسم/سیار

    با سلام و ممنون از حضورتون در سرزمین نور.
    بنده وب بسیار زیبای شما رو لینک کردم
    امیدوارم در سایه اقا امام زمان (عج)
    موفق و موید باشید.
    ان شاءالله
    با سلام
    امام خمینی (ره) فرموده اند:

    «...وظیفه ما این است که از حالا براى پایه ‏ریزى یک دولت‏ حقه اسلامى کوشش کنیم، تبلیغ کنیم، تعلیمات بدهیم، هم‏فکر بسازیم، یک موج تبلیغاتى و فکرى بوجود آوریم تا یک جریان اجتماعى‏ پدید آید و کم ‏کم توده‏ هاى آگاه، وظیفه‏ شناس و دیندار در نهضت ‏اسلامى متشکل شده قیام کنند و حکومت اسلامى تشکیل دهند. تبلیغات و تعلیمات دو فعالیت مهم و اساسى ماست...‏


    بنده شما را در وبلاگم سه روز بود که لینک کرده بودم ولی متاسفانه شما به درخواست لینک بنده  که در نظرات همین مطلب نیز وجود دارد بی توجه بوده اید.
    بنده هم متاسفانه مجبور به حذف لینک شدم.
    http://alibabaahmadi.blogfa.com/
    موفق باشید. ع.ب
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    میلاد امام رئوف بر شما بزرگوار مبارک
    عیدی شما از امام رضا علیه السلام :
    « سُئِلَ الرِّضا(علیه السلام) عَنِ السِّفْلَةِ فَقالَ(علیه السلام):مَنْ کانَ لَهُ شَىْءٌ یُلْهیهِ عَنِ اللّهِ ».
    از امام رضا(علیه السلام) سؤال شد:
     سفله کیست؟
    فرمود: آن که چیزى دارد که از [یاد] خدا بازش دارد.
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام
    خدا خیرتان دهد 
    با اولین نظری که گذاشتید.

    "باشد تا رستگار شویم"
    در سال ۱۳۴۸ وارد نیروی هوایی شدم . در بدو ورود می بایستی یک سری آموزشها را در نیروی هوایی می دیدیم که از آن جمله آموزش زبان انگلیسی بود.این کلاس ها شروع آشنایی چندین ساله ی من با عباس بابایی بود...
    ایشان شخصیت خاصی داشتند واز همه متمایز بودند. در آن دوران بیشتر استادان زن بودند از جمله استاد کلاس زبان که یک زن آمریکایی بود.
    این استاد زبان برای اینکه فرهنگ مبتذل غرب را رواج دهد،به دانشجویان پیشنهاد شرم آوری داد که، اگر کسی امتحان پایان ترم را ۲۰ بگیرد من یک شب با او خواهم بود. بعد از اعلام نمرات عباس ازهمه نمره اش بیشتر بود او امتحان را ۱۹ گرفته بود. من برگه او را که دیدم تعجب کردم زیرا او یک کلمه ساده را غلط نوشته بود .
    و آن استاد هم به عباس گفت: تو عمدأ این کلمه را غلط نوشته ای تا با من نباشی.
    آنجا بود که من به عظمت روحی عباس پی بردم. ایشان با این کار درس تقوا و عفت و بزرگواری را به دیگران آموخت...

    راوی:((عظیم دربند سری))یکی از دوستان قدیمی شهید بابایی.

  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • مگذار مرا دراین هیاهو، آقا / تنها و غریب و سربه زانو آقا
    ای کاش ضمانت دلم را بکنی / تکرار قشنگ بچه آهو آقا

    عیدتون مبارک
  • آرمان بدیعی
  • دستم به روی سینه برای ارادت است
    این بارگاه قدس امام کرامت است
    فرقی نمی کند ز کجا می دهی سلام
    او می دهد جواب همه، اصل نیت است

    صَلَّیَ أللهُ علیکَ یا سُلطـان یا أباألحَسَن یا عَلیَّ بنَ مُوسَی ألرِّضــا (ع)

    در کوی رضا سرود جان می‌شنوم
    آواز پر فرشتگان می‌شنوم
    بنشسته به هر کرانه پاکان به دعا
    لبیک خدا از آن میان می‌شنوم
    با سلام
    ابتدا ممنون که سر زدید.
    ثانیا لینک شدید . و در خواست لینک دارم
    موفق و پیروز باشید.
    alibabaahmadi.blogfa.com
    چی بگم والا..!؟!!  الله اعلم..

    آیت الله مهدوی کنی در زیارت معنوی امام رضا(ع) چشمان خود را باز کرد...

    پاسخ:
    الحمدلله رب العالمین . . .
  • آرمان بدیعی
  • کسی که برای مهربان بودن به دنبال دلیل می گردد معمولا برای نامهربانی کردن دلیل نمی خواهد. 
    کسی که برای تلاش کردن دلیل می خواهد معمولا برای تنبلی کردن کردن به دنبال دلیل نمی گردد.
    ببین برای چه کارهایی بیشتر دلیل می خواهی، احتمالا نقطه ضعف های بیشتری در آن زمینه داری...
    استاد پناهیان

  • بانوی مبارز
  • چند وقتیست ظرف نباتمان خالیست..چای تلخ میخورم و حسرت خراسان...
    :\\

    شاید دیر به دیر سر میزنم اما ارادتم همچنان پا برجاست
    {خورشید شب}
    امیدوارم که رسیده باشد یا خیلی خیلی زود برسد....
    قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ
    ...
    بگو : ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید ، از رحمت خدا مایوس مشوید ، زیرا خدا همه گناهان را می آمرزد اوست آمرزنده و مهربان
    ایا برای کسانی که ایمان اورده اند وقت ان نرسیده است که دلهایشان را برای انچه از حق نازل شده فروتن و خاشع شود؟؟

    پاسخ:

    آری ، آن زمان فرا رسیده است ...

    انگار خدا
    در " صدایت "
    کدئین تزریق کرده...
    با من که حرف میزنی
    دردهایم را تسکین می دهی...!
    ممنون از مطلبتون.

    عصبانی نباشید!
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ...


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">