انتظار مادر به سر آمد !... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

مادر ابراهیم سال ها منتظر او بود و حالا وعده دیدار آنها در شهری دیگر است. مادر حتی جسد ۲۵ ساله ابراهیم را هم ندیده است و فردا مزارش را به نظاره می نشیند. بغض های ۲۵ ساله مادر در گلو رسوب می‌شود و ابراهیم منتظر قدم های ناتوان مادر است که به سوی او می آید.


غروب می‌شود و لحظه‌های دیدار فرا می‌رسد. بار دیگر مادرشهیدی با مزار فرزندش روبرو می‌شود و در این وعده‌های تکراری دیدار این بار عاشقانه‌هایی به تلاطم می‌نشیند. مادر ابراهیم فرسنگ‌ها می‌آید تا مزار فرزندش را که به اشتباه در فریدون شهر دفن شده است ببیند. مادر ابراهیم سال‌ها منتظر او بود و حالا وعده دیدار آنها در شهری دیگر است. مادر حتی جسد ۲۵ ساله ابراهیم را هم ندیده است و فردا مزارش را به نظاره می‌نشیند. بغض‌های ۲۵ ساله مادر در گلو رسوب می شود و ابراهیم منتظر قدم های ناتوان مادر است که به سوی او می آید. ابراهیم ۱۹ ساله شهیدی که شهر به شهر بر روی دست ها تشییع شد و به آسمان شتافت. ابراهیم و مادر فردا با یکدیگر قرار ملاقات دارند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرین شهر گفت: شهید ابراهیم رحیمی که زادگاهش باباشیخعلی است پس از این که جسد مطهرش در تفحص پیدا می‌شود به اشتباه به فریدون شهر می‌رود و در آنجا به خاک سپرده شد.
فتاح در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان این مطلب افزود: فردا (93/6/23) خانواده شهید رحیمی به همراه فرماندار و امام جمعه زرین شهر و ۲۵۰ نفر از مردم ولایت مدار زرین شهر به فریدون شهر می روند و بر سر مزار آن شهید ادای احترام می کنند. این مراسم با سالگرد درگذشت پدر شهید ابراهیم رحیمی مصادف شده است.
وی تصریح کرد: شهید بسیجی ابراهیم رحیمی در تاریخ ۱/۶/۱۳۴۵ در زرین متولد شد. دوران کودکی را پشت سر نهاد و در سن نوجوانی به جبهه های نور و روشنی پا نهاد. ابراهیم در تاریخ ۱۲/۱۱/۱۳۶۴ مجروح شد و پس از این که بهبودی پیدا کرد دوباره عازم جبهه شد. مسوولیت ابراهیم در لشگر قمر بنی هاشم علیه السلام تخریب چی بود.
فتاح بیان کرد: شهید رحیمی هنگام شهادت ۱۹ سال و ۱۰ ماه و ۲۰ روز داشت که پس از سال ها در تاریخ ۱۱/۵/۱۳۸۲ مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در ردیف شهدای گمنام تشییع و تدفین شد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرین شهر خاطر نشان کرد: سال گذشته در تاریخ ۲۳/۶/۱۳۹۲ شهید رحیمی را در فریدن شهر دفن کردند که با اانجام آزمایشات DNA از شهید ، در تاریخ ۱۶/۶/۱۳۹۳ به ما خبر رسید که این شهید به اشتباهی در فریدون شهر دفن شده است.
فتاح یادآور شد: در این مراسم  امام جمعه زاینده رود و زرین شهر و فرماندار این شهر به همراه گروه نظامیان حضور دارند.
یادش گرامی و راهش مستدام باد.

  • حرف دل !...

نظرات (۹)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
سلام بر بهترینها
سلام
خوبید؟؟
شرمنده باتاخیراومدم ببخشید[خجالت]
خدا همیشه دست آدم رو گرفته.
گاهی محکم...گاهی هم یه کم آروم...
مهم اینه که وقتی دستت رو آروم گرفته فراموش نکنی
که خدا هم هست[گل]
سلام
سپاس از حضور سبزتون
وبلاگ شما با افتخار در سفیر لینک شد
التماس دعا

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة..
شهادت است، نشانه ی محبت خدا به بنده.. خوشا آنانکه خدا دوستشان دارد..
سلام - وبلاگ خوبی داری

دوست داری از تک تک بازدید کننده هات پول دربیاری ؟

در سایت معتبر وطن رنک با دامنه عضو شو و کد رو تو وبلاگت بزار و به ازای هر بازدید کننده از وبلاگ 3 تومن درآمد کن .

پرداخت 3 تومان به ازای هر بازدید کننده
پشتیبانی و تسویه حساب هفتگی
اعتبار و سابقه بالا با آدرس .com
شمارش بازدید عالی و سریع و مطمئن

http://www.vatanrank.com
پاسخ:
روز 1000 تا از این دروغ ها تو مغازمون میشنوم
ای شهید
ای انکه بر کرانه ی ازلی و ابدی وجود برنشسته ای
دستی برآر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش ...
سلام دوست عزیز
خداقوت
بروزم باپستی تامل برانگیز...
یاعلی
یادش گرامی و راهش مستدام باد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">