حرف دل !... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
  • حرف دل !...

نظرات (۱۶)

حرف دل من را چرا اینجا نوشتی؟
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الحق امام عزیز مان خامنه ای(ادام الله ظله)
سلام آقاجان!

بگذارید بی مقدمه برایتان بنویسم که دل شکوه گر را تاب مقدمه چینی نیست.
آقا جان!
راستش را بخواهید این روزها دلم خیلی گرفته است و خسته جانم؛ چرا که شنیده ام حالتان کمی ناخوش شده است.
آقا جان!
در این چند روز عکس‌های شما را از آن روزگارهای دور تا به امروز مرور می‌کردم؛ شما در لباس پیغمبران زیباتر از همیشه بودید، در لباس رزم هم پر صلابت می‌شوید اما صادقانه بگویم لباس بیمارستان اصلا به شما نمی‌آید عکستان در لباس مریضی فقط جان عاشقانت را می‌سوزاند کاش زود تر همان عمامه زیبایتان را بر سر بگذارید و چفیه یادگاریتان را زیر عبا بر دوش بیفکنید.
آقای آب و آئینه و آفتاب !
اما از همان روز نخست یک نا راحتی دیگر جان مرا خسته تر کرد و هر روز از خودم دلگیرتر می‌شوم .
رئیس جمهور که به دیدنتان آمد در دل آرزو کردم کاش رئیس جمهور شده بودم تا دستم به گوشه عبایتان می‌رسید؛ مراجع که آمدند آرزو کردم کاش مرجع تقلیدی بودم تا خالصانه به عیادتتان راهی داشتم؛ خطبا که شرفیاب شدند با خود گفتم کاش به جای روضه خوانی و سخنرانی در شهر ها و روستا های کوچک دست و پا زده بودم تا منبری مشهوری در تهران شوم، تا لحضه ای هم‌نفس شما شوم؛ خطبا که رفتند نوبت سیاسیون شد و باز یک آرزوی جدید ؛ بعد از اخبار با خودم زمزمه می‌کردم سیاست‌مدار هم نشدیم که شاید دمی در کنار تختتان عرض ارادت کنم؛ سیاسیون که عکس‌های یادگاریشان را گرفتند این‌بار نوبت شاعران شد، گفتم خوب حقشان است دستشان به دامن مولایشان برسد، عمری را زحمت کشیده‌اند و نوکر خاندان اهل بیت(علیهم السلام) شده اند؛ شعرهای تو که قابل نبود تا در زمره شاعران مقرب باشی؛ تو همان چند بیت سیاهه‌هایت به درد تنهائی های خودت می‌خورد، چه انتظاری داری که با آنان هم‌سفر زیارت حضرت دوست شوی. حالا چند روزیست نوبت به بازیگران و فوتبالیست‌ها و ورزشکاران و چهره های تلویزیونی رسیده است حاتمی کیا آمد، پروین آمد، دهقان آمد، عمو پورنگ و حتی امیر محمد هم آمد؛ حالا این روزها دلم بد جوری گرفته است کاش ما را هم به آن شه راه بود.
اما آقاجان من که مهم نیستم بگذار این آرزو هم روی آرزو های دیگر بماند.
بشکست اگر سر من به فدای چشم مستت سر خم می سلامت شکند اگر سبویی
امروز صبح وقتی شنیدم که مرخص شدید سجده شکری به جای آوردم و از خدا خواستم دیگر هیچ وقت در لباس مریضی نبینمتان.
ایام عزت مستدام
فرزند کوچک شما
عبد الصالح شمس اللهی
  • سیدمحسن علوی
  • شهید دکتر چمران :
    من نمی گویم ولی فقیه معصوم است
    اما ملتی که به امر خدا به امر ولی فقیه اعتماد می کنند،
    خدا اجازه اشتباه به آن رهبر را نمی دهد و به نوعی به او معصومیت می بخشد.
    بی مزار..
    البته که دوست داریم، همه ی ماها ایشان را دوست داریم.
    اما شماها همیشه مطیع ایشان نیستید، اوامر و دستورات ایشان را فقط وقتی به نفعتان باشد، توی بوق و کرنا می کنید، اما وقتی سخنان ایشان به مزاجتان سازگار نباشد، آن را نشنیده می گیرید و در کمال وقاحت به مخالفت و لجن پراکنی های خود ادامه می دهید.
    ایشان چندین بار از مذاکره کنندگان اعلام رضایت و حمایت کرده اند!؟
    شماها چه کرده اید؟آیا غیر این بوده که به آنها تهمت خیانت زده اید؟
    ایشان چندبار از دولت حمایت کرده اند، شماها جز فحاشی چه کرده اید؟
    قول و عمل شما یکی نیست و به فرمایش پیامبر گرامی اسلام، این اولین نشانه ی منافق است!!!
    شعر یک مداح به شکرانه سلامتی رهبر انقلاب

     درس مردی و شجاعت از دلیران لازم است

    پیروی از عشق، بر روشن ضمیران لازم است
     
     من یقین دارم برای حمله‌ای جانانه تر
    گاه گاهی استراحت بهر شیران لازم است
     
    ای امیرعشق، ای فرمانده کل قوا
     حکم و مر تو همیشه بر امیران لازم است
     
    سایه‌ات تا انقلاب حضرت صاحب زمان(عج)
    بر سر مستضعفان و خلق ایران لازم است
     
     چشم زخم بعد از فتنه دور شد با این عمل
     همچنانی که حجامت در حزیران لازم است
     
     چون نصیحت بی اقر شد در وجود فتنه گر
     این دعا که فتنه گرها را بمیران لازم است
     
     بستر تو جمع گردد سفره ات گسترده تر
     وقت بیماری تصدق بر فقیران لازم است
     
     درس تقوی می دهد این زندگی ساده ات
     چون که دینداری و تقوی بر مدیران لازم است
     
     
    حسین سازور

    من مست نگاه تو ولی امر جهانم ...

    از ناخوشی حال تو آقا نگرانم...

    من نذر تو کردم همه‌ی هستی خود را ...

    تا زود سلامت بشوی نذر تو جانم

    از دعاهای مردم ایران...

    دکترت گفت بهتری آقا ...

    کوری چشم دشمنان حسود ...

    تا همیشه تو رهبری آقا

    لبخند تو خلاصه‌ى خوبی‌هاست ...

    لَختی بخند، خنده‌ى گل زیباست

    تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد ...
    وجود نازکت آزرده گزند مباد ...
    سلامت همه آفاق در سلامت توست ...
    به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

    نذر کردم برای بهبودیت...

    اشک‌های محرم و صفرم ...

    سایه‌ات مستدام آقا جان ...

    ای فدای تو مادر و پدرم

    بابا می‌خندد تا آب در دل فرزندانش تکان نخورد...

    تو همینقدر سالمی کافی ست ... کور گشته‌ست چشم بدخواهان... عکس‌های به روی تختت گفت ... چه قدر استواری آقا جان
    بمیرم و شما بر روی این تخت نباشى... مشغول مداواى بسى ساده و یا سخت نباشى... من حاضرم هر روز کفن پوش شوم، لیک امیرم...حتى تو براى نفسى داخل این رخت نباشى
    خبر آمد که تو بیمار شدی! ... زار شدم... با دلم بر سر بالین تو احضار شدم ... قوت چشم من از قوت چشمان تو بود ... چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم
    می‌دانم که خوبید خدا رو شکر ولی ... چشمانم توان دیدنتان در بستر را ندارد... می‌د‌انم که خوبید خدا رو شکر ولی... عادت کرده‌ایم به ایستادن با شکوهتان ... می‌دانم که خوبید خدا رو شکر ولی... پدر هستید و تکیه گاه یک امت

    سلام سیّدِ خوبم؛ خدا نگهدارت

    هزار ناز طبیبانه است بیمارت

    تمام درد و بلاها به جان من، آقا!

    مباد لحظه‌ای اصلاً دهند آزارت

    گره‌گشاتر از آنی که کوری گره‌ها

    به دست‌های تو افتد؛ کُند گرفتارت

    عزیز ملّت ایران، ادامه‌ خوبان

    بیا دوباره به میدان، ببند دستارت

    سرت سلامت و جانت دوباره جان‌افزا

    بیا که چشم به راه توایم و دیدارت

    (رضا احسان‌پور)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">