گل نرگس :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

نرگس
گل زمستان است.
زمستان است ، گل نرگس.
نمی آیی؟

  • حرف دل !...

نظرات (۱۲)

  • مهدی رنجوری
  • به وقت ظهورش جهان دگرگون می شود. مخاطبان اصلی اش کسانی است که در لباس دین به مردم خیانت می کنند.

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • دم پسرخاله گرم
  • میلاد انارفرهاد
  • سلام...

    الهی که گل نرگس زودتر بیاد....
  • مهدی اشرفی
  • سلام
    بر خلاف تصور تو و امثال تو ایران کوفه شده اونم خیلی وقته ، تو در خواب و خیالات چندتا راهپیمایی و چندتا مرد میدانی در حالی که عموم این مردم از یاد امام زمان (عج) عزیز به کلی غافل هستن ، حالا چطوری مردمی که از یاد امام غافل هستن از یاد رهبر غافل نیستن و شما ادعا می کنید تنهاش نمیزارین رهبر رو ، مگه چه کردید که چنین ادعایی دارید ، عزیز دل من زندگیم رو گذاشتم رو شبکه سازی ولی مدیران همین نظام جلومو گرفتن تا به اسم خودشون ثبت کنن ، شبکه سازی یعنی برای همیشه کمر تحریم ها می شکست ، شبکه سازی همون طرحی بود که بخاطر ایستادگی تو اجراش من به این مقاوات والا رسیدم .
      مدیران این کشور فقط به دنبال منافع خودشون هستن ، هر وقت موفق بشن میگن خودشون و هر وقت شکست بخورن میندازنن گردن نظام و اللخصوص رهبری ، به رسانه ملی فاسد نگاه کن و فساد مالی و اداری و آقا زاده ها و مواد مخدر و مشورب و غیره ، احمقانه است که گفته میشه رهبری تنها نیست وقتی این مردم اینجوری زندگی می کنن ، شما وبلاگ منو بخون و ببین چرا منو فرستادن و دارم در مورد چی صحبت می کنم بعد بیا ادعا کن علی در کوفه تنها نیست ، عزیز دل اگه این مردم ولایی حقیقی بودن که امام تا حالا ظهور کرده بود .
    اگه علی در کوفه تنها نیست پس من یه دروغگو هستم و این مقام ها رو ندارم ، عزیز دل منو فرستادن چون رهبری تنهاست بهش کمک کنم، مطلب (( امیر سپاه حق کیست )) به وضوح نشون میده من وقتی در جریان فتنه با رهبری و علمدار کربلا (ع) عزیز دیدار کردم کسی کنار رهبری نبود و مولام علمدار کربلا (ع) عزیز به من گفتند سر کار برگردید و رهبری رو یاری بدید .
  • آرمان بدیعی
  • مجری: پسرخاله چرا انقدر ناراحتی؟ 
    پسرخاله: امروز یه بچه رو دیدم داشت سر چهارراه گل میفروخت.
    مجری: از دیدن اون بچه ناراحت شدی؟ 
    پسرخاله: نه.
    مجری: پس چی ناراحتت کرده؟ 
    پسرخاله: همین دیگه،از این ناراحتم که فهمیدم دیدن اینجور بچه ها انقدر واسم عادی شده که دیگه ناراحتم نمیکنه

    سلام شما اگر منابع رو خونده باشید باید در تفسیر البرهان تفسیر این آیه رو خونده باشید که مال حضرت محسنه پس حتما با دقت مطالعه نکردید چون ظاهرا تمام کتب شیعه و سنی و همه مذاهب و فرقه هارو البته به گفته ی خودتون مطالعه کردید
    اگر هم کتاب غنچه کبود محسن بن فاطمه اثر آقای مهدی فاطمی تمام سوالاتتون بهش پاسخ داده میشه


    سلام مسابقه از10دی تا 17دی ماهه دوست داشتین تشریف بیارید
    یاعلی
  • یک خبرنگار ...
  • " گُلِ نرگس ...
    چه شود بوسه به پایت بزنم ...
    تا به کی خسته دل از دور صدایت بزنم ...

    گُلِ نرگس ...
    نکند مهر زِ من برداری ...
    داغ دیدار رخت را به دلم بگذاری " ...
  • محمد باقر کمالی
  • جالب بود 
    احسنت
    خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
    یاعلی

  • ashke parastooo
  • اقا جان
    می ترسم روزی که بیایی
    قلبم به احترامت بایستد
    I am afraid that one day come
    ...Ahtramt my heart stops

    سلام
    ما مطیع رهبریم
    فردا مسابقه داریم
    با جایزه بیا وبمون
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">