ایها الغریب… :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

 آقای من!
معایب ما
محاسن شما را سفید کرد…

  • حرف دل !...

نظرات (۹)

مهدی اشرفی فیلترشده سایتت این بار میاییم دمه خونت خودت رو فیلتر میکنیما!!!

ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم
We would love to fight the Zionists are

נשמח להילחם הציונים
کنا نحب لمحاربة الصهاینة

اللهم احفظ سیدنا قائد امام خامنه اى


  • مهدی رنجوری
  • همه بند خداییم و باید در آن دنیا جواب کارهای بد و خوب خود را بدهیم.

    بدترین کار خیانت به وطن می باشد. خیانت به مردم و ریاکاری

     

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بعضیا چه آتیششون تنده!!(مربوط به کامنتها)
  • مهدی امیری
  • برادران تفرقه را بذارید کنار، اونور آب بعضی ها باید نقشه ی جونمون را بکشند، این آب هم که خودمون با هم مشکل داریم، بخدا رهبری فتوا دادند برای وحدت می تونیم نمازمون را به نماز غلط اهل تسنن اقتدا بدیم، ولی شما بخاطر یه بحث رسانه ای (آن هم در سطح وبلاگتون) دارید کل دین و مسائل پایه ای و ارزش ها و هنجارهای اسلامی را می برید زیر سوال.
    از نوشته هایتان مشخصه هر دو جان بر کف آقایید.
    بخدا آقا راضی نیستند شما دعوا کنید.
    پاسخ:
    کی؟
    کجا؟
    من؟
  • مهدی اشرفی
  • تو اعلام برائت می کنی !!! ، مگه تو دینم داری !!! ، کدوم بیخردی باور می کنه تو ولایت مداری ،  میای هر چی بی احرترامی دلت خواست می کنی ولی دیگران اگه جواب بی احترامی های امثال شما رو بدن میشن بی دین ، دین من اسلام عزیز است که دستور میده با امثال شما فریب کارها و خائنین به دینداری برخورد سخت کنیم ، مرد حسابی تو با چهارتا جمله ساده و دم از ولایت زدن می خوای کیرو فریب بدی ، از این حرف هایی که تو و امثال تو میزنین هزارن تا میزنن ، تو اگه رهبرتو یاری می کردی که اینقدر سطح مطالب وبلاگت پایین نبود و من حرف کسی رو باور می کنم که نمیتونه مطالب وبلاگ خطاب رو بفهمه !!! ، شما شیطان یاوری چون نه کلامت نه رفتارت یاری کننده دین نیست ، مشخصه که تو با دین من کاری نداری ، تو اگه دیندار بودی که مطالب وبلاگو خطاب رو می خوندی بعد نظر میدادی ، من به روحانی ها و افراد سیاسی و غیر سایسی مطالبم رو نشون دادم نتونستن انکار کنن اونوقت شماها مدعیان دینداری چطوری میتونی مطالب وبلاگ منو انکار کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!111
    هنوزم جوابمو ندادی که چیکار می کنی که آی پی شما روی وبلاگ من به عنوان یه آی پی امریکایی معرفی میشه ، سوال برام پیش اومده ...؟؟؟
    سجاد جان انگار بعضی از دوستان داروهاشونو نخوردن!
    همگی دستامونو بلند کنیم و برای شفای بیماران، علی الخصوص بیماران روحی و روانی دعا کنیم...
    غنچــــــه کــــــــــبود...

  • مهدی اشرفی
  • جواب امیر سپاه حق :

    اگه تو و امثال تو نبودین که شیطان ملعون یاوری نداشت که امروز بخواد خط ولایت فقیه رو زمین گیر کنه ، امثال تو فقط بلدین حرف بزنین ، حتی اینقدر شعور نداری که اول مطالب وبلاگو بخونی و بعد نظر بدی ، من تعجب می کنم شماها بیخردها و دشمنان دین چطوری خودتون رو قاطعانه یاور دین می دونید ، اومدی یه وبلاگ زدی و یه مشت حرف های تکراری و نمایشی رو گذاشتی و فکر کردی شدی دیندار !!! ،شماها شیطان یاور هستید نه دین یاور ، حداقل به عنوان کسی که ادعای دینداری داری اول برو وبلاگو بخون و بعد بگو من ادعای نبوت دارم در حالی که همه جای وبلاگ در مورد این مسائل حرف زدم 
    پاسخ:
    سلام
    میشه بپرسم دین شما چیه که تو این دین میتونی بگی : اگه تو و امثال تو نبودین که شیطان ملعون یاوری نداشت ... امثال تو فقط بلدین حرف بزنین ، حتی اینقدر شعور نداری که اول مطالب وبلاگو بخونی و بعد نظر بدی ... شماها بیخردها و دشمنان دین چطوری خودتون رو قاطعانه یاور دین می دونید ... شماها شیطان یاور هستید نه دین یاور
    بنده همین جا از دین شما اعلام برائت و بیزاری میکنم.
  • مهدی اشرفی
  • جواب امیر سپاه حق :

    اگه تو و امثال تو نبودین که شیطان ملعون یاوری نداشت که امروز بخواد خط ولایت فقیه رو زمین گیر کنه ، امثال تو فقط بلدین حرف بزنین ، حتی اینقدر شعور نداری که اول مطالب وبلاگو بخونی و بعد نظر بدی ، من تعجب می کنم شماها بیخردها و دشمنان دین چطوری خودتون رو قاطعانه یاور دین می دونید ، اومدی یه وبلاگ زدی و یه مشت حرف های تکراری و نمایشی رو گذاشتی و فکر کردی شدی دیندار !!! ،شماها شیطان یاور هستید نه دین یاور ، حداقل به عنوان کسی که ادعای دینداری داری اول برو وبلاگو بخون و بعد بگو من ادعای نبوت دارم در حالی که همه جای وبلاگ در مورد این مسائل حرف زدم 
    پاسخ:
    سلام
    میشه بپرسم دین شما چیه که تو این دین میتونی بگی : اگه تو و امثال تو نبودین که شیطان ملعون یاوری نداشت ... امثال تو فقط بلدین حرف بزنین ، حتی اینقدر شعور نداری که اول مطالب وبلاگو بخونی و بعد نظر بدی ... شماها بیخردها و دشمنان دین چطوری خودتون رو قاطعانه یاور دین می دونید ... شماها شیطان یاور هستید نه دین یاور
    بنده همین جا از دین شما اعلام برائت و بیزاری میکنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">