بارون :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
  • حرف دل !...

نظرات (۷)

سلام

یا عمة أنت بحمد الله عالمة غیر معلمة

ای عمه جان!شما خدارا شکر دانشمندی بدون استاد دیده هستید.

جمله بالا از فرمایشات امام سجاد علیه السلام درباره حضرت زینب کبری سلام الله علیها است.

بهتریم وصفی که می توان درباره حضرت زینب(س)گفت همان است.

از جمله بالا این نکات استفاده می شود:

1- برای عالم بودن حتما تحصیل علم لازم نیست بلکه کافی است بنده باشیم تا خدا به ما علم را عطا کند چرا که علم نوری است که خدا در دل بنده هایش می اندازد.

2- این ویژگی نشان از بندگی حضرت زینب سلام الله علیها دارد.

3- این عبارت من را یاد محدثه بودن می اندازد یعنی فرشته ها با حضرت حرف می زدند.

تولد حضرتش مبارکتان

به تو فکر کردن عجب حال داره...

ممنون از حضور مدامتون در کلبه انتظار ما...
التماس دعای فرج
یا علی
  • فاطمه پرواز
  • سلام 
    وب پرمحتوایی دارید... خداقوت ...
    با مطلب دیار عاشقی(دلنوشته اردوی راهیان نور ) به روزیم منتظر حضور پرشورونظرات خوبتون در وب رزمنده مجازی هستیم 
    یاحق
    مذاکرات آشتی با خدا

    ۱) خدایا: من لذت گناه را ترک می کنم در مقابل تو تحریم لذت مناجات را از من بردار . . .
    ۲) خدایا: من کسانی را که تو دوسـتـشان نداری را ترک می کنم و در مقابل تو لذت با خود بودن را به من عطا کن . . .
    ۳) خدایا: من پناهگاه شیـطان را ترک می کنم و در مقابـل تو پنـاهـگاه امن خودت را به عطا کن . . .
    امروز روز اول مذاکره است خـدایا بـرای شفاف سازی گام اول را من بر می دارم و سانترفیــوژهای گناه را که شیطان در وجودم برپا کرده یکی یکی و با کـمـک تو از کار می اندازم هـسته درونی ام را خودت غنی سازی کن ...
    آدم شدن حق مسلم ماست!
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    با پوستر / ورزش معنوی
     به ورز هستیم
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
  • مهدی رنجوری
  • با بارش باران زشتی ها و ناپاکی ها از بین می رود. آنگاه است با بارش این رحمت الهی بیشتر دعاهای خلق براورده می شود. خدایا بی پناهان را پناهی

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • میگن آخرالزمان جنگ برسر آب خواهد بود...

    خدایا بحق حسین بن علی(ع) رحمتت رو برما نازل کن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">