پیام به جوانان اروپا و آمریکای شمالی :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
  • حرف دل !...

نظرات (۱۱)

خطاب مستقیم به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، علاوه بر نشان‌دادن اعتماد‌به‌نفس و قدرت جمهوری اسلامی ایران در نشان‌دادن راهی برخلاف راه موجود در غرب، این نکته را هم بر همگان آشکار کرد که اسلام واقعی، برای جوانان غربی هم «حسّ حقیقت‌جویی» قایل است و آنان را به رسمیت شناخته و مورد خطاب قرار میدهد؛ و این دقیقاً نقطه‌ی مقابل تفکر غالب در غرب است که اسلام و مسلمانان را خشن، غیرمنطقی و ستیزه‌جو معرفی می‌کنند.
  • مهدی رنجوری
  • با سلام و عرض ادب

    با توجه به خبرهای منتشره طی چند روز پس از ارسال این نامه از سوی رهبری تعداد زیادی از جوانان خواهان تشرف به دین اسلام شده اند و حضور خود را برای دفاع از حرمین شریفین اعلام نموده اند. براستی که پشت این پیام مهم و زیبا کسی است که آدم خوبی می باشد.

  • مهدی رنجوری
  • با سلام و عرض ادب

    جناب آقا سجاد برادر بزرگوار مرقومه حضرتعالی را مطالعه کردم و صحبت های رهبری را در مورد تیم مذاکره کننده خواندم. اگر رهبری تیم مذاکره کننده را خوب نمی دیدند، مطمئنا آنها را از این عمل بر حذر می داشتند. پس رهبری با درایت می خواهد این قفلها باز شود و مردم را از این وضع نابسامان نجات دهند. در مورد  م . ه ،، هم منتظر رای دادگاه هستیم.

  • مهدی رنجوری
  • با سلام و عرض ادب

    در راستای فسادهایی که ذکر نمودید بایستی به خاندان اقای هاشمی توجه نمود. ایشان دومین فرد نهضت پس از حضرت امام می باشد. سپاه یکی از ارکان هایی بود که به تخریب جناب هاشمی پرداخت. شاید تا جاهایی به نفع آنها بود . ولی در سال 92 دیدیم که با ترس و لرز خواستند جلوی آقای هاشمی را بگیرند که دست به دامن مصلحی شدند و می دانیم که آن نفراتی که بر علیه هاشمی صحبت نمودند از وزارت رفتند. درست است فسادهایی در دولت کارگزاران و اصلاحات به وضوع پیوسته، ولی آنطوری که قابل مشهود است در زمان احمدی نژاد بیشتر شد. مسکن مهر که کپی برداری از بلوک شرق می باشد. زمین های کوچک مواد نامرغوب، تهیه نکردن موارد امنیتی و رفاه برای ساکنان

    البته رحیمی معاون اول او یک مقداری از حقائق را آشکار نمود. حتی احمدی نژاد چند روزی با رهبر قهر کرد. رهبری هم رحم نکرد و به اوگفت که او مانع ظهور است. احمدی نژاد متخصص تهمت و افترا بود که فقط با دادن شعار که این دزد است و آن یکی هم دزد. در ضمن روزبروز از سستی های او و یارانش بر ملا می شود.

    پاسخ:
    سلام
    میشه بفرمائید حضرت آقا چه موقعی این جمله را فرمودند؟
    فقط مونده بود که دیگه شما از "م . ه" دفاع کنید که ...
  • سید محسن جوانمردی
  • حجت الاسلام و المسلمین پناهیان:



    .....::::ابلاغ کنید! این وظیفه شبانه روزی ماست!::::.....



    ______________

    امام خامنه ای:

    اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم،
    دیگر از این واضح‌تر؟ اگر شما در راه خدا حرکت کنید، دین خدا را نصرت کنید، خدا شما را نصرت خواهد داد؛ این سنّت الهى است،
     این غیر قابل تغییر است: وَ لَن تَجِدَ لِسُنَّةِ اللهِ تَبدیلاً؛
     اگر در راه احیاى دین الهى حرکت کردید و این جهت را رعایت کردید، خدا شما را نصرت خواهد داد. این را قرآن گفته است، با این صراحت که وعده‌ى الهى است؛ ما هم در عمل آن را تجربه کرده‌ایم.
    بدانید این قطعه‌ى تاریخ انقلاب در تاریخ ممتدّى که در طول نسلهاى آینده، مورد بحث قرار خواهد گرفت، یکى از برجسته‌ترین مقاطع تاریخى است.



  • مهدی رنجوری
  • با سلام و عرض ادب

    براستی که تیم مذاکره کننده با عزت به کار خود ادامه می دهد. با عکس و حرف نمی شود که خیانت ها را لاپوشانی کرد. با عمل است . 36 سال است که با چین و روسیه هم پیمانیم چه عایداتی برای وطن داشته است جز خیانت و دورنگی . احمدی نژاد با گفتن  اینکه تحریم ها مثل کاغذ پاره می مانند مملکت را بسوی نابودی کشانید. شخصیتی دمدمی مزاج و هتاک که به هرکه می رسید تهمت و افترا میزد. بگم بگم هی دروغ پشت دروغ. کار خدا، روزبروز داره اختلاس هایشان معلوم می شود. منتظر اعلام حضور آقای جهانگیری در مجلس هستیم که بگوید آن پول چه شده است .

  • مهدی رنجوری
  • با سلام و عرض ادب

    دولت منتخب برگرفته از آرا مردم است. از شخص ریاست جمهور گرفته تا وزرا و معاونان بقیه مدیران کشور

    اگر جناب ظریف کوتاهی کرده بود رهبری سریعا به ایشان تذکر می داد نه اینکه چندین بار از دولت حمایت کند و بگوید به تیم مذاکره کننده اعتماد کافی دارم. چرا رهبری در زمان احمدی نژاد به لاریجانی و جلیلی اجازه نداد که با هیئت آمریکایی حضور مستقیم داشته باشند. رهبری می دانست که شخصیت احمدی نژاد دمدمی مزاج و هتاک است. رهبری می خواهد ایران را از این باتلاق به بیرون بکشد و با حرکت هوشمندانه سعی دارد رنج و درد مردم را از این نابسامانی ها نجات دهد. افتخار می کنم که رهبر معظم به طور صریح و شفاف از دولت و ملت حمایت می کنند. این تندروها هستند که با طرح مسائل جعلی سعی دارند با اونوری ها یک قیچی را تشکیل داده و مملکت را به نابودی بسپارند.

    پاسخ:
    سلام
    روی عکس کلیک کن
    مذاکرات ایران و امریکا در زمان احمدی نژاد(+)
    واقعا از تیم مذاکره کننده تشکر میکنیم که تحریم ها کاهش و تحقیر به - رسید
  • مهدی رنجوری
  • با سلام و عرض ادب

    دولت منتخب برگرفته از آرای مستقیم مردم می باشد. در توافق ژنو هم تیم مذاکره کننده با قدرت و جدیت جهت عزت  و آبرومندی ایرانیان قدم برداشت. در آن هشت سال نحس بعضی از اشخاص به آن نخریم ها خندیدند و آن را کاغذ پاره نامیدند، این نوع ژست ها و حرف ها چه عاقبتی برای مردم داشت، جز ناراحتی و رنج کشیدن مردم

    پس امیدواریم که این مذاکرات به نفع مردم ایران خاتمه یابد نه به نفع کاسبان تحریم و فتنه

    پاسخ:
    در توافق ژنو هم تیم مذاکره کننده با قدرت و جدیت جهت عزت  و آبرومندی ایرانیان قدم برداشت
    در قدم زدن با کری؟چه عزتی؟
    در آن هشت سال نحس؟
    این نوع ژست ها و حرف ها چه عاقبتی برای مردم داشت؟
    عزت ، اقتدار
    هنوزاین صدای رئیس دولت منتخب برگرفته از آرای مردم در گوش مردم هست که گفت عزت را به پاسپورت ایرانی برمیگردانم ولی نمیدانیم چرا ایران در سازمان ملل نماینده ندارد و سفارت فرانسه برای ایران شرط صدور روادید بانوان را کشف حجاب اعلام کرده و دولت در اقدامی تحسین برانگیز همراه با عزت و قدرت گردن خود را همچون بردگان کج کرده و میخندد
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    با پوستر / letter4u
    به روز هستیم 
    حتما سر بزنید و نظر فراموش نشود 
    http://ammar-g.blog.ir/
    سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) صلوات فراموش نشود.
    «می دانید توافق ژنو یعنی چه؟ یعنی تسلیم قدرتهای بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران ... یعنی شکستن سد تحریم که بر ملت عزیز و صلح دوست ایران تحمیل شده بود.»
    ...
    میدانید باخت ایران برابر عراق یعنی چه؟یعنی تسلیم قدرت های بزرگ فیفا در برابر تیم ملی فوتبال ایران...یعنی شکسته شدن رکورد رئال مادرید در جام باشگاه های اروپا و رکورد برزیل در جام جهانی
    بسم‌ الله الرحمن الرحیم
    محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته
    باسلام و تحیات وافره،
    خدای بزرگ را سپاس می‌گویم که در نخستین ماه‌های شروع کار کارلوس کی روش ، فرزندان انقلابی شما توانستند در مسابقاتی دشوار و پیچیده، حقانیت ملت ایران در فعالیت‌های ورزشی را در صحنه بین‌المللی اثبات کنند و گام نخست را به گونه‌ای پیش برند که حقوق ورزشی و حق قهرمانی ملت ایران مورد اذعان قدرتهای جهانی -که سالها سعی بر انکار آن داشتند- قرار گیرد و راه برای گام‌های بلند بعدی در حراست از پیشرفت‌های فنی و تاکتیکی کشور گشوده شود.
    توفیق در این مسابقات نشان داد که می‌توان با رعایت همه اصول و خطوط اوت و کرنر ، با ارائه منطقی و مستدلِ مواضع ملت ایران و اتمام حجت برای افکار عمومی جهان، قدرتهای بزرگ را نیز به احترام به حقوق ملت ایران فراخواند و گام‌های بعدی را نیز در مسیر حل و فصل نهایی اختلافات با استحکام برداشت.
    بی‌شک این موفقیت، حاصل عنایات حق و رهنمودهای رهبری عالیقدر نظام و حمایت بی‌دریغ ملت ایران و کمک های فدراسیون بوده است و توفیق نهایی نیز دراین مسیر در گرو تداوم ارشادات جنابعالی و حمایت و یاری مردم شریف و صبور ایران خواهد بود.
    دستاوردهای قطعی این مسابقات اولیه به مربیگری کی روش، به رسمیت شناخته‌شدن حقوق ورزشی ایران و حراست از دستاوردهای تکنیکی فرزندان این مرز و بوم بوده است و در کنار آن با توقف روند شکست های ظالمانه، بخشی از فشارهای غیرقانونی در شکست های یک‌جانبه برداشته و فروپاشی سازمان شکست آغاز شده است. درنتیجه این ابتکار ایران اسلامی و استقامت ملت بزرگ ایران، قدرتهای بزرگ به این نتیجه رسیدند که شکست و فشار، راه به جایی نخواهد برد و همان‌گونه که ایران از آغاز اعلام کرده بود، برای کسب پیروزی ، راهی جز احترام متقابل و مسابقه ی عزتمندانه وجود ندارد، موضوعی که متأسفانه طرف مقابل با تأخیر به درک آن رسید. بی‌تردید حصول این توافق، به نفع همه کشورهای منطقه و صلح و پیشرفت جهانی در راستای رویکرد برد-برد خواهد بود.
    اینجانب با تبریک این توفیق الهی به حضور رهبری معظم انقلاب، از هدایت و حمایت جنابعالی سپاسگزارم و با تقدیر و تشکر از پشتیبانی‌های بی‌شائبه ملت بزرگ ایران و گرامیداشت یاد شهیدان ورزشی ، عهد خالصانه این دولت را در خدمت به این ملت قدرشناس تجدید می‌کنم و استمرار دعای خیر جنابعالی و آحاد ملت را مسئلت دارم.
    حسن روحانی
    ۳/ بهمن/ ۱۳۹۳
    سمه تعالی
    جناب آقای رئیس‌جمهور
    دستیابی به آنچه "مرقوم داشته‌اید" در خور تقدیر و تشکر از هیئت اعزانی ورزشی و دیگر دست‌اندرکاران است و میتواند پایه‌ی اقدامات هوشمندانه‌ی بعدی قرار گیرد. بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود ان‌شاءالله. ایستادگی در برابر حمله ها و ضد حمله ها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد، و چنین خواهد بود ان‌شاء الله.
    ...
    ۳/ بهمن/ ۱۳۹۳

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">