جهت تقویت تیم هسته ای، «بابا پنجعلی» هم به مذاکرات پیوست :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

از آنجا که دولت محترم سرنوشت خود را به مذاکرات هسته ای گره زده است و مصمم است به هر نحو ممکن به توافق هسته ای دست یابد لذا برای تقویت تیم مذاکراتی از هیچ اقدامی دریغ نمی ورزد.

در این راستا بعد از پیوستن آقای فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور و آقای صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به تیم مذاکراتی هسته ای، تصمیم گرفته شد دیگر اعضای کابینه نیز به تیم مذاکراتی بپیوندند و با همتای آمریکایی خود به تبادل نظر بپردازند تا تیم هسته ای تقویت شود.

بنا بر گزارشات واصله قرار است خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در تیم مذاکراتی علاوه بر تقویت این تیم، تجربیات و راهکارهای خود در مقابله با ریزگردها را در اختیار همتای آمریکایی قرار دهد تا آمریکایی ها نیز در آینده بتوانند به راحتی ،طوفان های سهمگینی همچون طوفان کاترینا را مهار کرده و در نزد ملتشان سربلند باشند.

همچنین قرار است آقای آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی ،در دیدار با همتای آمریکایی خود ؛ ضمن برحذر داشتن او از تکرار تجربه مسکن مهر که طرح بسیار مزخرفی است  با ارائه طرح مسکن اجتماعی ، تمام بی خانمان های آمریکا را سر و سامان دهد.

قرار است آقای زنگنه وزیر نفت با استفاده از قدرت چانه زنی بالایی که دارد آمریکایی ها را به فروش بیشتر نفت ترغیب نموده و قیمت نفت را به پایین ترین حد ممکن برساند.

قرار است آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با همتای آمریکایی ،به بررسی راه های ارتقاء آوازخوانی زنان بپردازد و برای کمک به سینمای ایران ،گلشیفته را نیز با خود به ایران بازگرداند.

قرار است آقای نعمت زاده وزیر صنعت و معدن با همتای آمریکایی خود دیدار کند و ...( با عرض پوزش این خبر اصلاح می شود: آقای نعمت زاده اعلام کرده اند حال و حوصله سفر کردن ندارند و اطمینان داده اند هر گاه دور مذاکرات به ایران رسید با همتای آمریکایی خود در تهران ملاقات خواهند کرد )

خبرها حاکیست از وقتی بابا پنجعلی در جریان مذاکرات هسته ای قرار گرفته به دکتر ظریف گفته است: « منم میام!»

لذا قرار است بابا پنجعلی نیز به تیم مذاکراتی بپیوندد تا به جای دکتر ظریف و تیمش که معمولا با آمریکایی ها تعارف و رودربایستی دارند جواب یاوه گویی های آمریکایی ها را بدهد.

کارشناسان می گویند هیچ چیز به اندازه حضور بابا پنجعلی روند مذاکرات را تسریع نکرده است به طوری که به احتمال زیاد تا چند روز آینده، توافق بسیار خوبی حاصل خواهد شد.

بنا بر اخباری که از مذاکرات محرمانه به بیرون درز کرده است حضور بابا پنجعلی باعث شده آمریکایی ها دست از لاف زدن بردارند و مجبور شوند برای اولین بار در طول مذاکرات ایران و آمریکا، منطقی به بحث و مذاکره بپردازند ؛چون هر گاه با بی منطقی به تهدید ایران می پردازند و از گزینه های روی میز سخن می گویند یا تهدید به ترک میز مذاکره می کنند، بابا پنجعلی در واکنش به باج خواهی و یاوه گویی آمریکایی ها می گوید: « الکی میگه!...بخوابونم دهنش! »

دکتر ظریف اذعان کرد اگر ما می دانستیم حضور بابا پنجعلی تا این حد روند مذاکرات را تسریع می کند به جای یکسال و نیم مذاکره و امتیاز دادن و لبخند زدن و قدم زدن ، از همان ابتدا از او در تیم مذاکراتی دعوت به عمل می آوردیم.
 

 
حاشیه مذاکرات هسته ای:

در آغاز مذاکرات ، بابا پنجعلی در حالی که به آقای فریدون زل زده بود از آقای ظریف پرسید: « عباس معصومیه؟ »

در طول مذاکرات، بارها تیم مذاکراتی ایران و آمریکا، اقدام به خرید ناهار کردند چون بابا پنجعلی گاه و بیگاه می گفت : «ناهار نخوردمه!»

در طول مذاکرات ،آقای عراقچی چندین بار مجبور شد توضیح دهد که وندی شرمن، زن جان کری نیست؛ چون بابا پنجعلی از جان کری می پرسید: «زنته؟!»

بعد از امضای توافقنامه، آقای ظریف بابا پنجعلی را بغل کرد و گفت: «فدایی داری! »

در پایان مذاکرات، تیم مذاکراتی ایران ،بسیار هیجان زده و خوشحال از توافق حاصل شده ؛شروع به کف زدن نموده و با هم خواندند:
« باریکلا اوباما کدخدا باریکلا...باریکلا مرد بی خدا باریکلا...باریکلا مرد بی خدا باریکلا ...»
درج مطلب در رزمنده سایبری
  • حرف دل !...

نظرات (۲۳)

و من اله توفیق...
  • فرشاد اشتری
  • شما در وبلاگ ما لینک شدید.
    در صورت تمایل حضرتعالی نیز ما را لینک کنید .
    یا حق
    سلام.
    Nurse313. هستم.
    وبت خوبه.
    تلاش کن.
    یا علی
    تا حرف از مرگ بر آمریکا میشه یه عده ژست روشنفکر....

    به نقل از "ندای یک بسیجی": تا حرف از مرگ بر آمریکا میشه یه عده ژست روشنفکری می گیرند و میگن ای ابابا این حرف ها چیه ما الان تو قرن 21 هستم یک مقدار منطقی باشین. یخورده از ژاپنی ها یاد بگیرین. ﺍﺯ رئیس ﺟﻤﻬﻮﺭ ﮊﺍﭘﻦ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ ﭼﺮﺍ ﺷﻤﺎ ﻣﺮﮒ ﺑﺮ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ نمیگین؟ ﮔﻔﺖ: ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﺭﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ آﻣﺮﯾﮑﺎ ﺗﻠﻔﻦ ﭘﺎﻧﺎﺳﻮﻧﯿﮏ ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﺎ ﺍﺳﺖ، ﺍﺯ ﻣﺮﮒ ﺑﺮ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﺎﻻﺗﺮه.

    در جواب این عزیزان عرض کنم والا هرچی ما فکر کردیم و تحقیق کردیم دیدیم حکومت ژاپن بر اساس امپراتوری بوده نه ریاست جمهوری و الان اینا رئیس جمهور ژاپن رو از کجا آوردن خدا میدونه. شاید همین دیشب یدفه انتخابات برگزار کردند من بی خبرم.

    در خصوص تلفن روی میز آقای اوباما هم من در تعجبم که آیا ممکن هست آمریکا با داشتن شرکت های قوی در تولید تجهیزات الکترونیکی میاد از تجهیزات ژاپن استفاده کنه؟ بعد گفتم از کجا معلوم؟ شاید استفاده کنه. برا همین یه تحقیقی کردم ببینم جریان چیه که خب همه چیز مشخص شد.

    طبق تحقیقات مشخص شد رئیس جمهور اوباما از دوتا تلفن روی میزش استفاده می کنه. یکی از اون ها گوشی تلفن Unified IP Phone 7965G سیسکو مجهز به سیستم VoIP که مهم‌ترین دستگاه اوباما در طول روز محسوب میشه.

    و گوشی تلفن دیگه اوباما تلفن امنیتی Telecore IST-2 به عنوان ایمن‌ترین گوشی تلفن جهان متصل به خطوط اختصاصی روسای جمهور جهان هست که همانطور که مشخصه هردوتا تلفن هم ساخت آمریکاست نه ژاپن.

    اما ماجرا به همینجا ختم نمیشه. همین ژاپنی که آمریکا 45 درصد شهر های اون رو ویران کرد چنان دست به سینه آمریکا شد که آمریکا توانست قانون کاپیتولاسیونی که در ایران اعمال کرده بود رو در ژاپن پیاده کنه تاحدی که بارها مردم علیه تجاوزات نظامیان آمریکا به دختران حتی کمتر از 12 سال دست به تظاهرات زده اند که هیچ تاثیری نداشته است.

    از طرفی ژاپن بعد از بمباران اتمی توسط آمریکا مجبور شد ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺑﺎﺯﻧﺪﻩ ﺟﻨﮓ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺍﻟﯽ ﺍﻻﺑﺪ به آمریکا ﻏﺮﺍﻣﺖ پرداخت کنه و بخشی از سرزمین هاش رو در اختیار آمریکا قرار بده برای ساخت پادگان نظامی و خود ژاپن حق داشتن ارتش مستقل رو نداره.

    حالا به نظر شما یه همچین کشور فکل زده مفلوکی که غیرت دفاع از ناموس خودش رو هم نداره با ایران پرغرور برابره؟ این ها که حتی جرات گرفتن حق خودشون رو هم ندارن چه برسه به اینکه برن برا اوباما تلفن هم بسازن.

  • حاجیMORADOF ...
  • سلام
    آپ کردم
    اطلاعیه بسیار مهم
    حتما تشریف بیارید
    یا علی
    ای دخت گرامی پیمبر * ای سرّ رسول در تو مضمر
    در بیت شریف وحی، خاتون * بر چرخ رفیع مَجد اختر
    ای شبه نبی به خلق و اوصاف * ای نور مجسّم مصوّر
    ای خادم خانه‌ تو حوّا * و ای حاجب درگه تو هاجر
    در طورِ لقا یگانه بانو * در مُلک وجود زیب و زیور
    با شیر خدا علیّ عالی * هم‌ سنگر و هم پیام و همسر
    مانند تو زن جهان‌ ‌ندیده‌‌است * غمخوار و نگاهبانِ شوهر
    ای عین کمال و جان بینش * ای ‌شخص‌ شخیص عصمت ‌و فرّ
    بر رفعت قدر تو گواه است * بیت و حجر و مقام و مشعر
    ای سیّده زنان عالم *ای بضعه حضرت پیمبر
    تو اصلی و دیگران همه فرع * تو جانی‌ ودیگران چو پیکر
    در مُلک وَلا ولیّة الله* بر نخلِ وجود احمدی بَر
    قرآن به فضیلت تو نازل* برهان تو محکم و مقرّر
    روی تو جمال کبریایی* کوی تو رواق قُرب داور
    از جوی تو شبنمی است زمزم* و از بحر تو شعبه‌ای ‌است ‌کوثر
    زآن خطبه آتشین که پیچید * در ارض و سما بسان ‌تندر
    محکوم شد آن نظام و گردید* حق روشن و غالب و مظفّر
    من عاجزم از بیان وصفت * تو بحری و من ز قطره کمتر
    ای امّ محامد و معالی * ای از تو مشام جان معطّر
    با این ‌همه عزّ و رفعت شأن* با آن همه فخر بی حد و مرّ
    از ظلم منافقین امّت* شد قلب منیر تو مکدّر
    آن را که نمود حقّ مقدّم* کردند معاندان مؤخّر
    بردند فدک ‌به ‌غصب و بسـتند * بر باب تو گفته ‌‌ای مزوّر
    افسوس شکست دشمن ‌دین‌ * پهلوی تو را به ضربت در
    بازوی تو را به تازیانه * زد قنفذ ملحد سـتمگر
    از سیلی و شرح آن نگویم* کافتد به دل از بیانش آذر
    در ماتم محسن شهیدت * ماییم به سوگ و ناله اندر
    بر لطفی صافی از سر لطف* بنگر که بُوَد پریش و مضطر
    بس فخر از آن کند ‌که دارد * بر سر ز سـتایش تو افسر
    :)
  • علیرضا بیگدلی
  • باسلام

    بروز هستم با عنوان :

    آیا هاشمی رفسنجانی،موافق رهبری امام خامنه ایی بوده است؟

    به آدرس:

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/12/17/h1312333

     

    باتشکر

    ایام فاطمیه تسلیت

    فرهنگ پرواز

    مثل هر جمعه با یک بغل پرونده از اتاق زد بیرون
    هنوز قدم از قدم برنداشته با کنجکاوی پرسیدم: این هفته پرونده ها چطور بود؟
    یک نگاه عاقل اندر سفیه انداخت و در حالی که با سر به اتاق اشاره می کرد ،

    آرام گفت : صدای گریه آقا را نمی شنوی؟ …
  • مهدی رنجوری
  • با سلام و عرض ادب

    با سخنان گهر بار خود بنده را شرمنده کردید. سیستم کذایی بنده هم مورد الطاف جنابعالی قرار گرفت. بنده فرد مهمی نیستم بلکه حضرتعالی با نوشتار زیبایتان برای عموم مردم مهم می باشید. مهم بودن برای همه افراد خیلی خوب است ولی به شرطی که بتوان گره های کور مردم را باز کرد. گره هایی که از سوی برخی افراد به انواع و انحا مختلف زده می شود. بزرگترین گره کور مملکت عزیز ما هم وجود افراد عزیز مدعی حزب الهی بودن و یا همان سینه چاکانی می باشد که با امر و نهی سعی دارند همه را مسلمان کنند ولی نمی دانند که هرکس به دین و مسلک و مرام خود پایبند است و کشورش ایران و کسانی که به آن خدمت می کنند و مهمتر کشته شدگان در امر پاسداری از میهن را دوست دارند. ولی عده ای با ظاهر سازی سعی دارند امر به معروف و نهی از منکر را با ظاهری عوام فریبانه به مردم القا کنند. در صورتی که بازنده اصلی تندروها و افراطیون می باشند.

  • مهدی رنجوری
  • حضور بابا پنجعلی را به حضور جلیلی و تیم مذاکره کننده قبلی می بینیم که با عدم مدیریت ضررهای بزرگی را به ایران وارد نمودند. احمدی نژاد و تیمش جز ضرر چیزی نداشتند.
  • سلام برمردم
  • اثرات اینگونه افراد مانند جلیلی وتیم مذاکره کننده قبلی دردولت های نهم و دهم رامی بینیم. فردی مانند احمدی نژاد میآید و با عوامفریبی می گوید تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیستند و الان رکود اقتصادی و فساد و اختلاس ها را میببینیم. که نتیجه این دوران فضاحت بار هشت ساله او میباشد.به هر حال احمدی نژاد و یارانش پرورش یافتهمکتب خیانت و دزدی هستند.
  • سلام بر مردم
  • انشالله که این مذاکرات به نتیجه خواهد پیوست. برای سپاه و بقیه دلواپسان خیلی گران تمام خواهد شد. با رفع تحریم ها کاسبی اینگونه سازمان ها و اشخاص به سنگ برخورد می کند. پیروز واقعی مردم می باشند نه سینه چاکان به اصطلاح حزب الهی
    بعد هم یکسری از افرادی از این متنها استقبال می کنند که در نزد مردم اقبالی ندارند و همه آنها را به عنوان یک مجرم و آدم فروش میبینند. این گونه افراد در خدمت اعراب هستند نه ایرانی ها
    پاسخ:
    عاقلان دانند
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    با اجازه بزرگترا با ذکر منبع کپی شد.

    راضی باشید لطفا!!!
    :)

    یاعلی
    سلام
    به وب منم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام
    سمعا و طاعتا
    نامه یک دختر چادری به روسای محترم صدا و سیما:

    باسلام.
    میدانم آنقدر سرتان شلوغ است که وقت خواندن نامه های پر درد من یا دختران هم درد مرا ندارید. برای همین حرف آخرم را اول میزنم: آقایان رئیس، تقاضا دارم دیگر در فکر ساختن فیلم و سریال جهت پاسداشت مقام چادر نباشید. ارزش چادر را به اندازه کافی در "تا ثریا" و "راستش را بگو" نمایش دادید.

    سینما به اندازه کافی چادر را تخریب میکند. اگر نمیتوانید جلوی این تخریب را بگیرید، لااقل یاری شان نکنید و هیزم در آتششان نریزید.

    چادر یعنی دینداری. چادر یعنی حیا. چادر یعنی سادگی. چادر یعنی پوشش. چادر یعنی "چادر".
    چادر نه مثل "چادر بر سر ثریا" عامل بدبختی و عقب ماندگی زن است و نه مثل "چادر بر سر راستگوها" مجوزی برای آرایش و بگو بخند با نامحرم! آخر خودتان قضاوت کنید، آیا این چادر است که بازیگران راستش را بگو بر سر نهاده اند یا به قول بعضیها شنل زورو!!

    نماد یک خانم چادری، خانمی است متدین، دیندار و با حیا نه ثریای نزول خور و نه چادریهای آرایش کرده راستگو با آن روابط بیجای گسترده شان!!

    راستش را بگو چه چیز را میخواست نشان دهد؟ میخواست بگوید، دختران چادری هم میتوانند اُمّل نباشند! میتوانند درعین چادری بودن آرایش کنند و با پسران روابط صمیمی داشته باشند؟؟!

    اُمّل بودن این است که قدر گوهری مثل چادر را ندانی... ندانی که چادر عامل سرفرازی توست... ندانی که اگر چادر بر سرگذاشتی باید محکمتر از قبل با نامحرم برخورد کنی... ندانی که چادر را برای چه برسر گذاشته ای...

    آری، چادر تاج بندگی ما و نمادی از دینداری ماست. اینها شعار نیست... اینها حقیقت چادر در ذهن چادریهای واقعی است.
    سلام با افتخار لینک شدید
  • سید محمد میرهاشمی
  • من ازآن زمان که شنیده ام
    «محبوبمان ناشناس در میان ما می گردد و درهمین فضا تنفس می کند و
    وقتی ظهور کند همگان می گویند که ما پیش از این او را دیده ایم»
    سعی میکنم به همه سلام کنم.
    شاید که لااقل پاسخی هرچند به ناشناس از او بشنوم.
    سلام
    لطفا نسبت به انتشار این خبر کوشا باشید...
    پذیرش حوزه های علمیه سراسرکشور
    سال تحصیلی 95- 94 ویژه برادران
    باتشکر

    عجب وبلاگ قسنجی خیلی خوسمله   افلییییین
    پاسخ:
    ترجمه؟
  • رزمنده سایبری
  • جالب بود با نام خودتان بازنشر شد.
    www.jc-mouood.ir
  • رزمنده سایبری
  • بسیار جالب بود. مطلب با نام خودتان بازنشر شد.
    http://jc-mouood.ir/1393/12/07/post-376/pangali
    خداخیرتون بده عالی بودخدارحمت کنه استادشهریارعزیزرا....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">