من زنده ام به عشق تو یا صاحب الزمان … :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
  • حرف دل !...

نظرات (۱۷)

من زنده ام به عشق تو یا صاحب الزمان (عج)

درمانده ام از این هجر الامان الامان

سلام علیکم 

مصرع دوم شعر : من زنده ام به عشق تو یا صاحب الزمان چیست ؟

پاسخ:
سلام
مصرع دوم نداره ، همین یه جمله اس
قحطی به دین ما زده یا ایها العزیز            دارد به خدا ظهور تان دیر میشود 
اللهم عجل لولیک الفرج (بحق حضرت اولیا مخدره بی بی زینب کبری (س)
تا نیاد هیچی درست نمیشه...هیچی سر جاش نیست...
اما یه جمله:
منتظران مهدی اگاه باشند!!!حسین را منتظرانش کشتند...

به وب ما هم سربزنید خوشحال میشیم:)با تبادل لینک موافق بودید خبرم ونکنید:)
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب
    منتظر نظر شما در پست جدید هستم
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام
    السلام علیک یاصاحب الزمان
  • رحمانیان. عباسی
  • سلام عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ست.به وب من هم سر بزنید و نظرتان را بگویید.ممنون......تبادل لینک کنیم؟
    پاسخ:
    سلام
  • مهدی رنجوری
  • ای غائب از نظر به خدا می سپارمت

    جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

    فدای آقا امام زمان

  • مهدی رنجوری
  • ای غائب از نظر به خدا می سپارمت

    جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

    فدای آقا امام زمان

  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب
    نیستین ؟؟
    پست جدید گذاشتم راجع به حجاب تونستین سر بزنین
    یا علی التماس دعای فرج
    دل را ز بی‌خودی سر از خود رمیدن است
    جان را هوای از قفس تن پریدن است
    از بیم مرگ نیست که سرداده‌ام فغان
    بانگ جرس زشوق به منزل رسیدن است
    دستم نمی‌رسد که دل از سینه برکنم
    باری علاج شکر گریبان دریدن است
    شامم سیه‌تر است ز گیسوی سرکشت
    خورشید من برآی که وقت دمیدن است
    سوی تو ای خلاصه گلزار زندگی
    مرغ نگه در آرزوی پرکشیدن است
    بگرفته آب و رنگ زفیض حضور تو
    هرگل در این چمن که سزاوار دیدن است
    با اهل درد شرح غم خود نمی‌کنم
    تقدیر قصه دل من ناشنیدن است
    آن را که لب به جام هوس گشت آشنا
    روزی (امین) سزا لب حسرت گزیدن است 
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    عیدتون مبارک ...

    دعوتید به 7+3+...

    http://heyateketab.blog.ir/
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب
    عید بر شما مبارک
    یا علی التماس دعای فرج

    سلام
    صوت منتشر نشده از علامه حسن زاده آملی درباره رهبر معظم انقلاب:
    http://ghasedoon.blog.ir/post/290
    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    دیگه منتشر شد
    سلام
     نیمه شعبان و ولادت حضرتش مبارکتان...

    عیدانه:

    امام صادق (ع) فرمودند:
    هنگامی که گرفاری بنی اسرائیل طولانی شد چهل صبح دعا کردند و به گریه و ضجه پرداختند، خداوند حضرت هارون و موسی را 170 سال زودتر از زمانی که مقدر بود برای نجات آنها فرستاد؛ اگر شما نیز چنین کنید خداوند فرج ما را برای شما می فرستد وگرنه غیبت تا نهایت آن طول خواهد کشید.
    تفسیر عیاشی جلد 2 صفحه ی 143

    برگرفته شده از zareh.blog.ir
  • نشانه گمنام
  • میان قلب من غوغا به پا شد
    دلم آندم که با تو آشنا شد
    هر آنکس ره گشود اندر حریمت
    به ترک آشیان خود رضا شد
    پریشانتر ز مجنونم تو کردی
    بدین گونه که دلخونم تو کردی
    منی که می گریختم از غم عشق
    مرا یکباره افسونم تو کردی
    شعر از :شهریار عزیزی آسیابر
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">