بگیر ... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
  • حرف دل !...

نظرات (۲۳)

آمین........

امام رضا(ع):

حضرت مهدی عج را غیبتی است که مدتی دراز می پایدو پایانش بطول می انجامد پس مخلصان,چشم انتظار او می مانند.

هدیه به امام رضا سلامتی و تعجیل در فرج5صلوات باوعجل فرجم و دعای فرج..

فک کردم فقط من خیلی دیر آپ می نمایم!!
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • آمین
    :(
    آمیـــــــــــــن
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • آمیــن
    امین
  • منور الفکر
  • در این روزها
    که
    گلدان های شقایق می رسند از راه
    خاکی و با لبخندهای عزیزشان...
  • ماسال نیوز
  • موفق باشید
    عکسام زشتن؟
    کارتون هستن واقعی که نیستن خخخخ
    وب خوبی داری....عالییییییییییییییییییییییییییییییی

    سلام وب خوبی داری.....

    آمین

    خواهش میکنم برای فرج آقاحسابی دعاکنید

    اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصروجعلنامن بین اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه....

  • محمدمهدی قبادی
  • سلام
    ممنونم که به من سر زدید.راستی این دعا حرف دل خیلی ها از جمله منه،خیلی خوب بود.

  • آرمان بدیعی
  • استاد_پناهیان :

    فرق دنیاگرایی و آخرت گرایی در این است که دنیا را اول می بینی بعدا علاقه پیدا می کنی، ولی آخرت را باید اول علاقه پیدا کنی و بعدا ببینی.

    حالا چگونه باید ندیده به آخرت علاقه پیدا کنیم؟

    راه اصلی آن تفکر است؛ راه دیگرش، از دل بیرون کردن علاقه به دنیای فانی و بی‌ارزش است و راه دیگرش، عمل کردن برای آخرت است.

    آمین
    انشاالله که همینطوره

    خدا قوت  وبلاگ خوبی داری  موفق باشید. "یاد"

    پاسخ:
    ممنون
    منم همینو می خوام! ......
    آمین..
    همسایه ی دیوار به دیوار ما، صاحب خانه ی ذره کمی حالش نامساعد است و میهمان تخت های بیمارستان شده است، بیایید در ختم 40 حدیث شریف کسا برای بهبودی ایشان دعا کنیم...
    منتظر لبیک شما برای ختم دعا هستم.
    پاسخ:
    ان ساالله فردا ساعت 12:45 شبکه اصفهان
    امین 
    سلام ممنون سر زدید و نظر دادید 
    لینک شدید
  • زهرا کریمی
  • خیلی مطالبتون زیباست
    پاسخ:
    بازم ممنون
  • زهرا کریمی
  • خیلی مطالبتون زیباست
    پاسخ:
    ممنون
  • فاطی نخودی
  • الهی آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">