میخواهید در آینده چه کاره شوید؟ :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات


بسم الله الرحمن الرحیم
میخواهید در آینده چکاره شوید؟؟؟
من در آینده میخواهم رئیس مجلس بشوم ، چون آن وقت من دیگر یک نفر نیستم بلکه با چند نفر دیگر می شوم کل کشور  و طرح های ایالتی و ولایتی و برجام و نافرجام را در عرض بیست دقیقه تصویب میکنم و هیچ کس هم نمیتواند چیزی بگوید

من خوشحالم که در آینده می توانم در عرض بیست دقیقه یک کشور بشوم!

تازه فقط این نیست که ، اگر رئیس مجلس بشوم دیگر نیاز نیست بیست و چهار ساعته کار کنم تا خرج عیال و بچه ها را بدهم ، بیست دقیقه میروم مجلس و طرحی را تصویب می کنم و اینگونه خودم و کشورم 15 سال نفس راحت می کشیم و از شر تحریم ها خلاص می شویم و حتی با خارجی ها هم دوست می شویم و زبانمان تقویت می شود و دیگر نیاز نیست که کلی هزینه کنیم و به کلاس زبان برویم!!!

من قول می دهم شما معلم عزیز و هم کلاسی هایم را هم در کشور خودم لاریجان! جای بدهم!!! به شرطی که دیگر از من نخواهید هیچ طرح دیگری را تصویب کنم! چون رکورد بیست دقیقه ای ام شکسته می شود و ممکن است خدشه ای به علوم تجربی و قانون سرعت نور نیز وارد بشود و یا اسم کشور لاریجان! را از کتاب گینس خذف کنند . باید قول بدهید از من نخواهید با طرح استیضاح هیچ وزیری موافقت کنم! یا اگر وزیر کشور لاریجان! با رئیس جمهورِ شیطان بزرگ دست داد از من نخواهید برای طرح سوال از او در مجلس موافقت کنم.. چون من و چند نفر دیگر با هم کشور لاریجان! هستیم و دوست داریم با رئیس جمهور همه ی کشورهای دیگر دست بدهیم! اگر ایران! نمی خواهد دست بدهد خب به جهنم.. دست ندهد! ما دوست داریم دست بدهیم و با خارجی ها دوست! باشیم چون دشمنی خر عست!!!!!!!
این بود انشای بیست دقیقه ای من!

  • حرف دل !...

نظرات (۱۰)

  • محمد رنجبر
  • ... مجلس آش کشک خاله مان است مثلا نمایندگان خودمانند. اگر بد باشند از بدی خودمان است خوب باشند از بوستان...
     از شورای نگهبان هم غافل نشویم... اگر قوانین غیر اسلامی اند پس آن ۶ فقیه انتخاب شده توسط رهبر برای چه آنجا نشسته اند؟
    بعضی قوانین مثل خرید کالای خارجی اند.... حرام نیستند ولی... 😊
  • شکرانه سادات
  • خب به همه عقل بده واقعاً
    برد- برد بود، مااصن ضرر نکردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    یاعلی
  • آرمان بدیعی
  • تترون های ژاپنی

    عطرهای فرانسوی

    برنجهای پاکستانی

    چای های هندی

    در "عزای تو "همه ی جهان جمع اند

    ما هم امده ایم ....

    با نامه های "کوفی ".....!

    چیزی عوض نشده ...

    فقط تقویم ها شیک تر شده اند!

    و سال هاست دو روز پشت سر هم، "سر خ اند "

    می گویی نه

    مسلمی بفرست ...

    تا از بلندترین برج پایتخت

    پرتش کنیم !

    به یاد لبان تشنه ات

    ظهر عاشورا ...

    شربت زعفرانی نوشیدیم

    در جام های کریستال.....!

    شب عاشوراست

    چراغ های شهر را خاموش کنید!

    بگذارید

    آنها که می خواهند کنار دریا بروند؛

    بروند ....

    آن طرف

    راه را بر کاروان تو بسته اند ...

    این طرف

    چه راه بندی ست جاده شمال ....!

    «سعید بیابانکی»

  • آرمان بدیعی
  • آقای روحانی چقدر به این وعده های انتخاباتی خود عمل کردید؟

    50  کلیپ از وعده های رئیس جمهوری

    http://www.aparat.com/mostazafin57

    وجعلنا عواقب امورنا خیرا
  • بید مجنون
  • این که فقط مختص یه نفره به تو نمی رسه که 
    پاسخ:
    آرزو بر جوانان عیب نیست
  • بابک افشار
  • واقعا بسی جای تاسف دارد
    پس درس فراوان خوانده زگهواره تاگور دانش بجوی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">