مزیت های دخترانی که آرایش نمیکنند ! :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

ما تو عصری زندگی میکنیم که رسانه ها و مردم زیبایی خارجی رو میپسندند. بعضی ها برای این که با مد پیش برند کلی آرایش میکنند و هزینه های هنگفتی رو متحمل میشند تا به روز باشند. چرا باید برای مورد پسند جامعه بودن ماسک بزنیم و خودمون رو با همه ی چیزهایی که مارو خاص میکنند زیرش پنهون کنیم؟

۱- این دخترا همیشه به خاطر کسی که واقعا هستند مورد تحسین قرار میگیرند
اونها واقع بینند و با خودشون رک هستند. وقتی توی جامعه هستند، نگران این نمیشند که مردم ازش چه توقعی دارند. اونها میتونند با آرامش تمام به خاطر محبوبیت خودِ واقعیشون از زندگی لذت ببرند.

۲- اونها وقتشون رو هدر نمیدند
آرایش کردن و خارج شدن از حالت معمولی خیلی وقت گیره. اگه آرایش نکنید، میتونید توی وقتی که قرار بود به اون اختیار بدید، یه کتاب جدید مطالعه کنید.

۳- اونها هیچ نیازی ندارند تا بقیه رو از خودشون راضی نگهدارند
اونها میدونند که سلیقه ی انسانها متفاوته. و استانداردهاشون رو عوض نمیکنند فقط بخاطر این که با سلیقه ی بقیه جور بشند.

۴- پول بیشتری پس انداز میکنند
بیایید رک باشیم. وسایل آرایشی خیلی گرونند. کساییکه آرایش نمیکنند میتونند پول بیشتری پس انداز کنند و چیزهای دیگه ای بخرند.

۵- اونها جذابیت های دیگه شون رو تقویت میکنند
ممکنه که با آرایش زیاد مردم به سمتتون جذب بشند ولی این جذابیت به محض شستن صورتتون از بین میره! جذابیت هایی که همیشه تو خاطر مردم میمونند جذابیت های ظاهری نیستند بلکه صمیمیت و مهربانی و تاثیرگذاری که جزو جذابیت های رفتاریند هستند. این جذابیت های رفتاری به هیچ گونه لوازم آرایشی نیاز ندارند ولی میتونند افراد بیشتر و بهتری رو به سمتتون جذب کنند.

۶- این افراد میتونند روابط پایداری ایجاد کنند
افرادیکه آرایش نمی کنند کسایی هستند که به خاطر خودشون و صرفا خودشون جلب توجه می کنند. هرکس که به سمت اونها جذب میشه بی شک جذب یه ویژگی هایی توی این افراد میشه که زیر پوستشون قرار دارند. و این روابط پایداری زیادی نسبت به روابطی که براساس ظاهر تشکیل میشند دارند.

۷- اونها اعتماد به نفس دارند
افرادیکه زیاد آرایش نمی کنند چیزی که به عنوان بدن دارند رو دوست دارند و بهش افتخار می کنند. احساس کمبود ندارند و تلاش نمیکنند که برخی ویژگی هاشون که جامعه قبولشون نداره رو پنهون کنند.

۸- با تغییرات زندگی کنار میان
باور کنیم یا نکنیم، آخرش همه مون قربانی سن و سال میشیم و زیبایی و طراوت جوونیمون رو از دست میدیم. کسانیکه آرایش نمیکنند از این قضیه فرار نمی کنند و اون رو مثل تمام حقایق زندگی می پذیرند.

۹- اونها شادی رو با لغات خودشون توصیف میکنند
میدونند که شادی براشون چه معنی داره. اونها میتونند شادی رو تو جزئیات دیگه ای به غیر از آرایش و مد و فشن پیدا کنند. لازم نمی بینند که چیزی رو بپوشونند. مخصوصا لبخندشون رو!

۱۰- از خراب شدن پوستشون به وسیله لوازم آرایشی عصبی نمیشند
اونها از عوارض و مضرات لوازم آرایشی در امان میمونند و همچنین آلرژی های پوستی نمی گیرند چون پوستشون به طور طبیعی مونده و به آلرژن های مختلف عادت کرده.

۱۱- لازم نیست که همرنگ جماعت بشند
اونها متفاوت فکر می کنند. قربانی تبلیغات های رسانه ای و مد روز نیستند. اونها میدونند که آرایش چیزی نیست که کاملشون کنه، میدونند که همینجوری هم کامل و عالی اند.

۱۲- امکان این رو فراهم میکنند که مردم به حرفاشون گوش کنند
اونها باعث نمیشند مردم بهشون زل بزنند و شیفته ی ظاهرشون بشند، بلکه این امکان رو فراهم میکنند که بقیه به صحبتهاشون جذب بشند و بهشون گوش بدن.

۱۳- افراد محترمی هستند
از اون جاییکه این افراد اعتماد به نفس دارند مردم میتونند ازشون انرژی مثبت بگیرند. اونها همیشه محترم هستند و هیچوقت مورد اهانت قرار نمی گیرند.

درج مطلب در نقل قول

درج مطلب در راهکار نیوز

  • حرف دل !...

نظرات (۶)

  • کنیز ملکه مدینهツ
  • اینارو خودمون میدونستیم!!!

    مواردی ارائه بدید که ب ما اضافه کنه
  • http://naghleghol.ir/
  • باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

     برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

    باتشکرمدیریت نقل قول

     

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)

    نکبیر
  • خانم مهربون
  • عالی بود
    بیل گیتس مؤسس شرکت بزرگ مایکروسافت با میزان دارایی در حدود ۷۸.۹ میلیارد دلار، در حال حاضر ثروتمندترین مرد دنیا محسوب می‌شود.

    به گفته‌ی "ملیندا" همسر بیل گیتس، در خانه‌شان از تلفن هوشمند و آی پد خبری نیست. او می گوید: «ما تمام تلاش خود را به‌خرج می‌دهیم تا هر سه فرزندانمان تا آنجا که ممکن است عادی بزرگ شوند.»

    جالبه که دختر یه همچین فردی با همچین سرمایه ای انقدر ساده ...از نظر چهره ،لباس های آن چنانی هم نداره!

    حالا نگاه کنیم به عکس های دخترهای ایرانی سال های اخیر...!واقعا چرا دختران ایران زمین باید خودشون رو اینجوری کنند ؟!!!

    واقعا چرا این چیزا ارزش حساب میشه؟

    تازه نباید ملاکمون رو ایشون قراره بدیم ، حضرت زهرا (س)ملاکی کامل هست که همه هم میدونیم

    چرا فکر میکنم داشتن آی پد خیلی آدم بودن حساب میشه؟چرا از غرب فقط بدی هاشون رو یاد گرفتیم؟چه از غرب چه از هر کشور دیگه؟کاش یکم مطالعه داشته باشیم پیرامون سادگی و حجاب حتی از نظر بعضی دانشمندای خارجی معتبر.

    ► چرایک عده از کسانی که وضع مالی خوبی ندارند میخوان ثابت کنند که وضعه مالیشون خوبه؟با آرایش و گوشی همراه و...؟؟؟!اماعده ای هم از کسانی که دارند، خیلی ساده و شیک و سنگین بیرون میرن !واقعا قراره چی ثابت بشه؟

    ویل دورانت

    من معتقدم که زن هم باید مثل فیلمی پر هیجان باشد . بدین معنی که ماهیت خود را  کمتر نشان دهد و برای کشف خود ، مرد را به نیروی تخیل و تصور زیادتری وا دارد . باید زنان پیوسته همین شیوه رفتار کنند . یعنی کمتر ماهیت خود را در معرض نمایش قرار دهند نشان دهند و بگذارند مرد برای کشف آنها بیشتر به خود زحمت بدهد . زنان شرقی تا چند سال پیش به خاطر حجاب و نقاب و روی بندی که به کار می بردند خود به خود جذاب می نمودند و همین مساله ، جاذبه نیرومندی بدانها می داد . اما بتدریج با تلاشی که زنان این کشورها برای برابری با زنان غربی ازخود نشان می دهند ؛ حجاب پوششی که دیروز بر زن شرقی کشیده شده بود ، از میان می رود و همراه آن از جاذبه ... او هم کاسته می شود 

    هیچکاک

    از لحاظ هنر مایه تاسف است که به آسانی بتوان به زنان دست یافت و خیلی بهتر است که وصال زنان دشوار باشد بدون آنکه غیر ممکن گردد.

     برتراندراسل

    ای زنان ! اگر آرایش کردن شما تنها به منظور جلب  مرد است ، از این کار خودداری کنید و زیر بار چنین خفت و خواری نروید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">