9 دی :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
  • حرف دل !...

نظرات (۱۹)

  • حرف دل !...
  • وعده آب و برق رایگان اولین‌ بارتوسط امیر انتظام

    http://en-es.blog.ir/1394/10/15/%D9%88%D8%B9%D8%AF%D9%87%20%D8%A2%D8%A8%20%D9%88%20%D8%A8%D8%B1%D9%82%20%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7%20%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%20%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%85

  • حیدر ۶ و نیم ساله از تهرون
  • عنوان وبلاگم = سن واقعیمه
    6 و نیم ساله ولی تهرانی شدم :)

    بگذریم .
  • سیدمحمود کریمی
  • سلام
    خسته نباشید
    بنده یک وبلاگ نویس تازه کار هستم
    میشه بگین من چطوری هدر م رو روی وبلاگم قرار بدم؟؟؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    پاسخ:
    وبلاگ آقای طراح
  • رضا عیوضی
  • درود بر شما یاران همسنگر
    ارادتمندیم
  • بسیجی گمنام
  • سلام

    التماس دعا اضافه شدید به لینک ها ما 
    عالی بود
    ولی عده ای هنوز خوابند
  • احمد یوسفی
  • ممنون که تشریف آوردین . مطالبتان بسیار خوب است 
  • فرشاد اشتری
  • جمله هدرت خیلی عالیه
    کلی خندیدم این کامنت محتوی سنجد سوالی رو دیدم! :))
    سنجد پسر کوچیکمه، و چهارماهه ست. فعلا اسمش سنجده چون اسم دیگه ای به ذهنمون نرسیده که تو وبلاگ اونطوری خطابش کنیم!
    :)
    شما ببخشید! و ایضا دکتر حداد عادل! :))
  • روزمرگی ...
  • اما از جواب دادن طفره رفتینا! :)

    شبتون خوش
    دکتر حداد برای خیلی چیزها نتونستند لغتی پیدا کنند! اما الحمدلله که ما منتظر ایشان نمی مانیم و مشکلاتمون رو خودمون تا به حال حل کردیم :)
    مستر همسرمه.
    پاسخ:
    اوشون
    خخخ
    واقعا کلمه زیباییه
  • روزمرگی ...
  • تذکر بعدی :)

    موضوعاتی مثل دلیل استغفار و ...
  • فائزه تکلو
  • استغفرالله به حضرت حافظ توهین کردید :(
    نوشته بودید شعر از کیه منم گفتم خودم.موافقم هم بخاطر عکس پستتون نوشتم
    پاینده باشید
  • فائزه تکلو
  • موافقم:)
    شعرم از خودم بود
  • روزمرگی ...
  • میزان رای ملت است...
    مسئلۀ ما هم همین است!
  • رفیعه رجعتی
  • سلام:)
    بله!22/10/1375
    ان شالله که پاک بشه جهان از هرچه فتنه گره
  • باشگاه مدیران آینده
  • سلام
    درود خدا بر شما
    یاعلی
  • روح‌الله حبیبی‌پور
  • آخرش تموم شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">