سرما خوردگی ... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
  • حرف دل !...

نظرات (۴۳)

  • همدم تنها
  • مطمئنی سرماخوردی؟
    پاسخ:
    دکتر گفت چیزی نیست
    یه کمی استراحت کنی خوب میشه
  • همدم تنها
  • رابطت با همشون خوبه؟
    پاسخ:
    عااااالی
    ههه نچایی دادا...
    مطمئنی چشات آلبالو گیلاس نمیچید ...
    جواب کامنتتو دادم.
  • محمد ابراهیمی
  • سلام

    این حدیث زیبا تقدیم دوستان.

    حضرت محمد صلی الله علیه وآله: همانا دل‌ها زنگ می زند، 
    مانند مسی که دچار زنگ زدگی شده است، 
    بنابراین دل‌های خود را استغفار و تلاوت قرآن جلا دهید.



    کانال ما: https://telegram.me/javedanehha
  • هاژ محمود
  • سلام

    ان شاالله به زود خوب بشین و دخترای محلتونو از نگرانی در بیارید! :دی
    پاسخ:
    خخخ
    ان شاالله ...
  • حرف دل !...
  • استاد
    تو شیرینی منم فرهاد اُستاد
    مثه قندیو من قنّاد اُستاد

    به نزدت آمدم دانش بجویم
    نگیر اِنقد به من ایراد اُستاد

    به منچه اختلافِ آن دو خازن؟
    اِلهی که بِشَن دلشاد اُستاد!

    برایِ نمره به هرجا دویدم
    شدم عینِ خودِ سَنباد اُستاد!

    فدایت نمره که ارثِ پدر نیست!!
    کمک کن واحدم اُفتاد اُستاد!

    اگر درسِ تو را از بَر نکردم
    نَده منفی بکن اِرشاد اُستاد!

    همینجا می کنم تهدید جدّی!
    یه کاری کن نشم معتاد استاد!!

    قلم در دست تو مانند شمشیر
    همین فرق تو با جلاد اُستاد

    غم درسِ تورا از بس که خوردم
    گرفتم زردیو غمباد اُستاد!

    چرا اشکم اثر بر تو ندارد؟
    کشیدی دورِ دل فولاد اُستاد؟

    به من خورده نگیر آنجا که دیدی
    دو چرخِ خودروات  کمباد اُستاد!

    تو آهویی برایِ خانواده
    به ما که میرسی صیاد اُستاد

    اگر دیدی کسی هوشَشَ به تو نیس
    همه خوابن نزن فریاد اُستاد!

    مرا یک آنتراک مهمان نکردی
    دلم سرگرمی اَم میخواد اُستاد!

    دو چِشمم چپ شُده کج مینویسم!
    تقلّب را بکن آزاد اُستاد!!؟

    رفیقم راضیو من هم که راضی!
    مزاحمت نکن ایجاد اُستاد!

    شکنجه میکنی با هر سوالَت
    نداری تو خودت اولاد اُستاد؟؟

    شبِ اولِ قبر را درک کردم
    شبایِ امتحان،امداد اُستاد!!

    اگر شاگردِ خوبی هم نبودم
    تو خوبی کن به من خُرداد اُستاد!

    ببین اِی مهربان با من چه کردی
    شده وردِ زبان اُستاد اُستاد!

    به من گفتی برو بیرون که حذفی!!
    عجب حرفِ بدی مای گاد اُستاد!!
  • بید مجنون
  • می گم من امروز چون عکس خانم گذاشته بودم پیدات شده بود؟

    پاسخ:
    کجا؟
  • بید مجنون
  • به چه اعتماد به نفسییییییی 
    خب فیشششششششششششششششش

    پاسخ:
    اعتماد به نفس؟
    عین حقیقت ...
    پلیس فتا هواسش به همه چی هست :D
    پاسخ:
    شبا که ما میخوابیم
    آقا پلیس بیداره
  • عبدخدا حسانه
  • که خانم ها بخاطر شما جمع میشند

    پاسخ:
    غیر از اینه؟
  • عبدخدا حسانه
  • سلام

    این قدر بگید شاید فرجی برا شما شد

    پاسخ:
    سلام
    چی را بگم؟
    اوپس, سقف ریخت
    این موقع شب اونجا چکارمیکنه!؟
    اوشون یعنی او+شون!
    پاسخ:
    اومده عیادت ...
    عه پس مجرده!
    ببین خدا خیرت بده دفعه دیگه که سرما خوردی البته دور از جونت یه خبر به من بده که حتما بیام عیادتت.البته اوشون هم باشن لطفا!
    پاسخ:
    اوشون؟؟؟
    کلمه جدیده؟
    الان هستش ، بیا
    داداش اون بلوز بنفشه مجرده!؟
    پاسخ:
    آره
    معلومه ...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • این من باب جواب ترانه که گفته بود نکنه از عمدمیخورید!!

    بنویس از همان دواها بخورم

    بگذار از قشنگی ات جا بخورم

    از شوق زیارت تو خانم دکتر

    مجبور شدم دوباره سرما بخورم!!


    سعید ربیعی



    برگرفته شده از harfhayeman.blog.ir
    آخی...
    داداش اگه جنبه نداری نیا وبلاگم
    باتشکر
    پاسخ:
    چشم ...
  • خانم الف
  • اعتماد به سقفو :|
    بار الـــها :/
    پاسخ:
    حقیقت ...
    سلام
    مرسی در وبم حضور فعال دارین
    پاسخ:
    سلام
    مگه شما هر سال سرما میخوری؟ نکنه اصن از عمد میخوری!! 
    پاسخ:
    من عااااشق سرما خوردگی ام
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ان شالله در بین همین دختران به دیدار حق تعالی بروید و این هم محله ای هایتان به یک آرامش محض برسند

    آمیــن 
    پاسخ:
    دق میکنن
  • نوید کاظمی
  • نویسنده افتخاری شم اگه میشه نام کاربریم:navid.Kz
    پاسخ:
    کجا؟
  • روزمرگی ...
  • :)))
    سلام
     خیلی سال پیش بود الان خیلی یادم نیست متاسفانه..
    پاسخ:
    سلام
    چی را یادتون نیست؟
  • محمد محمدیان
  • خنده ام گرفت و جالب بود
  • مهدی رنجبر
  • خخخخ
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عجب 

  • پسر خوشحال
  • خخخخخ
    احسنت....
  • کنیز ملکه مدینهツ
  • :))))
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • "السلام علیک یا شمس الشموس و یا انیس النفوس السلطان یا اباالحسن یا علی بن موسی الرضا"


    نومید و مفلسیم و نداریم هیچکس
    نقد وجود داده به تاراج صد هوس
    نالان بگرد کعبه کوی تو چون جرس
    عصیان هزار عمر و گرفتار یک نفس
    لطفی کن ای کریم و بفریاد ما برس
    کز خلد بهشت لطف تو صد بار خوشتر است
    "از کتیبه های اطراف حرم"

    عیدتون خیلی مبارک
    خیلی التماس دعا
    عکس که باز نمیشه؟؟:/
    پاسخ:
    اینم در باز کن +++
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • " السلام علیک یا شمس الشموس و یا انیس النفوس السلطان یا اباالحسن یا علی بن موسی الرضا"
    نومید و مفلسیم و نداریم هیچکس
    نقد وجود داده به تاراج صد هوس
    نالان بگرد کعبه کوی تو چون جرس
    عصیان هزار عمر و گرفتار یک نفس
    لطفی کن ای کریم و بفریاد ما برس
    کز خلد بهشت لطف تو صد بار خوشتر است
    "گزیده ایی از کتیبه های اطراف حرم"

    عیدتون خیلی مبارک
    * خیلی التماس دعا"
    خوش به حالتون!
  • آرمان بدیعی
  • هنوز که حالت خوب نشده که. مگه یه سرماخوردگی چقدر طول میکشه؟!!

    البته منم اگه این همه حوری دور و برم بود ترجیح میدادم خوب نشم!!!

    خخخخخخخ

    ینی اعتماد به نفست تو حلقم برادر!!!!!!!!!
    خخخخخخخخخخخ اره جون عمت.

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :))))))))
  • آرمان بدیعی
  • سلام:

    چه پسر مومنی هستی که دخترهای محله تون رو نهی از منکر نمی کنی و با این سر و وضع اومدند عیادتت!

    خجالت هم خوب چیزیه!

    خخخخخخخخخخخ

    ما سینه زدیم، بی‌صدا باریدند
    از هر چه که دم زدیم، آنها دیدند​
    ما مدعیانِ صفِ اول بودیم
    از آخر مجلس شهدا را چیدند
    ....
    خطاب به آقا درجواب شعری که خواندند:
    از اشک شما ارض و سما باریدند
    بر آه شما انس و ملک نالیدند
    گفتند همه "فدای اشکت آقا"
    تصویر شما را شهدا بوسیدند
    آقا خودتان حضرت خورشید هستید
    از نور شما ستاره ها تابیدند
    در مجلس خوبان شهدا هم بودند
    اما همگان گرد شما چرخیدند
    از اول و از آخر مجلس، شهدا
    آقای جهان سید علی را چیدند.

    جانم فدای رهبرم سیدعلی
  • مهدی امیری
  • یکم ربط این عکس با لینکی که گذاشتی را توضیح می دی؟
    پاسخ:
    این لینکو گذاشتم بعدا خودم بخونمش
    ربطی به عکس نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">