رجزخوانی حماسی میثم مطیعی برای آل‌سعود + دانلود :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

یا آلَ سُعودْ
ای آل سعود

یا خُدَّامَ أمریکا و الصَّهایِنه… أیُّها الأذِّلاءْ
ای خادمان پست و ذلیل آمریکا و صهیونیزم

یا مَن مُلِئَتْ بُطُونُکم من الحَرامْ…
ای کسانی که شکم‌هایتان از حرام پر شده است

نحنُ من یَحرُصُ و یُحافِظُ على الوَحدَهِ بین المُسلمینْ
ما کسانی هستیم که به وحدت مسلمانان حریصیم و از آن حفاظت می کنیم

أمَّا أنتم فقد کُنتم و لا زِلتم تَعبَثُونَ بِوَحدهِ الأُمَّهِ الإسلامیه و تُمَزِّقونَ صُفوفَها …
ولی شما، وحدت امت اسلامی را ضایع کرده و می‌کنید و صفوف مسلمانان را متفرق می‌کنید

یا آلَ سُعود … أنتم من أوجَدتمُ الإرهابَ ..أنتم أصلُ داعشَ و التَّکفیرییّن
ای آل سعود، شما همان کسانی هستید که تروریسم را به وجود آوردید… شما ریشه داعش و تکفیری‌ها هستید

یا آلَ سُعودْ ..أنتم خَوَنهُ الحَرمینِ الشَّریفینْ
ای آل سعود… شما خائنان حرمین شریفین هستید

نأملُ من الله أن یُحرِّرَ قریبا قِبلتَینا المسجدَ الحرامَ و المسجدَ الأقصى
امیدواریم خداوند به زودی دو قبله ما، مسجد الحرام و مسجد الاقصی را

من بَراثنِ الیهودِ و من بَراثِنِکم یا أشِقّاءَ الیهودْ
از چنگال یهودیان و از چنگال شما برادران یهود آزاد کند

بالأمسِ قَتلتمُ المُسلمینَ الأبریاءَ فی الیمنِ و فی مِنى
دیروز مسلمانان بی‌گناه را در یمن و منا کشتید

والیومَ تَبللَّت أیدِیَکم بدماءِ الأبریاءِ  کالشَّیخِ النَّمِرْ
و امروز دستتان به خون بی‌گناهانی مانند شیخ نمر آلوده شده است

وهذا الدَّمُ المسکوبُ ظُلماً سَیَنالُ منکم سریعاً
و این خون به ناحق ریخته شده، به سرعت دامن شما را خواهد گرفت

ترقَّبوا الرَّدَ القاسی مِن شَبابِ المسلمینَ و من شُعوبِ الأمهِ الإسلامیه .
منتظر پاسخ سخت جوانان مسلمانان و ملت‌های امت اسلامی باشید

أعمالُکم تدلُّ على اقترابِ نهایتِکم وذاکَ الیومُ قریبٌ إن شاء الله.
این کارهایتان نشان از نزدیکی پایان شما دارد و آن روز نزدیک است ان شاء‌الله

لبیک یا رسولَ الله…
لبیک یا رسول الله

دانلود رجزخوانی علیه آل سعود با نوای حاج میثم مطیعی


  • حرف دل !...

نظرات (۹)

رجز: یا آلَ سُعودْ... یا خُدَّامَ أمریکا و الصَّهایِنة... أیُّها الأذِّلاءْ

یا آلَ سُعودْ

ای آل سعود

 

یا خُدَّامَ أمریکا و الصَّهایِنة... أیُّها الأذِّلاءْ

ای خادمان پست و ذلیل آمریکا و صهیونیزم

 

یا مَن مُلِئَتْ بُطُونُکم من الحَرامْ...

ای کسانی که شکم‌هایتان از حرام پر شده است

 

نحنُ من یَحرُصُ و یُحافِظُ على الوَحدَةِ بین المُسلمینْ

ما کسانی هستیم که به وحدت مسلمانان حریصیم و از آن حفاظت می کنیم

 

أمَّا أنتم فقد کُنتم و لا زِلتم تَعبَثُونَ بِوَحدةِ الأُمَّةِ الإسلامیة و تُمَزِّقونَ صُفوفَها ...

ولی شما، وحدت امت اسلامی را ضایع کرده و می‌کنید و صفوف مسلمانان را متفرق می‌کنید

 

یا آلَ سُعود ... أنتم من أوجَدتمُ الإرهابَ ..أنتم أصلُ داعشَ و التَّکفیرییّن

ای آل سعود، شما همان کسانی هستید که تروریسم را به وجود آوردید... شما ریشه داعش و تکفیری‌ها هستید

 

یا آلَ سُعودْ ..أنتم خَوَنةُ الحَرمینِ الشَّریفینْ

ای آل سعود... شما خائنان حرمین شریفین هستید

 

نأملُ من الله أن یُحرِّرَ قریبا قِبلتَینا المسجدَ الحرامَ و المسجدَ الأقصى

امیدواریم خداوند به زودی دو قبله ما، مسجد الحرام و مسجد الاقصی را

 

 من بَراثنِ الیهودِ و من بَراثِنِکم یا أشِقّاءَ الیهودْ

از چنگال یهودیان و از چنگال شما برادران یهود آزاد کند

 

بالأمسِ قَتلتمُ المُسلمینَ الأبریاءَ فی الیمنِ و فی مِنى

دیروز مسلمانان بی‌گناه را در یمن و منا کشتید

 

والیومَ تَبللَّت أیدِیَکم بدماءِ الأبریاءِ  کالشَّیخِ النَّمِرْ

و امروز دستتان به خون بی‌گناهانی مانند شیخ نمر آلوده شده است

 

 وهذا الدَّمُ المسکوبُ ظُلماً سَیَنالُ منکم سریعاً

و این خون به ناحق ریخته شده، به سرعت دامن شما را خواهد گرفت

 

ترقَّبوا الرَّدَ القاسی مِن شَبابِ المسلمینَ و من شُعوبِ الأمةِ الإسلامیة .

منتظر پاسخ سخت جوانان مسلمانان و ملت‌های امت اسلامی باشید

 

أعمالُکم تدلُّ على اقترابِ نهایتِکم وذاکَ الیومُ قریبٌ إن شاء الله.

این کارهایتان نشان از نزدیکی پایان شما دارد و آن روز نزدیک است ان شاء‌الله

 

لبیک یا رسولَ الله...

لبیک یا رسول الله

  • دایی حیدر
  • خب نه:))) توانشو ندارم واقعن...کار هر کسی نیست.  و بازم دم حاجی جوان گرم!


    راجع به اون فرمایش زیر عکس هم باید بگم خود رهبر از چرند گویی یه عده مداح نمای بی سواد حسابی شاکی ان... حتی یادمه تو یکی از سخنرانیاشون گفته بودن فقط مقتل بخونید!
    و برداشتی که من از فرمایش ایشون داشتم اینه که از بس که لات و بی سواد و ارازل و اوباش به پشتوانه تون صدا و نعره هایی که میتونن بیرون بدن شدن مداح اهل بیت، وقتی یه نفر آدم تحصیل کرده میشه مداح برامون عجیبه... اتفاقا باید همه مداح ها تحصیل کرده باشن... نیستن که اوضاع اینه... 

  • دایی حیدر
  • گفتم زور افکار نه ارتش و سپاه ! زور شمشیر صعودی در مقابل انرژی افکار به زعم دکتر فرهنگ


    شما اول بحث میکنی و ادمو به مطالعه و خوندن و فکر کردن ترغیب میکنی بعد یه جوری حرف میزنی انگار دوس داری طرفو نصف کنی از وسط!

    اصلا منم فردا یه رجزی بخونم که ارکان دولت سعودی رو بلرزونه همه بچپن تو سوراخ موش.خوبه؟ 


    پاسخ:
    اگه توانشو داری چرا که نه
    خدا حفظ کنه این بزرگوار رو
    و ایضا شما رو
    پاسخ:
    ممنون
    به همچنین ...
  • دایی حیدر
  • هان عزیز دل میفهمم میخوای چی بگی و به چی برسی 
    ولیکن به نظرم زور سعودی ها (زور نفوذ و سیاستشون) خیلی بیشتر از زور انرژی افکاز ماست. 
    منظور من اینه که داعش به فجیع ترین شکل آدم میکشه و ما فقط ابراز برائت میکنیم و آرزوی نابودی!
    آل سعود شیعه میکشه ، سومالی یا جاهای دیگه و ما فقط نشستیم پشت تریبون هامون و "محکوم میکنیم" فتوا صادر میکنیم به امید تاثیراتش! 

    ششصد هفتصد زائر ایرانی رو کشتن و داغ دیدن دوباره ی حتی جسد بعضیاشون رو گذاشتن به دل خانواده شون و ما فقط " محکوم کردیم" آرزوی نابودی کردیم، فحش دادیم، جک ساختیم... مرگ بر ال سعود! 


    به عمل کار براید، یه سخنرانی و لعن و نفرین و رجز خوانی نیست... 

    این رجز خوانی برادر میثم کار فرهنگی و تزیینی و رسانه ای خوبی بود ، خیلی هم خوب ولی آیا بر شاهزاده های آل سعود تاثیر داره ؟اصلا به گوششون میرسه؟!!!  این مثل تاثیر دعا بر آب یا تاثیر افکار منفی و مثبت در ضمیر ناخودآگاهمون نیست ...کسی که رجز میخوانه دنبال ترسونده ، دنبال قدرت نماییه . علنی
    شباهتی نداره به اون بحث. اگر نه ما 35ساله با صدای بلند میگیم مرگ بر آمریکا و نتیجه ای نگرفتیم هیچ، برعکسشم داره اتفاق میوفته... 

    بگذریم از این بحث.

    پاسخ:
    1.زور سعودی بیشتر از ماست؟
    2.در مورد منا که فقط محکوم کردیم بی عرضگی دولتمون بود و در ضمن بعد از سخنان حضرت آقا را هم شما بگید ، فقط قبلشو نبینید
    3.ما تو این 35 سال نتیجه نگرفتیم؟ شما کتاب خاطرات هیلاری کیلینتون را اگه بخونید به ایرانی بودن خودتون افتخار میکنید
    ای کاش سه شنبه شب همه مستند آرایش غلیظ را دیده بودند
    و نکته آخر هم که شما از طرف خودتون میتونی حرف بزنی نه کل ملت ایران
  • دایی حیدر
  • بحثیه که بهش علاقه دارم ولی ربطش به جنگ و آل سعود رو نفهمیدم!

    پاسخ:
    یه نکته مهم تو این تحقیق هست که دکتر شاهین فرهنگ به خوبی ارائه میکنه
    حتما ببینید
  • دایی حیدر
  • میدون جنگی که در سوریه هست و در عراق ..


    اینکه من از تو وبلاگم به آل سعود فحش بدم نه زحمتی برا من داره نه تاثیری داره بر اونها!

    پاسخ:
    حتما تحقیق آقای ماسارو ایموتو در مورد آب را نگاه کنید
    "معجزه آب"
  • دایی حیدر
  • رجز خوانی مال میدونه جنگه..


    اما به عنوان یک اثر هنری و کار نمادین خیلی خوب اجراش کرد ؛حتی عالی :)
    پاسخ:
    مثلا الان میدون جنگ چطوریه؟
  • روز خوش رو باید ساخت
  • دمش گرم خیلی مرده....
    پاسخ:
    رو عکس کلیک کنید و متن را بخونید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">