الگو ... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
  • حرف دل !...

نظرات (۱۱)

  • کنیز ملکه مدینهツ
  • اوهوم

    ولی من همیشه میرسوندم اینم اشکال داره؟
    پاسخ:
    اشکال که نداره هیچ ، ثواب هم داره
  • یوسف تهرانی
  • ی سوال
    اگه جفتشون اول وقت باشه مورد نداره؟ :دی
    پاسخ:
    حلالِ حلال
    راستی وبلاگتونم خیلی جالبه خوشم اومد
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ...
    من فقط میرسونم
    پاسخ:
    خر خونی؟
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • یعنی شما تقلب نکردید؟؟

    ولی انصافا من تقلب نمیکنم چون واقعا به استرسش نمی ارزه و حوصله اشو ندارم
    پاسخ:
    خییییییلی کم
    واقعا به استرسش نمی ارزه ...
    به تقلب گران باید گفت: أ لم یعلم أنّ اللهَ یری؟
    آیا نمیدونی که خدا مبیبینه!؟
    ممنونم از لطف شما
    چقدر زیبا بود
    ما باید همیشه اول خدا رو در نظر بگیریم..
    تقلب ،گرانی یعنی سر خودمون کلاه گذاشتیم...

    آفرین...

    تقلب، یعنی ظلم در حق دیگران..
    پاسخ:
    و ظلم به خود ...
  • محمدحسین جوادی
  • الگو.
    الگو هستی؟
    پاسخ:
    تا حالا تقریبا بودم
    چون تقلب استرس داره ، به استرسش نمی ارزره
    برا همین سعی کردم تقلب نکنم
  • روز خوش رو باید ساخت
  • خخخخخخ
    تقلب....
    پاسخ:
    اگه با تقلب نمره گرفتی کاری کردی
    با درس خوندن که همه میتونن نمره بگیرن
  • محمدحسین جوادی
  • هستی؟
    پاسخ:
    کجا؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">