Happy birthday :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

تولدم مبارک

  • حرف دل !...

نظرات (۲۷)

میگن نطق شهدا بعد شهادت باز میشه، در تعجبم چرا برا شما از الان بازه!

 

باشه...

 و کفی بالله وکیلا!

 

پاسخ:
التماس دعا 🙏

ی جور گره زده بودم که کسی نتونه باز کنه؛

ولی

امروز هزار تا تسبیح ب نیتت صلوات زده شد

تازه هزار تا شو فقط من دیدم!نمیدونم تو هیئت چند تا رفت؛

...

گفته بودم حلالت نمیکنم...

وقت اذانه،بازم میگم؛

 

پ.ن  "تسبیح ب نیت شهادتت زده شده بود...!"

من عجله دارم؛

        بدو جانمونی!

 

پاسخ:
سلام
من که متوجه نشدم
کسی فهمید؟
برادرم من وبت رو خوندم مطلباشم پسندیدم برا همین دنبالت کردم
در ضمن اسمم احسان هست و اقا هستم
خواستی حالا دنیالم کن
پاسخ:
بدو تا بیام دنبالت
  • یک دختر شیعه
  • :)
  • پرواز سپید
  • تولدتونه؟ همینه خوشحالید!
    تبریک میگم. :)
    ما از قبل از آشنایی برای جوونای سرزمینمون به اندازه سه تا صلوات عاقبت بخیری میخاوومی...بعد از هر نماز. گفتن نداره که!
    عاقبتتون بخیر.
    :)
  • محمد مهدی علیزاده
  • عزیز دل این لینک فایل با کیفیت و قابل چاپ طرح هستش ..
    این رو دانلودش کن ...

    دانلود
    http://bayanbox.ir/info/1494709468390288416/Cm-Maskhareh
  • محمد مهدی علیزاده
  • سلام عزیز دل
    آقا مبارک باشه ان شاء الله
    ببخشید یکم دیر شد ...
    http://mr-designer.blog.ir/1394/10/22/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%B3%D8%AE%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%DB%8C
    پاسخ:
    سلام
    تشکر ...
  • یوسف تهرانی
  • سلام آقا مبارکه
    بیارم ناپلئونی رو !!!! خخخخخ
    ان شاالله موفقیت های بزرگ تو زندگیت جشن بگیری
    پاسخ:
    سلام
    تشکر...
    تولدت مبارک
  • امیر حسین سوری
  • سلام
    تولدتون مبارک 
    پاسخ:
    سلام
    تشکر ...
  • ALI MOAZZENI BISTGANI
  • در روز تولدت آرزوی شادترین لحظات رو نه به کوتاهی یک روز *بلکه به وسعت یک عمر دارم                    تولدت مبارک
    پاسخ:
    سلاااااااااااااااااااااااااااااااام علی آقا
    تشکر ...
  • پوریا آریافر
  • سلام و سپاس از حضورتون 
    پاسخ:
    سلام ...
  • رفیق خاموش
  • http://s3.picofile.com/file/8232732192/%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF_%D8%AD%D8%B1%D9%81_%D8%AF%D9%84_%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9.gif
    پاسخ:
    تشکر ...
    :)

    تـــولـــــدتـــــــــ مبـــــــــآرکـــــ &>------
    پاسخ:
    تشکر ...
  • روز خوش رو باید ساخت
  • online.1abzar.com
    آدرس سایت
    بقیه اش هم توی وبلاگم تابلوست که اهل کجام سنم هم فکر نکنم مهم باشه.
    تولدتون مبارک... 
    پاسخ:
    تشکر ...
  • بید مجنون
  • http://toptoop.ir/files/babi/80/10/toptoop.ir%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%88%20%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF%20%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA.jpg
    پاسخ:
    تشکر ...
  • روز خوش رو باید ساخت
  • تولد تولد تولدت مبارک...

  • مهدی رنجوری
  • با سلام  و عرض ادب

    از اینکه با حضور و قلم گرم خود در وبلاگم، بنده را سرافراز نمودید کمال تشکر را دارم. شاید اصلاح طلبی را پیشه نموده ام. ولی کشورم و اعتقادات مذهبی بر همه امور مقدم تر است.

  • مهدی رنجوری
  • انشالله که عاقبتتان ختم بخیر شود.

    پاسخ:
    ان شاالله ...
    همچنین شما ...
    سلام
    تبریک من رو هم پذیرا باشید هر چند دیر شده

    صدساله بشید، عمرباعزت و سربلندی...
    پاسخ:
    سلام
    تشکر ...
  • ** فرکانس **
  • سلام..

    دعوتید به فرکانس اشک
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    با پوستر /وقت‌های خالی را با ذکر الهی پر کنید نه با سخنان بیهوده!
    به روز هستیم منتظرتان هستیم 
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بعله خب تفلدتون مبارک

    :)
    پاسخ:
    تشکر ...
  • مهدی امیری
  • تولدتان مبارک آقا سجاد، راستش را بگید چند سالتونه؟!
    پاسخ:
    تازه به دنیا اومدم
  • آرمان بدیعی
  • بیاین به جای شعر «یه توپ دارم قلقلیه» به فرزندانمون این شعر رو یاد بدیم؛
    یه دل دارم حیدریه
    عاشقه مولا علیه
    من این دل ونداشتم
    از تو بهشت برداشتم 
    خدا بهم عیدی داد 
    عشق مولا علی داد

    پاسخ:
    خییییلی عالی ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">