خدایا چرا من؟ :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

آرتور اش (Arthur Ashe) قهرمان افسانه ای تنیس هنگامی که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت ، با تزریق خون آلوده ، به بیماری ایدز مبتلا شد.

طرفداران آرتور از سر تا سر جهان نامه هایی محبت آمیز برایش فرستادند . یکی از دوستداران وی در نامه خویش نوشته بود :

"چرا خدا تو را برای ابتلا به چنین بیماری خطرناکی انتخاب کرده؟

آرتور اش در پاسخ این نامه چنین نوشت:

در سرتاسر دنیا بیش از پنجاه میلیون کودک به انجام بازی تنیس علاقه مند شده و شروع به آموزش می کنند ، حدود پنج میلیون از آن ها بازی را به خوبی فرا می گیرند ، از آن میان قریب پانصد هزار نفر  تنیس  حرفه ای را می آموزند و شاید پنجاه هزار نفر در مسابقات شرکت می کنند ، پنج هزار نفر به مسابقات تخصصی تر راه می یابند ، پنجاه نفر اجازه شرکت در مسابقات بین المللی ویمبلدون را می یابند ، چهار نفر به مسابقات نیمه نهایی راه می یابند و دو نفر به مسابقات نهایی

وقتی که من جام جهانی تنیس را در دست هایم می فشردم هرگز نپرسیدم که "خدایا چرا من؟" و امروز وقتی که درد می کشم باز هم اجازه ندارم که از خدا بپرسم "چرا من؟"

  • حرف دل !...

نظرات (۱۴)

زیبا...
تامل برانگیز

یا حق
  • 💀Marge khamosh💀
  • اخی
  • چشم به راه
  • داشتن نگاهی این چنینی به دنیا و حوادث پیرامون انسان ، منتهی به رضایتی خواهد شد که آرامشی درونی به ارمغان خواهد آورد 
    این آرامش نصیبتون

    یاعلی
    با عرض سلام و ادب و احترام و تشکر فراوان از اینکه به وبگاه عالی نیوز مراجعه و پیام گذاشتید لطفاً وبگاه عالی نیوز را به دیگر دوستان هم معرفی و در صورت امکان ما را از نظرات کاربردی خود در هر زمینه ای  اعم از مطالب یا قالب و ... بی بهره نفرمایید منتظر حضور مجددتان هستم
    شما هم موفق باشید
    پاسخ:
    تشکر ...
  • rooholla jafary
  • قشنگ بود
    به ای میگن معرفت
  • مهدی ابوفاطمه
  • احسنت
    متن قشنگ و جالبی بود
    موفق باشید

  • کنیز ملکه مدینهツ
  • عجب!!!

    خب شما اون روز ک از بین 50 میلیون علاقمند ب تنیس، و 5 میلیون فراگرفته تنیس ب خوبی، و 500 هزار نفر تنیس باز حرفه ای و 50 هزار نفر تنیس باز ب مسابقات راه یافته و 50 نفر مجوز دار در مسابقات بین المللی، و 4 نفر راه یافته ب مسابقات نیمه نهایی و دو نفر راه یافته ب مرحله نهایی، انتخاب شدید و اول شدید با خودتون نگفتید چرا من؟؟؟ چرا من اول شدم؟؟؟ 
    خب پس دلیلی هم نداره ک باوجود این بیماری از خدا بپرسید چرا من؟؟؟

    حالا آدمای سطح پایینی مث من ک ن اول هستن، ن قهرمان خب میپرسن چرا من؟ والاااا
  • محمد حسین
  • یارب

    بسیار زیبا و عالی ...

    بنده تدبیرم کند محتاج تقدیر خداست ...

    فی امان الله
  • عبدخدا حسانه
  • چرا من باید امتحان بشم،یاد بگیرم ولی عما نکنم...

  • یوسف تهرانی
  • کسانی که قهرمان میشوند نگاه های زیبایی دارند
    ممنون بسیار خوب بود
  • بید مجنون
  • دقیقا امتحانای خدا قشنگن 
    ما رو بنده می کنن 
    به روایت دوستم  که از راویها شنیده بود می گفت می دونی بنده یعنی چی 
    یعنی بین ما و خدا یه بنده 
    شل می شه 
    سفت می شه 
    اما بریده نمی شه 
    یعنی نباید بذاریم بریده بشه .....
  • عبدخدا حسانه
  • سلام

    بنده هر روز میپرسم،خدایا جرا من؟

    پاسخ:
    چرا من چی؟
  • مهدی رنجبر
  • مطلب جالبی بود...
    خیلی مهمه تو خوشیا آدم خودشو گم نکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">