کاش افغانی بودم ... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
  • حرف دل !...

نظرات (۱۱)

  • پرواز سپید
  • اون که جزء بدیهیاته!
    مثل این که بگید اون مردی که نرفته مدافع حرم بشه نماز که میخوونه!!!
    این بود جووابم.
    پاسخ:
    متوجه نشدم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :(

    چندروز پیش یه بزرگی بودیم میفرمودن رفتم تیپ فاطمیون که همه افغان هستن یه شور و حالی داشتن دقیقا مثل زمان جنگ ما 
    غبطه خوردن داره 
    افغان ها هم محب و شیعه و مدافع اند....

  • کنیز ملکه مدینه
  • کااااااااش؟؟؟
    کاشـــــــ
    آهان کاش 
    الان کاش اربعین مونده بودم تو حرمش و نمیومدم
  • بسیجی گمنام
  • اول : سلام
    دوم :کسی که از گناهان جلوگیری نمی کند مرده ای است در میان زنده ها
    سوم:
    ادم اتیش میگیره که فقط مدعیه
    چهارم:التماس دعای فرج
    پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

    اون که میشه دزدی ادبی 
    یه خواهش داشتم برا مطالبی که مال خودتون نیست منبع بذارید 
  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک
  • پرواز سپید
  • سلام
    کاش مرد بودم...
    بعدش افغانی نبودم هم میرفتم!
    پاسخ:
    مدافع حرم حضرت زینب (س) نمیتوانید باشید ، مدافع چادر حضرت زهرا (س) که هستید
    با این وضعی که میبینم... نه فقط من... تقریبا همه
    پاسخ:
    شما فقط میتونی از طرف خودتون نظر بدید
    با این وضعیتی که جوان ایرانی داره، مرگ بهتر و شیرینتر از زندگیه... و شهادت از مرگ بهتره.... همون بهتر که همه جوانها رو به کشت بدن...
    پاسخ:
    با این وضع یا با این دیدی که شما داری؟
    💥حاج حسین یکتا فرمانده سابق قرارگاه خاتم الاوصیاء (ع): "در دیداری که چند روز پیش با حضرت آقا داشتیم ایشان فرمودند که به بچه ها بگوئید عده ای آمده اند که اسلام و انقلاب را میخواهند با هم از ما بگیرند، هر کسی هر کاری میتواند انجام بدهد."

  • مهندس رضا عباسی
  • با عرض سلام و احترام

    مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

    با سپاس فراوان

    گروه مدرسین پایتخت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">