چون داغ مادر دارم :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات


منو بهشت ببرند ، مغیره را میسپارم دست مأمورین جهنم
وااااااااالا
  • حرف دل !...

نظرات (۳)

یاد کتاب سیاحت غرب افتادم
قسمت پایانی کتاب که آقای قوچانی (ره) گفته بودند :
با جمعی از شیعیان برای انتقام از عاملین کربلا رفتیم و وقتی دیدیم انتقام ما از آنها عذاب را برای آنها آسان میکند ما برای عذاب بیشتر آنها دعا کردیم و دیدیم هر لحظه عذاب آنها بیشتر میشد..
ببخشید مضمون متن کتاب را آوردم
دعای من اینه:
خدایا دل فاطمه (س) با ظهور آقا مهدی (عج) شاد کن..
الهی آمین
پاسخ:
آمین ...
بهتره شما به نمایندگی از همه ما کارتون رو انجام بدین..

بنده مامورین جهنم رو به عنوان نماینده قبول ندارم

موفق باشید.. التماس دعای فرج
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">