ش ه ا د ت... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

معرفت در گرانی ست ، به هر کس ندهندش
پـر طاووس قشنگ است به کرکش ندهندش
  • حرف دل !...

نظرات (۱۱)

  • یازهــــرا(س)
  • سلام وب بسیار عالی ومفیدی دارین..

    اجرتون با خدا ...
    موفق باشین...

    راستی ممنون که به من سرزدین..

    با افتخار لینک شدین..
    پاسخ:
    سلام ...

    خوشا آنان که با عزت ز گیتی

    بساط خویش برچیدند و رفتند

      ز کالاهای این آشفته بازار

    شهادت را پسندیدند و رفتند
  • درسخون گمنام
  • آیا برای شهادت آماده ایم یا فقط آرزوی شهادت داریم؟!
    پاسخ:
    فقط آرزو ...
    پرطاووس اگر در گرانی است
    که گویند بهشتش ندهندش
    هم اگر کرکس دوران و زمانی
    تو بمان چون به ملامت ندهندش
    هیییییییییییییییییییییع!
    سلام ممنون چشم به خدا جونم می گم : 

    پاسخ:
    سلام ...
    آره والا 
    من که می دونم نصیبم نمی شه :-((
    پاسخ:
    از خــــدا درخواســت کن
    اگـــه خـــدا گفـــت نـــداری
    بگــــــو :
    مگــــر آنچــــه تا به حال بـــه من داده ای لیاقتــش را داشـــته ام؟
    کدامیـــن را لایـــق بـــودمــــ ؟
    مــــگر تو تا به حـــال در بذل نعمــــت هایت به لیاقـــت من نگاه کــــرده ای؟
    را همـــ به باقــی داده هایــت ببخـــش

  • پرواز سپید

  • کرکسی بال بسته و در قفس مونده که نمیتونه تا هندوستان هزار رنگ بره تا دم طاووس رو برای خودش داشته باشه و پر پرواز پیدا کنه...
    برای ای نکرکس دعا کنید!
    ممنونم...
    پاسخ:
    اگر آه تو از جنس نیاز است
    در باغ شهادت باز باز است
  • پرواز سپید
  • سلام
    اون زمانی که کرکس عاشق طاوس شدن بشه چه باید کرد؟؟!! :((
    پاسخ:
    سلام
    هر که طاووس خواهد ...
    ان شاالله شهادت نصیبمون
    پاسخ:
    ان شاالله ...
    گل اشکم شبی وا میشد ای کاش
    همه دردم مداوا میشد ای کاش
    به هرکس قسمتی دادی خدایا
    شهادت قسمت ما می شد ای کاش
    پاسخ:
    ای کاش...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">