عید شد بابا نیامد؛ راز چیست؟ :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

دختر بابا منم ، طناز عشق ، رفته بابایم سفر شهر دمشق
یادم آید آن سحرگاهی که رفت ، برنگشته او از آن راهی که رفت

وقت رفتن هست یادم در وداع ، گفت بابا می‌روم بهر دفاع
گفتم از که ؟ از کجا ؟ ای خوب عشق ، گفت از ناموس شیعه در دمشق

گفت باب ا، زینب آنجا بی‌کَس است ، حضرت زهرا بر او دلواپس است
خون ز غیرت در رگ بابا به جوش ، گفت باید او علم گیرد به دوش 

گفت باید تا شود عباس او ، از حرم با جان بدارد پاس او
گفت بابا می‌رود در خاتمه ، تا بگیرد انتقام فاطمه

هست یادم بوسه‌های آخرش ، لحظۀِ قران گرفتن بر سرش
در بغل بگرفت و نازم کرد او ، غرقه در سوزوگدازم کرد او

رفت بابا مست عطر یاس‌ها ، تا شود هم‌سنگر عباس‌ها
رفت بابایم سحرگاهی دمشق ، تا که عباسی کند در شهر عشق 

رفته بود او یاری سید علی ، گفته بود او زود می‌آید ولی   
عید شد بابا نیامد ، راز چیست ، گفته مادر کرده او پرواز چیست

گفته مادر رفته بابا آسمان ، پیش آقا مهدی صاحب زمان
در تحیُر مانده‌ام پرواز را ، می‌کنم با خود مرور این راز را

آه، بابایم که بال و پر نداشت ، پیکرش هم تازه دیدم سر نداشت
بی‌سر و بی‌بال و پر آیا توان ، پرکشیدن از زمین تا آسمان

یادم آید بعد از آن روزی که من ، لاله‌ای دیدم فریبا در کفن
در کفن پوشیده‌ای آرام عشق ، بر دل او داغ بانوی دمشق 

مادرم گفت او که بابای من است ، این‌که تکه‌تکه و پاره تن است
پیکرش همچون شقایق گشته بود ، مادرم می‌گفت عاشق گشته بود

عاشقِ من او نبود آیا ولی ؟ یا نبودم شاید عشق اولی ؟
یادم آمد ، بین ما از آن‌همه ، بهرِ بابا عشق اول فاطمه

عاشقانه یادم آید بَر که زیست ، هر شب او از یاد عشقش می‌گریست  
یاد زهرا یاد زینب اشک و آه ، کربلا و خیمه‌های بی‌پناه 

یاد شام و آن خرابات بلا ، گوشۀِ ویرانه بر پا کربلا
بسته ناموسِ علی در بند و غُل ، مُعجزِ سرنیزه‌های کرده گُل

بعد از آن از عمه پرسیدم سؤال ، تا گذشته بر سر بابا چه حال
گفت عمه رفته بابایم بهشت ، بوده بابا را شهادت سرنوشت

با خودم در کنج تنهایی خویش ، یاد بابا می‌کنم با قلب ریش
آه ، یعنی او مرا تنها نهاد ، دخترش را رفت و بابا جا نهاد

او که هر شب شانه می‌زد موی من ، بوسه می‌زد عاشقانه روی من  
رفت یعنی تا همیشه تا ابد ، تا مرا با درد و غم تنها نهد

ای برایت فاطمه عشق نخست ، دختر دردانه‌ات دل‌تنگ توست  
کُشتۀِ از عشق زینب در دمشق ، بر مزارت خفته‌ام در خواب عشق

آه از آن شب‌ها که در آغوش تو ، خنده‌ام می‌برد عقل و هوش تو
آه آن شب‌های رؤیایی چه شد ، آن‌همه عشق و فریبایی چه شد

مشتریِ نازهای من چه شد ، محرم با رازهای من چه شد
عید شد بابا بیا بس کُن فراق ، دختر دردانه را کو تاب داغ

دل مسوزانم بیا بابای من ، گم‌شده‌ای یوسف زیبای من
تُنگ قلبم بی تو باباجان شکست ، بی تو سال نو عزا و ماتم است

سبزه‌های سال نو پژمرده، زرد ، سفره‌های عیدمان لبریز درد
ای شده عباس زینب در دمشق ، کاش می‌شد بازگردی مرد عشق

کاش می‌شد لحظۀی تحویل سال ، در بغل‌گیرم تو را من در خیال
شه نشین خانۀِ چشم تو باز ، بوسه‌بارانت کنم بابا به ناز

هر کجا هستی مرا خوش با تو یاد ، سال نو بابا مبارک بر تو باد

منصور نظری
  • حرف دل !...

نظرات (۹)

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • .......!
    :(

    وبلاگتون چقدر جالبو عالیه خسته نباشید .
    اخییییییی عکسا چقد قشنگ بودن:(
    امام رضا (ع) :
    خداوند تبارک و تعالی در ثلث آخر هر شب جمعه فرشته ای را نازل میکند و به او امر میکند تا ندا دهد :
    آیا سائلی هست تا به او عطا کنم؟
    آیا توبه کننده ای هست تا از در رحمت به او باز گردم؟
    آیا طالب مغفرتی هست تا او را بیامرزم؟
    ای طالب خیر ، به خیر اقدام کن
    ای طالب شر ، از شر دست بردار
    و منادی تا طلوع فجر این چنین ندا میدهد ...
    ...
    چو بشکفد ز لبت غنچه پاک دعا
    تو را به فاطمه سوگند التماس دعا
    انشالله ثمره ی خونشون دیده بشه و آقا ظهور کنه
    همین
    برای این اشعار و این عکسها کلمه ای پیدا نمیکنم بگم
    ان شالله اجرشون با صاحب الزمان عج
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • و ما شرمنده ایم....
    رازش کربلاست ....منم تو رمان جان شیعه، اهل سنت همین چیزا رو خوندم .... البته به نثر 
    کلنا عباسک یا زینب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">