گفتم که به پیری رسم و توبه کنم ...آن قدر جوان مرد و یکی پیر نشد :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

توبه بر لب
سبحه در کف
دل پر از شوق گناه
معصیت را خنده می آید ز استغفار ما

  • حرف دل !...

نظرات (۴)

سلام

تو سربرگ سایتون نوشتید: "بصیرت یعنی بدانی تا زمانی که حسین (ع) به کوفه نیامده، مسلم بن عقیل ولی مسلمین است"

مرجع این جمله از کجاست؟ سخن از چه کسی است؟

پاسخ:
سلام علیکم 
یه جمله ادبی قشنگ بود منم نوشتم
انتظار که نداری حدیث از معصوم باشه
فوووووق العاده عاااالیه 

سلام، با عرض خسته نباشید.
با مطلبی بسیار مهم در اثبات مذهب شیعه با موضوع "اجنه سنی ندارند" بروزیم.
یا حق.

ای بس که شکست و باز بستیم توبه
فریاد  ز دست من همی زد توبه
دیروز به توبه ای شکستم ساغر
امروز به ساغری شکستم توبه
...
ره پنهانی میخانه نداند همه کس
جز من و عارف و شیخ و دو سه رسوای دگر
توبه   کردم که دگر می نخورم
به جز از امشب و فردا شب و شبهای دگر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">