بعد از این داستانی را که ما از علی بن ابیطالب نقل‏ می‏ کنیم ، حرام است :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

 

 
 
 
نه غزه نه لبنان ، جانم فدای ایران
 

دریافت
 
 
  • حرف دل !...

نظرات (۶۵)

  • علی زیرایی
  • یا سید علی خامنه ای
    پاسخ:
    چه ربطی داشت؟
  • نـــای دل
  • بسیار زیبا بود..

    احسنت...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • شمر امروز را بشناس ...
    http://40tobe.com/
    افرین برادر
    پاسخ:
    آدرس؟
    شما؟
  • محمدمهدی قبادی
  • الحق که مطهری یگانه بود و مثل و مانندی نداره.
    و البته خدارو شکر که ما در زمان خودمون کسی مثل حضرت آیت الله مصباح یزدی رو داریم.
  • محمد امینی
  • باعرض سلام و خسته نباشید
    سخنرانی جالبی بود.
    سلام

    وب خیلی خوب و مفیدی داری
    خوشحال میشم اگه با هم تبادل لینک کنیم
    یاعلی

  • محمد مهدی تهرانی
  • خدا قوت
  • حسین اکبری
  • سلام
    خیلی خوشحالم که تو یه سنگر داریم کا رمیکنیم و از اینکه بچه مذهبی ها دارن زیاد میان تو راه خوشحالم
    از دیدن وبتون خیلی خوشحال شدم، ایشالله موفق باشی
    تازگیا مطلب رو به عنوان " طوبی" دارم منتشر میکنم که فرک میکنم به درد همه میخوره و امیدوارم شما هم استفاده کنی، چون مطالبی هستش که درباره زندگی دونسته یا ندونسته ازش غافلیم
    اگر بیاید خوشحال میشیم
    منتظر شما هستیم
    (اگه تبادل لینک هم خواستی در خدمت هستیم)
    یاعلی
  • حسین اکبری
  • سلام
    خیلی خوشحالم که تو یه سنگر داریم کا رمیکنیم و از اینکه بچه مذهبی ها دارن زیاد میان تو راه خوشحالم
    از دیدن وبتون خیلی خوشحال شدم، ایشالله موفق باشی
    تازگیا مطلب رو به عنوان " طوبی" دارم منتشر میکنم که فرک میکنم به درد همه میخوره و امیدوارم شما هم استفاده کنی، چون مطالبی هستش که درباره زندگی دونسته یا ندونسته ازش غافلیم
    اگر بیاید خوشحال میشیم
    منتظر شما هستیم
    (اگه تبادل لینک هم خواستی در خدمت هستیم)
    یاعلی

    سلام دوست من!

    بعد از مدتها خدمت رسیدم، دلم برات تنگ شده بود...

    راستش من دوباره برگشتم، امیدوارم دوباره بحث های مفیدی با هم داشته باشیم.

    الان جنابعالی کی میخوای آپ بنمایی؟
    پاسخ:
    سلام
    چشم ، همین دو سه روزه چشم
    بععععععله
    جانم فدای ایراااااااااااان
    پاسخ:
    قال رسول الله صلی علیه و آله و سلم :
    "من سمع مسلم ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم"
  • دوستدار ایران
  • لطفا در مورد توافق هسته ای که منجر به پیروزی حقوق حقه ایرانیان گردید هم مطلب بگذارید. مطلب بگذارید که دلواپسان و سپاه پاسداران و کاسبان فتنه به خاک سیاه نشسته اند. مطلب بگذارید که خشکه مقدس های کاسب تحریم ضایع شده اند.

    پاسخ:
    سلام
    چند نکته هست که شما باید توضیح بدید
    1.توافق هسته ای که منجر به پیروزی حقوق حقه ایرانیان گردید
    2.دلواپسان و سپاه پاسداران و کاسبان فتنه به خاک سیاه نشسته اند
    3.خشکه مقدس های کاسب تحریم ضایع شده اند
  • سید حسن سیدحاتمی
  • سلام علیکم

    نماز روزهاتون قبول باشه

     وبلاگ زیبایی دارید و امیدوارم موفق باشید

    بنده یک روحانی هستم و وبلاگی برای خدمت به دوستان و پرسش و پاسخ دینی راه انداخته ام و در خدمت دوستانم هستم

    اگر به زبان ترکی آشنا باشید سخنرانی کوتاهی به نام شاه راه نجات در وبلاگ گذاشته ام امیدوارم مورد رضایت باشد

    ان شاء الله به زودی کلیپ تصوریر را هم بتوانم راه اندزی کنم

    از حضرت عالی نیز برای بازدید از وبلاگم صمیمانه دعوت می نمایم


    پاسخ:
    دعوت با افطاری ؟
  • مهدی رنجوری
  • براستی که جانمان فدای وطن باد

    پاسخ:
    قال رسول الله صلی علیه و آله و سلم :
    "من سمع مسلم ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم"
    به روزم
    مشهد نایب الزیاره بودم
    پاسخ:
    زیارت قبول ...
    سلام و عرض ادب و احترام
    قالب حدید مبارک باشه...

    باز هم به کلبه انتظار ما سر بزیند
    التماس دعا
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم به دعای شما ...
    یک جایی خوندم که یکی می گفت :
    اعتراف ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺩﻭﺭﻩ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺟﻐﺮﺍﻓﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﯾک ﺳﻮﺍﻟﺶ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ :
    ﺗﻨﻬﺎ ﻗﻤﺮ ﮐﺮﻩ ﺯﻣﯿﻦ؟

    ﻣﻦ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ ﮐﺎﻣﻞ ﻧﻮﺷﺘﻢ: ﻗﻤﺮ ﺑﻨﯽ ﻫﺎﺷﻢ(علیه السلام)
    معلم اهل دل ما نیز معرفت را تمام کرده و کنار آن سوال علاوه بر علامت صحیح، نوشته بود:
    رحمت به لقمه ی حلال پدرت!
  • آرمان بدیعی
  • امام خامنه ای (۹۱/۵/۱۶) : معرفتهاتان را بالا ببرید. عزیزان من! سقف معرفت خودتان را ٬ سایتهای سیاسی و اوراق روزنامه ها و پرسه زدن در سایتهای گوناگون قرار ندهید؛ سقف معرفت شما اینها نیست. من میخواهم بگویم هرچه میتوانید در این بخش کار کنید. سطح معرفت را بالا ببرید. با قرآن ٬ با نوشتجات مرحوم شهید مطهری ٬ با نوشتجات فضلای بزرگی که خوشبختانه امروز در حوزه های علمیه حضور دارند ٬ آشنا شوید. این یکی از کارهاست که حتما لازم است. به نظر من آن کاری که مهم است انجام بگیرد ٬ مطالعات اسلامی است

    سلام...

    عیدانه تا اینجا خواندم به  شما دوست دار کتاب :

    معرفی کتاب :
    عجب دکه پوزی بهم زدی دشمن !!قالب جدیدت جالبه
    اییییول
    لایک داری
    پاسخ:
    ممنون ...
    بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا
    بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
    بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی
    بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
    و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.
    التماس دعا
    سلام
    عیدی عید نداشته ی امسال را دانلود کنید.(+)
    سلام
    جمله ای که از شهید مطهری قرار دادید بسیار زیبا است
    جای بسی تامل دارد.
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ...
    سلام علیکم
    سپاس
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم به دعای خیر شما ...
  • افشین پارسائیان
  • پاسخ:
    یک مسئله که به‌‌ صورت حاشیه‌‌اى مطرح شد و به‌‌ نظر من حاشیه‌‌اى نیست و مسئله‌‌ى مهمى است، مسئله‌‌ ى ازدواج جوانها است؛ مسئله‌‌ى ازدواج جوانها مسئله‌‌ ى مهمى است. من از این بیم دارم که نگاه بى‌‌ تفاوت نسبت به مسئله‌‌ى ازدواج - که متأسفانه امروز کم و بیش این نگاه بى‌‌ تفاوت وجود دارد - در آینده تبعات سختى را براى کشور به‌‌ وجود بیاورد.
     الهی....
    جبران کن....
  • ابوالحسن جعفری
  • سلام با موضوعی از کودکان غزه ... همراهیم . لطفا تشریف بیاورید و بگویید چه جمله های در ذهنتونه این جنایت ها برای چیست ؟  حرف دلتون رو به بچه های معصوم غزه بزنید .
     یا علی .
  • محمد رضا ندیم پور
  • سلام
    به روزیم با شعرزیبای استاد قلی پور با عنوان: "جنازه دیدن عادت شد،برای نسل آواره..."
    موفق باشید.

    " خدایا ...

    با بیرون رفتن این ماه ، ما را از گناهانمان بیرون آور ...

    و همراه خارج شدنش ما را از بدیهامان خارج ساز ...

    ما را از خوشبخت‏ ترین اهلِ این ماه و از بهره‏ مندترین ایشان در این ماه قرار ده ...

    خداوندا ...

    از تمامى پدران و مادران و اهل دینِ ما درگذر ...

    چه آنها که در گذشته ‏اند و چه آنها که تا روز قیامت مى‏ آیند و باقى مى ‏مانند " ...


    is it ok?
  • امیر سپاه ظهور
  • سلام
    تو خودت ارزش حرفی رو که بالای وبلاگت نوشتی میدونی ، واقعاً شیر مادر آقا حلالش و همیچنین تو
    این حرف ویران کننده بود از نظر شرعی ، خیلی سنگبن بود و با معنی
    درضمن من از تو ناراحت نیستم ، از کل شیعیان ناراحتم .
    امیدورام وبلاگو بخونی
  • امیر سپاه ظهور
  • سلام
    عزیزم من از چیزی ناراحت نبودم ، اصلاً هم چیزی بهت نگفتم که نشون بده ناراحتم ، فقط برادرانه بهت گفتم که اگه بخاطر گفته هام مثلاً خواستی بگی قبولم داری یا نه یا اصلاً هر چیز دیگه ایی بدون تعارف بگو 
    ناراحت نیستم از تو ،  از کل شیعیان ناراحتم که مواضعشان رو برعلیه ستمگران و منحرفین داخلی قاطعانه اعلام نمی کنن ...
    یا حق
    درست نشد هدرتون که!!!!!!!
  • امیر سپاه ظهور
  • سلام عزیز
    اگه وبلاگو خونده بودی متوجه میشدی منظورم از اینکه تو واسطه پیغام بودی چیه
    در مورد قسمت دومم منظوری نداشتم فقط احساس می کنم تعارف داری و راحت حرفتو نمیزنی
    یا حق
    این شعار " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران "
    باید محکوم بشه!
    .
    منم راجع بهش نوشتم.
    سلام
    درود بر بزرگانی مثل شهید مطهری که الان افراد پستی از روحانیت نماهای شیعی هم ایشون رو دارن به خاطر مواضعشون لعن میکنن.

    پیش ما هم بیا
    یا علی
    سلام
    خفه شووبیا بروزم
    کثافت
  • گلبرگ دانلود
  • سلام منتظر حضور گرمتون هستیم.
    یامهدی فاطمه (عج)
    مصیبت جهل و نادانی عده‌ای در داخل کشور هم بر غم و اندوه انسان، می‌افزاید. همان‌ها که همان حرف تکراری و غلط را دوباره بر سر زبان‌ها می‌آورند و نسبت به حمایت از مظلومان فلسطینی، ایجاد تردید می‌کنند. واقعا چرا این جماعت، قصد بیدارشدن از خواب غفلت را ندارند؟ البته از آنها که در جریان فتنه88، ماهیت واقعی خود را فریاد زدند و شعار اسراییل‌پسندِ «نه غزه نه لبنان» را به زبان آوردند، انتظاری نمی‌رود چون باطن پلیدشان، به همان پلیدی اصل فتنه88 بود و امید چندانی به مداوای آنها وجود ندارد. اما آن گروهی که واقعا از سر بی‌خبری و تحت‌تأثیر تبلیغات دشمن، دچار چنین افکاری شدند را دعوت می‌کنم به اندکی تعقل و تحقیق. اگر مردم فلسطین، ناصبی باشند پس وجود مساجدی به نام معصومین (علیهم‌السلام) در این سرزمین، به چه معناست؟ مساجدی مثل مسجد «الامام علی بن ابی طالب» در نابلس، مسجد «فاطمه الزهرا» واقع در جنوب طولکرم و مسجد "الحسین بن علی" واقع در غزه و نیز در الخلیل، شاهد گویایی است که ادعای ناصبی‌بودنِ فلسطینیان، پوچ و بی‌اساس است. حالا اگر هم در میان مردم فلسطین، عده‌ی قلیلی چنین عقیده‌ای داشته باشند آیا باید آنرا به‌پای همه‌ی فلسطین نوشت؟ آیا در کشور خود ما افراد اندک و جاهلی که به مقدسات اهل‌سنت، لعن علنی می‌کنند وجود ندارند؟ در چنین شرایطی، آیا صحیح است که دیگران، مردم ایران را «ضد وحدت» بدانند؟
  • امیر سپاه ظهور
  • سلام
    ممنون که پیغام امام رو بهم رسوندی ، اینجا شما یه واسطه بودی
    برادر عزیز اگر خواستی حرفی بهم بزنی  بدون تعارف بزن ، هر چیم دلم خواست بگو
    یا حق
  • افشین پارسائیان
  • پاسخ:
    بریم ...
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
    پاسخ:
    ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد

    این روزها،
    نمازهای یومیه مردم غزه پنجگانه نیست؛
    ششگانه است…

    صبح، ظهر، عصر، مغرب، عشاء، میت.

    بارها شنیده ام و هر بار لرزیده ام و حسرت خورده ام از ناتوانیم در یاری بیشترشان
    به روزم
  • آرمان بدیعی
  • خداوند رحمت کند این شهید بزرگوار رو.
  • مهدی کوچک زاده
  • درود بر شما فرزند راستین انقلاب اسلامی
    پاسخ:
    و خدا شما را حفظ کند
  • سید هادی حسینی
  • سلام طاعات قبول
    بروزم و منتظر حضور و نظر شما
    التماس دعا
    شهید مطهری :
    ... اگر پیغمبر اسلام زنده می‏بود، امروز چه می‏کرد؟ درباره چه مسئله‏ای‏ می‏اندیشید؟ والله و بالله قسم می‏خورم که پیغمبر اکرم در قبر مقدسش‏ امروز از یهود می‏لرزد. این یک مسئله دو دو تا چهار تاست. اگر کسی نگوید، گناه کرده است، من اگر نگویم و الله مرتکب گناه شده‏ام، هر خطیب و واعظی اگر نگوید، مرتکب گناه شده است. گذشته از جنبه اسلامی، فلسطین چه‏تاریخچه‏ای دارد؟ قضیه فلسطین مربوط به دولتی از دولت‌های اسلامی هم نیست‏، مربوط به یک ملت است، ملتی که او را به زور از خانه‏اش بیرون‏ کرده‏اند...
    والله و بالله ما در برابر این قضیه‏ مسئولیم. به خدا قسم مسئولیت داریم. به خدا قسم ما غافل هستیم. و الله قضیه‏ای که دل پیغمبر اکرم را امروز خون کرده است، این قضیه است. داستانی که دل حسین بن علی را خون کرده، این قضیه است. اگر می‏خواهیم‏ به خودمان ارزش بدهیم، اگر می‏خواهیم به عزاداری حسین بن علی ارزش‏ بدهیم، باید فکر کنیم که اگر حسین بن علی امروز بود و خودش می‏گفت برای‏ من عزاداری کنید، می‏گفت چه شعاری بدهید؟ آیا می‏گفت بخوانید: "نوجوان اکبر من" یا می‏گفت بگویید: "زینب مضطرم الوداع، الوداع"، چیزهایی که من (امام حسین) در عمرم هرگز به این جور شعارهای پست و کثیف ذلت آور تن ندادم و یک کلمه از این حرفها نگفتم؟! اگر حسین بن‏ علی بود، می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد. شمر امروز موشه دایان است. شمر ۱۳۰۰ سال پیش مرد، شمر امروز را بشناس. امروز باید در و دیوار این شهر با شعار فلسطین تکان می‏خورد. هی دروغ در مغز ما کردند که‏ آقا این یک مسئله داخلی است، مربوط به عرب و اسرائیل است.باز به قول عبدالرحمان فرامرزی اگر مربوط به اینهاست و مذهبی نیست ، چرا یهودیان دیگر دنیا مرتب برای اینها پول می فرستند؟»
    ما چه جوابی در مقابل اسلام و پیغمبر خدا داریم؟ آیا چند روز پیش در روزنامه نخواندید که در سال گذشته یهودیان سایر نقاط دنیا، نه یهودیانی‏ که فعلاً شناسنامه اسرائیلی دارند، ۵۰۰ میلیون دلار برای اینها فرستادند که با این پولها فانتوم بخرند، بمب‏ بریزند بر سر مسلمانان.
    شنیده‏ام یهودیان ایران خودمان در سال گذشته معادل پول ۲ فانتوم‏ فرستادند. ۳۶ میلیون دلار پول از یهودیان ایران خودمان برای آنها به عنوان کمک رفت. من آن یهودی‌ها را به عنوان اینکه یهودی هستند، ملامت نمی‏کنم، ما خودمان را باید ملامت کنیم، او به همکیش خود کمک کرده‏ است، با کمال افتخار پول می‏فرستد، رسیدش هم از موشه‏دایان می‏آید و آن‏ را در بازار هم نشان می‏دهد، می‏گوید بیا رسیدش را ببین. مگر همین ۲، ۳‏ شب پیش ننوشتند (من بریده‏اش را از "اطلاعات" دارم) که الآن فقط یهودیان مقیم امریکا روزی یک میلیون دلار به اسرائیل کمک می‏کنند؟!
    آن وقت، تلاش ما مسلمین در این زمینه چه بوده است؟ به خدا خجالت دارد ما خودمان را مسلمان بدانیم، خودمان را شیعه علی بن ابیطالب بخوانیم. اصلاً من باید بگویم بعد از این داستانی را که ما از علی بن ابیطالب نقل‏ می‏کنیم، حرام است که دیگر در منابر نقل کنیم که روزی علی بن ابی‏ طالب شنید، دشمن به کشور اسلامی حمله کرده است؛ "و هذا اخو غامد و قد وردت خیله الانبار"، بعد فرمود شنیده‏ام زینب یک زن مسلمان یا زنی را که‏ در حمایت مسلمانان است، گرفته‏اند. شنیده‏ام دشمن، سرزمین مسلمین را غارت کرده است، مردانشان را کشته است، اسیر کرده است، متعرض زنان‏ آنها شده است، زیورها را از گوش و دست زنها جدا کرده است. بعد همین‏ علی بن ابیطالب که ما اظهار تشیع او را می‏کنیم و نسبت به او حساسیت‌های‏ بی‌معنی و دروغین نشان می‏دهیم فرمود: «فلو ان امرءا مسلما مات من بعد هذا اسفا ما کان به ملوما بل کان به عندی جدیراً»(۱). اگر یک مرد مسلمان با شنیدن این خبر دق کند و بمیرد، سزاوار است و مورد ملامت نیست.
    آیا ما وظیفه نداریم که کمک مالی به آنها بکنیم؟ آیا اینها مسلمان‏ نیستند، عزیزان ندارند؟ آیا اینها برای حق مشروع بشری قیام نمی‏کنند؟ کیست که امروز منکر شود که فلسطینی‌های آواره، حق بازگشت به وطن خود را ندارند؟ من در سفر مکه بعضی از اینها را دیدم. یک جوانهایی، فقط می‏گفتند: دماء الشهداء، ما امیدمان فقط به خون شهدایمان است. افرادی‏ در میان آنها هستند که والله برای لباسشان محتاجند و برهنه می‏جنگند. اگر ۷۰۰ میلیون جمعیت مسلمان دنیا، هر فرد روزی یک ریال بدهد، در سال‏ نزدیک به ۳۰۰ میلیارد دلار می‏شود. اگر فقط مردم ایران که ۲۵‏ میلیون نفر هستیم و ۹۸ درصد ما مسلمان است، هر فرد، روزی یک‏ ریال به فلسطینی‌ها کمک کند، در سال حدود ۹۰ میلیون تومان می‏شود. اگر یک عشر مسلمانان هم هر کس روزی یک ریال کمک کند، در سال ۹ میلیون‏ تومان می‏شود. «فضل الله المجاهدین باموالهم و انفسهم (۲) الذین‏ آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم»(۳).
    به وسیله مال که می‏توانیم کمک کنیم. والله این انفاق واجب است، مثل نماز خواندن و روزه گرفتن واجب است. اولین سؤالی که بعد از مردن‏ از ما می‏کنند، همین است که در زمینه همبستگی اسلامی چه کردید؟ پیغمبر فرمود: «من سمع مسلماً ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم» (۴) هر کس بشنود، صدای مسلمانی را که فریاد می‏کند یاللمسلمین، مسلمانان به‏ فریاد من برسید، و او را کمک نکند، دیگر مسلمان نیست، من او را مسلمان نمی‏دانم. چه مانعی دارد که ما برای اینها حساب باز کنیم؟ چه‏ مانعی دارد که مقدار کمی از درآمد خودمان را اختصاص به اینها بدهیم؟ چرا یهودیان دنیا حتی یهودیان ایران کمک بکنند و ملت‌های دیگر آنها را تحسین کنند، بارک الله بگویند، ملت بیدار بگویند، ولی ما نکنیم؟ مردم بیدار آن مردمی هستند که فرصت شناس باشند، دردشناس باشند، حقایق شناس باشند.
    من وظیفه خودم را عمل کردم. وظیفه من فقط گفتن بود و خدا می‏داند، جز تحت فشار وجدان و وظیفه خودم چیز دیگری نبود. این کمک مالی را وظیفه‏ شما می‏دانم. و وظیفه خودم و هر خطیب و واعظی می‏دانم که این را بگوید، بر هر خطیب و واعظی من واجب می‏دانم که چنین حرفی را بزند. مراجع تقلید بزرگی مثل آیت‌الله حکیم و دیگران، رسماً فتوی داده‏اند که کسی که در آنجا کشته می‏شود، اگر نماز هم نخواند، شهید در راه خداست. پس بیاییم به خودمان ارزش بدهیم، به کار و فکر خودمان ارزش بدهیم، به کتاب‌های خودمان ارزش بدهیم، به پول‌های خودمان ارزش‏ بدهیم، خودمان را در میان ملل دنیا آبرومند بکنیم. علت اینکه دولت‌های‏ بزرگ جهان چندان درباره سرنوشت ما نمی‏اندیشند، این است که معتقدند، مسلمان غیرت ندارد. امریکا را فقط همین یکی جری کرده است. می‏گوید مسلمان جماعت غیرت ندارد، همبستگی و همدردی ندارد.
    می‏گوید یهودی که‏ برای پول می‏میرد، جز پول چیزی نمی‏شناسد، خدایش پول است، زندگیش پول‏ است، حیات و مماتش پول است، به یک چنین مسئله حساسی که می‏رسد، روزی‏ یک میلیون دلار به همکیشانش کمک می‏کند ولی ۷۰۰ میلیون مسلمان دنیا کوچکترین کمکی به همکیش خود نمی‏کنند...
  • بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
  • باد با چراغ خاموش کاری ندارد

    اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
    ------------------
    من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

    اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

    و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس



    سایت تخصصی کسب درآمد از اینترنت
    تلخه خیلی تلخ و ...
    دور و بــ ـرم کـ ـ ـه شلــ ـوغ میشـ ـود

    بیشتـ ـر دلــ ــ ـم میگیــ ـرد

    ایـ ـن همـــ ـه آدم را توانستــ ـم

    بکشـ ــانم سـ ـ ـوی خــ ـودم

    جـ ــز تـ ــو
  • یاد گرفتم...

  • سلام

    http://baketab.blog.ir/post/19

    از رباعی ها صفحه  63 :
    ....آن مست همیشه با حیا چشم تو بود
    آن آینه ی رو به خدا،چشم تو بود
    دنیا همه شعر است به چشمم اما
    شعری که تکان داد مرا چشم تو بود.....
    پاسخ:
    چشم من؟
  • دو دوست بی تا
  • سلام ممنون که سرزدین...
    اما بابت این موضوع در مورد ملت غزه واقعاً متاسفم واقعاً دلم گرفته از دست این آدما انسانیت کجاس نمیدونم
  • خـــــادم الرضــــا
  • اسرائیل یعنی شر مطلق والسلام
  • حسین کریمی
  • سلام
    درود بر شما و خداقوت
  • هم‌قدم راوی
  • کل یوم عاشورا... کل ارض کربلا...


  • بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
  • انسان ساخته دست شرایط نیست ، بلکه خالق آنهاست. آنتونی رابینز
    هر چه ما را محدود میکند ما اسمش را میگذاریم بخت ، تقدیر و اقبال.


  • رزمنده سایبری
  • سلام
    خدا قوت
    ان شاء الله عاقبت بخیر باشید
    پاسخ:
    سلام
    به همچنین ...
    جای فلسطین
    زیادی خالیست میان پست های وبلاگ های
    مای مثلا شیعه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">