مجید بربری :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

خالکوبی هم جلوی شهادت «داداش مجید» را نگرفت

 مجید بربری

درباره کتاب :
عنوان : مجید بربری
زندگی داستانی حر مدافعان حرم
شهید مجید قربان خانی
پدیدآورنده : کبری خدابخش دهقی
ناشر : نشر دارخوین
شابک : 0-629-380-600-978
قطع : رقعی
نوع جلد : شومیز
نوبت چاپ : سوم/ 1397
تعداد صفحات: 152 صفحه

تلفن ثبت سفارش : ۰۹۱۳۸۰۲۰۲۸۷

یک سال قبل از سوریه رفتنش کربلا رفته بود و آنجا از امام حسین(ع) خواسته بود :
#آدم_شود
و وقتی بازگشته بود حتی قلیان کشیدن را هم کنار گذاشته بود.

یکی از فرماندهان می گفت :
مجید وضو می گرفت و همه دست و بالش خالکوبی بود که فرمانده به او گفته بود مجید این کارها چیه آخه؟
گفت : حضرت زینب(س) فردا پاکش می کند
و پاک شد ...

  • حرف دل !...

نظرات (۱)

  • حرف دل !...
  • من توصیه میکنم این کتابهایی را که درباره‌ی شهدا نوشته شده، درباره‌ی ایثارگران دوران دفاع مقدّس نوشته شده و شخصیّت‌های اینها را تشریح میکند، بخوانید؛ هم کتابهای شیرین و کتابهای پرجاذبه‌ای است، هم ذهن شما را با مسائل بسیاری آشنا میکند.
    بیانات در مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان
    ۱۳۹۵/۰۹/۲۳

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">