بایگانی شهریور ۱۳۹۳ :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

 
دریافت
 
  • حرف دل !...
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَنفِقُواْ مِمَّا رَزَقْنَاکُم مِّن قَبْلِ أَن یَأْتِیَ یَوْمٌ لاَّ بَیْعٌ فِیهِ وَلاَ خُلَّةٌ وَلاَ شَفَاعَةٌ وَالْکَافِرُونَ هُمُ الظَّالِمُونَ(سوره : البقرة آیه : 254)
اى کسانى که ایمان آورده‏ اید از آنچه به شما روزى کرده‏ ایم انفاق کنید ، پیش از آنکه روزى بیاید که در آن نه خرید و فروشى است و نه دوستى و نه شفاعتى و کافرانند که ستمکارند



"وزیر محترم آموزش و پرورش !
ما از شما استخر نمی خواهیم ، مدرسه چند کلاسه نمی خواهیم ، اینترنت و کامپیوتر نمی خواهیم ، ما فقط یک کلاس می خواهیم که خاک و گل نداشته باشد."
دانلود از آپارات
دانلود از راسخون
دانلود از نصر تی وی
  • حرف دل !...

مادر ابراهیم سال ها منتظر او بود و حالا وعده دیدار آنها در شهری دیگر است. مادر حتی جسد ۲۵ ساله ابراهیم را هم ندیده است و فردا مزارش را به نظاره می نشیند. بغض های ۲۵ ساله مادر در گلو رسوب می‌شود و ابراهیم منتظر قدم های ناتوان مادر است که به سوی او می آید.


  • حرف دل !...
  • حرف دل !...


شبکه ماهواره ای العالم مطلبی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد که بازخورد بسیاری در بین عرب زبان ها داشت.

  • حرف دل !...

جان ما را بگیرد آنکه خودش ، حفظ کرده همیشه جانت را
خبر رفتن اتاق عمــل ، کشـــته از صبـــح عاشقـــانت را

تو مسیحی و این دل شیدا ، به هوایت همیشه مسلوب است
جان عالم فدایی نامت! ما نگرانیم ، حالتان خوب است؟!

ما تحمل همین

" عمل ساده" را هم نداریم...

(+) . (+)

+

سر خم به می سلامت

  • حرف دل !...

أَلَمْ یَأْنِ لِلَّذِینَ آمَنُوا أَن تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ اللَّهِ


آیا براى کسانى که ایمان آورده‏ اند ، وقت آن نرسیده که دل‏ هایشان براى یاد خدا و براى آنچه از حق نازل شده فروتن و خاشع شود؟

  • حرف دل !...

 الهی !...
اگر ستارالعیوب نبودی ، ما از رسوایی چه می کردیم؟

  • حرف دل !...
«محمود معزپور» به تاریخ چهارشنبه ، ۱۳ شهریور ۱۳۴۷ شمسی در تهران متولد شد . حضرت روح الله که پای بر باند فرودگاه «مهرآباد» گذاشت ، او فقط ده سال داشت اما آن قدر همت و غیرت از پدرش «حاج علی اصغر» به ارث برده بود که تا هفت سال بعد خودش را به مقام «بسیجیِ خمینی» برساند و در بزرگ ترین شاهکارِ نظامی فرزندانِ «اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه)» در شبه جزیره «فاو» حاضر شود . پنج عملیات دیگر لازم بود تا «محمود» ، مدرک قبولی خود را از مولایش «اباعبدالله الحسین(صلوات الله علیه)» دریافت کند و به تاریخ چهارشنبه ، ۱۹ فروردین ۱۳۶۶ پای بر بساطِ «عند ربهم یرزقون» بگذارد. گوارای وجوش باد
سنگِ مزار شهید «محمود معزپور» در بهشت زهرای تهران، به شکلی هنرمندانه و دلنشین، مراتب صعود او به «اعلی علیین» و دریافت مدرک قبولی اش را مجسم کرده است
  • حرف دل !...

در زمان کنونی و عصر حاضر، آنچه بیش از هر چیز دیگری نظر یک فرد را به عنوان مخاطب در تلویزیون، سینما، اماکن عمومی و... و به طور کل، رسانه؛ جلب و گاهی غافلگیر می کند پیام های بازرگانی است. پیام هایی که در ظاهر بازرگانی اند و کارشان ارائه خدمات و سرویس دهی به مخاطب، همچنین دادن آگاهی به ببینده و کمک به انتخاب افراد در خرید آنچه که نیاز آنهاست می باشد.

اما ارائه این خدمات که در بیشتر مواقع با ظاهری جذاب، وسوسه انگیز و ولع آور در رسانه های مختلف خودنمایی می کنند برگرفته از تلاش هایی است که در پس آنها اغناء، ارضاء و به زبان عامیانه فریب مخاطب را مهمترین مسئله در دستور کار خود قرار داده اند.

  • حرف دل !...