بایگانی خرداد ۱۳۹۴ :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است


متن کامل توافق
برگزاری موفق اجلاس ژنو و توافق کولاک ایران و چند بعلاوه چند ، که موجب شد به همه دور هم خوش بگذرد وتوافق برد - برد بدجور تحقق پیدا کند ، اخباری مبنی بر ادامه این روند در سایرحوزه ها هم شنیده میشود . کشور دوست و برادر آمریکا (استکبار جهانی سابق) اعلام کرده است که در نظر دارد با عنایت به توافق صورت گرفته در ژنو ، یکسری توافق های دیگر هم با ایران داشته باشد چون توافق قبلی خیلی حال داده است.
وزارت خارجه ایالات متحده به نمایندگی از ملت همیشه در صحنه آمریکا (یانکی های سابق) پیشنهاد برگزاری یک سری مذاکره فی مابین پیرامون مسابقات والیبال را مطرح کرده است.
این وزارت خارجه گفته که با توجه به شکست مفتضحانه تیم ملی والیبال آمریکا در برابر ایران موجی از خشم و ناراحتی مردم آمریکا را در برگرفته و آنها از دولت مردان خود خواسته اند تا با ایران به توافقی در این زمینه دست یابد . مردم آمریکا اعتقاد دارند که این باخت خاطره دوتائی 98 را زنده کرد!
در همین راستا قرار است بسته پیشنهادی زیر از سوی آمریکا به ایران تحویل داده شود و ایران هم فرصت دارد در مدت زمانی اندک نظر مثبت خود را اعلام کند .
متن بسته پیشنهادی مذکور بدین شرح است :
  • حرف دل !...

خوش بحالتان که رفتید و عند ربهم یرزقون شدید،
اما اینجا ما را سپردید به کسانی که آب خوردنمان را هم از بیگانه طلب می‌کنند…

هیهات منا الذله

1.مجموعه پوسترهایی با موضوع 175 غواص شهید

این مطلب را کامل بخونید

2.خوب موقعی آمدید

پیام رهبر انقلاب در پی تشییع پیکر مطهر شهدا با حضور حماسی مردم تهران
  • حرف دل !...

  • حرف دل !...

تزویر به شما امان می‌دهد که مقاومت‌تان را بشکند.
پس از غلبه شک نکنید که گردنتان را خواهد شکست.

مختارنامه

  • حرف دل !...

ابَوُالصّلت هَروى روایت کرده است که در جمعه آخر ماه شعبان به خدمت حضرت امام رضا (ع) رفتم؛ حضرت فرمود که اى ابوالصَّلْت اکثَر ماه شعبان رفت و این جمعه آخر آن است پس تدارک و تلافى کن در آن چه از این ماه مانده است تقصیرهایى را که در ایّام گذشته این ماه کرده اى و بر تو باد که رُو آورى بر آنچه نافع است براى تو و دعا و استغفار بسیار کن و تلاوت قرآن مجید بسیار کن و توبه کن به سوى خدا از گناهان خود تا آنکه چون ماه مبارک درآید خالص گردانیده باشى خود را براى خدا و مگذار در گردن خود امانت و حق کسى را مگر آنکه ادا کنى و مگذار در دل خود کینه کسى را مگر آنکه بیرون کنى و مگذار گناهى را که مى کرده اى مگر آنکه ترک کنى و از خدا بترس و توکّل کن بر خدا در پنهان و آشکار امور خود و هر که بر خدا توکّل کند خدا بس است او را.

و بسیار بخوان در بقیّه این ماه این دعا را:

" اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ  "
خدایا اگر در آن قسمت از ماه شعبان که گذشته ما را نیامرزیده اى در آن قسمت که از این ماه مانده بیامرزمان.

بدرستى که حقّ تعالى در این ماه آزاد مى گرداند بندهاى بسیار از آتش جهنّم براى حرمت ماه مبارک رمضان.

  • حرف دل !...
  • حرف دل !...

در زبان محاوره ای گاهی برای "ان شاء الله" الفاظ دیگری بکار برده می شود که می تواند معنی کلمات را تغییر دهد و کاملاً بر ضد مفهوم اصلی باشد.

  • حرف دل !...