آب نبات :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
افسران - آبنبات!

بهلول سکه طلائی در دست داشت و با آن بازی می نمود.

شیادی چون شنیده بود بهلول دیوانه است جلو آمد و گفت:

اگر این سکه را به من بدهی در عوض ده سکه را که به همین رنگ است به تو
می دهم!!

بهلول چون سکه های او را دید دانست که سکه های او از مس است
و ارزشی ندارد

به آن مرد گفت به این شرط قبول میکنم که:

سه مرتبه مانند الاغ عرعر کنی.تا منهم سکه ام را با سکه های تو عوض کنم

شیاد قبول نمود و و شروع کرد با صدای بلند " عر عر " کردن

سپس رو به بهلول کرد و گفت حال سکه ات را به من بده تا سکه هایم را به تو بدهم

بهلول گفت:

تو با این همه خریت فهمیدی سکه ای که در دست من است از طلاست

چگونه توقع داری من نفهمم که سکه های تو از مس است؟

......................................

درسی از عقب نشینی هسته ای در سال ۸۲

 یک تجربه‌اى در اختیار ملّت ایران است - که حالا من مختصراً عرض خواهم کرد - این تجربه ظرفیّت فکرى ملّت ما را بالا خواهد برد؛ مثل تجربه‌اى که در سال ۸۲ و ۸۳ در زمینه‌ى تعلیق غنى‌سازى انجام گرفت، که آن‌وقت تعلیق غنى‌سازى را در مذاکرات با همین اروپایى‌ها، جمهورى اسلامى براى یک مدّتى پذیرفت. خب ما دو سال عقب افتادیم، لکن به نفع ما تمام شد. چرا؟ چون فهمیدیم که با تعلیق غنى‌سازى، امید همکارى از طرف شرکاى غربى مطلقاً وجود ندارد. اگر ما آن تعلیق اختیارى را - که البتّه به‌نحوى تحمیل شده بود، لکن ما قبول کردیم، مسئولین ما قبول کردند - آن روز قبول نکرده بودیم، ممکن بود کسانى بگویند خب یک ذرّه شما عقب‌نشینى میکردید، همه‌ى مشکلات حل میشد، پرونده‌ى هسته‌اى ایران عادى میشد. آن تعلیق غنى‌سازى این فایده را براى ما داشت که معلوم شد با عقب‌نشینى، با تعلیق غنى‌سازى، با عقب افتادن کار، با تعطیل کردن بسیارى از کارها مشکل حل نمیشود؛ طرف مقابل دنبال مطلب دیگرى است؛ این را ما فهمیدیم، لذا بعد از آن شروع کردیم غنى‌سازى را آغاز کردن. امروز وضعیّت جمهورى اسلامى با سال ۸۲، زمین تا آسمان فرق کرده؛ آن روز ما چانه میزدیم سرِ دو، سه سانتریفیوژ؛ امروز چندین هزار سانتریفیوژ مشغول کارند. جوانهاى ما، دانشمندان ما، محقّقین ما، مسئولین ما همّت کردند، کارها را پیش بردند. بنابراین از مذاکراتى هم که امروز در جریان است، ما ضررى نخواهیم کرد. البتّه بنده همچنان که گفتم خوشبین نیستم؛ من فکر نمیکنم از این مذاکرات آن نتیجه‌اى را که ملّت ایران انتظار دارد، به‌دست بیاید، لکن تجربه‌اى است و پشتوانه‌ى تجربى ملّت ایران را افزایش خواهد داد و تقویت خواهد کرد؛ ایرادى ندارد امّا لازم است ملّت بیدار باشد. ما از مسئولین خودمان که دارند در جبهه‌ى دیپلماسى فعّالیّت میکنند، کار میکنند، قرص و محکم حمایت میکنیم، امّا ملّت باید بیدار باشد، بداند چه اتّفاقى دارد مى‌افتد [تا] بعضى از تبلیغاتچى‌هاى مواجب‌بگیر دشمن و بعضى از تبلیغاتچى‌هاى بى‌مزدومواجب - از روى ساده‌لوحى - نتوانند افکار عمومى را گمراه کنند.
بیانات در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان ۱۳۹۲/۸/۱۲

  • حرف دل !...

نظرات (۳)

  • سجاد مؤذنی
  • سال 61 بود،خدمت امام رسیدیم روی یه کاغذ با دست خط خودم چندتا مورد نوشته بودم یادم نیست چی ها بود ولی یکیش این بود که شما غنی سازی رو تا چند درصد جایز میدونید؟ از نظر شما غنی سازی 20درصدی لازم است؟

    امام بسیار خاشعانه به حرف هایم گوش کردند و ما مرخص شدیم.

    عصر با مهدی و عفت نشسته بودیم پسته میخوردیم که احمد آقا اومد منزل ما گفت: امام فرمودند غنی سازی 3درصد و یا حداکثر 5 درصد! بیشترش شرعا جایز نیست.
    لبخند
    (:
  • سجاد موذنی 9332662718
  • گفته اند دزدی به خانه بزدلی رفت

    دور صاحبخانه که فردی قوی هیکل اما ترسو بود خطی کشید
    و گفت نباید از این خط پاتو بیرون بذاری
    وقتی همه چیز خانه اش رو بردندو رفتند
    زنش بهش گفت که اخه مرد تو نباید کاری میکردی
    مرد گفت :عوضش وقتی حواسشون نبود منم چند بار پام رو از خط بیرون گذاشتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">