دانشگاه که قبول شد، همه گفتند با سهمیه قبول شده! امّا ... :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات


دانشگاه که قبول شد، همه گفتند با سهمیه قبول شده! امّا ...

هیچوقت نفهمیدند کلاس اول وقتی می‌خواستند به او یاد بدهند بنویسد " بابا "

یک هفته در تب سوخت...


*یادم آمد احتمالاً "آرمیتا" دختر شهید رضایی‌نژاد و "علیرضا" پسر شهید احمدی روشن هم جزء سهمیه‌های کنکور سال‌های بعد هستند.

لطفاً تصویر ترور "پدرِ آرمیتا" و تصور "علیرضا" از پدری که از خانه خارج شد و دیگر هیچ‌وقت بازنگشت را از ذهن آنها بردارید تا راحت و با کمال آرامش بزرگ شوند و البته به راحتی وارد دانشگاه‌ها شوند.

راستی چقدر بود سهمیه خانواده‌های شهدا؟؟

کسی حاضر است لذت و غرور پدر داشتن را با سهمیه کنکور یکی از این فرزندان شهدا معاوضه کند...؟؟


شهادت نایل آمد"

افسران - "به فیض شهادت نایل آمد"
  • حرف دل !...

نظرات (۵)

سلام وبتون مطالب بسیار زیبایی داره ولی این یک موردو موافق نیستم یاتاحالا شاید قانع نشدم.ممنون از زحماتتون
پاسخ:
سلام
میدونی چرا تا حالا این یه مورد را قانع نشدی؟
چون خدا را شکر سایه پر مهر پدر همیشه رو سرت بوده(انشاالله 1000 سال سایه ش بالا سرت باشه)
  • نازنین روانبخش
  • سلام
    ممنون که سر زدید و عذر خواهی میکنم بابت دیرکرد که توی بازدیدتون داشتم
    موفق باشید
    یا علی
  • عشق من رهبرم
  • ای فروغ عشق های منجلی
    عشق من، مولای من، سید علی...

    رهبرم.. عکس تورا بالای سرم نصب نمودم
    یعنی که سر من به فدای قدم تو..
    سلام دوست عزیز واقعا این مطلبتون زیبا بود ون بیشتر از دو ساله که پدرم رو از دست دادم با این که نسبت به این بچه های طفل معصوم خیلی بزرگترم هنوز هم با شب های زیادی با یاد پدرم و با گریه می خوابم خدا لعنت کنه کسایی رو که بچه ها رو از نعمت پدر محروم می کنند.
  • فدائی یوسف فاطمه(عج)
  • ........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">