پاسپورت مردم پیشکش ، کاری کنید به خودتان بی احترامی نکنند :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات
یادداشت خواندنی حجت‌الاسلام رسایی درباره توهین نماینده اروپا به مقام رسمی کشور


«قول می‌دهم که احترام را به پاسپورت ایرانی برگردانم.» این، جمله ای بود که شیخ حسن روحانی بارها آن را در ایام تبلیغاتی انتخاباتی به زبان آورد، بدون این که بفهمد با این جملات غیرواقعی و البته تبلیغاتی، نه تنها عزتی به ایران و ایرانی و پاسپورت هایشان نمی بخشد بلکه این ادعا نتیجه عکس هم خواهد داد.
«قول می‌دهم که احترام را به پاسپورت ایرانی برگردانم.» این، جمله ای بود که شیخ حسن روحانی بارها آن را در ایام تبلیغاتی انتخاباتی به زبان آورد، بدون این که بفهمد با این جملات غیرواقعی و البته تبلیغاتی، نه تنها عزتی به ایران و ایرانی و پاسپورت هایشان نمی بخشد بلکه این ادعا نتیجه عکس هم خواهد داد.
هفته قبل پس از سال ها اصرار پارلمان اروپا هیأتی از این پارلمان به ایران آمد. بر خلاف برنامه، اول با فتنه گران در یک سفارت خارجی دیدار کرد و به آنها جایزه داد و بعد به دیدار مسئولان کشور ما آمد. این هیأت می توانست آخرین دیدارش را با فتنه گران قرار دهد و از کشور خارج شود اما این کار را نکرد. چرا؟ بر اساس فیلمی که منتشر شده - و کاملا معلوم است این فیلم به شکل غیررسمی تهیه و منتشر شده - رئیس این هیأت در دیدار با هاشمی رفسنجانی به عمد از جای خود بلند نمی شود! وی وقتی هم از ایران خارج شد، در گفتگو با رسانه آمریکا مهمترین دیدارش در ایران را دیدار با دو فتنه گر اعلام کرد و عضو دیگری ازاین هیأت در گفتگو با بی بی سی درباره نحوه رفتار رئیس هیأت با هاشمی رفسنجانی گفت که احترام باید دو طرفه باشد! چند روز قبل عکسی هم از دیدار این هیأت با وزیر خارجه منتشر شد که نشانده همان رفتار هیأت اروپایی در برابر هاشمی با آقای ظریف، وزیر خارجه بود.
 
 
درباره کوتاهی های وزارت خارجه و وزارت اطلاعات در خصوص حواشی این دیدار، چیزی نمی نویسم که در صحن علنی مجلس به آنها تذکر دادم. آقای لاریجانی در پاسخ به تذکر بنده هیچ اشاره ای به کوتاهی میزبان مجلس، وزارت اطلاعات و وزارت خارجه در برخورد با این هیأت متخلف نکرد بلکه این اتفاقات را حاشیه های یک سفر و بی اهمیت دانست و البته در پاسخ به تذکرات برخی از نمایندگان دیگر و رسانه های معترض به این دیدارها ما را بازی خورده اروپایی ها دانست و ادعا کرد آنها دلشان می خواست در این باره جنجال شود که شما کردید. در پاسخ به آقای لاریجانی اما خاطره ای را از زبان امام راحل (رحمت الله علیه) یادآور می شوم که در صحیفه امام و صحیفه نور نقل شده است.
 
آقای لاریجانی و آقای هاشمی و بویژه آقای ظریف با دقت بخوانید:

 
تاریخ: 21 خرداد 1358  
محل: قم     
موضوع: لزوم حفظ استقلال و اجتناب از خودباختگی در سفارت‏خانه‏ ها و نمایندگی‏ ها      
حضار: یزدی، ابراهیم (وزیر امور خارجه) و سفیران جدید سفارتخانه‏ های ایران در کشورهای خارج

"این طوری که شاه «بله قربان‏ گو» بود و من این را مکرر گفته‏ ام ـ و از بس متأثرم باز هم پیش شما عرض می‏ کنم ـ که من وقتی عکس شاه را پهلوی جانسون دیدم، که جانسون عینکش را برداشته و از این طرف دارد چشمهایش را آنطور می‏ کند و نگاه می‏ کند و به او (شاه) نگاه نمی‏ کند، و او (شاه) آن طرف میز، سرجای خودش ایستاده بود، مثل یک بچه مکتبی که ایستاده پیش معلمش کرنش می‏ کند. من همچون متأثر شدم که ما در چه حالی هستیم که این «شخص اول» مملکت ما به‏ اصطلاح هست، در مقابل او (جانسون) اینطوری ایستاده و آن هم اینطور بی‏ اعتنا چشمهایش را آن طرف کرده و در روزنامه انداخته بود و گمان می‏ کنم این عکس را تحمیل هم کرده بودند که در روزنامه‏ های ایران منعکس بشود. این جور نباشید."
 
بدیهی است که امام شاه را قبول نداشت اما عزت یک ایرانی و یک فردی که در شناسنامه اش مهر اسلام داشت در برابر یک کافر، برایش مهم بود. در تذکرم در صحن علنی مجلس هم گفتم که ما به هاشمی انتقادات جدی داریم بویژه به عملکردش در سال های اخیر، اما چرا باید کار به اینجا برسد که نماینده کفر اینطور به خودش جرأت بدهد اهانت آمیز با یکی از شخصیت های نظام اسلامی ما برخورد کند!
 
برخی از سایت ها و روزنامه هایی که آقای هاشمی را قبله خود می دانند، تذکرم در مجلس و اظهار ناراحتی از بی احترامی به هاشمی رفسنجانی را ظاهرسازی دانستند! نمی دانم چه بگویم الا این ضرب المثل فارسی را که برخی همه را به کیش خود پندارند. اما اصل سخنم این است چرا آنها چنین رفتاری با ما را آغاز کرده اند؟ وقتی امام امت از نحوه برخورد تحقیرآمیز یک مقام آمریکایی نسبت به شاه ظالم ایران در خاک کشورمان رنجیده می شود، ما از بی احترامی یک مقام اروپایی به یکی از شخصیت های نظام اسلامی - هر چند به او انتقادات به حقی داریم - نباید رنجیده و عصبانی شویم؟ آقای لاریجانی چطور این رفتار را حاشیه و کم اهمیت می داند؟
 
آقای هاشمی، آقای روحانی، آقای ظریف و همه آقایان دیگر، مهمترین ویژگی شما در برابر نظام کفر، استکبارستیزی شماست و الا در امور دیگر حتی اگر برتری بر آنها داشته باشیم از نظر تعالیم قرآنی برایمان ارزش افزوده و برجستگی ای ندارد. وقتی این روحیه استکبارستیزی را از دست دادیم، آن وقت است که به خود جرأت می دهند با ما رفتار تحقیرآمیزی داشته باشند.
 
آقای روحانی پاسپورت های مردم پیشکش، لطفا در برابر کفار سرتان را بلند نگه دارید و از یاد نبرید که قرآن با یک قائده کلی در سوره بقره آیه 120 تکلیف ما را با آنها مشخص کرده آنجا که می فرماید "لن ترضی عنک الیهود و لن النصاری حتی تتبع ملتهم" آنها از ما راضی نمی شوند و دست از سرمان برنمی دارند مگر این که از آنها تبعیت کنیم. برای فهم ریشه بدبینی امام امت و رهبر انقلاب به دشمنان این فرهنگ، یادآوری همین یک آیه کافیست.
 
رجانیوز؛ حجت‌الاسلام حمید رسایی**نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

  • حرف دل !...

نظرات (۲۲)

زیاد خوب نباش …
زیاد دم دست هم نباش...
زیاد که خوب باشی دل آدم ها را میزنی …
آدمها این روزها عجیب به خوبی،به شیرینی،
آلرژی پیدا کرده اند …
زیاد که باشی،زیادی میشوی …

آدم ها آنقدر زود عوض می شوند …
آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی
به ساعتت نگاهی بیندازی
و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها
تا دشمنی ها فاصله افتاده است …

  • تـــا به تـــا
  • والا
    سلام علیکم
    نظر شما را در مورد تمسخر القاب ائمه در برخی از وبلاگ ها دیدم و خوشحال شدم از این که تذکر دادید.
    برای انتشار یادداشت جناب رسایی هم از شما ممنونیم
    خداوند اجرتون بده .
  • مجاهدین مهدی موعود
  • سلام علیکم
    وبلاگ بسیار خوب و پرمحتوایی دارید.احسنت
    من وبلاگتون رو لینک کردم اگر قابل دانستید وب مارا لینک بفرمایید.
    راهتان ادامه دار...
    یاعلی
  • مرضیه 15 ساله
  • مطالبتون زیبا بودن
    افرین به اقای رسایی که نشون داد اصول گرا ها اول ایران براشون مهمه بعد حذب و جناح برعکس بعضیها.............
    راستی فونت نوشته ها یه ریزه ادم خسته می شه اگر امکانش هست درشت ترش کنید
    پاسخ:
    چشم...
    امام خمینی (ره) : انگیزه نزول این کتاب مقدّس این است که کتاب در دسترس همه قرار بگیرد و همه از او به اندازه سعه وجودی و فکری خودشان استفاده کنند.یکی از حجاب‏ هایی که مانع استفاده ازاین صحیفه نورانیّه است ، اعتقاد به آن است که جز آن که مفسّرین نوشته یا فهمیده ‏اند ، کسی را حقّ استفاده از قرآن شریف نیست و تفکّر و تدّبر را به تفسیر به رأی که ممنوع است، اشتباه نمودند و به واسطه این رأی فاسد و عقیده باطله ، قرآن شریف را از جمیع فنون استفاده ، عاری و قرآن را به کلّی مهجور نموده ‏اند. در صورتیکه استفاده ‏های اخلاقی و ایمانی و عرفانی به هیچ وجه مربوط به تفسیر نیست تا تفسیر به رأی باشد. "منیع :آداب الصلوه ، صفحه 197-195
    سلام...

    هرچه قدر می توانید....

    http://zareh.blog.ir/post/273
  • علیرضا رضایی
  • زیبا بود و آموزنده

    خداقوت
    کسی که می ماند و نمی پرد به یک راز بزرگ آگاه گشته و آن فلسفه پرواز است...!
  • دانش آموز مسلمان
  • انرژی روزانه افسرانم تموم شده بود نتونستم لایکت کنم... گفتم واجبه بیام اینجا یه لایک بنویسم...
    لــــــــــــایـــــــــک!
    یادش به خیر زمان احمدی نژاد
    شاید یه چیزایی گرون شده بود ولی عزت داشتیم ، تو دنیا حرف اولا میزدیم
    یادتونه سخنرانی تو دانشگاه کلمبیا
    یادتونه بازدید از محل سانحه ی 11 سپتامبر
    اما حالا ذلت داریم
    احتیاج نیست بگم یادتونه
    آخه هرروز یه خاری و ذلت بیشتر برا مملکتمون به وجود میاد
    به یمن حضور دولت تدبیر و امید . . .
  • سیدعلی حسینی
  • اینجاست که شاعر! میگه:
    روحانی مچکـــــــــــــــریم...
    خیلی جالب بود...

    یاعلی
  • سجاد مؤذنی
  • 7 اسفند 1367 وزیر خارجه شوروی به دیدار امام خمینی رفت. حدود 56 روز از ارسال پیام امام خمینی به میخائیل گورباچف (آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی) گذشته بود که وزیر امور خارجه این کشور به تهران وارد شد.به گزارش جهان، وی به جماران رفت تا پیام گورباچف را به استحضار امام برساند. امام خمینی در ۱۱ دی ماه ۱۳۶۷ پیامی به گورباچف فرستاد و ضمن تبیین برخی مسائل و پیش بینی شکست کمونیسم ، رهبر اتحاد جماهیر شوروی را به پذیرش اسلام دعوت کرد. اکنون وزیر خارجه و نماینده ویژه بزرگ ترین ابرقدرت شرق در راس هیات بلندمرتبه ای در جماران حاضر شده بود تا پیام گورباچف را که در پاسخ به پیام امام خمینی بود در اختیار رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قرار دهد...

    در آن زمان، وزیر امور خارجه ایران دکتر علی اکبر ولایتی بود. وی جریان دیدار وزیر خارجه شوروی (ادوارد شواردنادزه) با امام خمینی را چنین شرح می دهد: امام خمینی قبل از این که نامه تاریخی خود را به آقای گورباچف بنویسند، مشورت هایی با وزارت امور خارجه انجام دادند. امام خمینی در مسائل کلان و مهم کشور اهل مشورت بودند. تصمیم اولیه کار از جانب خود امام خمینی بود اما مشورت هایی هم انجام شد و من در جریان مشورت ها بودم.

    بالاخره امام به این تصمیم رسیدند و نامه ای خطاب به آقای گورباچف نوشتند. آقای گورباچف به نامه امام خمینی پاسخ دادند. پاسخ آقای گورباچف را آقای ادوارد شواردنادزه به تهران آورد. به ما خبر دادند و ما خدمت امام منتقل کردیم، قول و قرارها گذاشته شد و به اتفاق آقای شواردنادزه رفتیم منزل امام؛ همان منزلی که امام در آن سکونت داشتند. از حیاط پشت حسینیه جماران که وارد اتاق امام شدیم، آقای شواردنادزه ننشست.

    اصولا پروتکل روس ها و اروپای شرقی این بود که اگر وارد می شدند در اتاقی یا سالنی واگر کسی قرار بود از آنها استقبال کند، اینها نمی نشستند تا میزبان وارد شود. معمول این است که می نشینند تا میزبان وارد شود، اما پروتکل روس ها و اروپای شرقی خلاف این آداب بود. آقای شواردنادزه و همراهان وقتی وارد اتاق امام شدند، ننشستند و ایستادند. ایستاده منتظر ماندند تا امام بیاید. در همین حین حاج عیسی که چای می آورد، یک سینی چای آورد. آقای شواردنادزه و هیات همراه همین طور ایستاده و سرپا چای را از سینی برداشتند و نوشیدند. در این فاصله امام وارد شدند. امام لباس رسمی روحانیت به تنشان نبود. شب کلاه به سر داشتند. تصویر تلویزیونی اش وجود دارد. رسم امام این بود که در اتاق خودشان بدون عبا وارد می شدند. آن روز هم بدون عبا و عمامه وارد شدند و یک سره رفتند روی کاناپه نشستند. به هیچ وجه هم به آقای شواردنادزه و دیگران نگاه نکردند. این کار امام برای آقای شواردنادزه خیلی جدید و بدیع بود. امام نشستند. مرحوم حاج احمد آقا به من اشاره کردند که بگویید بنشینند و مطلبشان را بگویند یا بخوانند. من به آقای شواردنادزه موضوع را انتقال دادم. آقای شواردنادزه شروع کرد به خواندن نامه.

    البته بعد از مختصر تعارفات.

    هنوز نامه آقای گورباچف به امام خمینی به پایان نرسیده بود که امام فرمودند: ایشان (آقای گورباچف) جواب من را ندادند. قریب به این مضمون خیلی کوتاه.

    بعد هم تشریف بردند. آقای شواردنادزه همه آن صحنه (هم کلیتش و هم اجزایش) برایش جدید و غریب بود. با هیچ پروتکل مرسوم امروز دیپلمات ها سنخیت نداشت.

    به نظر من امام خمینی خیلی حساب شده این برخورد را کردند. به هیچ عنوان به آقای شواردنادزه نگاه نکردند، هیچ اعتنایی نکردند. سر به پایین آمدند و رفتند. آقای ادوارد شواردنادزه وزیرخارجه یکی از ابرقدرت های آن روز جهان بود. اما امام خمینی جوری برخورد کرد که گویی ما ابرقدرت هستیم و آنها یک کشور جهان سومی هستند. این تحلیل برخورد امام از نظر من بود. آن متانت و سناریوی برخورد با آقای شواردنادزه که خیلی حساب شده و دقیق و ظریف بود. من این توضیحات را می دهم تا خواننده تصور نکند که امام با تکبر برخورد کرد. برخورد امام طوری بود که آقای شواردنادزه را به تکریم و احترام و کرنش و تواضع وادار کرد. مثال می زنم شما وقتی به حضور یک عارف یا سالک می رسید، خود به خود به او احترام و تکریم می کنید. ادوارد شواردنادزه نیز چنین مساله ای برایش پدید آمد. امام واقعا یک عنصر عارف و سیاستمدار بودند.

    امام از زمان مشروطه تا انقلاب اسلامی کاملا در سیاست غوطه ور بود و شاهد بسیاری از جریانات تلخ و شیرین حکومت های مختلف و مسائل اجتماعی سیاسی مردم بود و یک آدمی بود با مقام معرفتی و عرفانی و حکمی بالا و با هوشمندی فوق العاده و آشنا به زیر و بم مسائل سیاسی کشور. آقای ادوارد شواردنادزه بعد از رفتن امام واقعا مدت طولانی بهت زده بود و نمی دانست چه کار بکند و انسجام رفتاری خودش را از دست داده بود. گاردش باز شده بود. چون رفتار امام را پیش بینی نکرده بود، بنابراین تا مدتی واکنش او واکنش وزیرخارجه ابرقدرت اتحاد جماهیر شوروی نبود.... اصل سخنان امام خمینی در پاسخ به سخنان وزیر خارجه شوروی و پیام گورباچف، چنین است:

    به ایشان (گورباچف) بگویید که من می خواستم جلوی شما یک فضای بزرگ تری باز کنم.

    من می خواستم دریچه ای به دنیای بزرگ، یعنی دنیای بعد از مرگ که دنیای جاوید است را برای آقای گورباچف باز نمایم و محوراصلی پیام من آن بود. امیدوارم بار دیگر ایشان در این زمینه تلاش نمایند.
  • بسیجی افراطی!!!
  • صحبت های به جا و مناسبی داشتن آقای کوچک زاده...
    مسئولین که الان باید پاسخگو باشن چرا نیستن؟
    چرا صدا و سیما تو این موارد سکوت میکنه؟
    فقط بلده که رفتن رئیس جمهور به یه مراسم عزاداری یا دیدار با خانواده شهداش رو تو بوق و کرنا کنه...
  • فرزند ملت
  • سلام . جالب و کامل ...
  • فرشته های زمینی
  • سلام علیکم.واقعا مطلب جالبی بود.موفق باشید
    لَئِن یَهدِی اللهُ بِکَ رَجُلاً واحِداً خَیرٌ لَکَ مِنَ الدُّنیا وَ ما فِیها؛

    اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه در آن است.
  • بنده خدا
  • «ولله العزه و لرسوله و للمومنین و لکن المنافقین لا یعلمون»عزت و اقتدار از آن خداوند،رسول او و مومنان است ولیکن منافقان نمی دانند.سوره منافقون،آیه 8
    سلام...

    شرح حدیث....مرحوم آقا مجتبی تهرانی ره:

    ترجمه حدیث: امام باقر علیه السلام فرمودند: اگر کسی به شخص و یا اشخاصی عمل نیکی یاد بدهد و یا اینکه او را راهنمایی به کار نیکی بنماید و آن شخص یا اشخاص، به آن عمل نیک عمل نمایند، شخص یاد دهنده، تمام پاداش عمل کنندگان به آن عمل نیک را می­برد، بدون اینکه ذرّه­ای از پاداش آن اشخاص نزد خداوند کم گردد، و هرکس کار زشت و گمراهی را به کسی یا اشخاصی یاد بدهد و یا آنان را به عمل زشتی دعوت و یا راهنمایی کند، تمام گناه عمل کنندگان به آن کار زشت در نامۀ عمل او هم نوشته می­شود. بدون آنکه ذرّه­ای ازگناه عاملان به آن کار زشت کاسته گردد.

    شرح حدیث: با راهنمایی و یا یاد دادن کار نیک به دیگران و با انجام آن کار نیک، یک دری از هدایت خیر و سعادت به سوی انسان باز می­شود. این تعلیم و یاد دادن، می­تواند زبانی، عملی و یا نوشتنی باشد و یا ممکن است تسلسلی باشد، یعنی این کار نیک را که به دیگری یاد داده است، او هم به دیگری یاد بدهد و همین کار ادامه پیدا کند تا روز قیامت؛ بدون اینکه عمل خیری انجام دهد، پاداش عمل کننده­ها برای او نوشته می­شود.
    برعکس، اگر انسان به دیگری یک راه گمراه، زشت، گناه، شیطنت، خدعه و نیرنگ را یاد بدهد، با انجام آن عمل زشت، دری از ضلالت به سوی او باز می­گردد. حتی ممکن است عمل زشتی را آن شخص انجام ندهد ولی دیگران را به آن عمل راهنمایی کند. در روایت داریم: "الدّالُ عَلَی الخَیرِ کَفاعِلِه[2] " و الدّالُ علی الشَّرِکَفَاعِلِه. ثواب و اجر راهنمایی کنده به خیر و نیکی همانند عمل کننده به آن است. و گناه راهنمایی کننده به کار زشت و شر به اندازه انجام دهندۀ آن کار زشت است.
    راهنمایی و تعلیم انسان­ها به کار نیک -که پرسودترین تجارت دنیوی و اخروی است- کار انبیاء و اولیاء علیهم السلام است. برای همین هم تربیت فرزند، بستگان، دوستان، جامعه و... بسیار مهم است. انسان باید بداند که بی­توجهی به این امر مهم و به انحراف کشیده شدن نزدیکانش، گناه یا مغفرتش تا روز قیامت برای پدر، مادر، مربّی و... نوشته می­شود.

    [1] اصول کافی، جلد 1، صفحه 35

    [2] من لا یحضره الفقیه، جلد 4، صفحه 380
  • بسیجی افراطی!!!
  • سلام علیکم.
    ممنون از متنی که گذاشتید.
    ببخشید فونت مطالبتون یه خورده ریزه.باعث خستگی چشم میشه...
    یاعلی مدد...
  • سجاد مؤذنی
  • به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود اظهار داشت: امام (ره) فرمودند «دوستان عزیزم خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچکترین غفلتی کنید نابود می‌شوید».

    وی افزود: روح‌الله فرزند ثارالله فرمود «بر ملت بیدار ایران ثابت شده است که اگر می‌خواهید مستقل و بیدار باشید باید جورش را بکشید و اگر می‌خواهید ذلیل باشی با آمریکا پیوند کن، در آن صورت تمام این حرفها تمام می‌شود و جنگ هیچ نمی‌شود، با شوروی پیوند کن همه چیز حل می‌شود، اما بعدش چی، این است که یک ملت عقب‌مانده تو سری‌خور ضعیف به وجود می‌آید، اما وقتی ملتی می‌خواهد سربلند باشد و ارزش داشته باشد، نباید فکرش این باشد که ارزشی که داریم اندازه این است که ماست‌مان گران باشد یا دوغ‌مان چه قیمتی داشته باشد».

    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: امام (ره) در جای دیگر می‌فرمایند «ما در برابر آمریکا یک عبد ذلیل بودیم، ولی ایران ذلت را شست و عزت پیدا کرد»، شکم و نان و آب میزان نیست، عمده شرافت انسانی است، این را من نمی‌گویم که بگویند از سر سیری حرف می‌زنم، این را خمینی (ره) گفت، شکم و شرافت به این نیست که انسان دستش را روی سینه بگذارد تا چند شاهی به او بدهند، بلکه شرافت انسانی به این است که در برابر زور بایستند که جوانان ما ایستادند و در مقابل آنها حصر اقتصادی کردند و همین حصر اقتصادی جوانان ما را بیدار کرد و به آنها فهماند که خودشان باید زحمت بکشند تا احتیاجی به خارج نداشته باشند.

    کوچک‌زاده کرد: آقای روحانی نمی‌خواهم وارد این بحث شوم که کدام حرف موافق یا مخالف روح توافق ژنو و کدام اقدام موافق و مخالف جسم توافقنامه است، اما شما از همین تریبون گفتید که اگر خارجی‌ها از ملت ایران پاسخ مناسب می‌خواهند باید با این ملت به زبان تکریم حرف بزنند، آیا اینکه رئیس‌ جمهور کودن آمریکا همچنان می‌گوید که همه گزینه‌ها روی میز است و بر تحریم‌ها می‌افزاید یا اینکه هیئت پارلمانی اروپا با حضور آن عجوزه در دیدار با مسئول محبوب شما آداب دیپلماتیک و حتی آداب انسانی را رعایت نکنند، زبان تکریم است؟

    وی ادامه داد: بیزاری اکید خود را از توجیهاتی که برای سرپوش گذاشتن بر این توهین‌ها شده است و از توجیه‌کنندگان اعلام می‌داریم، آقای رئیس‌ جمهور خودتان باید پاسخ بدهید، چراکه وزیر امور خارجه شما نشان داده است که از انجام چنین امور مهمی عاجز است.

    دولت اگر با تشنج مشکل دارد، چرا افراد تشنج آفرین را منصوب می‌کند؟

    نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات وزیر علوم در جلسه کمیسیون آموزش خطاب به نمایندگان، گفت: وزیر علوم دولت می‌گوید که تشنج و آشوب برای دولت سم است، این برای کل نظام ضرر دارد، اجازه ندهید برای سریع‌القلم کردن ممنوع‌القلم‌ها، هرزه‌نویسان روزی‌نامه‌ها با بازی‌های به‌ اصطلاح روشنفکری اقدام به هتک حرمت کنند و مقدمه تشنج‌آفرینی را ایجاد کنند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">