نامه خواندنی مادر سه شهید اصفهانی به کاترین اشتون :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

سرکار خانم اشتون!
سلام علیکم
به رسم اینکه میهمانید به شما خوش آمد می گویم، اما از تعارفات می گذرم و سر اصل مطلب می روم؛
خانم اشتون من به نمایندگی از تمام مادرانی که فرزندان برومند خود را در دفاع مقدس و انقلاب خویش از دست داده اند، این چند خط را برای شما می نویسم. مادرانی که هنوز که هنوز است، بسیاری شان چشم انتظار یافتن نشانه ای یا گرفتن خبری از جگرگوشه شان هستند.
خانم اشتون!
شما به شهری پا گذاشته اید که در هر محله و کوچه اش یادگاری از جنگ با عراق دارد. شما به سرزمینی آمده اید که شهدایش کماکان در آسمان ایران می درخشند. ای کاش در کنار بازدیدهای تفریحی خود، سری هم به گلستان شهدای اصفهان می زدید. ای کاش به گلستان شهدا می رفتید و می دید که حمایت های بی دریغ کشورهایی که شما به نمایندگی از آن به ایران سفر کرده اید چه بر سر جوان ها و فرزندان این کشور آورده است. کاش می رفتید و نگاهی به سنگ قبرها می کردید و سن های آن ها را  می دید. 16، 15، 14، 13 سال!
نمی دانم زمانی که کشورهای متبوع شما به صدام حسین، سلاح و بمب شیمیایی می دادند، شما کجا مشغول فعالیت بودید، اما ای کاش سری هم به جانبازان شیمیایی می زدید تا کاردستی آمریکا و اروپا تان را از نزدیک ببینید.
  خانم اشتون!
آیا میدانید از دست دادن فرزند چه ضربه سنگینی برای یک مادر است؟ ولی شاید به خود اجازه نداده اید که بدانید در ایران مادران زیادی هستند که سه یا چهار یا بیشتر فرزندان خود را در راه خدا و به فرمان امام خمینی ( ره ) فدا کرده اند تا نگذارند دولت صدام حسین و حمایت های آمریکا و اروپا ضربه ای به اسلام و انقلاب و ایران وارد کنند و بدانید اگر دوباره میدان جنگی فراهم شود و همه دنیا در برابر ایران اسلامی قد بکشند، باز هم با تمام توان به ندای حضرت امام خامنه ای لبیک میگوئیم و دهان استکبار از نوع اروپا و آمریکا و ... را خواهیم بست.
خانم اشتون!
شنیدم در ایران دم از حقوق بشر زده اید و با فعالان زن دیدار داشته اید! خوب است ولی کدام حقوق بشر؟! اگر منظورتان حقوق بشری است که شما میگوئید و در آن انسان ها را قتل عام می کنند و سر می برند و جگرشان را می خورند، باید بگویم این حقوق بشر ارزانی خودتان و اگر منظورتان کرامت نفس بشری، نوع دوستی و صلح بین جوامع است، باید گفت ایران و ایرانی استاد، معلم و مبلغ این حقوق بشر است و باید خود را دانش آموز این کلاس بدانید. ما طعم حقوق بشر شما و رهبرانتان را با تمام وجودمان حس کرده ایم. فرزندان به خاک خفته من و دیگر مادران این سرزمین گواه خوبی برای حقوق بشر شما هستند.
خانم اشتون!
از دیدار با فعالین زن گفته اید. شما با کدام فعالین زن دیدار کرده اید را نمی دانم، اما زنان این سرزمین کسانی هستند که 8 سال تمام جگرگوشه هاشان را به میدان فرستادند تا به فرمان امام خود لبیک گفته باشند. زنان این سرزمین مادرانی هستند که بعد از 30 سال که از پسر خود تنها یک پلاک به دستشان می رسد، زیر تابوت خالی پسر را می گیرد و می گوید هرچه دارم فدای انقلاب و رهبرم.
خانم اشتون!
در پایان باز می گویم که ای کاش سری هم به مزار شهدای ما می زدید، چراکه در این صورت معنی این جمله آخر مرا بهتر درک می کردید؛

ما همچنان برای سربازی در راه رهبرمان آماده ایم، نه عقب نشسته ایم و نه دشمنی ها و خصومت هایتان را فراموش کرده ایم، روزی که فرمان برسد، چنان در برابرتان خواهیم ایستاد که تاریخ بدر و عاشورایی دیگر را در صفحه خود ثبت کند.
با احترام

صدیقه سادات بحرینیان

مادر شهیدان محمد، اکبر و ابالفضل فخفوری

خواهر شهید سیدرضا بحرینیان

  • حرف دل !...

نظرات (۶۲)

  • زائر آسمان ...
  • لبیک یا مولا
    سلام بر خوبان خدا
    ...
    ی
    ا
    ع ل ی
    درود
    درود بر این مادر شهیدان و همه ی شهدا
    همون دکتر ظریفی که شما مسخره اش مکنید یک قهرمان ملی برای ایران هست
    آقای جلیلی شش سال فقط بیانیه داد و روضه خوند و آخر هم شکست خورد
    پاسخ:
    سلام
    به این پست یه سری بزنید ممنون
    برای ثبت در تاریخ
    سلام مجدد
    اگه یادتون باشه احمدی نژاد وقتی رفته بود امریکا با جمعه یهودیان مخالف صهیونیسم دیدار کرد و باهاشون عکس یادگاری گرفت
    در اون موقع هیچکس به وزارت خارجه امریکا اعتراض نکرد
    اتفاقا دیدار اشتون با مادر ستار بهشتی یه تبلیغ برای نظامه
    چون به اشتون میفهمونن که ستار بهشتی در دوره محمود خان به علت یک انتقاد ساده کشته شد و در دولت دکتر روحانی مسئولین این حادثه محاکمه شدند

    من نظرات شما رو منتشر میکنم ولی ظاهرا شما از انتشار نظر من ابایی دارید
    اگر حساب ما پاک باشه نباید از دیدار اشتون و مادر ستار بهشتی نگران باشیم
    حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم شبی با شهدا در دوکوهه اندیمشک برگزار شد به تحلیل شرایط سیاسی کشور پرداختند.

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش رهبری در محافظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت: جمهوری اسلامی دوحسن دارد که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، یکی وجود ولایت در راس که مقام معظم رهبری هستند، که وجود مبارک ایشان اجازه خیلی از اتفاقات را نمی دهد، مبینیم که در بسیاری از نقاط جهان کودتا می شود و انقلابها نابود می شوند، اما بخاطر وجود مبارک مقام ولایت و علاقه ای که مردم به مرجعیت و ولایت فقیه دارند کسی نمی تواند آسیبی به انقلاب اسلامی وارد کند.


    وی افزود: حسن دوم مردمی بودن نظام است، که به موقع مردم می آیند و حمایت و تدبیر می کنند که آن هم قابل تقدیر است و دولت هم باید قدر این دو را بشناسد و توجه داشته باشد.

    عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به دیدار کاترین آشتون با برخی سران فتنه اظهار داشت: یکی از اصول انقلاب اسلامی ما استقلال و عزت اسلامی ماست و ما باید اینها را حفظ کنیم و مسئولین هم موظف هستند آن را چه در بحث هسته ای و چه سایر مباحث حفظ کنند در مجلس گاهی اتفاق می افتد که ۵ یا ۶ وزیر بخاطر برخی مسائل برای پاسخ به سوال نمایندگان حضور پیدا می کنند.

    آقاتهرانی در رابطه با سوال دیگری در مورد توافقات هسته ای تصریح کرد: متاسفانه مجلس هم نامحرم برخی مسائل است، رهبری فرمودند ما به دولت اعتماد داریم و به آنطرفی ها اعتماد نداریم، ما هم به دولت اعتماد می کنیم بگذارید بروند جلو ببینیم آثار آن را خواهیم دید. امیدوارم که دولتی ها هم از این حسن نیت مقام معظم رهبری و تبعیت مردم و متدینین، مواظبت کنند.

    وی افزود: وقتی حضرت آقا می فرمایند ملاحظه کنید، پیگیری می کنیم اما باید بیایند و در مجلس و شفاف بگویند، شفاف نیست، بنده که بعنوان یک نماینده مجلس هستم از بیرون خبر دارم نه بعنوان یک نماینده، در حالیکه ما باید نظارت کنیم، حق نظارت داریم و مردم رای داده اند که ما بتوانیم نظارت کنیم.

    عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه امیدوارم این مسائل و شبهات بزودی حل شود، توضیح داد: این تردید و دلهره ای که مردم در این زمینه دارند ما هم بعنوان یک نماینده داریم و دلمان هم می خواهد که کاری انجام شود، اما اگر کاری کنیم می گویند اینها نمی گذارند، ما می گذاریم اگر می توانند منافع کشور را جذب کنند بسم الله ، بله باید در معاملات مواظبت کنند و کوتاه نیایند و ضرر نکنند.

    وی گفت: همین خانمی[اشتون] که چندی پیش به ایران آمد، اینها انگلیسی هستند و کارشان است، قبلا آمده اند و جلساتی گذاشته اند با بعضی ها که خلاف بوده است و دوباره هم تکرار کرده اند آن وقت بعضی ها این خانم را مقصر می دانند، این خانم کارش این است ، مسئولین باید پاسخگو باشند، یعنی وزارت خارجه باید بگوید اینها آمده اند، کجا رفت و چرا رفت؟ این مسائل الان در مجلس مطرح است و ما نمایندگان هماز حق و حقوق شما کوتاه نمی آئیم.
    سلام
    حتما یه سر بزنید
    http://www.asremrooz.ir/vdccmiqp.2bqp08laa2.html
    به قول پسرا
    دم مادرشهداگرم
    خیلی خوب نوشتن
    ولی من منظوراین کامنتتوکه برام فرستادیونفهمیدم میشه منظورتوبهم بگی
    سایت ضد انقلاب دیگربان:
    [آیت الله] خامنه‌ای در تازه‌ترین رفتار سیاسی خود با سفر به مناطق جنگی ، پیام روشنی به هاشمی رفسنجانی و روحانی که برای گذراندن نوروز به کیش و شمال رفته اند فرستاد.

    سایت ضد انقلاب دیگربان:
    [آیت الله] خامنه‌ای در تازه‌ترین رفتار سیاسی خود با سفر به مناطق جنگی، پیام روشنی به هاشمی رفسنجانی و روحانی که برای گذراندن نوروز به کیش و شمال رفته اند فرستاد.
    رفسنجانی:
    رژیم شاه حسینیه ارشاد را تصرف نکرد ولی نظام اسلامی دانشگاه آزاد را تصرف کرد.
    امام خمینی (ره) :
    وصیت اینجانب به آن طایفه از روحانیون و روحانی‌نماها که با انگیزه‌های مختلف با جمهوری اسلامی و نهادهای آن مخالفت می‌کنند و وقت خود را وقف براندازی آن می‌نمایند و با مخالفان توطئه‌گر و بازیگران سیاسی کمک، و گاهی به طوری که نقل می‌شود با پولهای گزافی که از سرمایه‌داران بیخبر از خدا دریافت برای این مقصد می‌کنند کمکهای کلان می‌نمایند، آن است که شماها طرْفی از این غلط کاریها تاکنون نبسته و بعد از این هم گمان ندارم ببندید. بهتر آن است که اگر برای دنیا به این عمل دست زده‌اید ـ و خداوند نخواهد گذاشت که شما به مقصد شوم خود برسیدـ تا درِ توبه باز است از پیشگاه خداوند عذر بخواهید و با ملت مستمند مظلوم هم‌صدا شوید و از جمهوری اسلامی که با فداکاریهای ملت به دست آمده حمایت کنید، که خیر دنیا و آخرت در آن است. گرچه گمان ندارم که موفق به توبه شوید. و اما به آن دسته که از روی بعض اشتباهات یا بعض خطاها، چه عمدی و چه غیر عمدی، که از اشخاص مختلف یا گروهها صادر شده و مخالف با احکام اسلام بوده است با اصل جمهوری اسلامی و حکومت آن مخالفت شدید می‌کنند و برای خدا در براندازی آن فعالیت می‌نمایند و با تصور خودشان این جمهوری از رژیم سلطنتی بدتر یا مثل آن است، با نیت صادق در خلوات تفکر کنند و از روی انصاف مقایسه نمایند با حکومت و رژیم سابق. و باز توجه نمایند که در انقلابهای دنیا هرج و مرجها و غلط‌رویها و فرصت‌طلبیها غیر قابل اجتناب است.
    ممنون از حضورتون
    دکتر عبدالرضا داوری ، مدیرمسئول نشریه بررسی های اقتصادی ، پس از توقیف هفته نامه ۹ دی ، نامه سرگشاده ای را خطاب به حجت الاسلام حمید رسایی منتشر کرد. متن کامل این نامه به این شرح است:
    بسمه تعالی
    برادر گرامی جناب حجت الاسلام حمید رسایی
    نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و مدیرمسئول نشریه توقیف شده ۹ دی

    با سلام و تحیات
    ابتدا لازم می دانم به عنوان عضوی از جامعه مطبوعات ایران ، مراتب تاسف خود را در قبال اقدام هیئت نظارت بر مطبوعات به دلیل توقیف هفته نامه ۹ دی اعلام نمایم ، چرا که مهم ترین کارکرد اقدامات سلبی در ممانعت از انتشار مطبوعات و توقیف رسانه ها را باید در خاموش شدن صدای بخش های مختلف جامعه و هژمونی طلبی ارباب قدرت و ثروت برای برقرای نظم و آرامش قبرستانی در محیط سیاسی کشور جست و جو کرد.
    اما از این تعارفات معمول که عبور کنیم، بنا دارم نکته ای را به عرض جنابعالی برسانم. از چند روز قبل که شایعه توقیف هفته نامه ۹ دی به گوش می رسید ، به تعدادی از دوستان عرض کردم که فعالین سیاسی-رسانه ای جریان اصولگرا طی سال های ۹۰ تا ۹۲ یعنی در دوسال پایانی دولت دهم ، به دلیل صبر و تحمل نادر و بی مانند دکتر محمود احمدی نژاد در قبال هجمه ها ، هتاکی ها ، فحاشی ها و اتهام زنی های بی اساس ، بدعادت شدند و فکر کردند که این رویه را پس از دولت دهم نیز می توانند در قبال هر دولتمرد و رییس دولتی نیز به کار بندند اما غافل از آنکه «آن مرد که شهید تهمت بود و به توهین ها و تهمت ها تنها لبخند می زد ، رفته است» و اصحاب دولت یازدهم - که سعی وافری در نمایش جدایی راه خود از منش دکتر احمدی نژاد دارند - نه تنها بنای تحمل تهمت و توهین را ندارند -البته در این مدت با تهمت و توهین نیز مواجه نبوده اند- بلکه حتی کمترین رواداری را در برابر اظهارات منتقدان خود بروز نمی دهند.
    امروز که نامه هیئت نظارت بر مطبوعات خطاب به دادگاه ویژه روحانیت منتشر شد و دلایل توقیف نشریه ۹ دی را استفاده از عناوینی چون «اخراج دانشمندان هسته ای»، «تغییر سه هزار مدیر دولتی فقط در 6 ماه»، «دولت امنیتی ها و بی تدبیری های امنیتی»، «زاویه نگاه مسئولین سیاست خارجی تفاوت محسوسی با رهبر انقلاب دارد» عنوان کرده بود به یاد یادداشت مورخ دوم خرداد ۱۳۹۰ جنابعالی در هفته نامه ۹ دی افتادم که درآن مهندس مشایی ، رییس دفتر رییس جمهور وقت را با کودتاچیان نوژه و عوامل مسعود رجوی همسان دانستید و ایشان را به اقدام برای کودتا و ترور علیه رییس جمهور وقت متهم نمودید و حکم به دستگیری مهندس مشایی دادید. در آن یادداشت نوشتید: «من تردید ندارم که مشایی در طول این چند سال با اعتماد سازی اعتقادی در احمدی نژاد، قدم قدم پروژه کودتای خود علیه احمدی نژاد را که از سالها قبل کلید زده بود، پیش برد.به مانند کودتای نوژه که بدون برنامه ریزی نهادهای امنیتی، یکی از کودتاهای بزرگ دشمن لو رفت، در دستگیریهای برخی از متهمان شیطانی نیز چند عنصر حلقه شیطانی نیز به دام افتادند. عناصری که دستگیری آنها خواب خوش را برای برخی آشفته کرده. اکنون فرقه انحرافی در اضطرابی سخت بسر می برد و دریافته که پس از دستگیرهای اخیر و بویژه دستگیری عباس غفاری و متهم دیگر که سرکرده فرقه انحرافی، آخرین بار چندین ساعت با او جلسه خصوصی داشته، بسیاری از ترفندها و مقاصد شیطانی اش برملا خواهد شد.بنابراین دور از انتظار نیست که سرکرده این باند با فراهم کردن مقدمات خروج خود از کشور، اکنون که زمینه های ترور شخصیت احمدی نژاد را فراهم آورده حتی نسبت به ترور فیزیکی رییس جمهور هم اقدام کند، کاری که سی سال قبل مسعود کشمیری انجام داد.در این بین اساسا نباید نسبت به حمایتهای احمدی نژاد از این عنصر مشکوک توجه کرد چرا که ما یکبار این از نقطه گزیده شده ایم و هزینه آن را در سال 60 پرداخته ایم. مسعود کشمیری همان منافقی بود که شهید رجایی مکتبی، زیرک و باهوش با تمام وجود به وی اعتماد کرد! این اعتماد به حدی رسید که تبدیل به اعتقاد شد و کشمیری را در حالی که اساسا با روحانیت نسبتی نداشت به امام جماعت رجایی مبدل کرد. کشمیری آنقدر اعتماد رجایی را جلب کرد که دیگر کسی برای ورود و خروج او به ریاست جمهوری مورد بازرسی اش قرار نمی داد. حتی یکبار وقتی کشمیری قصد داشت با کیف دربسته اش در جلسه‌ای بهمراه شهید رجایی نزد امام شرکت کند، وقتی با درخواست محافظان بیت امام برای بررسی کیفش مواجه شد از این کار استنکاف کرد تا جایی که شهید رجایی در اعتراض به رفتار تیم حفاظت بیت امام به امام گلایه نمود. کشمیری فردی بود با ظاهر انقلابی، اهل ذکر و دعا و البته با پرونده مبهم و خانواده ای بی بند و بار . برادر همسرش از اعضای سازمان منافقین بود ... کشمیری همچنان زنده است ... کشمیری را دستگیر کنید قبل از آن که دیر شود حتی اگر رجایی اعتراض کند ...»
    این یادداشت در هفته نامه ۹ دی زمانی درج شد که دو روز قبلش در مصاحبه با خبرگزاری فارس ، مهندس مشایی را «شیطان» و «مفسد اقتصادی» خواندید که مامور محدود کردن ولی فقیه و منحرف کردن نظام اسلامی است و در این مسیر نیز رییس جمهور وقت را تحت سیطره خود دارد!
    این البته همه ماجرا نبود. استاد جنابعالی که هفته نامه ۹ دی یکی از مهمترین تریبون های سیاسی شان بود، دکتر احمدی نژاد و اطرافیانشان را شدیدترین خطر از صدر اسلام و وابسته به فراماسونری و بهاییت نامیدند و نشریه شما نیز در بازتاب نظرات ایشان و شاگردانشان در توهین و اتهام زنی علیه رییس جمهور سابق و همکارانشان هرگز با تضییع و تضییق مواجه نشد.
    همه این اقدامات -که گوشه ای از امپراطوری عظیم تهمت زنی علیه دکتر احمدی نژاد و یارانش بود - و همواره در حاشیه امنیت دنبال می شد ، کار را به جایی رساند که برای اولین بار در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری ، هواداران دولت مستقر از صحنه رقابت حذف شدند و کاندیدای شان به اتهام انحراف ، مجوز کاندیداتوری را دریافت نکرد تا مدعیان تدبیر و امید سکان دولت را به دست بگیرند.
    امروز اما نشریاتی که در گذشته مقامات عالی رتبه دولت قبل را به «شیطان» و «مفسد اقتصادی» متصف می نمودند و آنها را کودتاچی و تالی تلو مسعود کشمیری و فراماسونر و بهایی و شدیدترین خطر از صدر اسلام می نامیدند و خواستار دستگیری شان بودند ، برای انتقاد از اخراج چند کارشناس در صنعت هسته ای کشورمان نیز میدان ندارند و با کارت قرمز از زمین رسانه اخراج می شوند.
    تردید نکنید که این آخرین کارت قرمز برای اردوگاه جنابعالی و هم فکرانتان نیست. دیری نخواهد پایید که جریان حاکم فعلی پس از مهندسی افکارعمومی کشور، کرسی های پارلمان را از زیر پای منتقدان خواهد کشید تا صندلی های سبز را نصیب حامیان بنفش خود کند.
    گمان مبر که به پایان رسید کار مغان
    هزار باده ناخورده در رگ تاک است
    این دوران فراغت از فعالیت های مطبوعاتی و سپس پارلمانی ، دوران خوبی خواهد بود که گذشته را مرور کنید و از آن چراغ راهی برای آینده بسازید. اکنون زمان آسیب شناسی فرایند ترجیح «فروع» بر «اصول» و «گناه کبیره» خواندن «ترک اولی» های احتمالی است تا با دقت بیشتر معنای این اصل جاری در حیات اجتماعی انسان ها را دریابیم که:
    هرکه گریزد ز خراجات شاه
    خارکش غول بیابان شود
    و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین
    عبدالرضا داوری
    مدیرمسئول نشریه بررسی های اقتصادی
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
  • بسیجی عاشق
  • سلام همسنگر عزیز
    ممنون از حضورتون
    ایام سوگواری دخت پیامبر اکرم(ص) تسلیت
    برای خواندن آخرین پست امسال به وبلاگ بنده دعوتید
    به امید ظهور آقا
    التماس دعا فرج + شهادت
    یاعلی
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    التماس دعا
  • اشرف مخلوقات
  • ما دلشدگان حاجت تأیید نداریم
    یک ذره در این مسأله تردید نداریم
    با آن که شده فصل گل لاله ولیکن
    از بھر غم یاس علی عید نداریم
    ------------------------------------------
    سلام.مرررررسی از حضورت:)
    منیژه جانقلی، نویسنده ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و قرزند یکی از جانبازان سلحشور هشت سال دفاع مقدس خطاب به کاترین اشتون نامه‌ای نوشته و آن را در اختیار فارس قرار داده است که در ذیل از خاطرتان می‌گذرد:

    نامه یک فرزند جانباز به کاترین اشتون

    خانم اشتون؛ رسم ایرانی از قدیم میهمان نوازی بوده و میزبانی ایرانی جماعت زبان‌زد جهان بوده و است. به ایران آمدید. به هر کجا که خواستید سر زدید و مورد لطف بزرگ مردان ایرانی هم قرار گرفتید. لبخند زدید و لبخند گرفتید. بی‌احترامی کردید و احترام دیدید. هر چند ما ایرانی‌ها دیگر به رسم شما اروپائیان خو گرفته‌ایم «نمک خوردن و نمکدان شکستن».

    آمدید و بی‌اجازه هم به حریم ایران سرک کشیدید که ای کاش این سرک کشیدن‌ها و قرار گذاشتن‌ها فقط خاص لطمه زنان به وطن و ایران و ایرانی نبود! کاش به جای دیدار با سران فتنه، کسانی که سال‌هاست از پشت خنجرمان می‌زنند و خونمان را در گیلاس شما می‌نوشند و شریک‌تان می‌کنند در مکیدن خون هر چه ایرانی است، کمی هم وقت می‌گذاشتید و به بهانه همان حقوق بشری که ادعایش را داشتید، سراغی هم از خانواده شهدای هسته‌ای می‌گرفتید. سراغی از کودکان کوچک شهدایی که به دست همان کسانی که شما حمایت‌شان می‌‌کنید، کشته شده‌اند.

    می‌پرسیدید به کدامین گناه باید بار بی‌پدری را به دوش بکشند و تاوان به این سنگینی پرداخت کنند؟ به خاطر پیشرفت علمی کشورشان یا رسیدن به مدارج علمی بالا؟ که اگر چنین بود باید سال‌ها پیش انیشتین و هر چه آمریکایی‌ست، به نابودی کشانده می‌شدند.

    کاش به سراغ مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازانی می‌رفتید که هنوز بعد از گذر سال‌ها، جای خالی عزیزا‌نشان را می‌بینند. طعم تلخ و گزنده بمب شیمیایی‌تان را حس می‌کنند و با درد کشنده‌ای که با آن خو گرفته‌اند، می‌سوزند و می‌سازند.

    راستی چرا تا این جا آمدید و دیداری از پدران ما نکردید؟ چرا جان دادن و رنج کشیدن جانبازان شیمیایی را ندیدید؟ آیا حقوق بشری که شما در جست و جویش بودید فقط در خانه قصری سران منافقین و جویندگان ناحقی یافت می‌شد؟ یا برای چیدن دسیسه‌ای دیگر آمده بودید؟! دسیسه‌ای که به خاطرش این مردم باید یک بار دیگر، تاوان سنگین، پرداخت کنند؟ تاوان قدرت طلبی عده‌ای که خود را صاحبان اصلی این کشور می‌دانند و حاضرند برای رسیدن به آن، ملت و کشور که سهل است، ناموس و هویت و آبروی خود را هم بدهند. به کمترین بها هم بدهند. راستی کدام حقوق بشری به خودفروخته‌های، کشوری حق می‌دهد؟

    در کجای دنیا باید از حقی که حق واقعی‌شان است، بگذرند تا شما اجازه بدهید دارو، غذا و دیگر امکانات به دست‌شان برسد؟ آمدید و رفتید و به ما آموختید معنای واقعی حقوق بشر چیست! دانستیم، حقوق بشر یعنی، ملتی بیشتر تحریم شوند تا عده‌ای وطن فروش، آزادانه بگردند و نقشه های شوم برای مان بکشند! یعنی تعطیلی نیروگاه های هسته ای کشورهایی که زیر حرف زور شما نمی‌روند!

    یعنی احساس امنیت جهانی برای غاصبان فلسطین که با خیالی آسوده بخوابند و فرزندان بی ‌ناه بیشتری را بکشند! دانستیم حقوق بشر یعنی نفت کشوری را خریدن و پولش را غصب کردن به بهانه تمرد و نافرمانی! دانستیم حقوق بشر یعنی ایجاد نفاق و شورش در هر کشوری که به حرفتان بی‌ا‌عتنایند، و اسیر خواسته‌ها و سیاست‌های شوم شما نمی‌شوند! یعنی کشتار زنان و کودکان سوریه، افغانستان، عراق، آفریقا و فلسطین! خیلی چیزهای دیگر هم از شما آموخیتم. اما افسوس که شما بعد از سی و پنج سال، هیچ چیز از ملت ما نیاموختید.

    کاش اندکی ایستادگی، مقاومت، انگیزه، ایمان، اعتقاد و صبوری می‌آموختید. آن هم از ملتی که صبرش، همچون مرامش ستودنی‌ست و البته گفتنی‌ست، اگر شما غیر این می‌کردید، باعث تعجب ما بود.
  • نسیمِ بهار
  • در حریم فاطمیه مرغ دل پر میزند ***ناله از مظلومی زهرای اطهر میزند . . .
    مواد لازم برای درست کردن آقایون :

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    لطفا موادتون رو حروم نکنید ! اینا درست بشو نیستن !
    احسنتم به این مادر بزرگوار
    چه قلم دلنشینی دارند
    خدا همه ی مادران شهدا را حفظ کنه
    سلام.
    احسنت...زیبا بود.خدا خیرتون بده...
    تشکر از دعوتتون!
  • آیات نورانی
  • هوالنور

    در میهمانی دیگران،
    همه چیز هست،جز آن چه من می خواهم...

    در ضیافت او،
    هیچ چیز نیست،جز آن چه من می خواهم...
    فقط آه .....

    التماس دعای فرج
    یاعلی
  • مهرنوش تنهایی
  • مرسی از اینکه نامه ی مادر شهید رو گذاشتی
    بسیارزیبا و تکان دهنده بود
  • مینا ... مریم
  • ما همچنان ایستاده ایم

    و به فرمان رهبرمان جان میدهیم

    ما همچنان ایستاده ایم

    درود برشهیدان و امام شهیدان
  • گلبرگ دی ال
  • سلام بر شما ، شهادت حضرت زهرا (س) را خدمت شما تسلیت می گوییم ، با مطالب جدید در خدمتتونیم.در ضمن یک لوگو جدید به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) ساختیم اگه میخواین اون رو در وبلاگ یا سایتتون قرار دهید.
    یاعلی
    سلام به شما و همه کسایی که میبینند .

    آیا میدونید روز آشورا قدیما به چه روزی معروف بود و چی نام داشت .

    اگه این سوالو جواب بدین خیلی خیلی دوست داشتنی میشین .
    خدایا
    به من بفهمان بدون تو چه میشوم
    اما
    هرگز نشانم نده..
    ....................................................................
    یه سوال چرا با اسم مستعار میاید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    وقتی طنین یامقلب القلوب دلت را لرزاند وقتی آوای خوش یامدبرالیل رازمزمه کردی
    و یامحوالحول دگرگونت کرد برای ماهم بخواه ازآن بخشنده بی همتا حول حالناالی احسن الحال
    سلام
    ممنون از شما ...
    و احسنت به این مادر بزرگوار ...

    خدایا مارا شرمنده ی شهدا نمیران ...
  • محمدصادق برجیان
  • وقتی بگو بخند تو در خانه جا نشد
    لفظ بیا ببند به زخمت روا نشد

    صبح دراز تو سر مغرب شدن نداشت
    مویت سفید گشت و رفیق حنا نشد

    قدری غذا بخور جگرم ریش ریش شد
    شاید که ماندی و سفرت از قضا نشد

    در خانه روسری به سرت قاتل من است
    قتل کسی به پارچه ای نخ نما نشد

    قحط طبیب شرم علی را مضاف کرد
    قحطی چنین پر آب عیان هیچ جا نشد

    جان خودم قسم که همین چند روز پیش
    گفتم که کج کنم سر این میخ را نشد

    پهلوی و روی موی و وضوی جبیره ات
    چون من بساط قتل کسی رو به را نشد
    .
    .
    .
    "محمد سهرابی"
  • ܓ✿☆☆☆ سرزمین عاشقانܓ✿☆☆☆
  • ____________ܓ✿☆☆☆ سرزمین عاشقانܓ✿☆☆☆
    _ __________________$$$$_______$$$___$$$$$
    ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
    ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
    ___________________$____$$$$_$$$$_$$$
    _______________________$$$$$$$$$$$$$$
    golestan22.blogfa.com __ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    ___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
    ..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
    _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
    ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
    ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
    ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
    __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
    _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______ $$$____$
    €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
    ܓ✿☆☆☆ سرزمین عاشقانܓ✿☆☆☆- $$$
    ____http://golestan22.blogfa.com_____$$$
    _____________€__________________$$$
    _____________€__________________$$$
    ܓ✿☆☆☆ سرزمین عاشقانܓ✿☆☆☆- $$$$
    ܓ✿☆☆☆ ___ € _______________ $$$$$
    ܓ✿☆☆☆_________http://golestan22.blogfa.com/
    ____________ܓ✿☆☆☆ سرزمین عاشقانܓ✿☆☆☆
    __________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~
    ~~ _..-♥*°*♥-..سرزمین عاشقان_..-♥*°*♥-.._
    ____________...-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    ┊   ┊┊   ┊┊ ✿
    ┊   ┊┊  ✿✿
    ┊   ┊┊  
    ┊   ✿✿



    امید که در ایام نوروز و زنده شدن دوباره طبیعت یاد و نام حضرت فاطمه(س) نیز در جان و دلهایمان زنده باشد و در کنار دید و بازدید ها ،ما نیز همچون حضرت ولی عصر(عج) در غم شهادت این بانوی بزرگوار سوگوار و عزادار باشیم تا روز قیامت شرمنده رسول بزرگوارمان نباشیم.

    شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را به محضر آقا و مولایمان حضرت مهدی(عج) و همه شیعیان و به همه محبان اون حضرت و اهل بیت پیامبر تسلیت عرض میکنم ...
    از شما التماس دعا دارم.

  • حامیان ولایت

  • از خون شهید لاله ها میروید / واز اشک ستاره لاله را میشوید
    بلبل به ترانه این سخن میگوید / به به به کسی که راه حق میگوید .

    احسنت و آفرین به همه ی مادرای شهدا. و ممنون از مطلب خوبتون. ایام فاطمیه به همه تسلیت باد. امسال ایام عید مصادف شده با عزای حضرت زهرا و امیدوارم همه حرمت این عزا را نگهدارند. التماس دعا
    حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود
    خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود

    ای که ره بستی میان کوچه‌ها بر فاطمه
    گردنت را می‌شکست آنجا اگر عباس بود
    ای دل چه شده که خسته و زار شدی ؟

    در دام هوای که گرفتار شدی؟

    دردت چه بود که بی دوا گردیده؟

    بی پرده بگو از چه تو بیمار شدی؟

    آیا از هوسبازی من بیماری؟

    یا آنکه اسیر غم دلدار شدی؟

    با یار بگو ما غلامت هستیم

    ارباب ز ما تو بیزار شدی؟

    هر چند برای تو نکردم کاری

    اما تو چرا مانع دیدار شدی؟

    یا حضرت صاحب بفدای کرمت

    بین همه ما را تو فقط یار شدی

    از بهر اقامه ی عزای زهرا

    ممنون توام مرا خریدار شدی

    ما تو ببخش اگر قصوری کردیم

    ای صاحب غم که خود عزادار شدی
  • امیـــــد امیـــــد
  • ای پهلو شکسته ؛ دست ِ مرا بگیر ...
    لبیک یا زهرا (س)
    ♥•٠·
    ایام تسلیت باد ....
    به روزیم!!
  • نگاه منتظر
  • این خاک عطش گرفته جز زندان نیست
    یک سال گذشت و آب در گلدان نیست...
    خانم اشتون لیاقتشو نداره پاشو بزاره تو گلزاره شهدای ما.

    خانواده ی عزیز شهدا اگه پسرتون یا عزیزترین کسه شما رفته ما نمیزاریم آب تو دله شما تکون بخوره

    تا آخرش راه شهدا رو ادامه میدیم.
  • فائزه سعادتمند
  • لبیک یا امام...
  • سرباز جان بر کف ولایت
  • سلام فقط میتونم بگم از خبرها دلمون میگیره خییییییییییییییلی انشالله خداوند صاحب اصلیمونو بفرسته اللهم عجل الولیک الفرج
    این مطلبا یک هفته ی پیش گذاشته بودم
    در آغـــوش خودم هستـــم!

    مـــن خودم را در آغوش گرفتـــه ام…!

    نه چنـــدان با لطافتــــ

    نه چنـــدان با محبتــــ…

    امـــا

    وفـــادار….وفـــادار….
    خیلی ممنون شما لطف دارید. امیدوارم شماهم به همه ی آرزوهای قشنگتون برسید
    احسنت براین مادر بهشتی
  • محمدصادق برجیان
  • ای فُلک عاشقی ز چه پهلو گرفته ای
    ای بحر عشق از چه به غم خو گرفته ای

    تاریک شد دو چشم علی بی طلوع تو
    چندی است از عزیز دلت رو گرفته ای

    بهر سؤال نه، ز مدد یا علی بگو
    ای همسری که دست به زانو گرفته ای

    ترسم بگیرد از من دلسوخته تو را
    زخمی که از غلاف به بازو گرفته ای

    دیوار را رها کن و از دست من بگیر
    ای آنکه دست خویش به پهلو گرفته ای

    گرچه کبود گشته ولی باز کن به من
    آن چشم را که در خَم ابرو گرفته ای

    آشفته است چون دل من موی زینبت
    زان دم که شانه را ز سر او گرفته ای

    موی تو محرم است و علی محرم تو نیست؟
    از چیست چهره در پس گیسو گرفته ای؟
    .
    .
    .
    "محمد سهرابی"
    چه کسی است که نداند مردم عزیز ما در سختی هستند و گرانی و کمبود بر طبقه مستضعف فشار می‏آورد، ولی هیچ کس هم نیست که نداند ...
    ... برخورد قاطع اسلامی با امریکا و شوروی، فشار و سختی و شهادت و گرسنگی را به دنبال دارد و مردم ما این راه را خود انتخاب کرده‏اند و بهای آن را هم خواهند پرداخت و بر این امر هم افتخار می‏کنند. این روشن است که شکستن فرهنگ شرق و غرب ، بی شهادت میسر نیست.

    صحیفه امام، ج‏8 ، ص42
    پیوند اعضاء می کنم تا زنده بمانم!
    قلبم برای فلسطین
    دستم برای سوریه
    چشمم برای بحرین
    و ...
    سوال از قهرمان دیپلماسی! کشور:
    آیا وزیر خارجه ایران جرأت دارد در اروپا به دیدار محکومان و مجرمان امنیتی آن کشورها برود؟

    پاسخ:
    از آنجا که در مورد مذکور احتمال عود درد ِ کمر ِ مبارک هست، احوط آن است که از به خرج دادن هرگونه غیرت، جرأت و جسارت پرهیز شود و به همان ذلت اکتفا شود!

    و من الله التوفیق
  • زینت رحیمی
  • درود بر این مادر...زبانم عاجز از گفتن هر حرفی ست
    سلام.
    با مطلبی در مورد فاطمیه به روز هستیم...
    و منتظریم که با حضور و نظرات خود این مطلب را مزین نمایید...
    التماس دعا
    یا زهرا
    درود بر این مادر گرامی ...
    اما چه کنیم که نرود میخ آهنی در سنگ !!! اینا این چیزا رو نمیفهمن ...
    بر عالمیان رحمت رحمان زهراست

    در هر دو جهان سرور نسوان زهراست

    نوری که دهد شاخه طوبی از اوست

    کوثر که خدا گفته به قرآن زهراست
    شهادت گل یاس در کویر ناسپاس بر عاشقان با احساس تسلیت باد
    غبطه می خورم ...

    به " او "

    که بیشتر از من

    کنار تو نفس می کشد...!
    تلخ ترین حرف :دوستت دارم...!!!
    اما...
    شیرین ترین حرف :اما دوستت دارم...!!!
    به همین راحتی جابه جایی کلمات زندگی را دگرگون میکند...!!!
    آخه اینا میفهمن شهید دادن یعنی چی؟؟؟؟؟!!!! جگر گوشه دادن یعنی چی؟؟؟!!!
    اینا اصلا انسانن؟؟؟
    فقط یه موجود 2 پا هستند به اسم آدم!!! نه انسان!!!
    تقریبا یه هفته پیش توی محله ما یه مادر بعد از 31 سال انتظاری به فرزند شهید خودش رسید...
    همشو خوندم... خیلی قشنگ بود...
    سلام
    مرسی ازمطالب مهمی ک دروبلاگت گذاشتی وهمچین مرسی ازاین ک ب وبلاگ من سرزدی
    منتظرورود دوباره ی شماهستم
    پیشاپیش عیدتون مبارک
    سلام
    ما فقط منتظر یک ندا ار سوی رهبر مان هستیم تا به قول این مادر شهید دهان همه ی مستکبران رو ببندیم.
    ممنون از دعوتتنون.
    سلام
    با طرح زیبایی درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بروزم. تشریف بیارید.
    یا علی
    سلام و عرض ادب..
    واقعا باید به درهم ریختگی کلمات و واژه آفرینی این زن بردبار و شجاع ایرانی تحسین گفت..الحق کا زیبا گفت امام خمینی:از دامان زن مرد به معراج میرود...
    بسیار زیبا بود..اجرکم الله
    یا زهرا
    سلام
    احسنت...واقعا زیبابود...

    ممنونم ازحضورتون...

    یازهرا
  • فانوس جزیره ...
  • سلام علیکم
    مادر محترم شهیدان و
    خانم اشتون
    بدانید که ما جانمان را در کف دست گرفته ایم و منتظر فدا کردن در راه اسلام و منتظر و گوش به فرمان رهبر عزیزمان هستیم ...
    ما بصیرت را میجوئیم و دسیسه های شما کاری را از پیش نمیبرد
    ما ملتی هستیم که از شهادت نمی ترسیم ..


    تشکر از دعوت شما ..
    عاقبتتون بخیر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">