این دولت نیازی به مخالف ندارد! :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

عیادت باطله

قانون و حداقل عرف و احترام به دیگر قوا و همه مواردی از این دست را اگرچه هرگز نمی‌توان به کناری نهاد، لیکن در این مقال کنار می‌گذاریم و خطاب به دولت اعتدال که برادر جناب روحانی را روانه دیدار فتنه‌گران می‌کند بی‌تعارف عرض می‌کنیم: چه چیزی را می‌خواهید ثابت کنید؟!
نقطه سر خط. دولتی که بخواهد اینگونه به دوست و دشمن پیغام دهد که ما با دروغگویان بزرگ انتخابات ۴۰ میلیونی ۸۸ هم هستیم و هوای فتنه و فتنه‌گر را هم داریم، تنها چیزی که نمی‌خواهد مخالف و منتقد است، چراکه نشست و برخاست با کسانی که رأی ۴۰ میلیونی ملت را به هیچ گرفتند، فی‌الواقع به هیچ گرفتن خود است و لگد به مشروعیت دولت برآمده از همان انتخابات، با همان سازوکار!
گمانم نشست و برخاست دست‌اندرکاران دولت با سران فتنه زمینه‌ساز تحریم، مشخص می‌کند چه کسانی کاسبان تحریمند!
من البته یارایم هست این یادداشت را پیچ و تابی بدهم اما با نصیحتی به پایان می‌برمش. دهن‌کجی به رأی مردم، به قانون، به انتخابات، به حق‌الناس و… وظیفه آن قوه‌ای نیست که باید مشکلات مردم را حل کند. ۳ ماه مانده به انتخابات مجلس، با کسانی که به صندوق رأی مردم لگد زدند دیدار می‌کنید که چه بشود؟
بگذریم! با توجه به نتیجه آن انتخابات، به عیادت «آرای باطله» می‌رفتید بهتر بود!

حسین قدیانی

  • حرف دل !...

نظرات (۱۳)

  • محمد رنجبر
  • بحث فتنه و فتنه گر و ... یه بحثه و بحث رای ندادن به خاطر فتنه گر.... یه فتنه بزرگتر.
    اگه سال ۸۸ فتنه گر ها اونقد غلط زیادی کردن واسه همین رای ندادن بود... امروز رای ندیم که مبادا پای صندوق برویم که با فتنه گرد دیدار نکنیم؟ مگر میزبان صندوق ها کیست؟ دولت؟ از کی تابحال؛
    میزبان صندوق ها نظام است جمهوری است اسلامی است ایرانی است...
    بصیرت همین جدا کردن دولت و نظام است. بصیرت همین پای صندوق رفتن و به دیدار فتنه گر نرفتن است...
    بصیرت نه بنر است نه هدر وبلاگ است نه پوستر دیوار است و نه حرف برای تکرار... بصیرت مراجعه به ولی است بصیرت یعنی وقتی یزید بوزینه باز است برای حسین بجنگی... نه اینکه کلا نجنگی.
  • محمد مهدی علیزاده
  • سلام مجدد عزیز دل
    ههه دیدی چی شد ، همزمان با طراحی کردن داشتم یه سخنرانی هم گوش میدادم توی سخنرانی یه تیکه از امام خمینی ره شنیدم ناخودآگاه تصویر امام رو بکار بردم .....دی
    درمورد مسجد نما هم ، نه همکاری نداریم ولی خب رفیقیم ...
    درمورد اون قضیه هم بسته به دله ، اگه یه وخت دلم باشه صلواتی اگه نباشه هم وجهی ...دی

    کسی که به اهل بیت دروغ میبنده و مخالف حرف اهل بیت حرف میزنه از هر لعینی هم لعین تره. کسی که میگه بحث بر سر خلیفه ی اول هیچ سودی برای ما نداره از خوک و سگ پست تره همونطوری که در حدیث شریف در مورد منکران قائم هم همین رو داریم :

     وَ مَا یُنْکَرُ مِنْ ذَلِکَ هَذِهِ الْأُمَّةُ أَشْبَاهُ الْخَنَازِیر

    هرکس بگه : بحث بر سر خلیفه ی اول هیچ سودی نداره قطعا ملعون و منافق هست و دروغ های دیگه ی معاویه ی رفسنجانی هم که بماند.

    منافقین (مذعیان مجاهدین خلق) در بینشون کسانی بود که شکنجه های شدید شدن و مبارزان بسیار قوی بودند اما عاقبتشون شدعاقبت بدبختی و فلاکت و نفاق. این معاویه رفسنجانی از اونا هم خبیث تره. یه عده فقط وقتی بلا سرشون بیاد حالا کاسه ی چه کنم چه کنم سر میگیرن نوش جونشون.

    ما چند ساله داریم داد میزنیم این ملعونی که یه عده ساده لوح اوائل انقلاب میگفتن مخالفت باهاش مخالفت با پیامبره !!!! (امان از بی عقلی !!!) منافق بوده و هست.

    لعن الله معاویة الرفسنجانی و ابنائه وزوجته
    منتظر هستم این حدیث رو بیارید :

    پیامبر به حضرت علی گفت شما میتوانید ولی مردم باشید ولی باید مردم شما را بپسندند
    این ها رو هم بذارید کسی خوند خواست نظر بده :

    نظر یکی از مخالفین بنده و موافقین اقوال آقای هاشمی رفسنجانی که در بالا قرار دادم :

    تک تک این موارد که فرستادی را خوندم ولی هیچکدوم دلیل نشد که به آقای هاشمی تهمت زده بشه
    جالب اینجاس که تک تک مواردی که شما ذکر کردی که ایشون گفته بودند ، درست گفته بودند ولی ایشون با یه منظور دیگه گفته ولی مطالبشون کاملا درسته
    حالا چون شما سلیقتون به این شخص نمیخوره ، ایشون سرفه هم که بکنه میشه مصداق معاویه
    کاش یه فکری هم میکردیم که آخرتی هم هست ...

    =====

    اما اگر مردم نخواستند، مسایل آنان را به خودشان واگذار کن.
    حضرت علی ع هم که همین کار را کرد

    =====


    شما اگه خطبه 29 خرداد 88 را گوش کرده باشید حضرت آقا از دست اندرکاران برنامه مناظره تشکر کرده و درخواست ادامه چنین برنامه ای را داره
    آقا هم قصدش منازعه و درگیری و اختلافه؟
    نظر امام صادق علیه السلام :

    َ قَالَ أَبُو مُحَمَّدٍ ع قَالَ جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ ع: مَنْ کَانَ هَمُّهُ فِی کَسْرِ النَّوَاصِبِ عَنِ الْمَسَاکِینِ مِنْ شِیعَتِنَا الْمُوَالِینَ حَمِیَّةً لَنَا أَهْلَ الْبَیْتِ یَکْسِرُهُمْ عَنْهُمْ وَ یَکْشِفُ عَنْ مَخَازِیهِمْ وَ یُبَیِّنُ عَوَارَهُمْ وَ یُفَخِّمُ أَمْرَ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ جَعَلَ اللَّهُ تَعَالَى هِمَّةَ أَمْلَاکِ الْجِنَانِ فِی بِنَاءِ قُصُورِهِ وَ دُورِهِ یَسْتَعْمِلُ بِکُلِّ حَرْفٍ مِنْ حُرُوفِ حُجَجِهِ عَلَى أَعْدَاءِ اللَّهِ أَکْثَرَ مِنْ عَدَدِ أَهْلِ الدُّنْیَا أَمْلَاکاً قُوَّةُ کُلِّ وَاحِدٍ یَفْضُلُ عَنْ حَمْلِ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرَضِینَ فَکَمْ مِنْ بِنَاءٍ وَ کَمْ مِنْ نِعْمَةٍ وَ کَمْ مِنْ قُصُورٍ لَا یَعْرِفُ قَدْرَهَا إِلَّا رَبُّ الْعَالَمِین‏.

    الاحتجاج،ج1،ص19

     از امام عسکرى علیه السّلام نقل است که: حضرت صادق علیه السّلام فرموده: هر که تمام کوشش و تلاشش این باشد که شرّ مخالفین ما را از سر دوستان ناتوان ما کوتاه کند و ما را در شکست و کشف نقائص و نقاط ضعفشان یارى و حمایت نموده، و امر پیامبر خدا و اهل بیت پاکش را تجلیل و تعظیم نماید، خداوند نیز به فرشتگان بهشت فرمان دهد که در ساختن قصرها و عمارات ویژه او همّت گماشته، و به عدد هر سخنى که با دشمنان خدا احتجاج مى‏کند، جمعى از فرشتگان مقتدر و توانا در بناى قصرهاى او کار و فعالیّت کنند، و آنقدر براى او عمارت و قصر مهیّا شود که مقدار آن را جز خداوند متعال نمى‏داند.

    از اهم مصادیق تفخیم امر آل محمد، مبحث امامت و ولایت و خلافت هست.

    اما حالا نظر معاویه رفسنجانی لعنة الله تعالی علیه :

    اینکه چه کسی اولین خلیفه بوده یا نبوده، مسئله تاریخی است که هیچ سودی برای ما ندارد و نتیجه‌ای از آن نخواهیم گرفت.

    الحق که این لعین منافق معاویه ی زمان ماست.
    اما حالا یه کم از کذب ها فاصله میگیرم میخوام بیسوادی (این که میگم بیسوادی اگر تا پایان بخونید متوجه میشید خودتون) این مدعی کذاب بر اهل بیت و امام خمینی - رضی الله عنه - رو ثابت کنم.

    ایشون یه کلامی دارن که ثابت میکنه حتی یکی از احادیث معروف اهل بیت رو اصلا نفهیده اند !!! در حالی که حدیث بسیار معروفی هست که در بسیاری از دروس حوزوی هم ازش استفاده میشه و بهش استدلال میشه ! عجیب هست که یک آیت الله !!!!!! ندونه معنای حدیث رو !!!

    ادعای اکبر رفسنجانی بهرمانی :

    ایشان با یادآوری حدیث «اختلاف امتی رحمه» گفت:آنچه که مذموم قرآن است، نزاع می باشد ؛ اما اگر اختلاف نظرها مودبانه در رسانه ها و صدا و سیما مطرح شود ؛ مردم براساس شعور خود قضاوت و انتخاب می نمایند.

    لینک :

    http://yon.ir/3VF7

    همونطور که ملاحظه می کنید منظور این حدیث رو اکبر بهرمانی میگه یعنی اختلاف نظر های افراد در جامعه !!! (ماشاء الله به این سواد !!!)

    این در حالی هست که وقتی که به کتب روایی مراجعه میکنیم میبینیم اتفاقا این نوع اختلاف نظر ها در جامعه ی اسلامی مذمت شده و گفته شده حتی الامکان افراد نباید اختلاف کنند به عنوان نمونه در قرآن کریم داریم :

     وَ لا تَنازَعُوا فَتَفشَلُوا ....

    اما منظور از اختلاف امتی در این حدیث چیه ؟ خود اهل بیت توضیح داده اند :

    ٍ عَنْ عَبْدِ الْمُؤْمِنِ الْأَنْصَارِیِّ قَالَ: قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع إِنَّ قَوْماً رَوَوْا أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ص قَالَ إِنَّ اخْتِلَافَ أُمَّتِی رَحْمَةٌ فَقَالَ صَدَقُوا قُلْتُ إِنْ کَانَ اخْتِلَافُهُمْ رَحْمَةً فَاجْتِمَاعُهُمْ عَذَابٌ قَالَ لَیْسَ حَیْثُ ذَهَبْتَ وَ ذَهَبُوا إِنَّمَا أَرَادَ قَوْلَ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ- فَلَوْ لا نَفَرَ مِنْ کُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طائِفَةٌ لِیَتَفَقَّهُوا فِی الدِّینِ وَ لِیُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذا رَجَعُوا إِلَیْهِمْ لَعَلَّهُمْ یَحْذَرُونَ  فَأَمَرَهُمْ أَنْ یَنْفِرُوا إِلَى رَسُولِ اللَّهِ ص وَ یَخْتَلِفُوا إِلَیْهِ فَیَتَعَلَّمُوا ثُمَّ یَرْجِعُوا إِلَى قَوْمِهِمْ فَیُعَلِّمُوهُمْ إِنَّمَا أَرَادَ اخْتِلَافَهُمْ مِنَ الْبُلْدَانِ لَا اخْتِلَافاً فِی دِینِ اللَّهِ إِنَّمَا الدِّینُ وَاحِد.

    معانی الاخبار،ص157

    ملاحظه می کنید که منظور از اختلاف، اختلاف علایق شخصی افراد هست در یک جامعه. یعنی یک نفر از امت مثلا علاقه به علوم اسلامی داره یکی مباحث فنی یکی هنر و .... و این ختلاف رحمت الهی هست و الا اون اختلافی که آقای بهرمانی برای طمعشون به قدرت میخوان خوب جلوه بدن مردود هست به نص قرآن و روایات اما ایشون از حبی که به قدرت دارن حتی حاضر میشن احادیث رو تاویل به رای کنن که عذاب آتش داره.
    بسم الله

    اکبر بهرمانی :

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری چند اتفاق مهم در تاریخ اسلام، بر اهمیت رأی مردم در افکار پیامبر(ص) و امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: رسول اسلام در روزهای آخر به حضرت علی(ع) می­ فرمایند که ولایت به امر آسمان حق شماست، اما اگر مردم نخواستند، مسایل آنان را به خودشان واگذار کن.

    لینک :

    http://yon.ir/SBTo

    بله !!!! پیامبر فرمودند اگر مردم تو را نخواستند به آن ها واگذار کن امر را !!! به به !!! چشمم روشن !!! مدرسه ی علمیه ی سلفی های عربستان درس خونده فکر کنم !!!
    خود معاویه ی رفسنجانی ادعا کرده که تاریخ اسلام جزو تخصص هاش هست :

    تاریخ صدر اسلام را هم خوب خوانده‌ام و جزو تخصص‌های ماست،

    http://yon.ir/0ngV

    حالا نمیدونیم از کجا تاریخ خونده ؟؟!! یا این رو دروغ گفته یا همه ی ادعاهای قبلی این کذاب افاک اثیم دروغه. کذاب به اهل بیت جاش در جهنم هست به نص حدیث متواتر.
    کذب بعدی : از لعنت به صحابه به داعش رسیدیم !!!

    به به !!! آقای بهرمانی عامل ایجاد داعش رو کشف کردند !!! نه امریکا نه اسرائیل نه آل سعود نه تکفیر شیعه هیچکدام عامل ایجاد داعش و القاعده و النصره و ... نیستند بلکه سب صحابه !!!

    از لعنت صحابه به داعش رسیدیم

    لینک :

    http://yon.ir/4AZp

    ظاهرا این احمق لعین کذاب به اهل بیت و امام خمینی از خودش نپرسیده که اگر سب صحابه باعث همه ی این هاست پس امریکا و اسرائیل دارن وحدت ایجاد میکنن ؟؟!! اگر سب صحابه عامل این مسائل هست پس چرا در زمان امام باقر و امام صادق علیهما السلام که شیعیان در تقیه ی کامل بودند شیعه کشی شدیدا در اوج بود ؟؟؟!!! ظاهرا ایشون دوست ندارن اقرار کنن به جنابات امریکا و اسرائیل و آل سعود و نقششون در ایجاد تروریسم و خونریزی و خشونت !
    بسم الله .....

    کذب بعدی :

    نص کلام معاویه (اکبر) رفسنجانی لعنة الله تعالی علیه :

    حضرت علی(ع) که با ذوالفقارش، فاتح جنگ­ها و کننده در خیبر بود، وقتی مردم نخواستند، در مزرعه خویش کشاورزی می­ کردند، این اقدام حضرت علی(ع) نشانه احترام به رأی مردم بود.

    لینک :

    http://yon.ir/27dl

    این کلام هم مخالفت صد  در صدی داره با روایات متواتره و ثابت ! آیت الله !!! رفسنجانی ظاهرا در مدارس سلفی و وهابی و مخالفین شیعه درس خونده اند و آیت الله !!! شده اند !

    امیر المومنین در مواقع لزوم اعتراض میکردن و نظرشون رو بیان میکردند و همچنین امیر المومنین نسبت به حکومت خلفاء موقف سلبی داشتند و هرگز رای مردم رو قبول نکردند بلکه به دلیل عدم وجود تعداد قابل توجه صحابی قیانم نکردند. این مطلب وقتی واضح میشه که به خطبه ها و سخنان امیر المومنین در زمان حکومتشون مراجعه میکنیم. به عنوان نمونه خطبه ی " مستفیض " شقشقیه که انتقاد شدید امیر المومنین از خلفاء و غاصبین ثلاثة هست که خود مولا دستور دادند تا هر جمعه در گذرگاه های عمومی این خطبه قرائت بشه. همین نشون میده که امیر المومنین نه از باب قبول و احترام به رای مردم بلکه از باب عدم سقوط جامعه ی اسلامی و ساقط شدنش و از باب نبود شرایط مناسب کاری رو علیه خلفاء صورت ندادند. (موضع امیر المومنین در قبال فتنه ی هلاکت عثمان بن عفان هم همین رو تایید میکنه)

    البته آقای معاویه رفسنجانی چون چشم طمع به قدرت و زعامت جامعه دارن از این حرف ها میزنن !
    بسم الله

    نمونه ی دوم :

    اکبر بهرمانی : اینکه چه کسی اولین خلیفه بوده یا نبوده، مسئله تاریخی است که هیچ سودی برای ما ندارد و نتیجه‌ای از آن نخواهیم گرفت.

    لینک :

    http://yon.ir/lPaw

    این کلام مخالفت صد در صدی با کلام اهل بیت و معتقدات حقه و اولیه ی مذهب شیعه ی امامیه - انار الله برهانهم - داره چرا که یکی از اصلی ترین رسالت های شیعیان و فقهاء و علماء بر مبنای قرآن و روایات متواتره ابلاغ امامت امیر المومنین و معصومین هست. (بعید میدونم به خاطر وضوح مطلب نیاز به روایت باشه ولی با این حال یک نمونه ی قرآنی و یک نمونه ی روایی میارم)

    قرآن : آیه ی ابلاغ که اهمیت ابلاغ امامت امیر المومنین رو میرسونه که عدم ابلاغش به منزله ی عدم انجام رسالت پیامبر هست.(اهمیت فوق العاده ی ابلاغ امامت امیر المومنین)

    احادیث و روایت : خطبه ی غدیر رو مطالعه کنید که پیامبر (ص) صریحا میگن هرکس این رو میشنوه تا قیامت وظیفه داره ابلاغ کنه.

    حالا برگردیم به کلام اکبر (معاویه) رفسنجانی لعنة الله علیه !
    سلام علیکم برادر بزرگوار

    اما در مورد دروغ بستن های آقای هاشمی بر اهل بیت موارد متعددی از سایت خود ایشون با لینک دارم که به مرور برای شما هم میفرستم.

    نمونه ای اول :

    اکبر رفسنجانی : پیامبر به حضرت علی گفت شما میتوانید ولی مردم باشید ولی باید مردم شما را بپسندند !!!

    عین کلام اکبر رفسنجانی :

    وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) به حضرت علی(ع) گفت شما می‌توانید ولی باشید اما باید مردم شما را بپسندند چرا که واقعاً رأی‌گیری و خواست مردم اصل معتبری است.

    لینک :

    http://yon.ir/PtZZ

    جالبیش این هست که وقتی این کلام مورد اعتراض خیلی ها واقع شد شروع کردن به دروغ پردازی و مثلا تکذیب و گفتن اکبر بهرمانی این رو اینطوری نگفته :

    به مجمع که آمدم وپیام آن دوست فعال سیاسی رابه آیت الله هاشمی گفتم وازجمله عرض کردم که بعضی سایتها ازجمله شیعه اونلاین ازقول شما نوشته پیامبراکرم (ص) به حضرت علی (ع) گفت شما می‌توانید ولی باشید اما باید مردم شما را بپسندند فرمودند  من این حرف را نگفته ام من گفتم ایشان ولی بودند ودیگران ولی نبودند وهیچوقت هم ولی نبودند وولی مردم فقط ایشان بود بحث برسر این بود که مردم زمامداری ایشان را بخواهند.

    http://yon.ir/wV0Q

    این جا دو چیز ثابت می شود :

    الف) دروغ بستن اکبر بهرمانی بر اهل بیت (تحدی میکنم حتی یک روایت ضعیف در یک کتاب غیر معتبر بیارن اون هایی که مدافع این آقا هستند)

    ب) منافق بودن این شخص که حرف خودش رو خودش نقض کرد و دروغ گفت و گفت من این رو نگفته ام !!! حداقل بلد نبودند از سایتش حذف هم بکنند !!!

    دروغ ها و اکاذیب بعدی این ملعون هم ارسال خواهد شد.

    فراموش نکنیم که پیامبر فرمودند :

    من کذب علی متعمدا فلیتبوا مقعده من النار.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">