ما همه سرباز توایم :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

امروز عصر حقیر در مورد سه شعار فکر می کردم؛

یکی این : ما همه سرباز توایم خامنه ای ، گوش به فرمان توایم خامنه ای

دیگری این : وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد

و سومی این : ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند


داشتم فکر می کردم اگر این افرادی که در اوایل انقلاب و البته الان خواستار شورایی شدن رهبری بودند روی کار بودند و قدرت داشتند و اگر احیانا الان قدرت می گرفتند(خدا به دورررر) کلا سرنوشت این شعار ها عوض می شد و در آن وقت باید این جور می گفتیم :


اولی :

ما همه سرباز توایم شورای رهبری(عبارت "شورای رهبری" را برای موزون شدن با سرعت بیشتری باید گفت ، مدلی شبیه لیزخوردن)

گوش به فرمان توایم شورای رهبری
دومی :

وای اگر شورای رهبری حکم جهادم دهد

ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
سومی هم:

ما اهل کوفه نیستیم شورای رهبری تنها بماند...(لیز خوردن در این سومی کاملا مشهود است)


و البته در آن صورت باید دقت ویژه ای به حفظ وحدت بین این شورا می ورزیدیم! به نظر حقیر بهترین کار ایجاد مجمعی به اسم "مجمع ملی تقریب شورای رهبری" است! که در مجمع پیشنهادی ، افرادی را برای مراقبت از وحدت این افراد(آقایان رهبران) روی کار می آوردیم ، چون اگر مثلا این شورا شش نفره باشد و بین سه نفر و سه نفر اختلاف می افتاد یک عده در خیابان ها می ریختند و شعار می دادند : ما اهل کوفه نیستیم آقایان ایکس وایگرگ و زد تنها بمانند ...
و گروه بعد هم دم می گرفتند که: وای اگر آقای ایکس1 و ایگرگ1 و زد1 ... حکم جهادم دهند... کمپلت همتون خاک برسرید و این حرفا...


البته به عقل حقیر نرسید که مجمع باید با انتخابات مردمی باشد یا به وسیله خود آن شورای رهبری محترم!!!


دوستان یاری کنند. طرح خوبیست! :)



بعدا نوشت عاشقانه : جانم فدای آقا سید علی مظلوم و عزیز...


منبع : پرواز سپید
  • حرف دل !...

نظرات (۲۰)

خیلی جالب بود
واقعاً عالی بود
أحسنتم!
  • هدیه الساداتـــ
  • سلام ... ممنونم از حضورتون توی هر دو وبم
    بازم سریزنین خوشحال میشم :)
    پاسخ:
    سلام ...
  • محمد عرب
  •  در خون ماست غیرت سردار علقمه

     هیهات اگر حسین زمان را رها کنیم

  • آلــــــو نــــــک . . .
  • لبیک یا خامنه ای (مدظله العالی)
    دنبال شدید لطفا منم دنبال کنید
  • کنیز ملکه مدینهツ
  • خداقوت
    فشار فکر وارده از همینجا مشهوده!!!

    آب قند!!!!
  • میچکا بانو
  • سلام :))
    موافقین به همراهی همدیگه؟! :)
    بله خب برای دیگران هم قبلا ثابت کردیم!
    پاسخ:
    برا کی؟
    ما اهل شعاریم کلا... حالا برای هرکی هم باشه واسمون فرقی نمیکنه! یه شعار جدید درست میکردیم به جای جانم فدای... :)
    پاسخ:
    اصلا هم اینطور نیست
    چون ثابت کردیم
    مگه طنز نبود؟!
    نتیجه ی مدنظر دریافت بار طنزی مطلب نبود آیا؟
    اگر نبود که من عذرخواهی میکنم.
  • یوسف تهرانی
  • اولش :/
    بعدش :)
    الان :0
    بازم ممنون
    ریدم در وبت به چی نظر بدم
    پاسخ:
    لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟
    گرد کفشمووو تکاندم...خدا نگه دار!
    !!!!!!!! 
    برقرار باشید. 
    کسی نگفت به شما ربطی داره که میخوام اسمش رو عوض کنم یا نه
    حرف درستی زدی
    به تو چه
    خیلی بی مزه بود!
    ینی از فرط بی مزگیش من خندیدم!
    خوبه دیگه! نتیجه ی مد نظر حاصل شد :))
    جانم فدای آقا سید علی مظلوم و عزیز...
  • حسین عبداللهی
  • سلام
    وبتون رو دیدم ممنون که سر زدید
    موفق باشید
  • بید مجنون
  • شورا 
    تو تعیین رهبری 
    از اول هم طعم تلخی داشت....
    شورای سقیفه 
    و بعد شورای عمر 
    و حالا ...
    شوخیه بدیه ....
    فکرشم حال آدمو خراب می کنه ..... 

    پاسخ:
    طنز بود
    به دل نگیرید
  • امیر خسروی
  • سلام خوبی ببین وقتتو تو بیان هدر نکن من که اینجا نصف عمرم رفت رفتم
    تو گوگل دنبال یه وبلاگدهی خوب گشتم که بین بلاگو پیدا کردم از همهشون بهتره
    اگه خاستی بیا اینجا منم بهت کمک میکنم. موفق باشی
    http://amirgraph.binblog.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">