بایگانی مرداد ۱۳۹۳ :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم ؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است...


رو عکس کلیک نکنیا ...



...کسانی که امروز در رأس وزارت امور خارجه قرار دارند جزو برترین‌ دیپلمات‌های جهانی هستند نه فقط در سطح منطقه . بروید صورت مذاکرات سالیان گذشته را بخوانید . از بس دیدم برخی هراسان زندگی می‌کنند و دیگران را نیز چنین می‌بینند ؛ همچنان که گفته‌اند کافر همه را به کیش خود پندارد ، ناچار شدم بخش‌هایی از صورت مذاکرات خود با مقامات خارجی را در کتابی چاپ کنم تا آن را ببینند....

ترسوهای واقعی چه کسانی هستند؟...
  • حرف دل !...

امام زمان

مرحوم آیت الله سید محمدباقر مجتهد سیستانی (ره) پدر آیت الله سید علی سیستانی تصمیم می گیرد برای تشرّف به محضر امام زمان (عج) چهل جمعه در مساجد شهر مشهد زیارت عاشورا بخواند. در یکی از جمعه های آخر ، نوری را از خانه ای نزدیک به مسجد مشاهده می کند. به سوی خانه می رود می بیند حضرت ولی عصر امام زمان (عج) در یکی از اتاق های آن خانه تشریف دارند و در میان اتاق جنازه ای قرار دارد که پارچه ای سفید روی آن کشیده شده است . ایشان می گوید هنگامی که وارد شدم اشک می ریختم سلام کردم ، حضرت به من فرمود :

  • حرف دل !...

پیشرفت چشمگیر دختران ایرانی در تمام مراحل زندگی باعث شد تا دختران ایرانی به فکر پیشرفت خود در نوع آرایش بیفتند و دست به آرایش هایی بزنند که کشورهای غربی و شرقی دهنشون وا بمونه.

از نکات جالب این پیشرفت آرایشی دختران و زنان ایرانی اینه که همچین آرایشی رو در بین زنان و دختران کشورهای غربی و شرقی کم میشه دید و البته بدون هیچ توهینی به دختران ایرانی و با عذرخواهی فراوان فقط در بین زنان فاحشه و دیسکویی و فیشن کشورهای دنیا این نوع آرایش رواج داره .

البته بازم عذرخواهی میکنم از خانم های بزرگوار ایرانی چون بر این عقیده ام که خانم های ایرانی برای خودنمایی این آرایش فجیع رو انجام میدن نه دلیل دیگه .

یه مقدار بهش فکرکنید.

  • حرف دل !...
افسران - آخرین بازدیدها
  • حرف دل !...
افسران - لیاقتــــ....
اگر خدا به تو فرمود :

که لیاقت شهادت را نداری ؛ بگو :

مگر آنچه را که تا بحال به من داده ای لیاقتــــــــش را داشته ام ؟!
  • حرف دل !...


اوصیکم به قرائت کتاب راز قطعنامه
و . . .
  • حرف دل !...